Şimdi Ara

Tüketici Hakları Teknik Servisler Hakk. (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
4
Favori
40.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tüketici Hakları
    Tüketici heyeti 1.031TL (çok az bir oranda yanlışta olabilir) ye kadar kara verebiliyor..Yani eğer aldığınız telefon fatura fiyatı bunun altındaysa tüketici heyetinin kararı etkili oluyor..
    Fakat siz yinede tüketici haklarına gideiblirsiniz ama Firma derki tüketici hakları beni bağlamaz çünkü fşyatı onları aşmışş..Mahkeme kararı lazım der..Genelde N8lerde
    bunun üstünde bir meblağ olduğu için tüketici heyetine değil direk mahkemeye gitmeniz gerekiyor..


    Serviste 15 Günü Geçerse
    Beyler herkesin yanıldığı bir nokta var..Herkesin ağzında bir laf 15günü geçerse sana geçici oalrak telefon vermeleri lazım diye..Hayır beyler yani tam oalrak olay şu...
    Bu kural sadece Nokia Shop tan alınan telefonlarda geçerli..Nokiashoptan aldıysanız faturanız nokia shp ise size kvk genpa yada teleservis 15 günü geçerse geçici telefon verirler..
    Aksi taktirde telefon felan beklemeyin


    20 iş günü ücret iadesi ve değişim hakkında
    Beyler 20 iş günü cumartesileri ve haftaiçleri dahildir...Bu süre 30 günü aşarsa para talebi yada birebir değişim talebinde bulunabilirsiniz..Fakat şöyle bir detay var..Nokia okadar tuhaf
    bir firmak şu çakallıkları yapabiliyor..Mesela n8 cihazınız 30 iş gününü geçti..Siz para talebinizi hemen yapmanız lazım yani 1-2 gün geçirirseniz bunlar cihazı değişime atarlar hakınız yanar..
    .N8 sizin eski kapaklarınıza yeni bir board takıp gönderiyor ..Yeni imei olduğu için kanundada bu yeni cihaz oalrak geçiyor ve yasal
    hakkınız olmuyor..Ama şöyle bir ilginçlikte vardır ki bazen kutulu gönderebiliyor..Bu tamamen şans işi..Kimine full ambalajında kimine sizin kendi çizikli kapaklarınız ile


    Ekran kırılması , Kasa kırıkları hakkında
    Öncelikle şunu bilin..Ne olursa olsun kırık garantiye girmez...Hatta mesela 5800 telefonunuz var diyelim..Kapağı sağlam ama içten ekranı kırıldı..Siz istediğiniz kadar yırtınınz garantiye girmez..
    Çiziklerde ise rica üzerine işte bir güzel dille belki konuşursanız kapaklarınız değişir..Onların insiyatifine kalmış..Çünkü sizin hurda kapaklarınız Nokia yaya gidiyor..Ve Nokia hurdalarda kırık ekran
    görünce diyorki sen bunu garantiden nasıl değiştirirsin..Garanti dışı yani ücretiyle dğeiştiğinde ise PArası Nokia yaya gidiyor hurdasını isterseniz siz alabiliyorsunuz..


    Diğer bir sorunda cihazlara yazılım yükleyip oldu diye göndermeleri
    Buna diyecek hiç bir sözz laf yoktur..Bu resmen müştriyler dalga geçmektir..Sen cihazını ses gitmiyor diye veriyorsun adamlar yazılım atıyor sanki biz onu düşünemiyoruz..Buna yapacak tek şey
    cihazınızı bırakırken evde yazılım attığınız fakat geçmediğini bu yüzden getiridğini felan söyleyin..Yine atıp verdilerse orda teslim alırken imza atmadan deneyin cihazını olmadıysa direk geri verin..
    Hani bu biraz şans işi..Ama genelde ilk servise gittiğinde yazılım atmak onların adetidir..


    Siz varsa soracağınız anlatacağınız birşey çekinmeyın arkadaşlar elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorm..Bu konudan başka varmı bilmiyorum hiç rastlamadım..Ve herkesin kafasında
    servislerle ilgili düşünceler anılar mutlaka vardır....


    Servis süresi 20 İş günün geçmediyse size sormadan anakart değişimi yaparlar..Sonuçta siz tamira yolluyorsunuz tamirde olmayınca admalar değişime atıyor..Eğer 20 iş gününü geçerse arayıp söylüyorsunuz ücret iadesi istediğinizi kabul etmezlerde tüketici haklarına gidiyorsunuz..Adamlar herşeyi size sorsa bu adamlar nasıl telefon tamiri yapıcak..Her müşteriyi arayıp bildirseler..KVK resmi vir teknik servis..Bırakında okadar hakları olsun..20 iş günü hakları var istediklerini yaparlar size sormadan hiç bir hak talep edemezsiniz..20 iş gününden sonra gerekli yerlere başvurup haklarınızı arayabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin* -- 22 Temmuz 2011; 12:09:30 >







  • Güzel konu teşekkürler, bu konuyada bakabilir isteyenler..
    http://forum.donanimhaber.com/m_30399656/tm.htm
  • arkdaslar benim Blackberry 9800 telefonumu kvk ya verdim 11 gün oldu bana daha bilgi için ne arama nede sms attılar intten baktım ki anakart değişimi yapıolar bazı arkadaslar anakart değişim yapmıs teli almayın para iadesi isteyin diolar ne yapmalıyım sizce lütfen yardım edin bide şu sını 1031 tl bnm fatura tutarım 1.434,25 TL yazıyor hakem heyetini aşıyuolar diolar ne iş anlamadım ya LÜTFEN YARDIM bekliyorumm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    arkdaslar benim Blackberry 9800 telefonumu kvk ya verdim 11 gün oldu bana daha bilgi için ne arama nede sms attılar intten baktım ki anakart değişimi yapıolar bazı arkadaslar anakart değişim yapmıs teli almayın para iadesi isteyin diolar ne yapmalıyım sizce lütfen yardım edin bide şu sını 1031 tl bnm fatura tutarım 1.434,25 TL yazıyor hakem heyetini aşıyuolar diolar ne iş anlamadım ya LÜTFEN YARDIM bekliyorumm...


    11 günlük cihazın sana neyini sorsunlar adamlar değişime atmış daha ne istiyorsunuz anlamadım ne yapsalar yaranamıyorlar




  • valla hocam para olsa biliosun teli unuturum valla :P cok saol cvp için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    arkdaslar benim Blackberry 9800 telefonumu kvk ya verdim 11 gün oldu bana daha bilgi için ne arama nede sms attılar intten baktım ki anakart değişimi yapıolar bazı arkadaslar anakart değişim yapmıs teli almayın para iadesi isteyin diolar ne yapmalıyım sizce lütfen yardım edin bide şu sını 1031 tl bnm fatura tutarım 1.434,25 TL yazıyor hakem heyetini aşıyuolar diolar ne iş anlamadım ya LÜTFEN YARDIM bekliyorumm...


    11 günlük cihazın sana neyini sorsunlar adamlar değişime atmış daha ne istiyorsunuz anlamadım ne yapsalar yaranamıyorlar


    cihazı tamir ediyorlar hocam , ayrıca ilk mesajının 30 iş günü olayını 20gün olarak ve cts günleri dahildir diye editle hocam




  • hocam 20 gün sonra yani telimii saglam vermezlerse para iadesi alabilirmiyim acaba ya
  • merhaba arkadaslar benımde sızler gıbı bır sorunum var ve sorum olacak teknosadan bundan 6 ay once samsung wave 5253 marka cep telefonu aldım ve bu urun sorunlu cıktı cok ufak bır darbede sebekeyı kaybedıyodu ve arka kapagını cıkarıp sımı cıkartıp tekrar taktıkdan sonra kendıne gelıyodu ve son zamanlarda ıyıce bu srun nuksetmeye basladı onlarca bu arızaya aıt vıdeo cektım !!! ve bende servıse gonderdım bursada samsungun yetkılı servısı ldugu ıcın elden teslım ettım bugun aradgımda telefonumd abır soruna rastlanmadıgına ve herseyın duzgun calıstıgına daır rapor tutmuslar ve ben aramasaydım onlar aramazlarmıs o sekılde beklermıs telefon neyse bende dedım onlarca o arızanın cekılmıs vıdeosu elımde mevcut sız dedım nasıl arıza yok dersınız dedım bu tel.bakan arkadasla konusmak ıstıyorum dedım mumkun degıl denıldı bende tuketıcı haklarını aradım bana denılen kaymakaölıkdan bu ısle ılgılı bırıme gıdıp form doldurup bılır kısıye gıtmesı gerklıymıs . sımdı sıze sorum telefonumda bu sorun var vıdeosuda elımde mevcut acaba bılır kısıye gondersem bır sonuc cıkarmı yada 3 defa aynı arızadan dolayı servıse yollayıp sonramı tuketıcı haklarına basvrmam gereklı yetkılı kısı 3 defa olmasına gerek yok dedı oyle bır tutanak varsa ve sızde arıza var dıyosanız dedı verın dedı bana yardım edebılecek varmı acaba yada bu tarz bır olay basından gecmıs olan yardmcı olursanız cok sevınırım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quarentina_26

    merhaba arkadaslar benımde sızler gıbı bır sorunum var ve sorum olacak teknosadan bundan 6 ay once samsung wave 5253 marka cep telefonu aldım ve bu urun sorunlu cıktı cok ufak bır darbede sebekeyı kaybedıyodu ve arka kapagını cıkarıp sımı cıkartıp tekrar taktıkdan sonra kendıne gelıyodu ve son zamanlarda ıyıce bu srun nuksetmeye basladı onlarca bu arızaya aıt vıdeo cektım !!! ve bende servıse gonderdım bursada samsungun yetkılı servısı ldugu ıcın elden teslım ettım bugun aradgımda telefonumd abır soruna rastlanmadıgına ve herseyın duzgun calıstıgına daır rapor tutmuslar ve ben aramasaydım onlar aramazlarmıs o sekılde beklermıs telefon neyse bende dedım onlarca o arızanın cekılmıs vıdeosu elımde mevcut sız dedım nasıl arıza yok dersınız dedım bu tel.bakan arkadasla konusmak ıstıyorum dedım mumkun degıl denıldı bende tuketıcı haklarını aradım bana denılen kaymakaölıkdan bu ısle ılgılı bırıme gıdıp form doldurup bılır kısıye gıtmesı gerklıymıs . sımdı sıze sorum telefonumda bu sorun var vıdeosuda elımde mevcut acaba bılır kısıye gondersem bır sonuc cıkarmı yada 3 defa aynı arızadan dolayı servıse yollayıp sonramı tuketıcı haklarına basvrmam gereklı yetkılı kısı 3 defa olmasına gerek yok dedı oyle bır tutanak varsa ve sızde arıza var dıyosanız dedı verın dedı bana yardım edebılecek varmı acaba yada bu tarz bır olay basından gecmıs olan yardmcı olursanız cok sevınırım....


    kesinlikle lehine bir sonuç alırsın arkadaşım. heyete git ve durumu anlat. lehine para iadesi çıkar bu durumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro


    quote:

    Orijinalden alıntı: quarentina_26

    merhaba arkadaslar benımde sızler gıbı bır sorunum var ve sorum olacak teknosadan bundan 6 ay once samsung wave 5253 marka cep telefonu aldım ve bu urun sorunlu cıktı cok ufak bır darbede sebekeyı kaybedıyodu ve arka kapagını cıkarıp sımı cıkartıp tekrar taktıkdan sonra kendıne gelıyodu ve son zamanlarda ıyıce bu srun nuksetmeye basladı onlarca bu arızaya aıt vıdeo cektım !!! ve bende servıse gonderdım bursada samsungun yetkılı servısı ldugu ıcın elden teslım ettım bugun aradgımda telefonumd abır soruna rastlanmadıgına ve herseyın duzgun calıstıgına daır rapor tutmuslar ve ben aramasaydım onlar aramazlarmıs o sekılde beklermıs telefon neyse bende dedım onlarca o arızanın cekılmıs vıdeosu elımde mevcut sız dedım nasıl arıza yok dersınız dedım bu tel.bakan arkadasla konusmak ıstıyorum dedım mumkun degıl denıldı bende tuketıcı haklarını aradım bana denılen kaymakaölıkdan bu ısle ılgılı bırıme gıdıp form doldurup bılır kısıye gıtmesı gerklıymıs . sımdı sıze sorum telefonumda bu sorun var vıdeosuda elımde mevcut acaba bılır kısıye gondersem bır sonuc cıkarmı yada 3 defa aynı arızadan dolayı servıse yollayıp sonramı tuketıcı haklarına basvrmam gereklı yetkılı kısı 3 defa olmasına gerek yok dedı oyle bır tutanak varsa ve sızde arıza var dıyosanız dedı verın dedı bana yardım edebılecek varmı acaba yada bu tarz bır olay basından gecmıs olan yardmcı olursanız cok sevınırım....


    kesinlikle lehine bir sonuç alırsın arkadaşım. heyete git ve durumu anlat. lehine para iadesi çıkar bu durumda


    ınsallah oyle olur cunku bu telefondan artık ıyıce sogudum ve yapılan haksız muameleden sonra samsung markasını cep telefonunda tamamen kafamdan sıldım.




  • arkadaslar telefon arayıp kvk da cihazın durumunu sordum dedikleri şey agır işlem uygulamından dolayı suan testte olup sms olarak bilgilendirileceksiniz dior bu ne şimdi ya ayrıca bana sormadan kvk telefonu istanbula göndermiş olup bide anakart değişimi yapıyor bu normal mi sorması lazım değil mi ? kvk yıda arıyorum cevap verende yok bu ne iştir anlamadım ya yardım edin lütfen arkadaslar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    arkadaslar telefon arayıp kvk da cihazın durumunu sordum dedikleri şey agır işlem uygulamından dolayı suan testte olup sms olarak bilgilendirileceksiniz dior bu ne şimdi ya ayrıca bana sormadan kvk telefonu istanbula göndermiş olup bide anakart değişimi yapıyor bu normal mi sorması lazım değil mi ? kvk yıda arıyorum cevap verende yok bu ne iştir anlamadım ya yardım edin lütfen arkadaslar...


    maalesef bilgi vermeden bu tür işlemler yapıyorlar.
    ben onay vermediğim halde ana kart değişimi yaptılar.
    hem nokiayı hem kvk yı aradım işlemin durdurulması için ama nafile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    arkadaslar telefon arayıp kvk da cihazın durumunu sordum dedikleri şey agır işlem uygulamından dolayı suan testte olup sms olarak bilgilendirileceksiniz dior bu ne şimdi ya ayrıca bana sormadan kvk telefonu istanbula göndermiş olup bide anakart değişimi yapıyor bu normal mi sorması lazım değil mi ? kvk yıda arıyorum cevap verende yok bu ne iştir anlamadım ya yardım edin lütfen arkadaslar...


    Arkadaşım adamlar ne yapsa yaranamıyor..İstanbul yüksek seviye diye geçiyor..DEmekki gittiği yerde onarım yapılmamış istanbula gitmiş..Ayrıca 20 iş gününü geçmediyse size hiçbirşey sormazlar..Gerekirse anakartı değişecekler..Adamlar tamirat yapıyor sonuçta satış yapmıyor..Eğer servis süresi 20 iş gününü geçtiyse ozaman tüketici haklarına gidiceksin geçmediyse garanti içinde istedikleri herşeyi yaparlar sizede hirbirşey sormak zorunda değiller




  • tamam hocam saol cvp için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-k24

    tamam hocam saol cvp için


    Eyw sen sağol çözemediğin birşey olursa KVK ile iligli yaz buraya ben zevaplarım
  • ilginize teşekkürler hocam :)
  • Güzel başlık olmuş, sorunum olduğu an uğruycam buraya
  • Başlık güzelde umarım uğramazsın sorunsuz kullanırsın telefonu ama olursa bişi beklerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*

    Tüketici Hakları
    Tüketici heyeti 1.031TL (çok az bir oranda yanlışta olabilir) ye kadar kara verebiliyor..Yani eğer aldığınız telefon fatura fiyatı bunun altındaysa tüketici heyetinin kararı etkili oluyor..
    Fakat siz yinede tüketici haklarına gideiblirsiniz ama Firma derki tüketici hakları beni bağlamaz çünkü fşyatı onları aşmışş..Mahkeme kararı lazım der..Genelde N8lerde
    bunun üstünde bir meblağ olduğu için tüketici heyetine değil direk mahkemeye gitmeniz gerekiyor..


    Serviste 15 Günü Geçerse
    Beyler herkesin yanıldığı bir nokta var..Herkesin ağzında bir laf 15günü geçerse sana geçici oalrak telefon vermeleri lazım diye..Hayır beyler yani tam oalrak olay şu...
    Bu kural sadece Nokia Shop tan alınan telefonlarda geçerli..Nokiashoptan aldıysanız faturanız nokia shp ise size kvk genpa yada teleservis 15 günü geçerse geçici telefon verirler..
    Aksi taktirde telefon felan beklemeyin


    20 iş günü ücret iadesi ve değişim hakkında
    Beyler 20 iş günü cumartesileri ve haftaiçleri dahildir...Bu süre 30 günü aşarsa para talebi yada birebir değişim talebinde bulunabilirsiniz..Fakat şöyle bir detay var..Nokia okadar tuhaf
    bir firmak şu çakallıkları yapabiliyor..Mesela n8 cihazınız 30 iş gününü geçti..Siz para talebinizi hemen yapmanız lazım yani 1-2 gün geçirirseniz bunlar cihazı değişime atarlar hakınız yanar..
    .N8 sizin eski kapaklarınıza yeni bir board takıp gönderiyor ..Yeni imei olduğu için kanundada bu yeni cihaz oalrak geçiyor ve yasal
    hakkınız olmuyor..Ama şöyle bir ilginçlikte vardır ki bazen kutulu gönderebiliyor..Bu tamamen şans işi..Kimine full ambalajında kimine sizin kendi çizikli kapaklarınız ile


    Ekran kırılması , Kasa kırıkları hakkında
    Öncelikle şunu bilin..Ne olursa olsun kırık garantiye girmez...Hatta mesela 5800 telefonunuz var diyelim..Kapağı sağlam ama içten ekranı kırıldı..Siz istediğiniz kadar yırtınınz garantiye girmez..
    Çiziklerde ise rica üzerine işte bir güzel dille belki konuşursanız kapaklarınız değişir..Onların insiyatifine kalmış..Çünkü sizin hurda kapaklarınız Nokia yaya gidiyor..Ve Nokia hurdalarda kırık ekran
    görünce diyorki sen bunu garantiden nasıl değiştirirsin..Garanti dışı yani ücretiyle dğeiştiğinde ise PArası Nokia yaya gidiyor hurdasını isterseniz siz alabiliyorsunuz..


    Diğer bir sorunda cihazlara yazılım yükleyip oldu diye göndermeleri
    Buna diyecek hiç bir sözz laf yoktur..Bu resmen müştriyler dalga geçmektir..Sen cihazını ses gitmiyor diye veriyorsun adamlar yazılım atıyor sanki biz onu düşünemiyoruz..Buna yapacak tek şey
    cihazınızı bırakırken evde yazılım attığınız fakat geçmediğini bu yüzden getiridğini felan söyleyin..Yine atıp verdilerse orda teslim alırken imza atmadan deneyin cihazını olmadıysa direk geri verin..
    Hani bu biraz şans işi..Ama genelde ilk servise gittiğinde yazılım atmak onların adetidir..


    Siz varsa soracağınız anlatacağınız birşey çekinmeyın arkadaşlar elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorm..Bu konudan başka varmı bilmiyorum hiç rastlamadım..Ve herkesin kafasında
    servislerle ilgili düşünceler anılar mutlaka vardır....


    Servis süresi 20 İş günün geçmediyse size sormadan anakart değişimi yaparlar..Sonuçta siz tamira yolluyorsunuz tamirde olmayınca admalar değişime atıyor..Eğer 20 iş gününü geçerse arayıp söylüyorsunuz ücret iadesi istediğinizi kabul etmezlerde tüketici haklarına gidiyorsunuz..Adamlar herşeyi size sorsa bu adamlar nasıl telefon tamiri yapıcak..Her müşteriyi arayıp bildirseler..KVK resmi vir teknik servis..Bırakında okadar hakları olsun..20 iş günü hakları var istediklerini yaparlar size sormadan hiç bir hak talep edemezsiniz..20 iş gününden sonra gerekli yerlere başvurup haklarınızı arayabilirsiniz



    Sonuçta siz tamira yolluyorsunuz tamirde olmayınca admalar değişime atıyor.

    Bu kısma dikkat çekmek istiyorum. Ürünün onarımı mümkün değil ise para iadesi isteme ve alma hakkınız var.

    Sonuçta benim 2 defa alev alan N86 ıma değişim de sadece anakart değişir. Yasaya göre yeni İMEİ yeni telefon demeyi biliyorlardı.


    Aynı şey kendi aleyhlerine de geçerli.

    Öyle ya anakartı değiştirseler ne olacak. Ya kronik bbir sorun ise. 5800 ın RDS si, N8 kapanma sorunları ya da bazı modellerin kırmızı fotograf çekme sorunu gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 23 Temmuz 2011; 7:17:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metin*

    Tüketici Hakları
    Tüketici heyeti 1.031TL (çok az bir oranda yanlışta olabilir) ye kadar kara verebiliyor..Yani eğer aldığınız telefon fatura fiyatı bunun altındaysa tüketici heyetinin kararı etkili oluyor..
    Fakat siz yinede tüketici haklarına gideiblirsiniz ama Firma derki tüketici hakları beni bağlamaz çünkü fşyatı onları aşmışş..Mahkeme kararı lazım der..Genelde N8lerde
    bunun üstünde bir meblağ olduğu için tüketici heyetine değil direk mahkemeye gitmeniz gerekiyor..


    Serviste 15 Günü Geçerse
    Beyler herkesin yanıldığı bir nokta var..Herkesin ağzında bir laf 15günü geçerse sana geçici oalrak telefon vermeleri lazım diye..Hayır beyler yani tam oalrak olay şu...
    Bu kural sadece Nokia Shop tan alınan telefonlarda geçerli..Nokiashoptan aldıysanız faturanız nokia shp ise size kvk genpa yada teleservis 15 günü geçerse geçici telefon verirler..
    Aksi taktirde telefon felan beklemeyin


    20 iş günü ücret iadesi ve değişim hakkında
    Beyler 20 iş günü cumartesileri ve haftaiçleri dahildir...Bu süre 30 günü aşarsa para talebi yada birebir değişim talebinde bulunabilirsiniz..Fakat şöyle bir detay var..Nokia okadar tuhaf
    bir firmak şu çakallıkları yapabiliyor..Mesela n8 cihazınız 30 iş gününü geçti..Siz para talebinizi hemen yapmanız lazım yani 1-2 gün geçirirseniz bunlar cihazı değişime atarlar hakınız yanar..
    .N8 sizin eski kapaklarınıza yeni bir board takıp gönderiyor ..Yeni imei olduğu için kanundada bu yeni cihaz oalrak geçiyor ve yasal
    hakkınız olmuyor..Ama şöyle bir ilginçlikte vardır ki bazen kutulu gönderebiliyor..Bu tamamen şans işi..Kimine full ambalajında kimine sizin kendi çizikli kapaklarınız ile


    Ekran kırılması , Kasa kırıkları hakkında
    Öncelikle şunu bilin..Ne olursa olsun kırık garantiye girmez...Hatta mesela 5800 telefonunuz var diyelim..Kapağı sağlam ama içten ekranı kırıldı..Siz istediğiniz kadar yırtınınz garantiye girmez..
    Çiziklerde ise rica üzerine işte bir güzel dille belki konuşursanız kapaklarınız değişir..Onların insiyatifine kalmış..Çünkü sizin hurda kapaklarınız Nokia yaya gidiyor..Ve Nokia hurdalarda kırık ekran
    görünce diyorki sen bunu garantiden nasıl değiştirirsin..Garanti dışı yani ücretiyle dğeiştiğinde ise PArası Nokia yaya gidiyor hurdasını isterseniz siz alabiliyorsunuz..


    Diğer bir sorunda cihazlara yazılım yükleyip oldu diye göndermeleri
    Buna diyecek hiç bir sözz laf yoktur..Bu resmen müştriyler dalga geçmektir..Sen cihazını ses gitmiyor diye veriyorsun adamlar yazılım atıyor sanki biz onu düşünemiyoruz..Buna yapacak tek şey
    cihazınızı bırakırken evde yazılım attığınız fakat geçmediğini bu yüzden getiridğini felan söyleyin..Yine atıp verdilerse orda teslim alırken imza atmadan deneyin cihazını olmadıysa direk geri verin..
    Hani bu biraz şans işi..Ama genelde ilk servise gittiğinde yazılım atmak onların adetidir..


    Siz varsa soracağınız anlatacağınız birşey çekinmeyın arkadaşlar elimden geldiğince cevaplamaya çalışıyorm..Bu konudan başka varmı bilmiyorum hiç rastlamadım..Ve herkesin kafasında
    servislerle ilgili düşünceler anılar mutlaka vardır....


    Servis süresi 20 İş günün geçmediyse size sormadan anakart değişimi yaparlar..Sonuçta siz tamira yolluyorsunuz tamirde olmayınca admalar değişime atıyor..Eğer 20 iş gününü geçerse arayıp söylüyorsunuz ücret iadesi istediğinizi kabul etmezlerde tüketici haklarına gidiyorsunuz..Adamlar herşeyi size sorsa bu adamlar nasıl telefon tamiri yapıcak..Her müşteriyi arayıp bildirseler..KVK resmi vir teknik servis..Bırakında okadar hakları olsun..20 iş günü hakları var istediklerini yaparlar size sormadan hiç bir hak talep edemezsiniz..20 iş gününden sonra gerekli yerlere başvurup haklarınızı arayabilirsiniz



    Sonuçta siz tamira yolluyorsunuz tamirde olmayınca admalar değişime atıyor.

    Bu kısma dikkat çekmek istiyorum. Ürünün onarımı mümkün değil ise para iadesi isteme ve alma hakkınız var.

    Sonuçta benim 2 defa alev alan N86 ıma değişim de sadece anakart değişir. Yasaya göre yeni İMEİ yeni telefon demeyi biliyorlardı.


    Aynı şey kendi aleyhlerine de geçerli.

    Öyle ya anakartı değiştirseler ne olacak. Ya kronik bbir sorun ise. 5800 ın RDS si, N8 kapanma sorunları ya da bazı modellerin kırmızı fotograf çekme sorunu gibi.


    Tamam işte hocam..Bu karar 20 iş günü içinde alındıysa size sormazlar..çünkü yasal olarak onarım süresi dolmamış oluyor..Tamam doğru board değişmesini işlerine gelince imei değişti demesini biliyorlar ama sonuçta senin telefonunun sorununu 20 iş günü içinde yapmış oluyorlar..Ama şöyle bir şey var mesela adamlar 20 iş günü içinde değişim kararı verdiler ama halen gelmedi telefonun iş bu sefer daha farklı prosedür var..KVK ile değil nokia ile uğraşacaksın ki eğer uğraşmak istersen her türlü paranıda alırsın ..Zaten genelde değişim kararı 20 iş günü içinde verilse bile telfonunun gelmesi 1 ayı geçiyor..Oyüzden değişim olan telefonu almayıp tüketici haklarına gidebilirsin..Eğer istisna ile 20 iş günü içinde değişmiş telefonun eline ulaşırsa yapcak bişi yoktur




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.