Şimdi Ara

LG G5 Garantiden değişim talebi- LG Türkiye - DOA - THH'ye Başvuruldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
3.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 19
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • swat882 (19 mesaj) sezerkosar (6 mesaj) KöfteSuyu (4 mesaj) turkbey006 (3 mesaj) Ken Rock (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (31 mesaj) Mobil (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> LG >> LG G5 Garantiden değişim talebi- LG Türkiye - DOA - THH'ye Başvuruldu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar herkese öncelikle.

    Daha önceleri akıllı telefon serüvenim Samsung galaxy s2-s4-s6 olarak gerçekleşti. Samsung benim için herşeyin en iyisini yapan ve tüm özelliklerini kullandığım bir marka oldu. Özellikle, çıkarılan batarya ve sd kart desteği beni hep Samsung almaya sevk etti. (s6 hariç).

    Samsung s6 da çıkmayan batarya ve sd kart olmaması, telefonu kısa süreli kullanmama neden oldu. (1 yıl) Bu yüzden amiral gemilerden en iyi seçenek benim için LG G5 gibi göründü.

    Ancak LG nin daha önce kabarık olan cep telefonlarında ki sorunlar nedeniyle hep bir çekincem oldu. Ancak LG TR garantili ürünlerin servisinin iyi olduğunu özellikle 6 ay içierisinde sorun çıkan cihazların birebir yenisi ile sıfır olarak değiştirilmesi bir nebze içime su serpti.

    30 Mayıs 2016 tarihinde LG TR GARANTİLİ olarak Silver rengini almış bulundum. Amazon.com dan 2 tane yedek batarya ve şarj istasyonu istedim. Çünkü telefonu şarja takmayı hiç sevmiyorum ve dolu olan yedek bataryamı değiştirerek yoluma devam etmek bana daha uygun geliyor.


    Yaşadıklarımı anlatmadan önce bir telefonu günlük olarak nasıl kullanıyorum bir göz atalım.

    1 Günlük olarak----------

    *2 saat araç içinde Bluetooth bağlayarak Spotify aracılığıyla müzik dinlemek.
    *2 saat araç içinde çok aktif Navigasyon kullanmaktayım.
    *Günlük 5 civarı fotoğraf ve belki video çekimi
    *1 saat sosyal medya ve haber
    *1 saat whatsap ve telefon görüşmesi
    * en az 2 kere batarya değişimi
    *15-30 dakika arası Telefonu Miracast ile TV ye bağlamak.
    *15-30 dakika Hotspot ile PC me internet paylaştırıyorum.

    Gelelim 5 aylık ilk LG telefonum olan G5 imin çıkardığı sorunlar ve yaşadıklarım.
    (telefonu kullandığım süre içerisinde kılıf ve ekran koruyucu ile kullanmış olup hiçbirşekilde çizik, darbe yere düşürme gibi aksiyonlar yaşamadım)

    -PC den veri aktarımı çok yavaş
    -ekran sağ üst ışık sızması
    -Arka tuş çalışmıyor, basmıyor. Anca kökleyince tepki veriyor.
    -GPS anteninde problem var çünkü telefonu aldığımdan 1 ay sonraki performansı ilk performansının 100 de 1 i değil. Problemin sürekli batarya takıp çıkarılmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Navigasyondan yol tarifi bir türlü alamıyorum.
    -Ghost Screen ( uzun kullanım sonucu)
    -Hotspot artık çalışmıyor. Bilgisayarım internete bağlanmıyor birtürlü. (4 aydan sonra)
    -Aracımda Bluetooth ile bağlantı 1 saatden sonra kopuyor.
    -Miracast 15 dakika sonra bağlantı kopuyor ve TV ye bağlanmak için 10 takla atıyorum.
    -bir gün şarj istasyonumu kullanmadım ve direkt şarj kablosunu telefona taktım. Akşam şarja koyduğum telefonum sabah kalktığımda hiç şarj olmamıştı.



    Telefonum 604 serisi yani 4. ay nisan üretimi. Telefon bu şekilde sık problem çıkarmasa herşey güzel. Gerçekten çok memnun kaldım telefondan. Ama en sık kullandığım şeylerin çalışmaması olmuyor malesef.


    Dedim ben bunu garantiye vereyim. Ve Ankara Fırat Elektronik LG TR servisine 24.10.2016 tarihi ile telefonumu "6 AY DOLMADIĞI İÇİN DEĞİŞİM İSTEYEREK" verdim. Süreci de buraya yazacağım ki sizde sorun yaşarsanız buradan bir fikir sahibi olursunuz.

    İşemri No : xxxx
    Kayıt Tarihi : 24.10.2016 15:26:00
    Cihazın Durumu : İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE (ayın 27 sinde bu kısım "BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR" olarak değişti.)
    Marka / Model : LG LGH850TR
    Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
    Ucret :
    Aciklama :



    29.11.2016 : 611 serisi sıfır LG G5 cihazımı teslim aldım.
    28.11.2016 : LG servisinden telefonun işlemlerinin tamamlandığı mesajı geldi.



    27.10.2016 15:29:50 541xxx x IMEI numarali cihaziniz Kutulu Degisim kapsamina alinmistir. Degisim islemleri tamamlandiginda tekrar bilgilendirme saglanacaktir.

    27.10.2016 15:29:50 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    27.10.2016 15:29:46 Cihaz beklemeden çıkartıldı
    26.10.2016 18:27:35 0541 xxx xx xx
    26.10.2016 18:27:35 ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    24.10.2016 16:20:20 hayalet ekran var
    24.10.2016 16:20:13 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ88809161, TOUCHPAD + LCD
    24.10.2016 16:19:12 xxxx IMEI numarali cihazinizin servis islemlerine baslanmistir.Cihaz takibinihttp://www.lgankaraservis.com adresinden yapabilirsiniz.

    24.10.2016 15:26:01 İşemri Açıldı



    anahtar kelimeler: Fırat elektronik, DOA, LG TR SERVİSİ, LG G5 değişim, LG G5 garanti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 1 Aralık 2016; 12:48:51 >



    |
    |




  • Binbaşı
    1736 Mesaj
    hocam geçmiş olsun öncelikle. bir şey soracağım. veri aktarımı çok yavaş derken saniyede kaç mb hızda veri aktarılıyordu telefonuna ? hatırlıyormusun
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: IceRulez

    hocam geçmiş olsun öncelikle. bir şey soracağım. veri aktarımı çok yavaş derken saniyede kaç mb hızda veri aktarılıyordu telefonuna ? hatırlıyormusun

    merhabalar dostum 700 megabaytlık bir dosya 4-5 dakikaları buluyor.
  • Binbaşı
    1736 Mesaj

    anladım. ben usb 2 ve usb 3 soketlerine usb type c kablosunu taktığımda farklı sonuçlar almıştım. ama tabi 700mb bir filmi 5 dakika değilde 2-3 dakika içinde aktarım yapabiliyordu.

    umarım yeni gelen cihazda sorun yaşamazsın hocam
    |
    |
    swat882 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1660 Mesaj
    Bende telefonu ghost screen dolayısıyla Sakarya da öner elektronik teslim ettim. Onun dışında herhangi bir problem yoktu. Bende samsung note serisi kullandım sürekli. Sonrasında g5 aldım. Ekran parlaklığı ilk aldığım cihazda aşırı derecede vasat idi. Kalemi çok aramadım ama çoklu ekran en çok aradığım özellik oldu. YouTube ile WhatsApp çok sık aynı ekranda kullanırdım. G5 de kendi uygulamaları hariç destek yok diğer uygulamalara. Her neyse ghost screen oluştu ve servise verdim. Yaklaşık 20 iş günü içerisinde yeni cihazı teslim aldım. Teslim alır almaz ilk dikkatimi çeken parlaklık probleminin ortadan kalkmış olmasaydı. Güneş gözlüğü ile ekranı göremezdim ilk cihazda. Yeni cihaz da ise güneş gözlüğüne rağmen çok iyi görüyordum ekranı. Güneş ekrana vurduğunda ki değişim de çok net belli oluyordu. Neyse yaklaşık 1 aydan fazla kullandım yeni cihazı şu an yine ghost screen problemi dün ki WhatsApp sohbeti esnasında tekrar oluştu. Performans olarak memnunum. Bende senin gibi batarya tak çıkar yapıyorum. GPS sıkıntısı henüz yok bakalkm ileride ne olacak.




  • Binbaşı
    1690 Mesaj
    Her zaman derim lg cihazlarina hep en son teknolojiyi, malzeme kalitesi olarakda en dandigini koyar. Yani mantalite çinli mantığı. Bir firmanın tum serilerinde g2 si g3 u g4 u g5 inde her daim ekran ve kasa tuș problemlerinin her daim olması bunun cozulememesi cidden komik. Gerci Lg nin akilli tellerinden onceki akilsiz telleride hep problemliydi. Lg bu nedenle bir yerlere gelemiyor. Yoksa bence yazilimi ve donanımi en iyi cihaz. Misal g3 çıktığı zaman çığır açtı tasarimiyla ekraniyla. Ama aşırı ısındı ekranı sarardı kasasi her daim kendi kendine çatladı. Lg cozum bulamadı. Ghost screen olayi zaten her cihazında var çözüm bulamiyor. Kasa kaliteside her daim sorunlu. Sony de de kalite düşmesi var. Lg ye yaklaşıyor kalitesizlikte işçilik hatalarinda malzeme kalitesi vs. De
    |
    |
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkimore

    Her zaman derim lg cihazlarina hep en son teknolojiyi, malzeme kalitesi olarakda en dandigini koyar. Yani mantalite çinli mantığı. Bir firmanın tum serilerinde g2 si g3 u g4 u g5 inde her daim ekran ve kasa tuș problemlerinin her daim olması bunun cozulememesi cidden komik. Gerci Lg nin akilli tellerinden onceki akilsiz telleride hep problemliydi. Lg bu nedenle bir yerlere gelemiyor. Yoksa bence yazilimi ve donanımi en iyi cihaz. Misal g3 çıktığı zaman çığır açtı tasarimiyla ekraniyla. Ama aşırı ısındı ekranı sarardı kasasi her daim kendi kendine çatladı. Lg cozum bulamadı. Ghost screen olayi zaten her cihazında var çözüm bulamiyor. Kasa kaliteside her daim sorunlu. Sony de de kalite düşmesi var. Lg ye yaklaşıyor kalitesizlikte işçilik hatalarinda malzeme kalitesi vs. De
    yeni gelen cihazımda parlaklığa bakacağım




  • Yüzbaşı
    866 Mesaj

    Hocam sizin sanki lcd ekranı degistirecekler gibi duruyor..
    |
    |
    swat882 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: zabit_ersin

    Hocam sizin sanki lcd ekranı degistirecekler gibi duruyor..



    öyle birşey yapmazlar umarım, çünkü özellikle değişim istediğimi söyledim, 6 ay olmadı daha alalı.

    nasıl mümkün olabilir bu?


    ayrıca telefonun birsürü problemi var, ekran değiştirmekle olmaz ki?
    |
    |
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
  • Yüzbaşı
    866 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    Adına sevindim, hayırlısı olsun..
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: zabit_ersin


    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    ÜRETİCİDEN DEĞİŞİM ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    Adına sevindim, hayırlısı olsun..

    teşekkür ederim dostum
    |
    |
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    27.10.2016 15:29:50 541xxx x IMEI numarali cihaziniz Kutulu Degisim kapsamina alinmistir. Degisim islemleri tamamlandiginda tekrar bilgilendirme saglanacaktir.

    27.10.2016 15:29:50 DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.
    |
    |
  • Yarbay
    6864 Mesaj
    Hocam geçmiş olsun.
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Hocam geçmiş olsun.

    Çok teşekkür ederim dostum. LG Türkiye ve Fırat Elektronik LG yetkili servisine çok teşekkür ederim.

    LG telefon almak isteyenler mutlaka LG TR garantili ürün alsınlar. Bir sorun olunca en azından müşteriyi memnun edecek şekilde çözüyorlar. Bravo valla
  • Yarbay
    6864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Hocam geçmiş olsun.

    Çok teşekkür ederim dostum. LG Türkiye ve Fırat Elektronik LG yetkili servisine çok teşekkür ederim.

    LG telefon almak isteyenler mutlaka LG TR garantili ürün alsınlar. Bir sorun olunca en azından müşteriyi memnun edecek şekilde çözüyorlar. Bravo valla

    Telefonlarının sorununu çözse tadından yenmez.
  • Yarbay
    7774 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Hocam geçmiş olsun.

    Çok teşekkür ederim dostum. LG Türkiye ve Fırat Elektronik LG yetkili servisine çok teşekkür ederim.

    LG telefon almak isteyenler mutlaka LG TR garantili ürün alsınlar. Bir sorun olunca en azından müşteriyi memnun edecek şekilde çözüyorlar. Bravo valla

    Telefonlarının sorununu çözse tadından yenmez.

    Yav işte çıkabilen batarya ve sd kart seçenekleri başka markalarda olsa mutlaka onu denerdim.

    Batarya işi benim için çok önemli. Birde LG V20 ye bakmak lazım o da amiral gemisi. Acaba G5 deki sorunları çözmüşlermidir.




  • Yarbay
    6864 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: swat882


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Hocam geçmiş olsun.

    Çok teşekkür ederim dostum. LG Türkiye ve Fırat Elektronik LG yetkili servisine çok teşekkür ederim.

    LG telefon almak isteyenler mutlaka LG TR garantili ürün alsınlar. Bir sorun olunca en azından müşteriyi memnun edecek şekilde çözüyorlar. Bravo valla

    Telefonlarının sorununu çözse tadından yenmez.

    Yav işte çıkabilen batarya ve sd kart seçenekleri başka markalarda olsa mutlaka onu denerdim.

    Batarya işi benim için çok önemli. Birde LG V20 ye bakmak lazım o da amiral gemisi. Acaba G5 deki sorunları çözmüşlermidir.

    Çözmüşlerdir diye düşünüyorum.v20 en iyi telefon olabilecek özelliklere sahip. ama çıkış fiyatı 2500 3000tl arası bekleniyor.2300tl olma ihtimalide var.
    |
    |




  • Yarbay
    4372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ottorehagel

    Bende telefonu ghost screen dolayısıyla Sakarya da öner elektronik teslim ettim. Onun dışında herhangi bir problem yoktu. Bende samsung note serisi kullandım sürekli. Sonrasında g5 aldım. Ekran parlaklığı ilk aldığım cihazda aşırı derecede vasat idi. Kalemi çok aramadım ama çoklu ekran en çok aradığım özellik oldu. YouTube ile WhatsApp çok sık aynı ekranda kullanırdım. G5 de kendi uygulamaları hariç destek yok diğer uygulamalara. Her neyse ghost screen oluştu ve servise verdim. Yaklaşık 20 iş günü içerisinde yeni cihazı teslim aldım. Teslim alır almaz ilk dikkatimi çeken parlaklık probleminin ortadan kalkmış olmasaydı. Güneş gözlüğü ile ekranı göremezdim ilk cihazda. Yeni cihaz da ise güneş gözlüğüne rağmen çok iyi görüyordum ekranı. Güneş ekrana vurduğunda ki değişim de çok net belli oluyordu. Neyse yaklaşık 1 aydan fazla kullandım yeni cihazı şu an yine ghost screen problemi dün ki WhatsApp sohbeti esnasında tekrar oluştu. Performans olarak memnunum. Bende senin gibi batarya tak çıkar yapıyorum. GPS sıkıntısı henüz yok bakalkm ileride ne olacak.

    Yeni tel gelince eskisini getirin mi diyorlar
    |
    |




  • Yüzbaşı
    547 Mesaj
    Geçmiş olsun. Ayın 5 inde ben de değişim kararı almıştım. Gün bu gün hala yeni cihazı bekliyorum. Tavsiyem yeni cihazınızı elinize almadan teşekkürü sakinmaniz. Zira totelde 32,degisim kararından sonra da 25. Gundeyim, her aradığımda "önümüzdeki hafta detaylanir" denilerek başlarından saviyorlar. Umarım siz fazla beklemeden cihazınıza kavuşursunuz.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.