Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir Kullanıcı, 11 Masaüstü Kullanıcı
19.104
Cevap
231
Favori
713.965
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1091 Mesaj
    Yeni abonelik düşünenler için söylüyorum.
    Burdaki örneklerde de görüldüğü gibi. Eğer 7-10 gün içinde aboneliğinizi açamazlarsa büyük ihtimal açamayacaklar. Ya altyapı ttnet port vermeyecek yada desyeklemecek dicekler.
    Bu gibi durumlarda zaman kaybetmeyin hemen alternatiflere yönelin.
    Ama şansınız varsa port alırsanız benim gibi büyük ihtimal (hala kesin demiyorum) sorun yaşamadan kullanabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    699 Mesaj

    Burada benim ya da bir başkasının Türknet'i kötülüyor olması, emin olun Türknet'in umurunda değil. Zaten başvurası olan da başvuruyor. Buradaki olumsuz yorumlar umurunda olmuyor. Ben de Türknet'e başvururken bir sürü olumsuz yorum okudum ama yine de başvurdum. Ha noldu? Gerçekten de olumsuz olabilecek herşey başıma geldi.

    Ben zaten Türknet'i kötülemekten ziyade, yaşadıklarımı anlattım. Zaten bu bana birşey de kazandırmaz. Sonuç olarak A firması da olsa B firması da olsa, cebimizden para çıkıyor.

    Bir de şu var, çağrı merkezlerinin oluşturduğu kayıtların üzerinden 1 hafta geçtiğinde, kayıt hemen sonuçlanamayacaksa bile sms yoluyla ya da geri aramamaları, feedback vermemeleri de mi Türk Telekomun suçu?

    13 Aralık'ta BTK'ya açtığım şikayete olumlu/olumsuz cevap vermemeleri de mi mesela başka firmanın suçu?

    Superonline, Türk Telekom ya da Vodafonenet, en azından bir kayıt açtığınızda ya geri arıyorlar ya da telefonunuza kaydınız devam ediyor diye SMS gönderiyorlar.

    Hırsızın hiç mi suçu yok?

    Evet, hizmetin başlatılması veya portun boşaltılması konusundaki sürecin uzaması ya da kısa bir süre içerisinde çözülmesi Türk Telekom'la ilgilidir. Lakin ilgili firmanın burada Türk Telekom'u ne kadar sıkıştırdığı ya da olayın peşini ne kadar bırakmadığı da önemli.

    Doğru, Türknet şu anda hız,akk,taahhüt gibi kriterler ve fiyat açısından, diğer isslere göre iyi diyebiliyoruz. Fakat zaten sorun bunlarda değil, Türknet'in sağladığı müşteri memnuniyeti, sorunlara nasıl çözüm sağladığı ya da sağlayamadığı. Burada çoğu kişinin şikayetçi olduğu konu, Türknet'in sorun çözme kabiliyetinin düşük olması ve sistem ya da Türk Telekom'dan kaynaklanan problemlerde sözünü geçiremiyor olması.

    Ortada herhangi bir menfaat yoksa a firmasını ya da b firmasını körü körüne savunmanın hiçbir anlamı yok. Burada herkesin derdi, düzgün bir hizmet almak ve daha iyi şartlarda internet kullanabiliyor olmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoSky -- 27 Aralık 2016; 15:40:45 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Jack Martin
    _____________________________




  • Yarbay
    3278 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ANZ

    İlk başvurumda abone numarası yazılı ama iptal dilekçesi eklememiştim BTK'nın sitesine.

    Firma kaç günde BTK'dan cevaplamalı biliyor musun? 22'sinde başvurmuştum. 5 gün oldu.

    Firmaya dilekçe yazdık ama kapatmıyor. Tüketici mahkmesinede başvuracağım.

    süre olarak bilemiyorum ama mutlaka okumlu/olumsuz bir cevap verildiğini biliyorum.
    olımsuz derken yasal anlamda, sen de yanlış haksız olabilirsin. ...
    rastgele bir olumsuzluk değil.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yarbay
    3958 Mesaj
    ''Hattınızda sorun yoksa geçin'' diyenlere aldanmayın geçmeyin şu rezalet firmaya AKK ile gözünüzü boyuyorlar başka bir numaraları ve ya HİZMET adına bir şey yaptıkları yok.

    Yaklaşık 5 senedir sorunsuz 16 mb alan hat turk.net geçince 12 mb almaya başladı(port bile değişmedi devir edildi her şey)

    Sürekli yoğun saatlerde 2 mb'e düşüyor hız 3 bile vermiyorlar AKK bahsetmiyorum normal kota aşılmadığı günlerde 2-3 günde bir sürekli yoğun saatlerde kısıyorlar vanayı.

    Bulaşmayın sakın kanmayın 150 gb akk'e
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4089 Mesaj
    Aldığınız hizmet telefon hattı üzerindense hepsi TTNET altyapısını kullanıyor. Kendilerine ait bir altyapı yok çünkü.
    Siz abone oluyorsunuz Turknet Superonline vs firmalar TTNET'e rica ediyor. Sorun oldu mu yine TTNET'e şunu bak diye rica ediyor.
    Burada TTNET'te nazlanıp sorun çıkardı mı yandınız.

    Fiber oldu mu en azından getiren firma direk bağlı oluyor. Mutlaka onlarda da zaman problem olabilir. Ama daha azdır.

    Yani ben bugün ahmet diye firma kursam ufacık bir dükkanda, size adsl satabilirim olduğum yerden. Gerisi ttnetin işi. Patron o. Sistem onun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    |
    |
    xeqtr_cs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj

    Az önce senin dediğini yapıp BTK üzerinden imzalı iptal dilekçesi gönderdim.

    En azından devletin resmi kayıtlarında gözükmesi iyi olur. Gelebilecek fazla faturaya itiraz için belge olmuş olur.
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3278 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ANZ

    Az önce senin dediğini yapıp BTK üzerinden imzalı iptal dilekçesi gönderdim.

    En azından devletin resmi kayıtlarında gözükmesi iyi olur. Gelebilecek fazla faturaya itiraz için belge olmuş olur.

    yarın arayıp iptal edildi diyeceklerine adım gibi eminim.
    sonucu buraya yazarsanız çok makbule geçer.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yüzbaşı
    451 Mesaj
    sayın türknet yetkilileri eğer forumu okuyorsanız akksız paket istiyoruz şu anda 69.99 ödüyorum 200gb akk lı 100mb lık tarife kullanıyorum ve akk sız paket çıkarmanızı talep ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1985 Mesaj
    Ayın 23 ünde başvurmuştum bugün ayın 27 si bağlandı Telefon ve İnternet faal. Araya haftasonu ve kargo girmese daha hızlı açılırdı Türk Telekom 2 Günde açılmıştı.

    Daha 5 dk önce takılı olan TT hattımda 16.000 küsür alıyorken bunda 14.000 küsür alıyorum(Speedtest 7 mbit Gösteriyor) Herhalde bağladıkları portlardan kaynaklanıyor malum TT kendisi harici sağlayıcılara dayıyor kötü portları

    Türk Telekom da 65 lira 24 ay taahhütle ödüyordum, bunda taahhütsüz 44.99TL ödüyeceğim

    Türknet Kullanıcıları bu NAT tan nasıl çıkabiliriz ? Benide dahil etmişler, ip arayüzde farklı internete çıkarken farklı.









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressi1 -- 27 Aralık 2016; 18:13:50 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    ttnet taahhütümün bitmesine 19 kaldı. bir başvuru yolladım netten. bakalım nasıl bir süreç yaşayacağız.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3110 Mesaj
    Hızda cidden kisitlama var.



    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj

    İnternet kapandığında buradan tekrar mesaj atıp bilgi veririm.

    Bilgi paylaşıldıkça insanlara yardım edebilme döngüsü devam eder. Bugün siz bana yardım ettiniz, yarın da ben bir başkasına.

    Sağlıcakla kalın.
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67

    Hızda cidden kisitlama var.





    kablolarında sıkıntı var bence. upload hızın 252kbps geliyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj
    7-8 günde bağlandı internet şuan saniyede 1500 kb/sn hızla indirme yapıyor hiç bir sorun yok.

    şuan için görüşüm türk telekom amelelik sadece.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    102 Mesaj
    100 mbps 150 gb 59 TL
    ben 16 mbps 100 gb 59 TL ödüyorum. hemde taahhütlü. bitince başka firmaya geçicem

    müşteri hizmetlerini aradım geçiremeyiz dediler.
    aynı fiyata daha avantajsız tarife kullanıyorum. bu durumda yasalar göre bi hakkım var mı bilgisi olan varsa sevinirim
    bende araştırıyorum bulunca yazarım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7607 Mesaj

    Türk Telekom VAE denilen veri akışı erişimi sistemi üzerinden diğer internet servis sağlayıcılarına kendi alt yapısını devrediyor

    Turk Telekom VAE ya da Türk Telekom Veri Akışı Erişimi diye yazarsanız google da bilgi alabilirsiniz.

    Mantık şu. Varsayıyorum. Turk net e üye oldunuz. Türk Telekom sizin internet erişiminizi açıyor. Bir noktaya kadar Türk Telekom'un alt yapısı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Bir noktadan sonra Turk.net bu hattı devralıyor.

    O yüzden ping değerleri, internet hızları kısıtlamalar şirketten şirkete değişebiliyor.

    Türk Telekom'la yoğun saatlerde youtube a 2 mbps hızla girerken, Turk.net ya da superonline kullanıcıları bu kısıtlamalara maruz kalmayabiliyor. Çünkü Turk.net ile superonline nın yurt dışı çıkışları Turk Telekom'dan farklı.

    Ama şöyle bir şey var. BTK fiber yatırımların artması için Turk Telekom'a fiber muafiyeti getirdi. 5 yıl boyunca eve kadar fiber internet hizmeti getirdiğin kullanıcılar için istediğin şekilde kampanya yapabilir ve burada alt yapıyı paylaşmayabilirsin dedi. Amaç fiber kullanıcılarının normal internet kullanıcılarına oranını %25 oranına çıkarmaktı. Ama Türk Telekom bu beş sene içinde pek bir yatırım yapmadı. Bu hedefe de ne yazık ki ulaşılamadı.

    Bu muafiyet de ocak ayında bitiyor işte. Türk Telekom'un böyle bir zorunluluğu var zaten hattını paylaşması gerekiyor. Anca böyle muafiyetler verilip paylaşmıyor. O da yatırımların artması için teşfik gibi bir şey.
    |
    |
    bangez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    7607 Mesaj

    yani normal şartlarda evet

    ama ocak ayında başka bir karar çıkarsa Türk Telekom paylaştırmıyorum derse bilmiyorum

    sen turknet e başvurmadın mı göndermedin mi evrakları kargoyla
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3278 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    yani normal şartlarda evet

    ama ocak ayında başka bir karar çıkarsa Türk Telekom paylaştırmıyorum derse bilmiyorum

    sen turknet e başvurmadın mı göndermedin mi evrakları kargoyla

    gönderdim bekliyorum yarın evraklar ulaşır büyük ihtimalle, fiberi tokide oturan akrabalar için sordum...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yüzbaşı
    675 Mesaj
    Tt net bana port yok diyor 6 aydit.ev telwfonum var .turk nete basvurdum telefon uzerinden,musteri temsilcisi bana port olmasa da normal adsl baglabilecegini 16 mbit kulllanilabilecegiji syledi
    |
    |
    _____________________________
    ALEXUS#2893
HızlıCevap
Reklamlar
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,425
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.