Şimdi Ara

Tüketici Hakları Teknik Servisler Hakk. (ANA KONU) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
40.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: qscvqscv

    merhaba elimde sorunlu bir n8 var. kendi kendine kapanma ve açılmama sorunu var. 3 kez yaşadım 1inde yurtdışındaydım kendi kendine düzeldi. şimdiye kadar 3-4 ay içinde 2 kez garantiye gitti. garanti şartlarında 1yıl içinde aynı sorunu 2den fazla yaşaması veya farklı sorunları 3den fazla yaşaması halinde diyor. büyük ihtimalle aynı problemi bana tekrardan yaşatıcak.

    bu duruma düşersem yapmam gereken ne? cihazı 1050tlye aldım. para iadesi talebiyle teslim edersem bana ne öderler? kasada çizikler var. bu sebepten ücreti düşürürler mi?

    değişim talep edersem bana yeni telefon mu verirler? anakartı ve iç aksamı mı değiştirirler? yoksa ücret mi talep ederler?

    herhangi birşekilde işi yokuşa sürerler mi?

    sürerlerse ne yapmam lazım?

    Şube den alırken imzayı öncede atabilirsin sorun olmaz sonuç da adam bir yere gidemez. Evde alırken genel de kargocu hemen kaçar o sebeple kontrol etmeden imzalamam diyeceksin. Öyle dediğin de imzayı gine önceden attırıyor ama kontrol etmeni beklemek zorunda kalıyor.

    İmzayı atarsın gine ama sana vermesi gereken bir belge var o belgeyi almazsın o zaman gine kaçamaz.

    Ben bir defa böyle yapmıştım bana imzalamadan teslim almamış olursun o zaman tutanak tutamam demişti. Ben de imzayı attım ve görevlinin önünde kargo kutusunu açtım cihazda sorun olmadığını görünce tamam dedim kargocu gitti. Fujifilm s2950 fotoğraf makinesi almıştım hepsiburada sitesinden.

    Ben genel de yurt içi seçiyorum. Aras mümkün olduğunca benden uzak dursun.

    Telefon göndermiştim zamanında onarıma 30 iş gününün bitimine 4 gün kala mesaj geldi Aras kargodan evinize uğradık yoktunuz kargonuzu teslim edemedik diye. Oysa evden 2 saat ayrılmıştım ve üstelik ev boş değildi annem evdeydi. Eve gelmedikleri halde böyle mesaj atmışlar. Ertesi gün pazar olduğundan getirmediler. Pazartesi oldu sabah gelir diye saat 12:00 kadar bekledim gelmedi aradım servis'e çıkıldı gelir dediler. Saat 16:30 oldu gelmedi tekrar aradım sabah servis aracında denen kargom meğer hala şubede bekliyormuş. Gittim söylene söylene aldım ve eve gelir gelmez Aras Merkez ofise şikayet mail'i attım.

    Bana cumartesi akşam üzeri yanlışlıkla o mesajı atmamış olsalar. (Yanlışlıkla atıldı size o mesaj demişlerdi) Pazartesi günü kargom gelmeyecek ve ertesi gün sabah erken saatlerde cepkask firmasını 30 iş gününü geçti diye tüketici heyetine şikayet edecektim Aras Kargonun iş bilmez şube çalışanları yüzünden.

    Ürün satan firmalarla yaşanan sorunların yarısı kargo firmalarının tembelliğin den ve yanlış davranışlarından oluyor.

    30 işgünü değil artik , 20güne indirildi 25nisan itibariyle (yürürlüge ise 25mayısta girdi) ve cts günleri de işgünüdür . Bunu size kimse söylemedi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, sizlere çok basit bir soru sormam gerekiyor. Yeni yasan hiç haberim yok, Cumartesi günleri artık iş günleri mi sayılıyor? Bu konuda ayrıntılı bilgi istiyorum.
  • Cumartesi günleri zaten iş günüydü, sadece yeni yasa ile bu konu yasa maddesi halini aldı.

    Detay için imzamdaki konuya bakabilirsin.
  • Gökan abi bu gün gittim Tüketici Hakları Derneğine gittim ihtarname yazdık yarın postalıyacam.Teknik servis ve Vatan compitere 25 TL para gitti yarında postaneden göndericem olay benden çıktı artık abi 5. defa göndermiycem onlar paramı göndersinler.
  • Hadi hayırlısı bakalım, umarım kısa sürede sorunun çözülür....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: qscvqscv

    merhaba elimde sorunlu bir n8 var. kendi kendine kapanma ve açılmama sorunu var. 3 kez yaşadım 1inde yurtdışındaydım kendi kendine düzeldi. şimdiye kadar 3-4 ay içinde 2 kez garantiye gitti. garanti şartlarında 1yıl içinde aynı sorunu 2den fazla yaşaması veya farklı sorunları 3den fazla yaşaması halinde diyor. büyük ihtimalle aynı problemi bana tekrardan yaşatıcak.

    bu duruma düşersem yapmam gereken ne? cihazı 1050tlye aldım. para iadesi talebiyle teslim edersem bana ne öderler? kasada çizikler var. bu sebepten ücreti düşürürler mi?

    değişim talep edersem bana yeni telefon mu verirler? anakartı ve iç aksamı mı değiştirirler? yoksa ücret mi talep ederler?

    herhangi birşekilde işi yokuşa sürerler mi?

    sürerlerse ne yapmam lazım?

    Şube den alırken imzayı öncede atabilirsin sorun olmaz sonuç da adam bir yere gidemez. Evde alırken genel de kargocu hemen kaçar o sebeple kontrol etmeden imzalamam diyeceksin. Öyle dediğin de imzayı gine önceden attırıyor ama kontrol etmeni beklemek zorunda kalıyor.

    İmzayı atarsın gine ama sana vermesi gereken bir belge var o belgeyi almazsın o zaman gine kaçamaz.

    Ben bir defa böyle yapmıştım bana imzalamadan teslim almamış olursun o zaman tutanak tutamam demişti. Ben de imzayı attım ve görevlinin önünde kargo kutusunu açtım cihazda sorun olmadığını görünce tamam dedim kargocu gitti. Fujifilm s2950 fotoğraf makinesi almıştım hepsiburada sitesinden.

    Ben genel de yurt içi seçiyorum. Aras mümkün olduğunca benden uzak dursun.

    Telefon göndermiştim zamanında onarıma 30 iş gününün bitimine 4 gün kala mesaj geldi Aras kargodan evinize uğradık yoktunuz kargonuzu teslim edemedik diye. Oysa evden 2 saat ayrılmıştım ve üstelik ev boş değildi annem evdeydi. Eve gelmedikleri halde böyle mesaj atmışlar. Ertesi gün pazar olduğundan getirmediler. Pazartesi oldu sabah gelir diye saat 12:00 kadar bekledim gelmedi aradım servis'e çıkıldı gelir dediler. Saat 16:30 oldu gelmedi tekrar aradım sabah servis aracında denen kargom meğer hala şubede bekliyormuş. Gittim söylene söylene aldım ve eve gelir gelmez Aras Merkez ofise şikayet mail'i attım.

    Bana cumartesi akşam üzeri yanlışlıkla o mesajı atmamış olsalar. (Yanlışlıkla atıldı size o mesaj demişlerdi) Pazartesi günü kargom gelmeyecek ve ertesi gün sabah erken saatlerde cepkask firmasını 30 iş gününü geçti diye tüketici heyetine şikayet edecektim Aras Kargonun iş bilmez şube çalışanları yüzünden.

    Ürün satan firmalarla yaşanan sorunların yarısı kargo firmalarının tembelliğin den ve yanlış davranışlarından oluyor.

    30 işgünü değil artik , 20güne indirildi 25nisan itibariyle (yürürlüge ise 25mayısta girdi) ve cts günleri de işgünüdür . Bunu size kimse söylemedi mi ?

    Zamanında kelimesi ucu açık bir kelime olmasına rağmen çoğu zaman geçmişi ifade eder.

    Ben telefon gönderdiğim de 30 iş günüydü yasalar da. Yani 20 iş günü yürürlük de değildi.




  • quote:

    Cumartesi günleri zaten iş günüydü, sadece yeni yasa ile bu konu yasa maddesi halini aldı.
    Detay için imzamdaki konuya bakabilirsin.


    Hangi madede yazıyor? Ben baktım, bulamadım.
  • GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR

    YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YApilMASINA

    DAİR YÖNETMELİK

    MADde 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.

    “k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”


    http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?home=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424.htm&main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424.htm




  • Gökan abi az önce APS gönderdim hem Data Gateye hemde Vatan Compitere ihtarname çektim beklemedeyiz sonuç ne olacak bakalım.
  • Gelişmeleri ve iyi haberleri bekliyoruz artık...
  • Arkadaşlar, Genpa 20 iş gününde telefonu onarmaya başlatmayacaklar anlaşılan. Özellikle Genpa'nın yapmış olduğu aksiliklerden çok şikâyetçiyim. Önce sıra bahanesiyle 15 gün cihazımı onarmaya başlatmadılar, 10 iş günü geçtikten sonra yedek cihaz vermediler. Acil durum dememe rağmen, "işlemlerinizi hızlandıracağız" demelerine rağmen kandırdılar ve acil durum işlemi hızlandırmadılar. Telefon onarılmayınca merkez servise gönderilmiş ve 1 haftadır onarım veya bilgi vermiyorlar. Salı günü 20 iş günü doluyor. Çarşamba sabahı İstanbul Kağıthane Kaymakamlığı'na başvuruyorum. Acaba istenilen belgeler nelerdi? Davanın en uzun ve en kısa süresi nedir? Genpa'nın yaratmış olduğu yavaş hizmetlerinden dolayı şikâyetçi olsam sonuç alınır mı? Ayrıca para iadesi çıkınca nereden alabilirim para mı?
  • Bir önceki sayfada, benden (en son) istenen belgelerin listesini vermiştim ordan fikir yürütebilirsin...
    En az 1 ay en fazla 3 ay sürmüştü Heyetten kararın çıkması. 20 iş günü geçtikten sonra direkt para isteme hakkın doğuyor. Bana ödemeleri KVK yapmıştı...
  • Yani para iadesini teknik servise gidince mi alıyoruz?
  • 20 iş gününden sonra bedel isteme hakkın doğuyor. Ama bunu hiç bir firma hemen yapmıyor.
    Türkiye olduğu için tüketici haklarını hiçe sayıyorlar malesef.
    Mutlaka TSHH'ne gidip lehte karar alıp biraz uğraşmak gerekiyor.
  • Hocam ben sadece Çarşmaba sabahını bekliyorum. Karara rağmen para iadesi yapmayanlarda oluyormuş. İcraya nasıl verebilirim vermezlerse?
  • Benzer bir durumla karşılaşan bir arkadaşın konusu var. Bir de oraya bak istersen...:


    Cevap: Tüketici Hakem Heyeti Kararı..
    http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=36858537&mpage=5
  • Merhaba,

    25'in tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurduğum gün cihazın değiştiğine dair durum ekranı değişti. İst.Bahçelievlerdeki THH başvurdum. Aralık ayında heyet çağır şubat/mart gibi sonuçlanır dediler. Simdi Ben neyapayım. Cihazı teslim almadığım taktirde 90 içinde alınmayan cihazlardan sorumluluk kabul edilmez diye servis fişi var. Cihazı alsam THH den iade için karar alabilirmiyim? BU arada cihaz 25'inden beri son test aşamasında bekliyor ne yapıyorlarsa?






    Son durum:
    25.10.2011 17:43:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.


    Cihaz bilgileri

    --------------------------------------------------------------------------------

    Imei/Seri no: xxx

    İş emri numarası: xx

    Model: MOTOROLA XOOM

    Müşteri Adı: xx
    Son Kullanıcı: xx

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ SIM KARTI GORUMYOR-DETAYLI INCELEME ISTENIYOR-ON BURODA DENENDI SORUN DEVAM ETTIGI ICIN TEKRAR KAYIT ALINDI-PC YE TAKILDIGINDA TANIMIYOR

    Aksesuarlar: -

    Yapılan işlemler: Cihaziniz yenisi ile degistirilmistir.


    İşlem geçmişi

    --------------------------------------------------------------------------------

    25.10.2011 17:43:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    04.10.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    03.10.2011 17:17:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    01.10.2011 08:40:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    30.09.2011 17:42:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.




  • Merhaba arkadaşlar, Nokia ücret iadesi telaebime cevap vermediği için TSHH'ye başvurdum. İsterseniz olayı şöyle özetleyeyim. 08.06.2011 tarihinde Teknosa'dan Nokia C1-02 marka cep telefonu satın aldım. Cihazdaki sorun, "radyo sesi en üst düzeydeyken kendi kendine kısılıyor". Bu sorun nedeniyle aynı arıza tekrarlayınca, 4. kez servise götürdüm, sorun çözülmedi. Değişim olmasına rağmen, aynı arıza devam etii. Değişim olmasına rağmen aynı arızanın tekrarlaması sonucu, sorunun tamamen genel olduğunu gösteriyor. Teknik servis ve Nokia'nın arızayı kabul etmemesi üzerine, çareyi TSHH'ye başvurmakla buldum. Nokia'nın bu arızayı kabul etmemekle beraber, sorunun çözümü için ilgilermiyor. TSHH'ye başvurduğumda tuhaf birşeyle karşılaştım. Bana, "şikâyetçi olmam gerken firma Nokia değil, Teknosa olmasını" söylediler. Teknosa'ya gittim, "kararı bize ulaştırın, iade edebiliriz" dediler. Teknosa bile Nokia'dan anlayışlı çıktı. Şimdi sormak istediklerim şunlar. Karar benim adıma çıkarsa, Teknosa bana ödeme yapacak mı? Teknosa ödemeyi kabul etmeyince, Nokia'ya mı kararı ulaştıracağım? Diyelim her iki firma TSHH kararını kabul etmediler. Bu sefer de Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak mı gerekiyor? İcra işi dah masraflı çıkıyor diye bu yola başvurmayı düşünmüyorum. Aldığım ürün alt tarafı 175 TL'dir.




  • DOSTLAR MERHABA;BENDE SAMSUNG WAVE 8500 VAR SERVİSE BİR TEKNİK OLARAK GİTTİ 2 KEREDE İMEİ KLONLANDIĞI İÇİN 2 KEREDE ADANA SERVİS TARAFINDAN İMEİ KAYIT YAPTIRILDI BU HUSUSLARDA BEN TELEFON İADESİ İSTEYİP PARAMI ALMAYI TALEP EDEBİLİRMİYİM SAYGILAR..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozkara

    DOSTLAR MERHABA;BENDE SAMSUNG WAVE 8500 VAR SERVİSE BİR TEKNİK OLARAK GİTTİ 2 KEREDE İMEİ KLONLANDIĞI İÇİN 2 KEREDE ADANA SERVİS TARAFINDAN İMEİ KAYIT YAPTIRILDI BU HUSUSLARDA BEN TELEFON İADESİ İSTEYİP PARAMI ALMAYI TALEP EDEBİLİRMİYİM SAYGILAR..

    evet talep edebilirsin , klonlama ayıplı mal statüsündedir tek numaraya eşleştirmek gibi bir rezil uygulamaya tutulduğu için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 30 Mart 2012; 2:36:31 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.