Şimdi Ara

Turbo benzinli otomatik araç tavsiyesi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 230bin tl civarı bir bütçeyle turbo benzinli, otomatik ve 4 silindirli sıfır araç bakıyorum. Malum şu an benzinli araçların çoğu 3 silindirli ancak daha önceden 3 silindir deneyimim oldu (Peugeot 308 1.2 Puretech) ve sorun çıkartma ihtimali, düşük hızlarda titremesi, ani hızlanmalarda acaba pistonlara birşey oldu mu düşüncesi nedeniyle 4 silindirli bir araç almak istiyorum. Bu bütçeyle 4 silindirli turbo benzinli araç sayısı ise kısıtlı zaten. Renault 1.3 tce, Nissan 1.3 DIG-T, Toyota 1.2T, Vag grubu 1.5 tsi ve honda 1.5 vtec. Vag grubunu dsg den dolayı istemiyorum. Hondanın ise bakım aralıkları çok kısa olduğu için ve bu bütçeyle zor olduğu için vazgeçtim. Kalan araçlar Clio 1.3 Tce EDC Icon, Megane 1.3 Tce EDC Joy, Corolla HB 1.2T, Qashqai 1.3 DIG-T Visia. Corolla HB zaten bulunamıyor bayilerde, sarı siteden almak istemiyorum. Qashqainin fiyatları 240-250 civarı belki bütçe zorlanarak alınabilir. Aracı çoğu zaman tek başıma kullanacağım yani kalabalık aile durumu yok. Bu araçlardan hangisi daha mantıklı sizce, donanımı dolu bir clio mu yoksa donanımı boş ama C segment bir araç mı ?








  • Up
  • Motor verimi sorunsuzluğu ile Renault 1.3 tce hocam bence
  • seçenekleri 2'ye düşürün hocam. @mc_josef

    her ikisinde de aynı motor-şanzıman var bunların;

    - Joy paket değilde 230-240 arasına bulabilirseniz touch paket Megane 4

    yada

    - düşük paket olmasına eyvallah derseniz makyajlı kasa QQ

    bunlardan hangisi daha çok içinize sinerse onu tercih edin. bence QQ biraz daha mantıklı SUV araçlar daha trend oldu günümüzde ve megane 140hp iken QQ aynı motorla 160hp/270tork.

    *sonuçta ikiside pişman etmez, piyasa araçları zaten ilerde satmasida kolay olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 9 Mart 2021; 21:20:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 - qq

    2 - megane.


    Bu arada tek mesele silindir sayısı değil. 3 silindiri sorun gibi görmek doğru değil. Opel 1.4 turbo da çok sorunlu bir motordu. 1.2, 1.4 tsi serilerinde de çok şikayetler var. Yine renault 1.2turbo motor da öyle. Hepsi 4 silindir.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dogru her motorda sorun cikabilir ama 3 silindirli motorun dogasinda olan dusuk devirde titreme, ani hizlanmalarda pistonlara yuk binmesi (lspi) gibi durumlar nedeniyle 4 silindirlinin en azindan daha dengeli ve basit bir motor olmasi acisindan tercih sebebim oluyor
  • Megane 4, ilk 3 yil tadindan yenmez
  • megane 1.3

  • Qashqai hocam net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 silindirin düşük devirlerde ya da rölantide titremesine karşın balans mili geliştirildi.

    Tam bu konuyla ilgili keyifli ve dolu dolu kaliteli bir sohbet için bu videoyu zaman ayırıp izlemelisiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=7kZ1HUCR8-k&feature=youtu.be

    Dsg konusuna gelince ön yargılarınızı değiştiremem ama 6 yıllık 120.000 km olan dsg kullanıyorum şanzıman yağı bile değiştirmedim.

    İlla sıfır araç şart değilse kutu gibi b sınıfı araçlar yerine 2017-2018 sunrooflu full garantisi bitmemiş150hp 1,4 tsi dsg bmt jetta alınır. Bagajı 510 litre, 0-100 hızlanması 8,6 saniye. Konfor desen var, ferahlık desen var, sportiflik desen var, güvenlik var, aile arabası dersen var...
    Aracıma henüz filtre ve yağdan başka masrafım olmadı.
    Aracım garantili değil kaldı ki mekatronik arızaları bile artık heryerde yapılıyor 3000-4000 liraya..
    Dsg artık öcü değil, mekatronik arızaları kolayca giderilebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ikinci el temiz Honda 1.5 turbo 182 rs al
    Su an fiyatlari gayet uygun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki TSI Motorlu DSG li vag grubu araclar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.