Şimdi Ara

Tüketici Hakları Teknik Servisler Hakk. (ANA KONU) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
4
Favori
40.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • qscvqscv kullanıcısına yanıt
    hocam merhabalar bahsettiğini bu durum Kısmen benim Başıma da geldi. Acaba size THH iade kararı verdi mi? Verdiyse telefonu tüm aksesuarlarında birlikte mi teslim etiniz? Ayrıca telefonu incelediler mi ekstradan? Bana THH nin Ücret iade kararı çıktı ancak telefonumun camı heyet kararından önce Kırıldı iade ederken bu durum sıkıntı çıkarır mı? Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mis gibi dosyamı hazırladım. hakem heyeti görevlisi suratıma bile bakmadan o yönetmelikte öyle kastetmemiş ya çekti. istersen bırak ama reddedicem yaptı.

    bok gibi devlet beklentini yüksek tutma. ama belki sizin ilçedekiler adamdır.
  • mrb

    eylül ayı içinde arızalı telefonumu teleservice firmasına gönderdim. 20 iş gününü geçtikten sonra tüketici hakem heyetine bedel iadesi istemiyle dilekçe verdim 3-4 ay sonra teleservice firmasından cihazınız değişim cihazı beklemektedir diye msj gönderdi

    benim sorum eğer teleservice firması bana yeni cihaz gönderirse ne şekilde davranmam gerekir. yardımcı olursanız sevinirim.
  • arkadaşlar kasım 2014 de çanakkale vodafone mağazasından 2 yıl 1920 tl taahhütlü lg g3 16 gb hdd 2gb ram li telefon aldım. ama sonrasında performans sorunları, ısınma ve kapanma sorunlarıyla karşılaştım ve ankara da servise verdim. 6 gün önce telefonu sıfır kutusuyla birlikte değiştirmişler ve beni bekliyor serviste. ama ben cihazı almak yerine verdiğim parayı alarak taahhütü iptal edip başka bir telefon almak istiyorum. böyle bir şey mümkün müdür? aldığım yerin vodafone tamir yerimin de lg olması nedeniyle yetki karmaşasından dolayı işin içinden çıkamadım. tüketici hakem heyetine başvurmam gerekiyor sanırım. başvurumun şekli nasıl olmalı ve sonuç alır mıyım? önerisi olan?
  • merhabalar. vınn kullanıyordum 2 ay fatura ödemedim hattım iptal oldu. sonra ceza bedeli geldi, btkya itiraz ettim sonuc beklerken ceza bedelinin son ödeme tarihinden 1 gün sonra avukat masrafı falan eklenerek 430 olan ceza 800 tl oldu ne yapmam lazım
  • Asus teknik servisine iki defa bilgisayarımı gönderdim, ilkinde arıza yok deyip gönderdiler, ikincisinden alakasız bir parçayı değişip gönderdiler. Sorunlar devam ediyor, Asusu tekrar aradım, gönderin tekrar bakalım diyorlar. Sinirim çok bozuldu. Tüketici hakem heyetine şikayet edebilir miyim?
  • Telefonumu calisir ve saglam sekilde kvk ya ekranda sag ustte sari leke problemi ile yolladim fakat telefonun ellerine parcali ve anakart kirik ve vidalari eksik geldigini soyleyip 669 tl ucret talep ettiler ben iade isteyip telefonu calisir vaziyette yolladigimi soyledim ve yarin cihaz geliyor kirik ve darbe gorursem tutanak tutturup tuketici mahkemesine basvurabilirmiyim 2340 tl fatira bedeli telefonun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. geçen yıl aldığım lg g3 telefonum açılmadı, şarjı algılamadı. FONOTELe garantiye gönderdim. geçen cuma günü 20 iş günü süresi doldu, firma hakkında internetteki yorumları okuyunca göndermeleri konusunda ümidimi kesmiştim, hakem heyetine başvurmayı düşünüyordum. ama bugün imei sorgusunda telefon kargoya verildi yazısını gördüm.

    hakem heyetine şimdi başvursam ne olur, haklarım nelerdir? para iadesi yapılır mı, yapılırsa ne kadar yapılır? lütfen biraz aydınlatın beni :))
  • Arkadaşlar bir sorum olacaktı. Garantisi henüz bitmiş olan General Mobile Discovery 2 cihazım 2015 yılının yaz ayında suya düştü. Bir kaç gün pirinçte beklettim sonrasında telefonu 1 yıldır sorunsuz bir şekilde kullanıyordum. Telefon 2016 Eylül ayında kapandı ve bir daha açamadım. Garantisi devam ediyordu ve garantiye gönderdim. Telefon komple sıvılı deyip 669 TLye yeni cihaz vermek istediler kabul etmedim telefonu göndermelerini istedim. 16 Ekim pazar günü telefonu göndermiş olduğum bayiden almaya gittim. Telefonu aldığımda kasasında çatlak soyulmalar bataryanın alt kısmında kırıklar ve eksik vidalar vardı. Telefonu tek parça olarak gönderdiğimi söyleyip bu şekilde kabul etmeyeceğimi söyledim ve tekrar servise gönderdim. Bugün telefon gelmiş aldım ve hiçbir işlem yapılmamış ayrıca bana servis kağıdı olarak eylül ayında gönderdiğim arızayla alakalı bilgilerin olduğu form geldi. Telefonum herhangi bir tamir yapılmamış sıvı teması kullanıcı hatasıdır bunu kabul ediyorum ancak tek parça gönderdiğim telefonu bana kırılmış bir şekilde göndermelerini kabullenemedim. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Sizce sonuç ne olur? Hakem heyeti tarafından haklı mı yoksa haksız mı bulunurum? Veya bununla ilgili başka ne yapabilirim? Ayrıca amcamın oğlu da aynı telefonu benimle birlikte garantiye gönderdi onun telefonu tamir edildi ama o da kırık bir şekilde gönderildi tekrar servise gitti parça bekleniyorduen son muhtemelen kasa değişikliği yapacaklar ona.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zacceroni

    Arkadaşlar bir sorum olacaktı. Garantisi henüz bitmiş olan General Mobile Discovery 2 cihazım 2015 yılının yaz ayında suya düştü. Bir kaç gün pirinçte beklettim sonrasında telefonu 1 yıldır sorunsuz bir şekilde kullanıyordum. Telefon 2016 Eylül ayında kapandı ve bir daha açamadım. Garantisi devam ediyordu ve garantiye gönderdim. Telefon komple sıvılı deyip 669 TLye yeni cihaz vermek istediler kabul etmedim telefonu göndermelerini istedim. 16 Ekim pazar günü telefonu göndermiş olduğum bayiden almaya gittim. Telefonu aldığımda kasasında çatlak soyulmalar bataryanın alt kısmında kırıklar ve eksik vidalar vardı. Telefonu tek parça olarak gönderdiğimi söyleyip bu şekilde kabul etmeyeceğimi söyledim ve tekrar servise gönderdim. Bugün telefon gelmiş aldım ve hiçbir işlem yapılmamış ayrıca bana servis kağıdı olarak eylül ayında gönderdiğim arızayla alakalı bilgilerin olduğu form geldi. Telefonum herhangi bir tamir yapılmamış sıvı teması kullanıcı hatasıdır bunu kabul ediyorum ancak tek parça gönderdiğim telefonu bana kırılmış bir şekilde göndermelerini kabullenemedim. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Sizce sonuç ne olur? Hakem heyeti tarafından haklı mı yoksa haksız mı bulunurum? Veya bununla ilgili başka ne yapabilirim? Ayrıca amcamın oğlu da aynı telefonu benimle birlikte garantiye gönderdi onun telefonu tamir edildi ama o da kırık bir şekilde gönderildi tekrar servise gitti parça bekleniyorduen son muhtemelen kasa değişikliği yapacaklar ona.

    Telefonu servise verirken bi form oluyor uzerine cihazi teslim alan kişi telefonla ilgili notlar düşer ki boyle durumlar olmasin..sizde durum nedir telefonu servise verdiginzde aldiginz kagitta ne yaziyor kasa kirik cizik vs yazmislarmi sizden teslim alirken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teslim ederken cihazı incelediler herhangi bir kırık çizik yoktu yazmadılar. Teknik serviste resim falan çekiliyormuş ama cihaz takip sayfasında resimler yok kayıt esnasında video çekmişler yüklemişler o da 1 sn falan ona defalarca baktım kayıt esnasında telefonun şu an çatlak olan kısmında herhangi bir kırık yok.
  • iyi akşamlar.iPhone 6 ccihazımı 3 ekimde servise verdim.tabi ki gelmedi.20 iş günü ne zaman doluyor? eğer gelmez ise ilk servise iade istediğimizi mi söyleyelim ? birisi aydınlatırsa sevinirim.
  • Arkadaşlar asus servise gönderdiğim telefonum bir işgününde onarımı yapıldı ama 8 iş günüdür kargoya verilmiyor. Kargo takip numarası felan var fakat her seferinde oyalıyorlar. Dediklerine göre üç iş günü içinde kargoya verilmesi gerek. Verilmedi ve benim bir hakkım doğmuş olması gerek bu hak nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar 2. yılında bozulan ve delta servis tarafından tamiri kasıtlı olarak yapılmayan lg g2 model cep telefonumun geçtiğimiz ağustos ayından beridir süren tüketici hakları şikayet talebim dün itibariyle satıcının ücret iadesini yaparak son bulmuştur.Satıcı doğubank gsm binasında bulunan BSZ elektronik Barış yıldırım .Kendilerine buradan sağladıkları güven , anlayış ve kolaylıklar nedeniyle teşekkür ediyor kendilerinin mağazalarından güvenle alışveriş yapabileceğinizi söylemek isterim .


    Haklarınızı bildiğiniz zaman hiç bir hak kaybı yaşamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meeb -- 24 Ocak 2017; 10:41:45 >
  • Merhaba arkadaşlar ben haziran 2015te vatan bilgisayardan xperia z2 aldım. 6 defa servise gitti 4 tanesi aynı arızalardan. 6. gidişinde z3 ile değişimi yapıldı. Gelen cihazdada kasa açıklığı vs. bir ton arıza vardı 1 senesi dolduktan sonra 1 kere yolladım arızaların bazıları düzelmiş kasa açıklığı daha beter olmuştu. Bugün tekrar yolladım. Artık 8 kere servise gidip 6 tanesi aynı arızalardan olan cihazıma iade talebimi nasıl yapabilirim ? Thh yi son çözüm olarak kullanmak istiyorum süreç uzayacağı için.
  • İyi günler başıma çok kötü bir şey geldi. Cihazımı garantisi olmadığı halde sadece servisten fiyat almak için servise kargoladım. Cihazımın sorunu wifi ve hoparlör ile ilgili idi. Dış bütünlüğünde hiçbir kırık hatta çatlak dahi yoktu. Firma bana bir fiyat çıkarttı bu fiyatı çok yüksek bulunca araştırdım. Dış bütünlüğünde sağlam verdiğim cihazım firmanın bana gönderdiği arıza resimlerinde arka kapağı kırık ve anakartı baskıdan ötürü darbeli olarak raporlandı. Ya kargo şirketinden ya da firmadan ötürü zarara uğradım. Gayet iyi paketlediğim kutuladığım cihaz kargo ile gönderildi. Kargo ya sorduğumda firma kutuda ezik filan olsa kabul etmezdi demekki kargo ile ilgili bir sorun yok dedi. Mahkemeye başvurmayı düşünüyorum ne yapabilirim yardım lütfen.
  • Monster notebook’u kendi verdikleri sırt çantasına koyup arabaya binmiştim. Eve gelince açıp baktım ve ekran kırılmıştı monster teknik servis ekran kırıklarının her türlü kullanıcı hatası olduğunu söyledi ve benden para talep ediyor. Tüketici hakem heyeti acaba ekran kırıklarında nasıl bir tavır alıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.