Yüzbaşı
24 Temmuz 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 158 (Bu ay: 6)
Gönderileri
merhaba dostlar evdeki uzun zamandır binmedigim Astra j'ye bineyim dedim genelde araç kısa mesafe kullanıldığı için (3 yılda 14bin km) biraz devirli kullanayım dedim zaten daha önce de ara ara teklemesi vardı neyse devirli kullandım ara ara yaptı genelde dip gazda bir süre sonra tekleme artıp ESP ışığını yaktı ve çekişten düştü kontak açtım kapattım ışık söndü devam ettim fakat gaza yuklenmede yine tekleme yaptı obd'yi bağladım arıza kodu görünmedi. bujilerin 2 tanesi 3 yıl önce serviste değişti. araç 124binde 60bin civarı LPG takılmış fakat genelde benzin ile kullanıyoruz daha önce başına böyle bir sorun gelen oldu mu? not: araç durduğu yerde değil gaza yüklenince tekleme yapıyor
merhaba dostlar aracım corolla hybrid aracın arka hoparlörlerinden hiç memnun değilim önler gayet güzel çalıyor basslar çok güzel ama arka kapıdakilerin varlığıyla yokluğu neredeyse aynı çok aşırı boğuk genelde bass odaklı çalıyor iyileştirme amaçlı arka kapılara güzelce yalıtım yaptım basslar çok daha doyurucu olmaya başladı alt frekansları alabiliyorum artık fakat netlik yok akustik ses alamıyorum, hoparlörler çok kötü. bu sisteme 16cm midrange değil complament tarzı hem ses hem bass veren hoparlör öneriniz var mı?
Not: araca amfi düşünmüyorum, amacım daha net daha berrak bass ve ses almak. şimdiden yorumlarınız için teşekkür ediyorum
merhaba dostlar, araştırdığım kadarıyla formda daha önce böyle bir konu açılmamış ve uzun zamandır merak ettiğim bir konuydu.. aracınız bakım zamanına kadar ne kadar yağ eksiltiyor, hangi yağı kullanıyorsunuz ve tecrübeleriniz nelerdir.. bu konu hakkında bilgi sahibi olmayan arkadaşlar için yazdıklarımız faydalı olabilir. kendi aracımla başlamak istiyorum corolla 1.4d4d lukoil 5w30 yağ ile agresif kullanım 3bin km’de 700ml eksiltiyor.. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
merhaba dostlar, konu gayet basit lukoil marka yağlar nasıldır? 2 hafta önce 1.4d4d 2007 corolla terra aldım yağı 2000km önce lukoil ile değişmiş fakat motor çok ısındığında yağ çubuğundan buhar görüyorum, araçta yağ eksiltme ile henüz karşılaşmadım her hangi bir duman atma söz konusu da değil. daha önceki aracım accent era 1.5crdi castrol magnatec 10w40 kullanırken çok ısındığında onun da yağ çubuğundan hafif buhar ve 10binde 0.5lt eksildiğini gördüm, daha sonra motul xclean 5w40’a geçince ne bir buhar ne de başka bir şey gördüm 8bin km de bir değişirdim ve hiç eksiltmedi. sanırım lukoil yağların buharlaşma dereceleri daha düşük bu yüzden motor çok ısındığında yağ çubuğundan (araç yağ yakmasa da) üfleme yapabiliyor?
Merhaba dostlar, konuya aracın bilgileriyle başlamak istiyorum 2008 1.5crdi era araç 217 binde daha önce enjektörlere hiç bakım yapılmamış, sökülmemiş. arızaya gelirsek aracı sabah çalıştırıyorum 1dk boyunca güzel güzel çalışıyor sonrasında rölantide mekanik bir ses duyuyorum lık lık lık gibi. ısınınca ses baya bi azalıyor ama bazen ise hala geliyor kafasına göre yani. enjektörleri dinledim en sondaki şakırdıyor. bununla gündüz fazla olmamakla birlikte gece daha fazla siyah duman görüyorum. aracımda rölanti dalgalanması, geç çalışma gibi sorunlar yok. yakıtı da normal şehir dışı 4-4.5lt şehir içi 6-6.5lt. sadece biraz geç gaz tepkisi var. turbo sağlam yağ vermiyor ve basıncı da iyi kontrolleri yapıldı. maf sensörü tertemiz, filtreler tertemiz. 200binde iken nadiren duyardım sesi fakat şu sıralar çoğaldı. aracın yağı 5bin km önce motul xclean 5w40 ile değişti. yağ yakma üfleme gibi sorunlar yok. enjektörleri söktürmeyi düşünüyorum fakat sonrasında ayar tutar mı? gibi tereddütlerim var. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum.. saygılarımla.
merhabalar dostlar, konu gayet basit merak ettiğim için soruyorum. İ30’larda kullanılan 1.6gdi 135beygir 165tork olan motor mu daha performanslıdır yoksa 1.6crdi 136beygir 320tork olan makine mi?
merhaba dostlar, aracım accent era 1.5crdi son zamanlarda egr ile ilgili bir takım sorunlar yaşıyorum artık sıkıldım insanı araçtan soğutuyor doğrusu ve kör conta ile iptal ettirmeyi düşünüyorum bunu daha önce araçlarında, özellikle crdi motorlarda deneyeniniz oldu mu artı ve eksi yönleri nelerdir, yaptırınca bir sorun çıkarır mı? cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Silinebilir
merhaba dostlar, öncelikle aracımın bilgileriyle konuya başlamak istiyorum. 2008 1.5crdi 209binde motor kondisyonu çok iyi yağ yakma üfleme yok. soruna gelecek olursak uzun zamandır yapmadığım şey kalmadı bir türlü çözemedim. araç soğukken çok güçlü asfaltı kazıyor resmen gaz tepkileri mükemmel ısınınca turbo alt devirlerde devreye girerken üst devirlerde girmemezlik yapıyor. egr-egr valfi temizlendi, manifold komple temizlendi, maf ve map sensörleri temizlendi, depo şamandrası temizlendi fakat sorun bir türlü düzelmedi. n75 değiştirdim 3 ve 4. viteste tork baya arttı. fakat yine tam anlamıyla düzelmedi. obd’den önceden baktığımda turbo 1.56bar basardı şimdi ise tapagazda basınç 1.56bara anlık çıkıp1.2lere kadar düşüyor, basınç düşünce gaz tepkisi azalıyor, gaz tepkisi azaldıkça güç düşüyor. boğuluyor gibi sanki araba. araçta herhangi bir duman atma söz konusu değil. daha önce aynı sorunu yaşayan revizyon yaptırdığı halde sorunu geçmeyen kullanıcılar ile konuştum onlar da aynı dertten muzdaripler. işin ehli bir kardeşimiz yardımcı olabilirse çok sevinirim. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum. saygılarımla..
.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 8 ay önce
Son Mesaj Zamanı: dün
Mesaj Sayısı: 738
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 753
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 888)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 456 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.