Şimdi Ara

Torment:Tides of Numenera - ÇIKTI (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
4
Favori
11.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tekrardan bağış açılmış (Pledge) 4.750 M yeni hedef 16 Ekim'e kadar. Normalde Bloom'un bir parçası olarka tasarlanmış olan Gullet adındaki yerin sonradan zorunlu hedefler arasında olmayınca şehrin bir parçası olmaktan çıkartılmış. Ama Ziets oyuna tekrar dahil olması için böyle bir şey yaptık der. Bağışlar kickstarter muadillerinden daha pahalı ama. Nese umarım olabilecek herşey dahil olur olmasa da bu oyunu dlc mlc olmadı çıktıktan sonra patch add on larla bir şekilde içeriğini çoğaltırlar umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 17 Eylül 2014; 16:54:35 >


  • Ben paylaşacaktım onu ilk :( Hain gececi seni

    Adamlar baya sessiz durdu ama bombayı patlattı. PoE den güzel görünüyor şerefsizim. PST havasını çok iyi yakalamışlar, diyaloglar şahane, arada bizi komple yutan bir şey de var oh oh oh.

    Edit: İlk mesaja eklendi video.

    Edit 2: Oyun acayip Septerra Core'a benziyor. Baya bir değişik, yabancı mekanlar, hava ve tipler dünyamız ile alakasız. Güzel yakalamışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 18 Eylül 2014; 9:02:11 >
  • Dialoglarda seslendirme de varEyi eyi bu haliyle bile oynardım ben
  • Oyunun sitesi baya güzel güncellenmi? durumda, göz atmak isteyenler için baya bir bilgi mevcut spoiler kysymlaryna girmeden. Hikayenin ba?langyç kysmy ve bazy ana karakterler var sadece onlarda zaten Torment adyndan dolayy tahmin edilebilir olduklary için açyklamy?lardy en ba?tan. (ölümsüz ve terk edilmi? olmamyz gibi)

    https://torment.inxile-entertainment.com/game/
  • WL 2'nin özensiz ve kaba tasarım/atmosferinden daha iyi olacağı kesin, dersler çıkartırlar mutlaka. Senaryoya gömülme isteğindeyim oldukça.
  • Yeni güncelleme geldi, sondaki resim photoshop lu olabilir!

    https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1013967


    XP olayı Vampire The Masquarade:Bloodlines gibi olacakmış, seviye atlama yok XP kazandıkça onu özelliklere dağıtabileceğiz. Ayrıca istersek karakter gelişiminden farklı yerlere de harcayabileceğiz XP lerimizi, görev çözmek için mesela. Tek tük yaratık kesmek XP vermeyecek. Görev bitirdikçe, krizleri çözdükçe ve hikayede ana olayları çözdükçe kazanacağız. Partiden çıkardığımız karakterlerde tek başlarına XP kazanıp gelişecekler ve bizden geri kalmamış olacaklar tekrar yanımıza alırsak.

    XP nin yanında bir de DP eklemişler, Discovery Point. Adı üzere özel şeyleri keşfettikçe kazanacağız bu puanları. Antik dilleri çözdükçe, anılarımız hatırladıkça veya mağara yazılarını okumak gibi olaylardan kazanabileceğiz. XP gibi kişi başına değil, partinin ortak havuzunda duracak. Bu DP leri savaş ve sorunlarda işimizi kolaylaştırmak ve yeni yollar açmak için kullanabileceğiz. Arcanum'daki Fate olayına benzeyecek gibi, daha çok kullanım alanı olan.




  • Yeni bir güncelleme geldi. Gullet için olan ekstra sürenin bitiminde yeterli bağışı toplayamamıştılar. Şimdi tekrardan bu süreyi 31 ekime uzattılar. 30000$ kaldı bitmesine.

    EKtralar için içeri buyurun.

    https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1021094



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 18 Ekim 2014; 13:55:17 >
  • Numenera'nın FRP halini çokça oynamış bir insan olarak diyebilirim ki bu kafa çok farklı bir kafa. Çıkar çıkmaz denemek gerekiyor.
  • Allahım Onasıl arkaplan müziğidir bu nasıl ambiyanstır bu nasıl 2D çizimdir.2D deil sanki 3D 4D 6D birçok günümüz 3boyutlu çevre detaylarına bin basar.Mousu çevir çevir bak dur gezegene ayrıca arkapland müziği resmen büyüledi beni kafamı işe veremiyorum oyunun görseli ve müziği durmadan beynimi meşgul ediyor.Bu açlığımı nasıl bastırabilirim farklı müzikleri veya videoları varmıdır acaba oyunun?En son Divine divinity ve Morrowind ve M&M 6 daki ambiyans ve müzikler etkilemişti beni.Aynı duyguları bu oyun içinde besliyorum çok farklı birşey dejavu yaşıyorum sanki hatta bu oyunu daha önce rüyamda gördüm sanki yaf bi tuhaf oldum neyse:D
  • Buradan takip edebilirsin hocam, 2 aydır "soon" diyor haberin ola yalnız :)
  • Gullet de eklendi zamanında yeterli bağışı buldular.

    https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1032763
  • Yeni bir güncelleme geldi. Artık Wasteland 2 ekibinin büyük bir kısmı bu oyuna geçmiş ve hızlanmış yapım süreci. Sene başında sistem alfası aşamasına geçeceklermiş. Onun dışında çölün ortasında su şehriyle ilgili bilgi vermişler.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1078625




  • Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI


    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    https://www.facebook.com/numenerastrand?fref=nf

    Kısa film geliyor galiba...

    Kısa bilimkurgu filmleri güzel olur genelde, nasıl bir şey olacak merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    https://www.facebook.com/numenerastrand?fref=nf

    Kısa film geliyor galiba...

    Kısa bilimkurgu filmleri güzel olur genelde, nasıl bir şey olacak merak ettim.

    valla genelikle 5 dakka dolaylarında oluyor kısa filmler bana yetmez şöyle bir 10 dakka yapsalar tadından yenmez :)

    "Ne zaman çıkıyor?"'a cevabı sayfanın:

    "Hey Andre! We're hoping on having it done by July. It will all depend on the success of our Kickstarter campaign that kicks off next week. Thanks for the awesome support!"

    Bir uzak doğu kickstarteri başlatmışlardı ama bu farklı olacak sanırım




  • Updated my journal.

    https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1119445

    Diyaloglar hakkında baya bir güncelleme geldi. Durup durup patlatıyor bunlar Yıllardır maruz kaldığımız sığ, 2-3 tercihli diyaloglardan sonra eskiye nasıl döneceğim emin değilim.
    Su altı şehrinin pazar bölgesinden bir ön çalışma.

    Torment:Tides of Numenera -  ÇIKTI




  • Torment: Tides Of Numenera’yla İlgili Son Detaylar

    Bugün dönüp de 90’lı yıllarda çıkan RYO klasiklerini oynama fırsatı bulmuş birine, “Aralarından hangisi favorindi?” diye sorarsanız istisnasız her seferinde Planescape: Torment cevabını alırsınız. Çünkü her ne kadar aynı ekibin elinden çıkmış olsa da seçimleriyle, tuhaf evreniyle, çetrefilli hikâyesiyle, zengin diyalog seçenekleriyle ve unutulmaz karakterleriyle çok farklı bir yapımdı o. Zaten bu yüzden oyunun ruhani devamı olan Torment: Tides Of Numenera, Kickstarter şampiyonu oldu ya…

    Buna rağmen kendisinden uzuuuun bir zamandır doğru dürüst haber alamıyorduk. Şimdiye kadar… Çünkü Eurogamer’ın bugün inXile Entertainment’la yaptığı bir röportaj sayesinde elimize bir sürü yeni detay geçti.

    Tides Of Numenera milyarlarca yıl sonra, uzak gelecekte geçecek. İnsanlık pek çok teknolojik gelişme kaydetmiş, ama en nihayetinde düşmüş ve karanlık çağlara geri dönmüş vaziyette. Hayatlarını Orta Çağ’a uygun bir şekilde idame ettirmelerine rağmen görkemli zamanlardan kalma çeşitli aletler hâlâ bulunabilmekte. Bunlardan bazıları faydalı şeylerken bazılarıysa son derece zararlı.

    İşte böyle bir ortamda, Changing God tarafından terk edilen bir bedende ansızın uyanmamızla başlıyor oyun. Changing God adlı bu kadim varlık uzun zaman önce bedenini terk edip bilincini başka vücutlara aktarmayı öğrenmiş ve bu şekilde bir tür ölümsüzlük elde etmiş bir adam aslında. Normalde her bedeni sonuna kadar sömürüp, ondan sonra başka bir taşıyıcıya geçiyor. Fakat bilmediği şey arkasında bıraktığı bu insanların (castoffs: kullanılmayıp atılan şeyler) hafızalarını terk etmiş bir şekilde yeniden uyandığı. Ve bunların en sonuncusu da biziz: Last Castoff.

    Bu esnada The Sorrow (Izdırap) adlı bir başka varlık Changing God’ın eylemlerinden haberdar oluyor ve hem onu hem de tüm castoffları tek tek avlamaya başlıyor. Doğal olarak bizi de… Bu yüzden The Sorrow denen varlıktan kaçmamız, diğer castoffları bulmamız, onlarla dostluk ya da düşmanlık kurmamız ve efendimizi bir şekilde uyararak hem hafızamızı geri kazanmamız hem de bu kötü kaderden kurtulmamız gerekiyor. Ve tüm bu süre zarfında Tides Of Numenera size şu soruyu soruyor: “What does one life matter?” (Tek bir hayatın önemi/değeri nedir?) Nasıl? Tanıdık geldi mi?
    Yeni Torment da tıpkı eskisi gibi farklı bir oyun deneyimi sunmayı amaçlıyor. Örneğin oyunun ahlak sistemi yapımcıların Tides adını verdikleri bir özellik üzerinden işliyor. D&D oyunlarının klasik iyi, kötü, adil ya da kaotik karakterleri yerine bilgi, ün, mantık, ikna, adalet ve güç arzusu gibi özellikler ön plana çıkarılmaya çalışıyor. Tides sistemi bir tür ruhani enerji ağı olarak tanımlanıyor ve karakterimiz ondan güç çekerek karşısındaki kişilerin iradesini zorlayabiliyor. Bu sistem büyük savaşlardan kaçmak, daha fazla çıkar sağlamak ya da daha büyük güç elde etmek için oyunda önemli bir yer kaplayacak.
    Evet, savaşlardan kaçmak… Çünkü tıpkı eski Torment’ta olduğu gibi Tides Of Numenera da savaşıp öldürdüğümüz düşmanların eşyalarını toplamaktan çok, hikâye ve diyalog odaklı olacak. “Bir şeyleri öldürdüğünüz için size tecrübe puanı vermeyeceğiz. Çünkü Numenera keşfetmek üzerine kurulu olacak, insanları öldürüp eşyalarını yağlama üzerine değil. ‘Tek bir hayatın değeri nedir?’ diye sorduğumuz bir oyunda kalkıp da buna ‘Eh, aşağı yukarı 25 tecrübe puanı!’ diye cevap verecek değiliz,” diyor oyunun kreatif yönetmeni Colin McComb.
    Oyunun en ilginç bulduğum yanıysa “Sıfat, İsim ve Fiil” sistemi üzerine kurulu karakter geliştirme kısmı oldu. Sıfatınız seçtiğiniz karakterin nasıl biri olduğunu gösterecek. Mesela korkak, alçak veya kurnaz gibi şeyler seçebileceksiniz. Sıfatlar Güç, Hız ve Zekâ’dan oluşan yetenek havuzlarımızı direkt olarak etkileyecek.
    Seçtiğimiz İsim karakterimizin sınıfını belirleyecek. Oyunda Glaives (savaşçılar), Nanos (büyücüler) ve Jacks (ikisinin ortası, biraz da hırsız) olmak üzere üç farklı sınıf bulunacak.
    Son olarak özel gücümüzü belirleyen Fiil geliyor. Mesela “makinelerle konuşabilen” ya da “şimşek sürücüsü” gibi şeyler. McComb röportaj sırasında şöyle bir örnek veriyor: “Ben ateş halesi taşıyan, çetin bir Glaive’im.”
    Son olarak oyundaki herkesin, hatta ekip üyelerinizin bile temelli ölebileceğini ekliyor McComb. “Eğer bir yoldaşınıza diğerinden önce ulaşmaya çalışırsanız diğeri olduğu yeri terk edebilir, hatta ölebilir. Ya da başını büyük bir belaya sokabilir ve onu ekibinize katmak için çok daha fazla uğraşmak zorunda kalabilirsiniz. Veya hikâyenin akışını tamamen değiştirecek şeyler bile yapabilirler.”

    Torment: Tides of Numenera’nın bu yılın son çeyreğinde çıkması bekleniyor. Ama McComb bunun büyük ihtimalle 2015’in sonlarına doğru gerçekleşeceğini çıtlatıyor bizlere. İyi haberse Wasteland 2 ekibinin de projeye katılmasıyla sürecin hız kazanması.

    Sizi bilmiyorum ama ben Witcher 3, Pillars Of Eternity ve Batman Arkham Knight kadar heyecanla bekliyorum bu oyunu. Umarım kâğıt üzerinde planladıkları her şeyi oyuna düzgün bir şekilde aktarabilirler de bizler de efsaneye yakışır bir devam oyununa kavuşuruz.
    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DMUKKS -- 19 Şubat 2015; 10:54:06 >




  • Benim en merakla beklediğim oyun bu şahsen Underrail le birlikte, istediğimiz gibi "rol" yaparak oynamamızı sağlayacak yenage oyun sonuçta. Diğer bütün yeni RPGler savaş üzerine kurulu genel olarak, PoE de bile adım sağdan soldan saldıran tipler var çok fazla bize seçim şansı sunmadan.
    Eşsiz bir yazar kadrosu kurdular, baya da bir zamanları vardı yazıp, çizmek tartışmak için her şeyi. Oyunun geçtiği dünya da eşsiz. Konuyu iyi işleyeyip, krizleri de çeşitililik açısından iyi tutarlarsa yüzyılın RPGsi olabilir (Oha iddiaya bak :), yapımcılar bu kadar iddialı değil. )
    Bu arada Nano'ya büyücü demişler ama aslında Numenera evreninde büyü yok, çok ileri teknoloji var sadece ama çoğu kişi bilmediği, anlamadığı için büyü sanıyor bu teknolojik aletleri ve mutasyonları. Bir grup kara cahili canlandırıyoruz aslında Taş devrine elinizde fenerle gittiğiniz düşünün veya tankla, aynı durum.
    Geç olsun güç olmasın diyorum son olarak. Wasteland 2 nin çıkışı biraz aceleye gelmişti, Kaliforniya bug yuvasıydı resmen. Aynısını bunda görmeyelim artık :) Yakın zamanda alfa çıkaracaklar, şahsen hikaye ağırlıklı olduğu için uzak durmaya çalışacağım zevk baltlanmasın diye.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.