Şimdi Ara

TÜRK.NET DOLANDIRICILIĞI - MUTLAKA BAKMANIZI ÖNERİRİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşalr. Yaklaşık 2 aydan beri türk.net internet sorunu yaşıyorum. Sürekli suçu türk telekoma attılar. Türk telekom müdürlük ve santralde işlemleri takip ettim. Sorun türknet olduğunu beni oyalamak için bahane uydurduklarını öğrendim. Son olarak internet sorunumun kablomdan olduğunu söylediler kabul etmedim. Eve teknisyen geldi kabloda kayıt olmadığını iletti. Bana dediki sizie yapa alt yapısında vae alalım yapa da sorun var. Peki vae geçersem düzelir mi? evet daha iyi hız alırsınız dedi. İşlemi başlattık ve vae geçtim. Yaklaşık 1 aydır vae deyim ve sorun devam ediyor. Türknete bildirdim tekrar yapa geçişimin yapılmasını içni sayısız destek talep açtım. Tabiki yinede oyalanmalar vs. En son sizi geçirmeyecez dediler. Sebebi ise; yapa portaları yeni aboneler için ayırmaları. Yazıklar olsun böyle bir şirkette. Ben olayı mahkemeye taşıdım. Sorun yaşadığımdan beri verileri topladım ödediğim faturaları almak ve abonelik iptali için suç duyurusunda bulundum. Bu dolandırıclara dikkat edin.

    TÜRK.NET DOLANDIRICILIĞI - MUTLAKA BAKMANIZI ÖNERİRİM







  • Merhaba, Yapa alt yapısında 30 Mbps hız alırken sorun yaşamışsınız ve probleminize çözüm bulmak için dairenize gelen saha ekibi çalışanı sizin Vae alt yapısında daha hızlı internet kullanacağınızı söylemiş.

    Ancak kontrol edilip Vae'de 15 Mbps hız alabileceğiniz Teknik Destek çalışanımız tarafından size iletilmiş. Fakat size bu bilgiyi verdikten sonra Vae'ye geçiş talebinizden vazgeçmemişsiniz. Akabinde Yapa'dan Vae'ye geçişiniz tamamlanmış.

    Şu an yeniden Yapa'ya geçiş için Yapa ekibimiz bunun süreçler gereği gerçekleştirilemeyeceğini iletti.
  • Çok tuhaf bir konu...
    Mesela kapımın önünden fiber geçse ama Telekom bunu bana kullandırmak istemese buna hakkı var, bana fiber vermek gibi bir zorunluluğu yok ki. Türknet'in de size Yapa vermek gibi bir zorunluluğu yok. Vae istiyorum demişsiniz geçirmişler, Yapa ya da döndermiyoruz onu yeni abonelere yapıyoruz demişler. Konu bundan ibaret, he nedir buna yönelik bir BTK kararı falan varsa haklı çıkarsınız da yoksa zor iş.

    Diğer forum arkadaşlarımız da farklı açılardan yaklaşsınlar konuya ben burada mesajımı bitireyim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yeni aboneleride geçirmiyorlar. Ben abone olmadan önce özellikle yapa için abone olacağımı söyledim aktif altyapınızda bulunduğum için. Abonelik işlemleri sonrasında geçiş olacağını söylediler sırf satış yapabilmek için. Destek kaydı bile var bununla ilgili abonelik işlemleri sırasında yapılan. Tamamen keyfi bir firma maksimum 10 kişi filan çalıştırıyorlar büyük ihtimalle hep aynı kişilere denk geliyorsunuz şikayetlerde. Hiç birinin umurunda değil robot gibi cevaplar standart kopyala yapıştır. O yüzden arkadaş şikayetinde sonuna kadar haklı.Yalan yanlış bilgi verip başından atıyorlar kablosunu herşeyini kontrol ediyor adam sıkıntı yine onlarda çıkıyor en sonunda.
  • Şair-i Azam Ş kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar. Estağfurullah ben sadece şuna değinmek istedim. Mesela kapımın önünden fiber geçiyor diyelim. Firma istemediği takdirde bunu bana kullandırmak zorunda değil, ben senin binana VDSL vermeyi uygun gördüm deyip fiberini vermeyebilir. Yani kendi insiyatifleri tamamen. Biz kullanıcılar olarak BTK üzerinden veya farklı kanallar üzerinden elbette daha iyi hizmetler talep ettiğimizi bildiriyoruz ama firmaların insiyatifine kalan durumlar söz konusu ben biraz bundan bahsetmek istemiştim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba firmanın tabi ki hakkı var bu konuda haklısınız. Lakin iyi bir müşteri deneyimi açısından bence yapılmaması gereken şeyler kullanıcının iyi bir hizmeti talep etmesi kadar doğal birşey olamaz. Firmanın sıkıntısı eksik ve yanlış bilgilendirme verip müşterileri mağdur etmek. Benim aboneliğimde de yaptılar aynısını. Yapaya geçeceksem abone olmak istediğimi söyledim geçeceğimi söylediler. Ki geçmeden önce aktif altyapıda olduğumu kontrol edip başvurdum. Geçtikten sonra müşteri temsilcisi bir arkadaş aktif altyapıda olmadığımı iddia etti kendisine kendi internet sitelerinden ekran görüntüsü attım. Daha sonrasında da geçiş işleminin sistem tarafından uygunsak otomatik olduğunu söyledi. Zaten uygun olduğumu biliyorum kontrolde ettim kendileride gördü ekran görüntüsüyle. Ama bana satış esnasında bilgi verirken bu işlemin hemen olacak olan bir işlem gibi olduğunu anlattılar. Gerçekleri geçtikten sonra gördük maalesef :D Umarım herkes sorununa çözüm bulur ama o güveni vermiyor firma maalesef. Saygılar.




  • Şair-i Azam Ş kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer adresinizde aktif altyapımız varsa otomatik olarak geçişinizi yapıyoruz. Kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hiç umudum yok ama bilgileri yolladım siz yönlendirme yapsanız bile arkadaşlar arayarak ya da mesaj atarak aynı şeyleri tekrarlıyorlar.Sorun çözülmüyor maalesef.
  • Merhaba,

    1 ay internet alamadım sürekli sorun sizde dediler.Sonra bilgi işlemci arkadaşı getirdim .Farklı modem ile test yaptı kabloları değiştirdik ne varsa denedi olmadı.Kurulumu yeniden yapın dediler hepsini yaptık yine olmadı.Destek ekibi gönderelim hata sizdeyse 92 TL alırız dediler.Neyse pası vericem dedim artık gönderin bakalım.Eşim evdeydi adam geliyor kendi tabletini açıyor bir şey yapıyor tamam internet geldi.Hiç bir şey söylemeden gidiyor.Hop 92 TL fatura.Bilgi işlemci Arkadaşa soruyorum ne yapmıştır diye modeme dokunmadan.Hata onlardadır portu açmıştır diyo kendi sisteminden.Çünkü diyo herşeyi kontrol ettik hatta internet vardı bir türlü bağlanıyordu.Yazıyorum bana 1 ay borçlusunuz birde hata benden değil diye kabul etmiyorlar 194 TL fatura kesmişler.Bu kadar adi yalancı bir firma olmaz olsun.Haram olsun aldıkları para.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şair-i Azam Ş kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Görüşme kaydınızın dinlenmesi için ilgili birimimize bilgi verdim. Ses kaydını dinleyerek size dönüş sağlayacaklar.
  • tosun79 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Şair-i Azam Ş kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Eksik bilgilendirme sonucu oluşan durumlardan ötürü çok haklısınız elbette.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.