Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
710.917
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    100 Mesaj
    Turknet dışında taahhütsüz ve ucuz paket var mı bildiğiniz?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1027 Mesaj
    Evet arkadaşlar isteyince kargoyu nasıl ödüyorlar görüyorsunuz...
    http://store.donanimhaber.com/6a/ba/4b/6aba4bdcfaeba0213b9ef4d1e014602a.jpg
    http://store.donanimhaber.com/ef/d2/2c/efd22cd5c5ecd9bd867515e24baa6948.jpg






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaMoVe -- 16 Aralık 2016; 23:59:40 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    Ttnet taahhüdüm 12 sinde bitti 13ünde başvurdum 16 sında internetim bağlandı. 16mbit 50 gb akk 2 yıl taahhüt 64 tl isteyen telekoma selamlar olsun, kimseyi dinlemeyin bağlayın pişman olursanız kapatırsınız. Şu an 40 mbit alıyorum. Dbakırda CSgo ve dota 2 de pingim 70 ms kadar ttnette 110un altına düşmüyordu. turknetten ilk izlenimlerim çok iyi.
    _____________________________
    m.t
  • Yüzbaşı
    744 Mesaj
    Arkadaşlar bulunduğum yerde superonline ve vodafone arıyorum ttnet fiber bölgesinde olduğunuzdan hizmet veremiyoruz size diyorlar. Bu durumda turknete de başvurmam mümkün değil midir? Ttnet e mahkum muyum?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    <Mitsubishi Colt Invite Amt 2011>*<Note 4>*<Salcano Xrs040 2015>
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj

    nasıl istediniz?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SaMoVe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2234 Mesaj

    Hız sorgulamasını nasıl yaptınız ki?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yggdrasil Asgard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Vodafone üzerinden sorgulama yapılabiliyor. Hattınızın hangi hızı desteklediğini öğrenebiliyorsunuz.
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php
    |
    |
    First Premolar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2645 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    Arkadaşlar bulunduğum yerde superonline ve vodafone arıyorum ttnet fiber bölgesinde olduğunuzdan hizmet veremiyoruz size diyorlar. Bu durumda turknete de başvurmam mümkün değil midir? Ttnet e mahkum muyum?

    Forumda bir arkadaş yazıyordu FFTB binaya kadar gelen fiber kabinli olan sistemde sanırım muafiyet var bu yıl Ocak'ta dolacakmış süresi ve eğer yenilenmez ise diğer firmalarda kullanabilir deniliyordu sanırım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2234 Mesaj

    Teşekkür ederim ama pek sağlıklı bilgiler değil gibi. Mesela ben su an vdsl kullanmıyorum, benim alabileceğim hızı nereden biliyorlar ki onu anlamadım. 17mbit adsl diyor, 95mbit vdsl diyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    techturch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1027 Mesaj

    Başvuru iptali istedim
    |
    |
    ghn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4658 Mesaj
    Arkadaşlar bugün müşteri hizmetleriyle konuştum. 60 liraya telefon hattıda çekiceklermiş. Ücretsizmiş. ayrıca türktelekom kullanıyorum şuanda. bulunduğum bölgede hızım 10 mb i geçmiyor. Bana 50 mb i desteklediğini söylüyorlar bölgenin. Çok ilginç değil mi? türk telekomun altyapısını kullanıp. ANKARA BAHÇELİEVLER bölgesinde olan var mı? ne kadar hız alıyor?

    EDİT: 130 LİRA CEZAM çıkıyor. Turknet bunun 125 lirasını karşılıyormuş. Oda çok hoşuma gitti ama geçmeliyim sizce bilemedim? türk telekomdan bıktım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eediz -- 16 Aralık 2016; 12:6:37 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    975 Mesaj
    Kullananlar memnunmu 60 TL paketten?
  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxx187

    Kullananlar memnunmu 60 TL paketten?

    Memnunum hocam akk derdi yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Ttnet aboneliğimizi iptal ettirdik. Daha önce forumdan Türknet kampanyası hakkında yazılanları araştırdım. Birçok şikayet olmasına rağmen belki benimki problemli olmaz diyerek Türknetin bu kampanyası için 10.10.2016 da abonelik evraklarını imzalayarak gönderdim.

    Aboneliğimin başlangıcından itibaren olayların gelişimi şöyle olmuştur.

    18.10.2016 tarihinde Türknet’ten internet ve telefon hizmetinin açıldığına dair mesaj geldi. Ama internet ve telefon bağlantım yapılmamıştı. Müşteri hizmetlerini aramam sonrasında 21.10.2016 tarihinde Telekom görevlisi gelerek telefon bağlantısını yaptığını söyledi. İnternet bağlantımız açılmadığından Modemimizin DSL ışığı yanmıyordu. Telefon ise açılmıştı.
    Bu tarihten sonra 2-3 günde bir defalarca müşteri hizmetlerini arayıp internet hizmeti alamadığımı ve teknik ekip gönderilip internet bağlantımın açılması isteğimi belirttim. Müşteri hizmetleri problemin çözümünde yardımcı olmuyor telefon kaydı alıp kapatıyordu. Müşteri hizmetlerinden her seferinde başka kişi ile görüştürülüyordum. Bu görevlilerin ise birbirlerinden haberi yoktu ve hizmetin açılması için hiçbir geri dönüşleri olmadı.

    Bütün çabalarıma ve müşteri hizmetlerini çok kez arayıp görüşmeme rağmen internet hizmetim açılmadı. Artık yeter deyip 21.11.2016 tarihinde abonelik iptal dilekçemi mail yoluyla Türknet’e gönderdim. İptal dilekçemden sonra müşteri hizmetlerinden ilk defa arandım. Bana iptal dilekçemi geri almam halinde “ev içi dahil bağlantıları kontrol edecek ve yapacak teknik ekip” göndereceklerini söyediler. Ben de” birkaç gün içinde, internet bağlantım yapılana kadar dilekçemin işlemde kalmasını” söyledim. Birkaç gün sonra Telekom görevlisinin apartman girişindeki internet kabininden bağlantıları yenilediğini gördüm. Telekom görevlisi bağlantıyı sağladığını Türkneti arayıp internet hattının aktifleştirilmesi gerektiğini söyledi. Eve çıktığımda telefonda çağrı sesi yoktu , modemin DSL ışığı ise arada bir yanıp sönüyordu. Türknet müşteri hizmetlerini arayarak internetin aktif edilmesini ve durumu bildirdim. Müşteri hizmetleri ise her zamanki ilgisiz tavrıyla telefon kaydı alıp görüşmeyi sonlandırdı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerinden arayıp bina ve ev içi bağlantılarını kontrol için teknik personel göndereceklerini söyledi. Ama gelen olmadı. 27.11.2016 Pazar akşamı ilk defa modemin DSL ışığı ve internet ışığının yandığını, bilgisayardan denediğimde de internetin açıldığını gördüm. 28.11.2016 sabah müşteri hizmetleriyle görüşmemde internetin açıldığını bildirdim.

    Bu zamana kadar 22.11.2016 son ödeme tarihli iki adet fatura düzenlemişler. İptal dilekçemde ve daha önce birkaç defa müşteri hizmetleri ile son görüşmemde, kesilen faturaların haksız olduğunu bu iki faturayı ödemeyeceğimi ve faturaların internet hizmeti açıldıktan sonra düzenlenmesi gerektiğini belirttim.
    28.11.2016’ da aynı gün içinde önce “hizmetiniz ödeme yapmadığınızdan dolayı kullanıma kısıtlanmıştır.” mesajı sonra da “hizmetiniz iptal edilmiştir.” mesajı geldi.

    1-2 ay boyunca beni uğraştırdıktan sonra internetin açılmasıyla kapanmasını, aynı gün içinde becerdiler.

    Netice olarak Türknete yapılan eleştirilerin haklı ve yerinde olduğunu gördüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanbekir -- 16 Aralık 2016; 19:31:49 >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxx187

    Kullananlar memnunmu 60 TL paketten?

    Memnunum 60 mbps geliyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    961 Mesaj
    Ben sansimi denemek istiyorum. Ttnet 70 Gb Akk 16 M. net icin 24 ay tahahutlu olarak 62 TL fiyat verdi ve bende kabul etmedim.



    Turknet ile gorustum 36 m. e kadar destekliyormus internet fakat modem sikintisi var. 150 TL den asagiya vdsl modem yok, Turk nette nakit olarak 180 TL istiyor. Direk Adsl gecis yapin dediler fakat kararsiz kaldim daha sonra vdsl gecmek isteyip sorun yasayan cok. Paztesi gunu tekrar arayacaklar sizce ne yapayim?
    |
    |
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanbekir

    Ttnet aboneliğimizi iptal ettirdik. Daha önce forumdan Türknet kampanyası hakkında yazılanları araştırdım. Birçok şikayet olmasına rağmen belki benimki problemli olmaz diyerek Türknetin bu kampanyası için 10.10.2016 da abonelik evraklarını imzalayarak gönderdim.

    Aboneliğimin başlangıcından itibaren olayların gelişimi şöyle olmuştur.

    18.10.2016 tarihinde Türknet’ten internet ve telefon hizmetinin açıldığına dair mesaj geldi. Ama internet ve telefon bağlantım yapılmamıştı. Müşteri hizmetlerini aramam sonrasında 21.10.2016 tarihinde Telekom görevlisi gelerek telefon bağlantısını yaptığını söyledi. İnternet bağlantımız açılmadığından Modemimizin DSL ışığı yanmıyordu. Telefon ise açılmıştı.
    Bu tarihten sonra 2-3 günde bir defalarca müşteri hizmetlerini arayıp internet hizmeti alamadığımı ve teknik ekip gönderilip internet bağlantımın açılması isteğimi belirttim. Müşteri hizmetleri problemin çözümünde yardımcı olmuyor telefon kaydı alıp kapatıyordu. Müşteri hizmetlerinden her seferinde başka kişi ile görüştürülüyordum. Bu görevlilerin ise birbirlerinden haberi yoktu ve hizmetin açılması için hiçbir geri dönüşleri olmadı.

    Bütün çabalarıma ve müşteri hizmetlerini çok kez arayıp görüşmeme rağmen internet hizmetim açılmadı. Artık yeter deyip 21.11.2016 tarihinde abonelik iptal dilekçemi mail yoluyla Türknet’e gönderdim. İptal dilekçemden sonra müşteri hizmetlerinden ilk defa arandım. Bana iptal dilekçemi geri almam halinde “ev içi dahil bağlantıları kontrol edecek ve yapacak teknik ekip” göndereceklerini söyediler. Ben de” birkaç gün içinde, internet bağlantım yapılana kadar dilekçemin işlemde kalmasını” söyledim. Birkaç gün sonra Telekom görevlisinin apartman girişindeki internet kabininden bağlantıları yenilediğini gördüm. Telekom görevlisi bağlantıyı sağladığını Türkneti arayıp internet hattının aktifleştirilmesi gerektiğini söyledi. Eve çıktığımda telefonda çağrı sesi yoktu , modemin DSL ışığı ise arada bir yanıp sönüyordu. Türknet müşteri hizmetlerini arayarak internetin aktif edilmesini ve durumu bildirdim. Müşteri hizmetleri ise her zamanki ilgisiz tavrıyla telefon kaydı alıp görüşmeyi sonlandırdı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerinden arayıp bina ve ev içi bağlantılarını kontrol için teknik personel göndereceklerini söyledi. Ama gelen olmadı. 27.11.2016 Pazar akşamı ilk defa modemin DSL ışığı ve internet ışığının yandığını, bilgisayardan denediğimde de internetin açıldığını gördüm. 28.11.2016 sabah müşteri hizmetleriyle görüşmemde internetin açıldığını bildirdim.

    Bu zamana kadar 22.11.2016 son ödeme tarihli iki adet fatura düzenlemişler. İptal dilekçemde ve daha önce birkaç defa müşteri hizmetleri ile son görüşmemde, kesilen faturaların haksız olduğunu bu iki faturayı ödemeyeceğimi ve faturaların internet hizmeti açıldıktan sonra düzenlenmesi gerektiğini belirttim.
    28.11.2016’ da aynı gün içinde önce “hizmetiniz ödeme yapmadığınızdan dolayı kullanıma kısıtlanmıştır.” mesajı sonra da “hizmetiniz iptal edilmiştir.” mesajı geldi.

    1-2 ay boyunca beni uğraştırdıktan sonra internetin açılmasıyla kapanmasını, aynı gün içinde becerdiler.

    Netice olarak Türknete yapılan eleştirilerin haklı ve yerinde olduğunu gördüm.

    bu insanlar acaba kul hakkını nasıl ödeyecekler diğer tarafta onu hesap etmiyorlar sanırım. yazıklar olsun diyorum. son 1 aydır türk netin cazipliği ve sorumsuzluğu arasında gidip geliyordum ki, bu olayı da okuyunca hepten soğudum bu türk netten. demek ki biz de başvursak aynısı başımıza gelecek, kısacası almayın aldırmayın.
    |
    |
    _____________________________
    End Of The Road. No One There. Killing Me Killing You. You Are The One. Aika Multaa Muistot. ( Ville Laihiala )


    don't cry....
    soldier of fortune...
    ..but why why why can't it be oh can't it be mine..
    ...and I still wonder if you ever wonder the same and I still wonder...




  • Binbaşı
    1378 Mesaj

    Ne diyeceğimi şaşırdım gülsemmi üzülsemmi? Turkcell Turktelekomun bu tavırlarından dolayı 58milyon tl zarara uğradığını ve mahkeme yoluna gittiğini söyledi bakalım sonuç ne olacak.
    |
    |
    aslanbekir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türknet referans olunur.
  • Binbaşı
    1162 Mesaj

    +1
    |
    |
    Casfort kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    End Of The Road. No One There. Killing Me Killing You. You Are The One. Aika Multaa Muistot. ( Ville Laihiala )


    don't cry....
    soldier of fortune...
    ..but why why why can't it be oh can't it be mine..
    ...and I still wonder if you ever wonder the same and I still wonder...
  • Yarbay
    2267 Mesaj

    Geçen ay sistemlerinde tanımlı otomatik ödeme aracılığı ile 30.33TL'lik faturayı otomatik çektiler, ortada fatura vs. bile olmadan.
    Bu ay başında faturam geldi, bir baktım 2 tane dedim herhalde 30.33 olarak kesilen geçen ayın tahsil edilen faturası ama halen ödenmesi olarak gözüküyor diyerekten müşteri hizmetlerini aradım. İlk konuştuğum kişi kredi kartı ekstresinizi gönderirseniz düzeltirler dedi.
    Müşteri hizmetlerinin mail adresine direk ekstreyi gönderdim, gelen cevap aynen şu; "İlettiğiniz kredi kartı ekstresi olması nedeniyle kabul edilmemektedir. Dekontunuzu ödeme yapmış olduğunuz kurumun anlaşmalı olduğu bankadan temin edebilirsiniz."
    Sanarsın banka hesabından nakit ödeme yaptım da dekont verecekler, kredi kartı ile ödeme için dekont istemek bunlara özeldir sanırım.
    Neyse yine müşteri hizmetlerini aradım, konuyu anlattım inceleme yapacağız dediler.
    Ertesi gün aradılar, 9TL civarı ekstra bir ücret olmuş 30.33TL'lik faturanızı ödeyin diğer bir aylık olan faturanızında 29.99TL'lik yarısını ödeyin diye.
    Yemin ediyorum neye uğradığımı şaşırdım, herhalde faturayı ortadan ikiye yırtıp felan ödeme yapmamı bekliyorlar.
    Bir fatura tutarının yarısını nasıl ödeme yapılır anlatabilecek olan varsa merakla bekliyorum cidden.
    Bu kadar amatör bir firma hayatımda görmedim neredeyse, sinir hastası olmazsak iyidir.
    |
    |
    aslanbekir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
SEO
Lastik Fiyatları
üniversite
son dakika
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
2,195
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.