Şimdi Ara

TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
1
Favori
12.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynen öyle masaüstüne atıyor ve o hatayı veriyor ben bağırdım çağırdım birazda olsa rahatladım açıkçası neyse pazartesi olucak gelişmeleri yazarım burdan
  • oyundan atıyordu dün, driver silip tekrar yükledim düzeldi, ya da şans bilmiyorum ama şimdi atmıyor oyundan. cızırtı tam gaz devam :D
    pazartesi iyi haberler bekliyorum, eğer koyuncu değişim için rapor verirse ben de isterim beklemem sonucu
  • oynadığın oyunun adı ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Tolga

    oynadığın oyunun adı ne?


    lord of the rings, battle for the middle earth 2 ve splinter cell chaos theory. dün middle earth'de hata vermişti bugün bu iki oyunu oynadım sorun çıkmadı
  • biraz özellik isteyen oyunlarda denesene crysis call of duty 6 gibi
  • gta4, grid, dirt2, crysis hepsini oynamıştım vaktinde sorun çıkmamıştı, şimdi harddisk bölümlemeyle uğraşıyorum ama gta4 yükliycem, yarın öbür gün yazarım sonuçları

    edit: call of duty world at war oynarken sorun yaşamadım, yazmayı unutmuşum (kısmen diğerlerinden yeni :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 4 Nisan 2010; 20:15:55 >
  • bende gta 4 te sorun çıkmamıştı crysis ve call of duty 6 da sorun çıkmıştı masaüstüne atıyor sonra oyuna tekrar dönüyor

    bugün gittim yine cuma günkü konuştuklarımı not almamışlar siz neden geldiniz diyo dedim haber vercektiniz bilmem ne işte yok daha iletemedik falan 20dk ya yakın konuştum neyse cumaya kadar beklicem inşallah 30 iş günü dolar da yenisini verirler
  • bendeki oyundan atmanın nedeni driver'mış, başka birinde daha aynısı olmuş şimdi 196.62'yi geri yükliycem çözülcek umarım.

    kolay gelsin, umarım mahkemeye işin sarkmaz ama moralini de yüksek tutma, packardbell yetkilileri sorun yok derken daha çok cuma'lar beklenir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 6 Nisan 2010; 12:20:46 >
  • arkadaslar merhabal;ar, konuyu okudum, uzulerek bnmde sizin gibi bir magdur oldugumu belirtmek isterim...


    konum ile bi topik acmistim... detaylar vs orda..


    ozllikle sizden son 3 msjimdaki 3 resimi dikkate almanizi rica edicem.. nasi bis iile karsi karsiya oldugunuzu gorun diye.. son 3 resime dikkat

    isin ozu 29 is gunu servite malzeme bekleyen cihaz,

    30. gun saat 7 den sonra sipsak hazir hale geliyor... ustune hazir msji 47 dakika sonra,

    bundan oncede servise vermistim cihazi, webden hazir msjini gorup almaya gittigimde 10gun vs gecmisti, we hazir msji "CIHAZI TESLIM ALDIKTAN 5 GUN SONRA" geldi

    isin ozu, bu tuketici haklari vs konusunu cok arastirdim, biraz bilgim oldu...

    oncelikle kesinlikle tolga arkadasim icin, cihazi teslim almayarak cok dogru bir hareket yapmis, kesinlikle teslim almadigin icin 30 gun resetlenmez, ama teslim alsaydin resetlenicek ti...


    neyse bu tarz durumlar icin, en guzel cozum yolu, [siz direk koyuncuya werdiginiz icin] 30 gun bouyunca hic ses cikarmadan, bnm cihaz ne oldu demeden beklemek, 31. gun gidip bana para iadesi yapin die istekte bulunmak, bunu yaprken haklarinizi bildiginizi altini cize cize gostermek, tuketici haklarindan, calisma bakanaligindan vsvs satafatli cumleler ile, kararli we bilincli oldugunuz gostermek. hyr vs seyler direk soleyemiolar, uzlasmaci vakit kazanmaya yonelik seyler teklif ediyorlar, [ki bunu scron arkadas tecrube etmis yazdiklarindan anladigim kadari ile] hala da olmuyorsa, tuketici hakem kuruluna gidip dilekce wererek durumu mahkeme yollarina tasimak... bu tarz davalarda harc pul vs masrafi olmadigindan para sorunu olmadan dava acabiliyoruz ama tek sorun, zaman..

    mesela ben yarin dilekce werdigimde sonuc hazirana cikacak... ki firmalarinda en cok kullandiklari koz bu.. ama ne yazikki bizimde su sklde avantajlarimiz war..

    %98 gibi oranla genelde bizim durumumuzdakiler mahkemeleri kazaniyor. [%2lik kisim tamir olduktan sora, cihaza hic ugramayan 30 gun bekledikten sora dava acan kisiler imis]

    bu sebeple art niyeti olmayanlar genelde kazaniyor die bir ibare kullandi hatta hakem kurulundaki bey,

    bu noktada karsimizdaki firma, ve biz laptop icin kimin hakli oldugunu bulmaya caliscaz..

    ortalama 1500 lira olan laptoplarin bu hukuksal sureci, firmalar lehine%98 oraninda kayipla sonuclandigindan, firmalar genelde her yeni davaya yeni bir

    mahkeme+avukat+yazisma+{kaybettikten sonrasi icin} urun apra iadesi+ duruma gore faiz yada tazminat, duruma gore "dier" adi altinda belli meblaglar odemeye mahkum birakiliyormus..

    bu odencek rakam 1500 lira ile kiyaslandiginda devede kulak kaliyormus.. bu sebeple hakkini bilen, cewwal we "arkadas ben hakkimida biliorum, ne yaptirabilecegimide, snn ne yapabilecegimide, oyuzden yokusa surme gel el sikisalim" moduna girdigimiz taktirde, firma ile anlasarak para iadesi, misli degisimi yada urun degisimi sklinde 3 secenekten biri sunuluyor. ama tabi butun bunlar olurken, olan yine bize oluyor, zamanimiz, bunlari saglamak icin kendi cebimizden telefon uulasim vs bissuru para saciyoruz...




  • deli etti beni packard bell deli :D
    adama gösteriyorum, sorun var diyor, ürünü bırakıyorum 10 gün sonra sorun bulunamadı raporu veriyorlar var mı böyle mantık?
    günlerce süren telefon trafiğinde (ne kadarı doğru bilmem ama bence doğru) bana koyuncu olarak yetkililere bildirdiklerini, bunu sorun kabul etmedikleri için müşterinin mahkemeye gidileceğini söylemişler, packard bell de ben bunu inatla sorun olarak görmüyorum mahkemeye gitsin şeklinde cevaplardırdığını, bu sebeple onlar kabul etmediğinden iade alamıyacaklarından mahkemeye başvurmam gerektiğini söylediler. ben de açtım ama haziran olsa iyi :) yakında arayıp mahkeme gününü sorucam, gerçi daha eve kağıt gelmedi mahkemeyle ilgili, o gelicek, karşılıklı mahkemeye cevap verilecek, işlemlere başlancak ohoo..
    yarın koyuncuyu bir daha arayıp tekrar diretsem mi :)

    yaptıkları tamamen müşteriyi zarara uğratmak, benim kaç saatim yollarda geçti koyuncuya gitmekle, mahkemeyi açtıktan sonra kaç ay daha bekliycem.. peki verecekleri faiz ile benim maddi zararım gitcek mi onu düşünüyorum, hiç yoktan yoldur mahkemedir masraflarım oldu, ayrıca bunu iade ettikten sonra yeni laptop alcam haliyle, gene kampanya bulabilcek miyim bugünün teknolojisine? of of..




  • yok dostum, snn masrafin cikmiyor.. sikayetimwar sitesinde bi kullanici, detayli yazmis,

    iste kndi arabamla gidis gelis 45 km 10kusur kere
    sabit telefondan 30kusur gorusme parantez icinde min su kadar dakika
    cepten su kadar konusma vs vs...

    walla kafam allak bullak.. su an tek istedigim umarim, 29 gun yatip, 6 saatte tamir olan cihazim umarim adam gibi tamir edilmistir... sora tekrardan bu tarz durumlra bulasmak istemiyorum..

    birde hala kafamda saat 21:47 de msj atarak gel urunu al demek ne kadar "30 is gunu icersinde" olur sorusu war, 21:45 te kapanan dukkandan nasil 21:47de gelen msj ile gidip urun teslim alicam?

    ki bu durum, 30 is gunu saat 00:00 da biter ise onemi yok, ama mesai saatinde biter durumu ise, yarin bilincsizce gidip urunu teslim alip 30 gun suresini resetlemekte war...

    her kosulda, en iyi we en sewgi dolu miriltilarim hep dudaklarimda olucak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesaus


    oncelikle kesinlikle tolga arkadasim icin, cihazi teslim almayarak cok dogru bir hareket yapmis, kesinlikle teslim almadigin icin 30 gun resetlenmez, ama teslim alsaydin resetlenicek ti...

    ama ne yazık ki bu böyle değilmiş
    30 iş günü sıfırlanmıyormuş fakat ben sıfırlanmaması konusunda biraz direttim bakalım bu cuma 30 iş günü doluyor şimdi bilgisayarımın durumuna baktım geçen cumartesi verdiğim bilgisayar şu an yetkili serviste hazır yazıyor sanırım 30 iş günü sıfırlanmamış bakalım arızayı giderebildilermi bu sefer daha donanımlı gidicem deli gibi test edicem bilgisayarımı en kolayından bulmuştum hatayı da şimdi daha iyi gidicem oyun falan yüklerim.

    bu arada ben vatan bilgisayara verdim bilgisayarımı ordan aldığım için beni koyuncu ilgilendirmiyor onlar düşünsün ben vatandan aldım bilgisayarımı

    neyse cuma günü alırım herhalde bilgisayarımı arızayı gideremedilerse de 30 iş günü dolcak dur bakalım ne olcak
    keyfim yerine geldi sanki




  • kardes bende watana biraktim, ama sole bisi war, watan bilg cihazi servise ulastirmayi 48 icinde hedeflemekte tarzi bi cumle kullanio, yani yan cizip 48+48 saat [servise gidis gelis] ekleme durumu soz konusu olabilir...

    ayni seyi bende dusunuorum, ki binlerce kisi de dusunup solemis, cewap cok net

    "biz yetkili servis degiliz bizi baglamaz"


    30 is gunu resetlenmeside sole:

    teslim alinca sunu kabul ediosun, urun calisio problemi yok tamir olmus calisir durumda,

    ayni sorun "tamir edilmeden ortaya ciksa bile" sen teslim aldigin icin serviste "2. defa olusan sorun" olarak geciyor.. o sebple resetleniyor.. ki bu hukuksal surec icinde gecerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 8 Nisan 2010; 1:34:48 >
  • valla bilmiyorum ordaki çalışanlar kabaca kulaktan dolma bilgilerle gelmeyin dedi bu 30 iş günü hakkında biz bunun eğitimini alıyoruz dedi tabi daha kibarca söyledi telefondan yazmaya üşeniyorum ne var ne yok yazardım ama zor geldi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Tolga -- 8 Nisan 2010; 2:04:48 >
  • ee gelişme yok mu sizlerde?
  • benim iş zaten mahkemede, sanırım Tesaus'un da işi yatmış, o da mahkemeye gidecek.
  • walla bende gelisme warda nasi bisi anlamadim paylasiyim sizinlede...

    bugun aman lanet olsun dierek urunu almaya gidiyordum, ama genede cikmadik candan umit kesilmez diyerek hakem heyetine ugradim yolumun ustunde diyerek, sans iste kurul bugun gorusme yapmiyormus, bugun mahkeme karari vs inceleme gunuymus, neyse kaymakamlik biansi icinde oldugundan, ordaki yazi isleri muduresine sordum durumumu, fazla detay wermeden 30. isgununde saat 22:00 de msj geldi hazir diye dedim..

    ilk basta cwp weremedi, direk haklisin/haksizssin diyemedi, kafasi karisti, 22:00 de gelen msj ile urunu alamassin , kndimi yerine koyunca bir bayan olarak saat 10da ewden cikmak istemem dedi, ama net bilgim yok, buyuk ihtimalle, mahkemede awukatlar arasi cekisme sonucu belli olur dedi,

    sora durumumu detaya girirek anlatinca, urunun 29.5 gun "serviste malzeme bekliyor" ibaresi ile kendi web sayfalarindan "bilgilendirildigimi" aksam 21:00 de teslime hazir sklinde gordugumu, 21:47: msj geldigini 22:15 te durumun "m'ye sms bildirildi" olarak degistigini soleyince, direk haklisin sali gunu gel dilekceni wer dedi [kurulun isi sali biticekmis]

    bende ewden urunu almaya ciktigimi, alirsam bu durumun iptal olacagina dair arastirma yaptigimi soleyince, onaylayarak urunu almamami soledi, durumumun belki olumsuz sonuclanabilitesi oldugunu, ama ozllikle tuketici haklari acisindan onemli bir dosya olsuturdugunu, bir firmanin, saat 22:00 de mesaj atarak "30 is gunu " durumunu bertaraf etmeye calismasinin , tuketicinin bu sure zarfinda teslim almasina imkan saglamadigi gibi, kamu icin emsal gosterilebilecek bir durum oldugunu soleyerek kesinlikle dava acmami soledi. bende ok dedim.

    gene de dayanamayarak firmaya gittim, amacim biraz olsun olumlu bisiler duymakti acikcasi, belki [his samniyordum ama] belki bi gelisme olur vs gibi..

    mus hizmetlerinde sira aldim, siram gelince bankodaki bayana gayet nazik bir dille, yetkili biri ile gorusmek istedigimi, gayet sinirli we dolmus durumda oldugumu, bosu bosuna ona yapamayacagi yada alakasi olmadigi seylerle ilgili ters cikismada bulunammain bi fayda saglamayacagini, onunda gununu gereksiz yere "kotu" etmeye nietim olmadigini soledim.. o da bu durumu [hayret ettim acikcasi] anlayisla karsilayarak bni magaza yoneticisine yonlendirdi...

    neyse "yonetici" olarak reyon sef yardisimcisi ile muattab oldum :) direkt olrak konuya girdim, amacimin sorun cikarmak olmadigimi, firmaya karsi hersey ragmen hala iyimser we sagduyu ile yaklasarak durumu komplike hale gelmeden cozme taraftari oldugumu belirttim. buraya gelmeden once avukatim we hakem heyeti ile gorustugumu, haklarimi bildigimi, ama hukusal platforma basvurmadan once firma ile goruselek ortak paydada bulusmak istedigimi soledim. ama durumun kotuye gitmesi halinde sali gunu hukuksal sureci baslatmak icin butun evraklarimi hazirladigimida belirttim. ilk basta gayet pozitif dinledi onayladi, hak werdi, ama son cumle isi batirdi..

    bana iade talebimi alacagini, ama kendileri ile alakali bisi olamdigini dist firmanin yetkili oldugunu [ markanin temsilcisi olrak karar werebilirmis] we musteri memnuniyeti icin "belki" kabul olabilir dedi.. [hani olmazda siz iyi nieytlisiniz ya onlarda olur "belki"]

    o noktada tansiyon artti, ben memnunuyet istemedigimi, magduriyetimin giderilmesini istedigimi belirttim, 35 gun boyunca cihazin benle alakali bi sebp olmadigi halde, benden uzak oldugunu, vs vs dile getirdim... sora "yetkili yoneticiden" savuunmalar dokulmeye basladi...

    once onemli olanin, bana solenen tarih degil servisten cikis tarihi oldugunu belirtti, neymis urun servisten 1 gun oncesinden cikmis [ yani servis 29. is gununde urunu tamir etmis] we mahkemeler bunu kabul edermis. bende o noktada muattabimin kendileri oldugunu, servisten hangi tarihte ciktigini hazir hale getirildigini vs yi keindilerinin soeldigini, bnm onlarin yaptigi isi "eksik" yaptiklari icin arastirmaya yada kontrol etmeye ihtiyacim olamdigini belirttim. soliyecek birsey bulamayinca[ cnk bu noktada sorumluluk ne markaya ne dist firmaya ait deil bizzat magaza ile alakali, soledikleri dogru ise, gelen urunu urun hazir diye bana hbr wermediler] ikinci savunma tezini onume sundu.

    2. olrak ta, tamir suresinin [ 30 is gunu] servise gelis ve servisten cikis olrak hesaplandigini, benim cihazi biraktigim tarihin 3 mart olarak servis giris kaydi olmadigini, sisteminde cihazin 5 martta servise girdigini , dolayisi ile ustteki soylemlerimin gecerliligi olsa bile [bu cumlede delirtti, "olsa bile" ...]
    bu msjin 30. is gununde degil 28. is gununde geldigini, dolayisi ile bnm 29. gunde urunu teslim alabilecegimi belirtti. ki bunun bana werilen servis kagiinda belirtildigini "okusaymisim" gorurmusum. allahtan bu noktada yanimda aldigim screen shotlrin ciktisi wardi.. hemn cikardim gosterdim, 29 gun boyunca "serviste malzeme bekliyor" 30. is gununde oglene kadar ayni sorasinda satutusu degisen ss leri gosterdim. bakin dedim burda teslim alinan tarih 3 mart demekte, ustte kendi cumleniz ile "........... araciligi ile onarimini istediginiz urunun servis kayitlarini bu sayfadan takip edebilirisniz" yazdigini gosterdim [asagiya resmi eklicem aslinda eklemis olabilirim onceden:)] kendisi once anlamadi, hala bana ltta yazan 48 saatte teslimat hedefini filan bahsetti, bende ona gayet acik bir sekilde, bu servisin kendi resmi web sayfalari oldugunu, bu sayfanin herkese acik deil, bnm servis no+ fatura no girerek gordugum , bnm urunume ozel sayfa oldugunu, orda benim adimin benim urunumun ozlliklerinin
    * geklis tarihi
    * son durumu
    * servis ucretinin yazdigini soledim

    ve benim burda yazilana gore hareket ettigimi, eger bu sklde hareket ettigim icin bu sorunu yasiyorsam, durumun boyut degistireceginim tuketiciyi yanlis bilgilendirip, bundan fayda sagladiklarini belirttim.[ ki ayni cumleleri hem avukatim hem sabahki gorusme yaptigim mudure hanim gordu, her ikiside, herhangibir hukiki durumda bunlarin delil teskil edecegini onayladilar] we bu durumu zaten avukatimla gorusmus oldugumu da ilk basta belirtmistim,

    benim kendi resmi web sayfalarinda yazan bilginin dogrulugunu kontrol etme, dogrumu degilmi diye arastirma, yada orada yazan bilgi, gercegi yansitiyormu diye dusunme zorunlulugum olmadigini, ki buna ihtimal wermedigimi belirttim... boyle birsey soz konusu ise zaten burada konusarak zaten bosa wakit harciyoruz dedim..

    ki ya bunaldi yada artik konusmanin gereksiz oldugunu dusundu, iade talebinizi ileticem vs dedi konuyu kapatti, bi sok daha yasadim.. hani bisi yazmadim, bi ewrak doldurmadim, dedim arkadasim iyi guzelde, neye dayanarak ben iade istiorum, yada ben yarin arasam bana kim ne hakkinda bilgi wericek, ki tam o anda bi eleman masaya ewrak birakmaya geldi, pardon diyerek sordum, benim cihazimin son durumu nedir>? arkdas sasirdi anlamadim dedi. bende "yetkliye" donup gordunuzmu? yarin aradigimda kimse bilmiyor olucak.

    bu noktada isi kisisellestirdi, isterseniz, benim bu isteginizi gondermeyecegimi dusunun ama ilelde bi garanti olsun istiyorsaniz, posta ile yazili bi belge gonderin isteginiz icin , sizede posta sirketi, su tarihte iletildi diye bilgi werir, sizde onu kullanrak su tarihte talepte bulundum dersiniz vs dedi..

    bu noktadan sonra konusmanin gereksiz kaldigini hissettim, we genede teskkur ederek, ne akdar sure zarfinda sonuc alacagimi sordum,

    cewap bilmiyorum oldu, gene sinirlendim, ya arkadasim dedim, bana 1 gun 1 hafta 1 ay 1 yil nasi diyemessin, isleyisi bilmiosumusn? ben snnle "yetkili kisi " oldugun icin gorusuyorum, bilmiyorsan bilen birine yonlendir lutfen dedim, oda 10 gun ozmn dedi... yani isin ozu sozde 18 nisanda dist firmadan cwp gelicek... ama ben yarin hakem heyeti ile tekrardan konusup [ozllikle son olanlari ekleyerek] sali gunu hukuksal platforma tasiyacagim durumu...


    bu noktada tek endisem, sonucun kimsiinin 1 haftada kimisin [ ki banada ole solendi] aylar sonra cikicak olmasi... umarim bu konu hakkinda yarin tam bir cwp alirim:)

     TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!)


     TJ65-015tk Garanti, Mahkeme, İade süreci (kazanıldı!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 9 Nisan 2010; 4:21:29 >




  • senin durumunun da benden pek farkı yok gayet güzel konuşup anlaşıyorsun vatandaki arkadaşla size bilgi verilecek deniyor ama ne belge var ne bir şey haber zaten yok sen de ankarada mi uğraşıyorsun vatan la?
  • mahkemeyi açmak en iyisi, çünkü adamların birbirinden haberleri yok. mesela ben ürün müdürüyle konuştuğumda bana teknik servisten birinin ismini verdi, o size dönücek diye, bekle bekle aramıyınca ben aradım direk bu kişiyi sordum, telefonda adam hık mık bana bilgi verilmedi falan demeye başladı, ama gene iyi adammış biraz bekleyin gidip kendisiyle görüşcem demişti. bu sadece teknik servis binası içindeki hal, satıcı ile teknik servisi bir düşün, belki birbirlerinin isimlerini bile bilmiyorlardır, "alo? bana laptop gönder."

    ben kazanacağımdan eminim mahkemeyi ama bana 9. aya gün veriliyor dedi yazıhanedeki adam, dumur oldum kaldım. benim bu kadar süre mağduriyetimi kim karşılıyacak? Allah'tan fazla problemli değil de idare edebiliyorum ama niye böyle bir laptop'u kullanmak zorunda olayım ki*

    30 gün işi satıcıların en büyük kozu diye biliyorum, hatta 32. gün arasan "ya sizin ürün zaten geldi" deyü gene aradan kaçmaya çalışıyorlarmış. ss çekmedim ama bendeki de aynı şekildeydi, 9 gün bekledi, 10. gün işleme girdi ve sorun bulunamadı raporu aldı, en azından süre kısa olduğundan sinirim daha az attı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorn -- 9 Nisan 2010; 12:50:22 >




  • @tolga evet dostum ankara:) dune kadar bilg ile alakali herseyi alabilecgim bi yer die dusunurken artik, optsonlar arasinda maltepe pazarini gecirir, orayi gecrimez oldum:)



    @scorn

    dostum, ayni durumda oldugumuza gore izledigin yolu detayli anlatirmisin? yani hem bizim hemde diger kullanicilar icin,

    smdi ben sali gunu dilekcemi werdigimde, kurul 1 hafta icinde iade karari/ yada haksizizin karari wericekmi?


    yoksa hazirana kadar bekledikten sonrami o karari alicam?

    cnku bircok insan eline o karari almadan firmaya gitme diyor,

    anladigim kadari ile sndede ole bir karar war?


    birde
    quote:

    ama bendeki de aynı şekildeydi, 9 gün bekledi, 10. gün işleme girdi ve sorun bulunamadı raporu aldı, en azından süre kısa olduğundan sinirim daha az attı :)
    9 gun nerede ne bekledi? bulunamayan ne? laptopmu?

    yani sunun icin soruyorum, snn cihaz sonucta tamir edilemedi dimi neticie itibari ile? we 30 gun ole doldu, kendime pay ciakracagimda...
    yani simdi sen mahkemede, 30 gun icinde tamir edemediler, daha sonra 9 gun daha bekledim, tamir edemiyoruz die kabul ettiler. bende iademi istiyorum diceksin [ gerci firma ole bisi dediginde mahkemeye grek kalmiomus, gidip direk iade aliniyormus] ben ise 30. gun saat 22:00 de hazir hale geldi bnm laptop.. ama teslim almak icin 31. is gunu gittim, vs vs durumu olcak, hani bu tarz durumlra tuketici gozu ile degilde firma gozu ile bakilirsa, werilen hizmeti begenmeyen aglayan cocuk gibi gozukuo bile olabilirim aslinda..

    smdi konuyu tekrardan okucamda dostum, genede ozllikle hakem/firma/dilekce vs durumalrini detayla tekrardan yazarsan cok sewinirim:)

    hangi yolu izledin naptin, kime baski yaptin, kime evet, kime hayir dedin:)

    cunku hem forumda hem internette bu tarz forumlara pek rastlanmiyor, firma ismi wermeden herseyi yaz kardes, ozmn kimse konuyu kapattirma msji sildirme vs talebinde bulunumaz:)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.