Şimdi Ara

Torment:Tides of Numenera - ÇIKTI (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
4
Favori
11.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DMUKKS

    Torment: Tides Of Numenera’yla İlgili Son Detaylar

    Bugün dönüp de 90’lı yıllarda çıkan RYO klasiklerini oynama fırsatı bulmuş birine, “Aralarından hangisi favorindi?” diye sorarsanız istisnasız her seferinde Planescape: Torment cevabını alırsınız. Çünkü her ne kadar aynı ekibin elinden çıkmış olsa da seçimleriyle, tuhaf evreniyle, çetrefilli hikâyesiyle, zengin diyalog seçenekleriyle ve unutulmaz karakterleriyle çok farklı bir yapımdı o. Zaten bu yüzden oyunun ruhani devamı olan Torment: Tides Of Numenera, Kickstarter şampiyonu oldu ya…

    Sizi bilmiyorum ama ben Witcher 3, Pillars Of Eternity ve Batman Arkham Knight kadar heyecanla bekliyorum bu oyunu. Umarım kâğıt üzerinde planladıkları her şeyi oyuna düzgün bir şekilde aktarabilirler de bizler de efsaneye yakışır bir devam oyununa kavuşuruz.
    Kaynak

    Dmukks eline sağlık abi, ingilizce kısa öyküsünü okumuştum ama o kadar akıcı yazmışın ki bir de seninkinden okudum.

    Birçok rpg daha derin olan bi rpg geliyor, acaba aynı ekip daha da derinini yapabilir mi diye de düşünmüyor değilim, çünkü benim için tahttaki tek kral PS:T olmuştu bu zamana dek.

    (Bu arada Monte Cook'un "The Strange" adlı farklı bir evreni var - yine çok özgün duruyor- ilerisi için bir oyun da buradan gelir mi dersiniz?)http://www.montecookgames.com/product/the-strange-corebook/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 19 Şubat 2015; 14:52:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    quote:

    Orijinalden alıntı: DMUKKS

    Torment: Tides Of Numenera’yla İlgili Son Detaylar

    Bugün dönüp de 90’lı yıllarda çıkan RYO klasiklerini oynama fırsatı bulmuş birine, “Aralarından hangisi favorindi?” diye sorarsanız istisnasız her seferinde Planescape: Torment cevabını alırsınız. Çünkü her ne kadar aynı ekibin elinden çıkmış olsa da seçimleriyle, tuhaf evreniyle, çetrefilli hikâyesiyle, zengin diyalog seçenekleriyle ve unutulmaz karakterleriyle çok farklı bir yapımdı o. Zaten bu yüzden oyunun ruhani devamı olan Torment: Tides Of Numenera, Kickstarter şampiyonu oldu ya…

    Sizi bilmiyorum ama ben Witcher 3, Pillars Of Eternity ve Batman Arkham Knight kadar heyecanla bekliyorum bu oyunu. Umarım kâğıt üzerinde planladıkları her şeyi oyuna düzgün bir şekilde aktarabilirler de bizler de efsaneye yakışır bir devam oyununa kavuşuruz.
    Kaynak

    Dmukks eline sağlık abi, ingilizce kısa öyküsünü okumuştum ama o kadar akıcı yazmışın ki bir de seninkinden okudum.

    Birçok rpg daha derin olan bi rpg geliyor, acaba aynı ekip daha da derinini yapabilir mi diye de düşünmüyor değilim, çünkü benim için tahttaki tek kral PS:T olmuştu bu zamana dek.

    (Bu arada Monte Cook'un "The Strange" adlı farklı bir evreni var - yine çok özgün duruyor- ilerisi için bir oyun da buradan gelir mi dersiniz?)http://www.montecookgames.com/product/the-strange-corebook/

    Yazan ben değilim hacı Ben sadece buraya taşıdım.Yazan kaynaktaki arkadaş.Ben sadeca aracıyım.




  • Kane oyun hakkında atıp tutuyor


  • Numenera: Benzeri Olmayan Bir Dünya

  • Son haberler nasıl ?
  • Bir iki ay sonra alfası çıkacak büyük ihtimalle. Onun dışında pek dişe dokunur bir şey yok.
  • Alfa çıktı şu an itibariyle, deneme şansı bulabilir miyim bilmiyorum ama denersem paylaşırım deneyimlerimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Alfa çıktı şu an itibariyle, deneme şansı bulabilir miyim bilmiyorum ama denersem paylaşırım deneyimlerimi.

    Beklemedeyiz hocam
  • DMUKKS kullanıcısına yanıt
    Ne desem ağır spoiler olacak o yüzden çok güzel demekle yetiniyorum şu an Oyunu çok çok küçük bir kısmı alfa da bu arada
    "Karakter yaratma" kısmı öyle böyle değil, diyaloglar çok güzel yazılmış ve yanlış kelimeler ölüme yol açabiliyor.
    İlk izlenim çok olumlu ama çok küçük bir kısım olduğu için pek bir şey göremedik. Görmemek de iyi aslında, böyle bile çok spoiler yedim, daha da bakmam çıkmadan tamamen.
  • Abav ne dedi. O zaman açtık ağzımızı bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Ne desem ağır spoiler olacak o yüzden çok güzel demekle yetiniyorum şu an Oyunu çok çok küçük bir kısmı alfa da bu arada
    "Karakter yaratma" kısmı öyle böyle değil, diyaloglar çok güzel yazılmış ve yanlış kelimeler ölüme yol açabiliyor.
    İlk izlenim çok olumlu ama çok küçük bir kısım olduğu için pek bir şey göremedik. Görmemek de iyi aslında, böyle bile çok spoiler yedim, daha da bakmam çıkmadan tamamen.

    Harikasın hocam vallahi içime su serptin,acayip merak ediyorum şu oyunu.




  • Burada bir adet videosu var oynanış ile, tabii ki spoiler.


  • İngilizce'yi biraz geliştirmem gerek. "Velin gelecek?" seviyesinden appır intırmidiyıt seviyesine atlamak gerek. İngiliz zevce adayını terk etmeyecektik.
  • Takip.
  • merhaba, planescape'in türkçe yaması var mı acaba? teşekkürler.
  • metabor kullanıcısına yanıt
    Türkçe yaması yok eski oyunun bildiğim kadarıyla, hayli de zor olur ama BGler ve Icewind Dale ler yapıldı.


    Ek olarak kötü haber vereyim, oyunun betası da ertelendi belirsiz bir tarihe. Q1 2016 diyorlar sadece :/
    Beta Sagus Cliffs şehrinin 10 saatlik bir kısmını kaplayacakmış, spoiler vermeden ana hikayeden uzak duran bir yapısı olacakmış.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Türkçe yaması yok eski oyunun bildiğim kadarıyla, hayli de zor olur ama BGler ve Icewind Dale ler yapıldı.


    Ek olarak kötü haber vereyim, oyunun betası da ertelendi belirsiz bir tarihe. Q1 2016 diyorlar sadece :/
    Beta Sagus Cliffs şehrinin 10 saatlik bir kısmını kaplayacakmış, spoiler vermeden ana hikayeden uzak duran bir yapısı olacakmış.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI

    Hocam ne diyorsun sence?İyi gidiyor mu işler ?Yani beklediğimiz şey çıkacak gibi mi?




  • 2015 sonunda çıkarmaktı hedef, belli ki Q2 ya da Q3 2016'ya sarkacak.
  • DMUKKS kullanıcısına yanıt
    Şu ana kadar gördüğüm kadarıyla ,kısa da olsa , memnunum. Proje lideri Kevin Saunders geçenlerde istifa etti ama neredeyse bitik durumda olduğu için oyun pek korkutmadı beni.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.