Şimdi Ara

Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkese şimdi sizlere lenovo servisinin ne kadar sorumsuz ve lakayt bir destek anlayışı olduğundan bahsetmek istiyorum.

    Olay tam bir aylık bir süreç aslında...

    Konuya gelelim. Yaklaşık bir yıl önce lenovonun Y510p model tek ekran kartlı modelini aldım. Yaklaşık bir ay öncesine kadar her şey iyi gidiyordu. DVD solundan takılan ultrabay ikinci ekran kartı alarak bilgisayarımı SLI yapmak istedim. Bildiğiniz gibi bu modelde bu mümkün. Alırken de vatandaki arkadaş istenildiği zaman bu karttan temin edilebilineceğini belirtti. Ancak gel gelelim bu kararı aldıktan sonra servisi aradım. Servis bana kendilerinde olmadığını ve nereden aldıysam orayı aramam gerektiğini söyledi. Neyse vatan bilgisayarı aradım ama onlarda temin edemeyeceklerini bunun ancak servis tarafından sağlanabileceğini söylediler. Tekrar sevisi aradım ve durumu tekrar anlattım beni yine distribütör firmalara yönlendirdiler. Neredeyse aramadığım distribütör, mağaza kalmadı. Hatta bildiğimiz şu sokak aralarında dükkanları olan bilgisayarcılara kadar aradım ama hep aynı cevabı aldım.-SERVİSİ ARAMANIZ GEREKİYOR- Bu sırada diğer firmaları ararken yine servisi arıyor ve bu şekilde herkesin kendilerine yönlendirdiğini belirtiyordum ve onlarda sürekli başka yerlere yönlendiriyorlardı. En sonunda beni başlarından savmak için ellerinde parçaları olmadığını yurt dışından getirseler dahi parçaların gelmesinin aylar sürebileceğini söylediler. Ben bu cevaba karşılık aldıklarında kutusunda bu kartla çıkan arkadaşların cihazları bozulup servise gönderdikleri zamanda yine onları da aylarca bekletiyor musunuz? Diye karşılık verdim. Nedense buna bir cevap veremediler!!! Daha sonra kabul ettiler ve parçaları yurt dışından sipariş vereceklerini söylediler ve parçaları kendilerinin birleştiremeyeceğini söylediler. Ben buna da razı oldum siz yeter ki getirin ben birleştiririm dedim. Sonunda kayıt oluşturdular. Ertesi gün e mail olarak fiyat teklifi ve parçaların yazılı olduğu liste geldi. Listeyi incelediğimde vidalarının listeye eklenmediğini gördüm. Tekrar aradım durumu anlattım ama yine bir zorluk yine başka türlü bahaneler vs. Neyse temsilci yeniden liste oluşturulacağını ve yeniden fiyat teklifi gönderileceğini söyledi. 3-4 gün aradan sonra vidaların eklendiği teklif e maili geldi. Birde ne görüyüm vidalarla beraber fiyat 182 TL artmış. Şoku üstümden attıktan sonra buna da razı oldum yeter ki gelsin diye ve onay verip parayı hesaba yatırdım. Oh sonunda hallettik dedim. Ama asıl mesele yeni başlıyor rezillik diz boyu resmen.

    E mail geldi cihazınız kargoya teslim edilmiştir diye. UPS kargoya vermişler(Kargo ayrı bi sıkıntı onuda anlatsam başka bi konu açmam gerekir.). Aksilik ya birkaç gün sonra bilgisayar bozuldu. Onun içinde kayıt oluşturdum. Nihayet kargo geldi ama parçalar eksik sadece iki tane parçasını koymuşlar. Yine aradım parçalar yurt dışından tek tek geldiği için gelenleri gönderiyoruz diye cevap verdiler bunu da kabul ettim.(Bu sırada parçaları getiren elemana bilgisayarı kutusunda teslim ettim sonunu Allah bilir artık onun). İki üç gün sonra bir email daha geldi, cihazınız kargoya teslim edilmiştir diye. Tabi sevindim kalan parçalarda gönderildi diye (ama boşa sevinmişim). Bugün kargo paketi getirmiş evde olmadığım için ev sahibine vermiş ama beni ne arayan var ne soran paketiniz geldi diye. Tabiri caizse atıp kaçmışlar paketi. Buda ayrı bir sorumsuzluk.

    Paketi açtığım anda kan beynime sıçardı. Bana gönderilen parça, listesiyle alakası olmayan, istemediğim bir parça. O da başka bir bilgisayardan sökülmüş fan ve termal modül yani çıkma. Fanın üzerinde tozlar duruyor. Bakır kısımlarda termal macun artıkları. (Be insafsızlar utanmazlar bide çıkma, ayriyeten kutularken de sadece bir poşete koymuşlar öyle göndermişler ne bi koruma ne bi singer vs parçası hiç bir şey yok. Tam kırılmaya müsait). Tabi hemen aradım ne bu rezillik diye. İşte efendim yanlışlık olmuştur kargoyla geri gönderin falan demeye başladılar. Yasal yollara başvuracağımı da kendilerine belirttim. Resimlerini çektim gelen parçaların buraya da yükleyeceğim resimleri. Herkes görsün bu rezilliği diye. Resimleri forumlarda paylaşacağımı servise de söyledim.

    Bundan sonrada lenovoya bulaşmam kimseye de tavsiye etmem. Arkadaşlarıma önerdiğim hatta arkadaşlarıma da aldırdığım bir markaydı.

    Ayrıca şuana bilgisayarım da servis yolunda sonunu Allah bilir artık bilgisayarın yerine ne gelir bilmiyorum.
     Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt) Lenovo Teknik Destek ve Müşteri Hizmetlerinin Sorumsuzluğu(Resimli Kanıt)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X/ars\X -- 12 Aralık 2014; 12:58:43 >



    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.