Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
242
Cevap
1
Favori
12.076
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Packard Bell >> TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2807 Mesaj
      22 Şubat 2010 17:05:24 Konu Sahibi
      En sonunda karar verip hoparlörlerden gelen cızıtı için garantiye gittim. Pek güzel bir gündü diyemem, 14ES isimli otobüse kadıköyden bindim ve koyuncuya en yakın durakta indiğimde 95dk geçmiş olduğunu farkettim. Sonunda girdiğimde laptop'u açtım, rastgele bir video açarak cızırtıyı gösterdim, ordaki kayıt alan yetkili de tastikledikten sonra hata raporuna ses en kısık modülde iken ince tiz bir ses geliyor şeklinde yazdı. ardından koyuncu'dan gene 14ES'e binip göztepe köprüsünde ininceye kadar geçen yaklaşık 70dk boyunca oyunlarda ve videolarda, kısaca ekran kartını kullanan işlerde cızırtı yaptığını, ekran kartını saat hızlarının arttığı yüksek performans modunda daha da fazla olduğunu söylemeyi unuttuğumu fark ettim ve eve gelir gelmez verilen numarayı arayıp ekleme yapılıp yapılamayacağını sordum, anlatım, not aldı tamam dedi.

      şimdi bekleme zamanı, yaklaşık 1 hafta içinde ürün iade ettiklerini, az ya da çok olabileceğini söylediler. bakalım düzelcek mi :)

      not: harddisk'leri özellikle diretmedikçe sanırım formatlıyorlar, ben daha bilgi yok demeden formatlancak haberin olsun dedi :)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 10 Nisan 2011; 22:01:44 >



      |
      |




    • Binbaşı
      1945 Mesaj
      23 Şubat 2010 00:55:23
      şunu bi anlamadılar donanımsal problem olduğunu. neymiş kafayı çok takıyomuşuz. sen daha boş masaüstünde kulağını alete sokarsan asıl takan sensin
      ki daha okuduğunu anlamadan takıyosun. sorun ekran kartıyla alakalı bişi, ve gayet güzel açıklamış arkadaş saat hızları ne kadar yükselirse o kadar çok ses yapıyo.
      |
      |
      _____________________________

      Kuralınız imza dışıdır || Uymanız gereken kural imzalarını tıklamak için okuyunuz.
    • Yarbay
      3353 Mesaj
      27 Şubat 2010 17:31:12
      bende bugün bilgisayarımı teslim ettim bende 022 tk modeli var cızırtı ve oyundan atma şeklinde verdim garantiye bakalım sonuç ne olucak merak ediyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      662 Mesaj
      27 Şubat 2010 21:51:54
      TJ65-CU-013TK modelini kullanıyorum, benim modelde böyle bir sorun yok. Bilginize..
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      28 Şubat 2010 04:52:58
      021tk modelini kullanıyorum birçok güncelleme yaptım; cızırtı var ama azaldı gibi
      |
      |
      _____________________________


      ''Dikkatli yaşayacaksın bu hayatı. Çünkü insandan çok şeytan var ...''
    • Yarbay
      2807 Mesaj
      28 Şubat 2010 19:12:39 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: the spooks

      TJ65-CU-013TK modelini kullanıyorum, benim modelde böyle bir sorun yok. Bilginize..



      yani benim laptop'u atıp bunu mu alayım? hani yakın modeller olsa neyse, alakaları yok..

      güncellemelerin hepsini yaptım (launch manager dışında) farketmedi, sorunun yazılımsal mı emin değilim o yüzden :)

      1 hafta normal iade süresi diyorlardı, dün baktığımda hala işlemde diyordu. yarın 1 hafta olcak, bakalım sonuç ne olacak.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 28 Şubat 2010; 19:13:53 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2807 Mesaj
      01 Mart 2010 23:36:28 Konu Sahibi
      maalesef bugün baktığımda hala işlemde yazıyordu. nedense içimde tamir olmayacakmış gibi bir his var :/ böyle bir durum başına gelen var mı? yani, biz tamir edemedik al sana paran mı derler yoksa aynı modelden başka bi tane mi verirler o da değil başka model seç üstüne para veririz ya da alırız mı derler?
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      86 Mesaj
      02 Mart 2010 00:05:08
      Dostum benim duyduğum şu; tj65-dt-019tk dahil olmak üzere 018, 017, .. modellerinde cızırtı sorunu varmış dediler. Ben de 021tk modelini aldım fakat bu modelde de cızırtı sorunu var. Aldığın yerde tj75 serisi varsa bir bak istersen, üzerine 200-250tl koymak şartıyla... Tabii ki böyle bir imkan varsa
      |
      |
      _____________________________


      ''Dikkatli yaşayacaksın bu hayatı. Çünkü insandan çok şeytan var ...''
    • Yarbay
      2807 Mesaj
      02 Mart 2010 10:19:23 Konu Sahibi
      ne yalan söyliyim tj75 çok daha iyi göründü gözüme, hatta keşke bekleyip direk onu alsaydım dedim :)
      200 lira fark yok galiba, biraz daha az. hem core i3 hem de hd5650 var laptopda, harddisk de daha büyük, ddr3 ram :) bence değer. arayıp sorcam değiştirilebiliyor mu diye

      edit: aklımdaki tj75;http://www.eksenbilgisayar.com/pinfo.asp?pid=26832

      edit2: aradım sordum değişim işini, 30 gün sonra hala yapılmamışsa veya 3 kere aynı sorundan garantiye verilirse değişim hakkı oluyormuş. ve ne yazık öğrendim ki laptop hala rafta bekliyormuş, sırası gelmemiş hala!



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 2 Mart 2010; 12:22:16 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3353 Mesaj
      02 Mart 2010 22:16:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: scorn

      ne yalan söyliyim tj75 çok daha iyi göründü gözüme, hatta keşke bekleyip direk onu alsaydım dedim :)
      200 lira fark yok galiba, biraz daha az. hem core i3 hem de hd5650 var laptopda, harddisk de daha büyük, ddr3 ram :) bence değer. arayıp sorcam değiştirilebiliyor mu diye

      edit: aklımdaki tj75;http://www.eksenbilgisayar.com/pinfo.asp?pid=26832

      edit2: aradım sordum değişim işini, 30 gün sonra hala yapılmamışsa veya 3 kere aynı sorundan garantiye verilirse değişim hakkı oluyormuş. ve ne yazık öğrendim ki laptop hala rafta bekliyormuş, sırası gelmemiş hala!

      işlemcisi düşük değil mi ?
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      2807 Mesaj
      04 Mart 2010 12:15:37 Konu Sahibi
      "Genel bakımı yapıldı.Cihazınızda bulunan parçalar üzerinde çeşitli çalışma sesleri gelebilir. Bu sesler cihazla ilgili bir problem olabileceği düşüncesi oluşturabilir. Ancak arıza olarak değerlendirilebilecek oluşumlar cihaz üzerinde çalışma düzenini etkileyecek ve performans kaybı oluşturacak yüksek seslerdir. Cihazınızda performans ve çalışma düzenini etkileyecek bir arıza sesi bulunamamıştır.Genel testler normal."

      gelen cevap bu! ne demek oluyor bu?! adama orda gösterdim üstelik! ne saçma bi iş bu böyle
      bi ton mail attım adamlara cevap gelsin diye beklerken sinirdem ölücem! resmen salak yerine koyuyorlar adamı, "cihazdan ses çıkar" yuh lan!


      @Tolga;
      işlemcisi 015tk'ya yakın, daha yukarılara bakmadım doğrusu, sanırım i5'ler var daha hızlı ama pahalı. bakalım şunun sonucu gelsin belki i5'de düşünürüm. hızı düşük ama 2 core 2 sanal çekirdek ile yeterli olur diye düşündüm, benim anabilgisayardaki amd phenom x3 2.1ghz yetiyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 4 Mart 2010; 12:39:37 >
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1542 Mesaj
      04 Mart 2010 20:36:46
      Valla dostum Türkiye'de işler bu şekilde yürüyor. Herkes malı satana kadar diller döküyor. Sattıktan sonra kimse dönüp yüzüne bakmıyor. Umarım hoparlörlerini felan değiştirirler ama açıkçası seni uğraştıracaklardır. Sana tavsiyem yılmaman. Benim Samsung NC10 serviste. 43. iş günü bugün. Yarın koyuncudan paramı istediğime dair bir dilekçeyi tüketici haklarına vereceğim.
      |
      |
      _____________________________

      Sony 40'' KD3550---Playstation3 40GB Pal---Sixaxis&Dualshock3---Yellow Dog 6.0---Logitech LX710---GT5-COD4-FIFA08-Metal Gear Solid 4-GTA 4-Resistance 2-Uncharted DF-COD5-PES09
      ehe k
    • Yarbay
      2807 Mesaj
      05 Mart 2010 11:31:50 Konu Sahibi
      bakalım packard bell teknik servis başkanı mı sorumlusu mu ne olan sezgin bey'e mail atıyorum şimdi. umarım destekbilisim gibi mailleri haftalık (belki aylık) okumuyorlardır, destekbilisim'e attığım mail 3. gününde ve cevap gelmedi.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2807 Mesaj
      08 Mart 2010 12:24:39 Konu Sahibi
      hala maillere cevap yok, telefonla arayıp değiştirmeyi deniycem. hayırlısı bakalım
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3353 Mesaj
      10 Mart 2010 14:36:27
      022 tk modeli olan bilgisayarımı servise verdim 28.02.2010 da dün malzeme bekliyor diye bir yazı gördüm teknik servis sayfasında sanırım ekran kartını değiştiriyorlar değişim olmayacak.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2807 Mesaj
      12 Mart 2010 22:07:24 Konu Sahibi
      evet arkadaşlar bugün itibari ile gidip koyuncudan laptop'u aldım. sorun hala var mı? evet.
      uzun süren konuşma trafiğinin bir yararı olmadı, bir yerde haklılar da, packard bell bunu sorun olarak görmüyorsa koyuncu laptop'u bu sorundan iade alamaz, alırsa ürünün iade parasını pb'den alamaz. gerçi gene de bu gibi konularda biraz daha yetkili olacaklarını düşünüyordum.
      pb ürün yönetmeni gibi bir sıfatı olan hakan bey ile bugün son konuşmamda, her ne kadar acer-pb yetkilileri ile uzun uzaya tekrar tekrar konuşsalar da bunun sorun olmadığını ısrarla söylemişler, bu sebeple konunun artık onlardan çıktığını söyledi. mahkeme ile hakkımı arayabileceğimi, tüketici hakları ile gidilen davalarda %95 gibi bir oran ile davalının kazandığını söyleyerek bir nevi haklı olduğumu ima etti. mahkeme açıp sonucu gelinceye kadar laptop'u kullanabileceğimi söyledi, ben de aldım, şu an laptop'dan yazıyorum.

      tüketici hakları ile ilgili kuruluşluları araştırıp bu pazartesi dava açıcam, daha önceden tüketici hakları ile dava açan varsa ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi birisi? hem kazanırsam tj65 kullanıcıları için emsal olur, daha hızlı bir dava süreci yaşarsınız
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1337 Mesaj
      14 Mart 2010 11:20:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: scorn

      bakalım packard bell teknik servis başkanı mı sorumlusu mu ne olan sezgin bey'e mail atıyorum şimdi. umarım destekbilisim gibi mailleri haftalık (belki aylık) okumuyorlardır, destekbilisim'e attığım mail 3. gününde ve cevap gelmedi.


      Arkadaşım bence çok fazla ümitlenme. Benim de windows 7 yükseltmem gelmedi. 4 ay oldu. Adamı arıyorum. Şu gün yine ara, bugün yine ara diyerek geçiştiriyor, unutturmaya çalışıyor. Neymiş onlar iletişime geçmeye çalışıyorlarmışta onlara da cevap vermiyorlarmış. Bu ne biçim sistem ya. Adamlar merkezden bağımsız çalışıyor sanırsın. Kimse onların maillerine cevap vermiyor.

      Çok şükür bilgisayarla bir problemimiz yok ama windows 7 yükseltmesinin üstüne yattı adamlar. Başlığa girdiğim iyi oldu. Ne zamandır aramıyordum windows 7 için. Bu hafta unutmayımda tekrar arayayım. Artık gönderdiler gönderdiler. Yoksa gönderene kadar aklıma geldikce arayacam.
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1337 Mesaj
      14 Mart 2010 11:27:51
      Bu arada tüketici haklarından yararlanma gibi bir olanağımız varsa, hakkımızı arama şansı felan, bizi de bilgilendirirmisin lütfen?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2807 Mesaj
      14 Mart 2010 12:19:58 Konu Sahibi
      biraz araştırdım, ayıplı mal olarak geçiyor fabrika çıkışında sorunlu olan ürünler. fakat kafama takılan süre olarak 1 ay gibi bir rakam vardı, gerçi 1 ay şartsız iade süresi galiba. dediğim gibi az araştırdım, tüketici hakları ile ilgili kurum kuruluş araması yapıp konu ile ilgili daha fazla bilgilenip pazartesi işlemlere başlamak istiyorum. hayırlısı bakalım :)
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3353 Mesaj
      15 Mart 2010 19:44:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: scorn

      biraz araştırdım, ayıplı mal olarak geçiyor fabrika çıkışında sorunlu olan ürünler. fakat kafama takılan süre olarak 1 ay gibi bir rakam vardı, gerçi 1 ay şartsız iade süresi galiba.

      şartsız iade derken ürünü hiç kullanmadan herşeyiyle iade etmen lazım ki kullanmadan bu hatayı bulman gibi bir imkanın olduğunu düşünümüyorum.

      28 şubatta servise verdim hala serviste şu an durum olarak serviste malzeme bekliyor yazıyor yukarıda da yazdığım gibi büyük ihtimal ekran kartımı değiştiriyorlar ben ürünümü alır almaz orada ufak tefek oyun yükleyip hem cızırtı hemde ekran kartı sorununu kontrol edicem yanlarında eğer yapılmayıp bunu bana yapmış gibi gösterip beni bir ay bilgisayarsız bırakıp yine aynı şekilde bana verirlerse bilgisayarımı o an orada neler olacağını tahmin bile edemiyorum.
      |
      |
      _____________________________





    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Satılık Köpek
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.