Sorun tamamen benden kaynaklı aslında ama çözüm için bir yolu olmaması enteran geldi. Burdan birileri yardım edebilir umarım. Başvuru sırasında e-postayı hotmail yazcağıma botmail yazmışım ve fark etmedim bunu. Belgeleri sonraki sayfada indirmiştin neyseki fakat şuan e-posta doğrulamadığım için sesli yanıt sisteminden telefon numarama online işlemler şifresi göndermiyor. Mail olarak iletiyim sorun çözülür dedim ama hemen bir otomatik cevap geldi burdan yardımcı olamadığımızı düşündüğümüz için sadece online işlemler veya telefondan ulaşın diyorlar. Abonelik sürecinde sorun çıkarcak bir durum değil gibi ama bir sorun olursa destek kaydı falan karışaçak işler. Bu mail'i nasıl değiştireceğim? :) Ek olarak, TTnet adsl'den Turknet vdsl geçeceğim, acaba ttnet'de vdsl geçişi yapıp port vs. oluşabilecek sorunları aşıp sonra mı geçiş işlemlerini başlatsam? |
Bildirim