Şimdi Ara

Tüketici hakem heyeti 'malın yenisi ile değişim' diyor, firma paramı iade etmek istiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ayakkabı Dünyası'nın tabanı ayrılan Skechers'ı kullanıcı hatası diye geri göndermesinin ardından THH'e gittim ve 3 ay sonra başvuru lehime sonuçlandı. Çağrı merkezini arayıp ne yapmam lazım diye bilgi aldım, eski ayakkabıyı ve kararı fatura ile birlikte istiyorlar. Yalnız firma para iadesi yapar, yenisini göndermez dendi.

    Elimdeki kararda ise "ürünün ayıpsız misli ile değişimine" karar verilmiş.

    Firmanın iade hakkı var mı bu durumda? Olmaması lazım bence ama? Veya para iadesi yapmalarına itirazın bir yolu var mıdır acaba? Sizce ne yapmalayım?




  • Ellerinde yoksa ne yapasin adamlar yoktan var edemezler ya varmi ellerinde ?
  • bi tane daha dandik ürün yollarlar en iyisi faiziyle para vermesi bence
  • HighDamagE kullanıcısına yanıt
    Tüketici kanunu gayet açıktır . Böyle durumlarda tüketici 3 haktan birini seçer , ücret iadesi , aynısı ya da misliyle değişimi ya da ayıp oranında ücret iadesidir . Firmanın elinde aynı ayakkabıdan olmayabilir , benzer ama mutlaka üstün bir özellikte ayakkabıyla değişim yapması zorunludur . firma ayakkabı satmayı bıraktıysa ya da o marka ayakkabı yoksa o zaman ücret iadesine başvurabilir .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.