Şimdi Ara

Toyota Hybrid İle Teknik Sohbet (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
8
Favori
8.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazin istanbuldan mersine gittim. Otobanlarda ust limitlerde gittim. Ortalama hiz 130-140 arasi diyebilirim. Net olcum yapmadim ama ortalama tuketim 6,5 litre civariydi. Arac hibrit corolla flame xpack. Gecen sene de ankaraya gidip gelmistim ortalama hiz 120 civari tuketim de 5,5-6 arasiydi.
    Ankara nigde otobaninda deneme amacli son hiz 187 gordum daha ustune cikmadi.
    Bu arada %95 istanbul sehirici kullanim 45 bin km ortalama tuketim 5 litre. Cok tasarruflu kullanmaya calismadim. Eco modda cok yorucu geliyor kullanmak.
    Cuma gunu de 45 bin km bakimi var. Bakalim kac lira olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Ortalama hız önemli burada. Ben 24km/s ortalama hızla 4.9lt yakiyorum 1.5dci clio ile. 29km/s ortalama hızla 4.6lt yakıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fractal design kullanıcısına yanıt

    C segmentte yeni otomatik dizel kalmadı gibi bir şey. Birkaç seneye hiç kalmayacak. O yüzden dizel kıyasını yapmıyoruz. Dizel motorlar gerçekten çok hassas artık. Egr, partikül filtre, adblue, pompa enjektör falan ciddi sorunlara gebe bırakabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt
    Tsi motorlardan biliyorum...yeni nesilleri artik basmazsan dizel gibi yakiyor..Ben de bu kadar ekonomi beklemezdim benzinli bir motordan..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt

    Mesajdaki amacım dizel kıyaslamasından ziyade ortalama hız üzerineydi. Kendi aracım olması dolayısıyla ortalama hız ve yakıt tüketimini yazdım. Yoksa hybrid ile dizeli kıyaslamak dizele ağır yaptırımlar varken pek mantıklı değil.


    Ben de bir sonraki aracımı ya turbo benzinli (lpg olur olmaz farketmez) ya da hybrid tercih ederim.

  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Tsi motorlar bu konuda çok başarılı. Diğer motorlar ne kadar sakin kullanırsan kullansan 10 litrenin altına düşmezken tsi ler 4 litrelerde gezebiliyor.


    Tsi çıkınca zaten dizele gerek kalmadığını gören vw 1.6 dizeli falan bıraktı.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Biri 4 diğeri 10 yakmaz da, tsi gerçekten çok başaralı. Özellikle fazla dur kalk yoksa kesinlikle dizel kadar yakıyor.


    hem yelken modu, hem silindir kapatma çok işe yarıyor sabit hızlı sürüşlerde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tans61 kullanıcısına yanıt

    Orada ironi yaptım. Dur kalk yoksa hangi araç çok yakıyor ki? Tsi'ye özel mi yani bu optimum şartlar?

  • Kozsar K kullanıcısına yanıt

    Bence siz 17' flame paket jantından 100km de yarım litre kaybediyorsuz.16' dream paketler avantajlı

  • Evet, dream paket kullananların ifadelerine göre arada yarım litre kadar fark var. Alırken aslında flame paket istiyordum anahtarsız giriş için ama yoktu. Mecburen flame x pack aldım. En azından görünüşü güzel diye avunuyoruz :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Aynen. Yeni arabalar dur kalk yoksa zaten az yakıyor.


    Donanım arttıkça araç ağırlaşıyor. lastikler büyüdükçe yakıt artıyor. Flame possion paketin fazla yakması normal. Dream paket boş 1325kg


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt

    Şehir içi var, şehir içi var. Misal benim 1.6 tam otm. atmosferik aracım için şu SS yi atsam ve şehir içi 7 lt yakıyor desem kime göre şehir içi? Hangi şartlarda şehir içi diye sormak lazım. Yoksa bakın 1.6 atmofferik ve tam otm. aracın neredeyse 1.0 tsi ile çok yakın tüketimi var der görenler. Ama öyle değil, bu tüketimde trafiğe çok girmediğim hafta sonu gezileri de dahil olunca tüketim bu.



    Toyota Hybrid İle Teknik Sohbet


    Bu da saf, salt şehir içi tüketimi. Sabah 7 km git, akşam 7 km gel. 7 Km yolu 40-45 dk da gidiyorum ve dur kalk, bolca trafik ışığı, yokuş iniş çıkışları ve ara yollara girip çıkma var ama yine trafiğin çok olmadığı AVM lere gidip gelme, eşe dosta gidip gelme de dahil buna. İşte tam anlamıyla günlük kullanım, gerçek şehir içi tüketimimde bu şekilde;



    Toyota Hybrid İle Teknik Sohbet



    Sizi alıntıladım diye size eleştiri getirdiğimi düşünmeyin, "şehir içi tüketim" kurgusunun çok değişken olabileceğini göstermek için sizi alıntıladım.





  • 5. Nesil hybrid ne anlama geliyor nasıl farklar var? Yeni corolla cross 140hp güç üreten 5.nesil hybrid ile geliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarper26 kullanıcısına yanıt

    Pil tipi değişiyor. O yüzden pilin anlık güç verme kapasitesi artıyor. C/E değerleri yani. Pil kapasitesinin kullanım yüzdesi de artıyor. Benzinli Motor aynı. Bu yüzden daha fazla yakıt ekonomisi ve daha fazla güç sunabiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    😅 sana fotolu da kanit atsak yetmiyor...Al bi tsi de sen de rahatla biz de rahatlayalim.oyle sinsi sinsi disaridan takip etme tsi konularini.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt
    Hocam ciddiye almayin tsi nin hangi yazısı. olursa burda commandx.1 günde hizlanan xv sini değiştiripte gelse aramiza rahatlicak...Okadar tsi savunucusu olsam hybrid corollalara bakmam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Ne demek istediğimi bile anlamıyorsun ki. Sadece tsi sakin kullanımda ekonomik lafı komik geliyor. Sanki bir tek tsi az yakıyor gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Hibrit corolla konusuna bakıyorsun, biri 1.0 tsi im 6.5 yakıyor diyor. Başkası Ankara içinde açık yollarda ateca ile 6.5 yaktığını söylüyor. Bu tsiciler neden böyle. Kendinizi avutmayin bu kadar. Bir saliverin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt
    Mg1 ve Mg2 de değişiklik yok mu? Değişiklik yapmadan gücü nasıl 140 beygire çıkardılar acaba? Ben güç meselesini yanlış mı duydum. 1.8 motor için 140 bg diye duymuştum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • f.gulteki F kullanıcısına yanıt
    mg2 71hp 163nm'den 80hp 207nm'ye çıkarılmış inverter değişmiş. akü %30 hafifleyip %20 daha yüksek elektirik çıkışına kavuşmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.