Şimdi Ara

Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
4
Favori
6.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line

    Bir Mitsubishi Evo X SST hayalim vardı.

    Şartlar bugünlerde bu hayalin ötelenmesi gerektiğini gösteriyordu...

    Hayatta insanı heyecanlandıran özel otomobiller vardır.

    Mitsubishi Lancer 1.8 CVT aracımdan sonra, bu heyecanı devam ettirmek adına uzun araştırmalar ve incelemelerim sonucunda üçüncü nesil bir (B7) Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line almaya karar verdim.

    Audi olması yetmezdi, A4 olmalıydı.

    A4 tek başına yetmezdi, Turbo olmalıydı.

    Turbo tek başına yetmezdi, Quattro olmalıydı.

    Tüm bunların birleşimini safkan bir alt yapıda bir zırh ile araca giydirmek gerekirdi, o sebeple S-Line olmalıydı…
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line

    Benim gibi sıklıkla Uzakdoğu üretimi araçları tecrübe etmiş kullanıcıların, Alman otomobillerine geçişinde bir alışma evresi gerekiyor. Kendinize bu konuda esneklik göstermeli, zaman tanımalısınız. Öyleki; Araca biniş inişler, oturma pozisyonu, konsol erişimleri, direksiyon hafifliği, güvenlik konuları gibi birçok detayda farklılıkları daha ilk kullanımda gözlemlemeniz mümkün.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Bu gözlem sonucunda bir tarafın işinde daha iyi veya kötü olduğundan ziyade, günümüzde ne kadar globalde olsa insanların yaşadıkları bölgelerle farklı olduklarını ve bu farklılıklarını ürettikleri çıktılara yansıttıklarını görüp insanın yaratılışındaki zenginliği ve mucizeyi görebiliyorsunuz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    İkinci el bir Audi alıyorsanız, aracın kullanım kılavuzları, broşürleri konularında ilk sahiplerinin maalesef ki bu dokümantasyonu muhafaza etmede ne kadar bonkör davrandıklarını görebiliyorsunuz. Konuştuğum yazıştığım onlarca kişi aynı dertten muzdarip. Zira her ne kadar online olarak bu ihtiyaç giderilebilse de el altında bir kitabın olmaması büyük eksiklik. Sonuç; Audi kullanıcı profili, araçlarının kullanım kılavuzlarına ve genel dokümantasyonuna önem vermiyor saklamıyor. Veya çok iyi saklıyor satarken dahi alıcısına teslim etmiyor :)
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Bu araçla trafikte ilerlerken epey bir saygın oluyorsunuz ve yol vereniniz bir hayli fazla oluyor. Bunun sebebi 0-100’ünün 7 saniye civarında olması değil. Öndeki 4 halkadan kaynaklı. Bu markanın farklı bir prestiji var. Bmw ve Mercedes’ten de farklı bir prestij bu. İçinde biraz mütevazilik, alçak gönüllülük, biraz teknik bilgi, biraz olgunluk barındıran…
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    A4’ün kalbi uzunlamasına yerleştirilmiş direkt benzin enjeksiyonlu 1984cc, 200Hp ve 280Nm değerlerine sahip turbo motordan oluşuyor. Maksimum gücünü 5100 devirde veren araç, maksimum torkuna ise 1800 devirde ulaşıyor. Aynı motor bu ailenin birçok spor aracında karşımıza çıkıyor (Golf GTI, Leon Cupra vb.).
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Dördüncü nesil A4’lerde (2009 Yılı ve sonrası) bu motor 211Hp olarak karşımıza çıkıyor. Motorda ve yürüyen aksamda çok büyük değişiklikler olmazken, en büyük farklılık vites sisteminde S-Tronik(DSG) ile çift kavramalı şanzımana geçiş olmuş. Tabi çift kavramalı şanzımanlarda sıklıkla karşılaşılan sorunlar bir önceki yani şuan sahip olduğum ve incelemesini gerçekleştirdiğim B7 kasada neredeyse karşılaşılması pek mümkün olmayan arızalar.

    TFSI (Turbo Fuel Stratified Injection)Turbo beslemeli direkt benzin enjeksiyonlu motorun çalışma prensibini biraz açıklamak gerekirse; yakıt, talebe bağlı olarak kontrol edilen yüksek basınçlı bir pompa ile sağlanan bir ortak yakıt sistemi yoluyla püskürtülüyor. Emme supaplarının arasında yer alan bir enjektörle yakıt doğrudan yanma odasına milisaniyelik hassasiyetle ve 110 bara varan basınçla püskürtülüyor. Yakıt/hava karışımı yanma odasında bütünüyle homojen bir şekilde dağıtılıyor. Bu da TFSI motoru diğer motorlardan ayıran ve bütün motor devirlerinde yüksek performans sağlayan en önemli özelliği oluyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Düşük sürtünmeli supap iteceklerine sahip silindir başlıkları, atmosferik beslemeli FSI motorlara göre daha fazla hava akışı sağlayan değiştirilmiş bir emme manifoldu şekline sahip. Bu da hem daha yumuşak çalışma hem de daha iyi vuruntu direnci ve verimlilik sağlıyor. Bu sayede turbo motor 10.5:1'lik sıkıştırma oranına ulaşıyor. Böylelikle hem atmosferik beslemeli hem de konvansiyonel turbo motorlara göre termodinamik verimliliğin arttırılmasında önemli bir rol oynuyor.

    Motor bloğu GG 25 gri dökme demirden üretiliyor; bu madde hem yüksek basınca dayanıklılık hem de mükemmel ses özellikleri sağlıyor. Krank milinin iki katı hızda dönen iki dengeleyici şaft da motorun sakinlik özelliğini telafi ediyor. Motor gücü krank mili tarafından üçgen bir zincirle aktarılıyor; bu zincir hem yağ pompasını hem de dengeleyici şaftları hareket ettiriyor. Bu önlemler sonucunda dört silindirli turbo beslemeli bir motor için çok iyi titreşim özellikleri elde edilmiş olunuyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Maksimum tork değeri olan 280Nm, 1800 d/d ile 5000 d/d arasında elde edilebiliyor. Bu son derece geniş tork eğrisi, bir yandan çok az vites değiştirerek düşük yakıt tüketimiyle kullanmayı, bir yandan da güçlü bir hızlanma ve anında güç elde etmek için çok hafif bir gaz pedalı hareketinin yeterli olmasını sağlıyor.

    Araçta tiptronik 6 ileri vitesli yağlı sistem otomatik şanzıman bulunuyor. Direksiyonun arkasındaki F1 butonları ile motorun uyumu gayet güzel çalışıyor. Bu aracın kalkışında ve ani ara hızlanmalarında vitesi “S”(Sport) konumuna almanızı öneririm. Zira D modunda da agresif sürüşler yapılabiliyor fakat genel olarak bu araçta da D modu genel anlamda ekonomi ve konforlu sürüş üzerine kurulu.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Vites geçişleri CVT’yi hatırlatırcasına hissedilmeden gerçekleşiyor. D modunda 1.800devri geçmeden yakıt tüketimi adına çok makul ve ekonomik değerler elde edilebiliyor.

    Spor sürüşlerde araç devir kesiciye girdiğinde çok kısa bir bekleme süresi görüyorsunuz (0,2sn civarında, normal kullanıcılar belki çok farkedemeyebilirler) Bunun sebebi, aracın şanzımanının tiptronik ve yağlı sistemden oluşuyor olması.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Spor sürüşlerde vites kolunu “S” moduna alarak ihtiyacınızı gidermenizi öneririm. Aksi halde tiptronik oluşu sebebiyle F1 kulakçıkları zaman kaybetmenize sebep olabilir. CVT şanzımanlardaki gibi saniselik tepkiler beklerseniz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.

    Gelelim aracın belkide en can alıcı noktasına; Quattro sistemine...

    Araç sürekli tüm tekerleklerden çekiş sistemine sahip(AWD). Dağılım %60 arkadan itiş, %40 önden çekiş şeklinde. Bu çalışma prensibinin hayata geçebilmesi, müthiş bir teknolojiye bağlı; Bu teknolojinin adı, Torsen-diferansiyali. İngilizce "torque" (tork) ve "sensing" (hissetme) sözcüklerinden türetilmiş. Torsen-diferansiyali, elektronik yardım olmaksızın kendini kitleyebilen salyangoz çarklı bir şanzıman. Sekiz adet hareketli salyangoz çark sürtünmeye tepki vererek, Torsen-diferansiyelini bir tür mekanik bilgisayara dönüştürüyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Fazla yer kaplamayacak şekilde, ön ve arka aks arasında şanzımanın içinde konumlandırılmış ve Audi'nin boyuna yerleştirilen motorlarında, ön ve arka aks arasında değişebilen güç dağılımını ayarlıyor. Torsen-diferansiyeli tekerleklerin patinaj yapacağını "hisseder" ve çekici gücü saliseler içinde diğer aksa yönlendirir. Ayrıca ön ve arka aks arasında "gerilmeyi" önlemek amacıyla, devir farklılıklarını dengeliyor.

    Bu farklılıklar örneğin virajlarda oluşuyor, çünkü daha büyük bir daire çapını kat etmek zorunda olan ön tekerlekler daha hızlı dönmektedir.

    Ayrıca bu araçtaki iki akstaki elektronik diferansiyel kilidi (EDL), gerektiğinde tekerleklerin patinajını aks bazında önler. Birden fazla tekerlekte hız farklılıkları olması durumunda böylece güç tek bir tekerlekte yoğunlaşır.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Quattro çekişli bir araç, tamamen kendine özgü bir üstünlüğe sahip. Quattro sistemi, motorun tek bir beygir gücünü ya da bir Nm torkunu heba etmeden, yüksek motor performansının her sürüş koşulunda yola aktarılmasını sağlıyor. Dördü birden quattro çekişi itici gücü dört tekerlek arasında paylaştırıyor. Böylece tekerlek başına yola aktarılan toplam güç azalıyor ve araç virajlar ya da ıslak zemin gibi olağanüstü koşullar altında bile yol duruşunu koruyor.

    Araç S-Line olduğu için, lastik ebatı olarak aracın standart fabrika çıkışında 235X45X17 ölçüleri yer alıyor. Yine S-Line olması sebebiyle akranlarından 3cm yere daha yakın ve sert ayarlanmış spor süspansiyon sistemi mevcut.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Kasislerde veya bozuk yollarda içeriye ses almayan, sert yapısına rağmen oldukça konforlu bir sürüş karakteristiğine sahip.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Araçta 17’’lik S-Line 9 kollu bijon kilitli çelik jantlar fabrika çıkışlı olarak araçta yer alıyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line

    Performanslı bir kullanım istiyorsanız Turbonun devreye girmesi yeterli oluyor. 1800 devirden itibaren ayağınızın altındaki 200 beygirlik büyük gücü her an hissedebiliyorsunuz. 1800 devirden önce araçta herhangi bir yığılma veya kararsızlık olmazken bu şekilde kullandığınız zaman yakıt tüketimi anlamında beklenmedik şekilde ekonomik değerler elde edebiliyorsunuz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Gaz pedalının sonunda kick down için bir boşluk bulunuyor. Hangi viteste olursanız olun gaza o aşamaya kadar bastığınızda aracın adeta zincirlerini kopartarak çıldıran bir boğa edasıyla vites küçülterek şahlandığını görüyorsunuz. Quattro olması ve dağılımın %60’ının arkada olması sebebiyle de sizi içinizden tutarak keyifle birlikte bir anda öne fırlattığına şahit oluyorsunuz. Öyle ki, ani gaza basmalarınızda acaba aracı durdurabilecek miyim izlenimine kapılıyorsunuz. Bu noktada 100 km/s hızda 37 metre gibi kısa bir mesafede aracı durdurabiliyorsunuz. Bu durma mesafesinin rakiplerinden (Bmw 3 - Mercedes C) 1 metre daha iyi olduğunu belirtelim.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    0-100 km/s hızlanmasını 7,5 saniye gibi bir değerde tamamlayan aracın katalog verisi olarak son hızı 235 km/s olarak gösterilse de, otoyol denemelerinde rahatlıkla 260’lı değerleri görebiliyorsunuz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    A4 2.0 TFSI performans anlamında Chip Tuning ve diğer modifiyelere çok olumlu sonuçlar veren bir yapıda olması sebebiyle tuning dünyasında tanınan, bilinen bir ünvana sahip.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    İlk bakışta eksik parça varmış gibi görünen aracın ön sis farlarının iç kısımlarındaki boşluklar, kasıtlı olarak intercoolera hava girişi için bırakılmış alanlardan oluşuyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Arkadaki egzoz çıkışları aracın genel karakteristiğini ve gücünü gösterir biçimde tasarlanmış. Bu nesil araçların güçlü versiyonlarının bu şekilde çift çıkışa sahip olduğunu ve trafikte bu araçların hüsranına uğramamak için fazla sıkıştırılmaması gerektiğini biliyoruz :)

    Üçüncü nesil A4 (B7) 2001 yılında Euro-NCAP çarpışma testlerinde 4 yıldızla değerlendirildi. Rakipleri Bmw 3 Serisi ve Mercedes C serisinin de aynı şekilde 4 yıldızla değerlendirildiğini görüyoruz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Bu çarpışma testlerinde son yıllara nazaran eskiden yıldız almak ya daha zordu, ya da günümüzde işin sırrını çözen firmalar A-B sınıfı araçlarına dahi kolaylıkla 5 yıldız alabiliyorlar. İşin sırrımı çözüldü, yoksa eskiden NCAP kriterleri daha mı az esnek ve katıydı ona siz karar verin lütfen…

    Aracımda ABS, EBD, Fren destek sistemi, ESP, ASR, Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL), Sürücü, Yolcu, Yan ve Perde hava yastıkları olmak üzere toplam 6 adet hava yastığı bulunuyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Araç 2005 model olmasına karşın iç mekanda kullanılan malzemeler marka kimliğine yakışır düzeyde. Üretiminin üzerinden bunca yıl geçmesine rağmen kaliteli bir işçilik ve malzeme kullanıldığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Aşınma anlamında sadece klima bölmesindeki butonlarda renk solmasını görebiliyorsunuz. Bu kısımlarda daha kaliteli aşınmayacak butonlar kullanılabilirmiş. Bunun yanında güvenlik özelliklerinin yanısıra, otomatik çift bölmeli kliması çok güzel çalışıyor. Tüm camlardaki buğular saniyeler içinde kayboluyor. İlk kez bir araçta klimayı çalıştırdığımda motorla senkron olmadığına şahit oluyorum. Klimayı açtığınızı kesinlikle üfleme sesi dışında hissedemiyorsunuz (200Hp arabada olsun o kadar dediğinizi duyar gibiyim:)).
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Direksiyonun boyutu çok iyi ayarlandığı için çok kolay bir tutuş ve sürüş zevki veriyor. Yine direksiyon derisinde en ufak bir aşınma olmayışı ve 2013 modellerde dahi aynı direksiyonun kullanıldığı dikkatimden kaçmıyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Araç S-Line olması sebebiyle koltukları tamamen spor araçlardaki tarzda dizayn edilmiş ve araca ilk binişinizde direk gözünüze çarpan S-Line logoları ile karşılaşıyorsunuz. Genel olarak deriden oluşturulmuş koltukların oturma bölümleri kumaştan ve ön koltukların ön bölmeleri uzatılabilir tasarlanarak uzun yolculuklarda daha rahat edilmesi sağlanmış.

    Koltukların arka kısımları 3 büyük markadan alışık olduğumuz üzere sert plastikten oluşuyor ve ayak çarpmalarında vb. iz bırakmıyor. Buna rağmen ben aracımda oğlumun çocuk koltuğunun önündeki koltuğa arka korumalık takıyorum :)
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Tüm kapılarda S-Line metalik çıtalar bulunuyor. Araçta orta ve yüksek hızlarda yol ve motor sesini pek duymuyorsunuz. Üst devirlerde spor ruhunu yansıtan Turbo üfleme sesi adeta size senfoni sunar şekilde içeriye yansıyor.

    Sıkışma önleyicili çift kademeli anahtardan açılıp kapatılabilen elektrikli camlar, elektrikli aynalar, sis farları, gündüz farları(DLR), ısı yalıtımlı camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, yükseklik ayarlı ve bel desteği elektrikli ön koltuklarlar, Bi-Xenon(kısa-uzun tek mercekte) farlar, Far yıkama, far ve yağmur sensörleri, otomatik kararan dikiz aynası, iç ve dış alarm sistemi, önde ve arkada saklama hazneli kol dayamalar, bardaklık, Audi Concert 2 Radyo/CD çalar, arka kapılarda çocuk kilitleri, bijon kilidi, ilk yardım çantası ve reflektör, yol bilgisayarı, hareket halinde otomatik kilitlenen kapılar gibi sürüşü ve konforu arttıran özelliklere sahip. Bagajı 460 Lt ile D segmenti için fena sayılmayacak bir hacime sahip.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Aracın anahtarı sustalı ve üzerinde bagaj açma işlevi de yer alıyor. Yine anahtar ile tüm camlar açılıp kapatılabiliyor.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Aracın ses sistemi genel anlamda oldukça başarılı. Benim aracıma önceki sahibi tarafından “Focal” marka profesyonel ses sistemi uygulanmış. Amfiler ve bagajdaki kabinli woofer sayesinde oldukça kaliteli bir ses almaktayım. Aracın sıfır alınırken opsiyon dahilinde sunulan “BOSE” marka ses sisteminin de epey övgüsünü okumuştum. Öyle bir araç alındığında ses sistemi ile oynanmasına gerek olmadığını düşünüyorum.

    Aracımda fabrika çıkışlı orijinal ana ünite olarak “Audi Concert 2” kullanılmış. Maalesefki Mp3 formatındaki dosyaları okuyamıyor. Yine bir maalesef daha ana ünite sadece bir adet cd alabiliyor. Bilgisayardan kendi oluşturacağınız Cd’lerde, dinleyeceğiniz parçaları WAV formatında kaydetmeniz gerekiyor, aksi halde çektiğiniz Cd’leride dinleyemiyorsunuz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Ana ünite üzerinden diğer tüm akustik ayarlamaları gerçekleştirebiliyorsunuz ve Ses Sitemini direksiyondan kumanda edebiliyorsunuz.

    Aracın boş ağırlığı 1536 Kg. Biraz hızını aldıktan sonra çok az gaz vermelerle rahatlıkla yol alabiliyorsunuz. Bunun sonucunda Kartal-Bostancı arası yolculuklarımda(bu aralıktaki mesafe yaklaşık 12km) 90km/hız ile, 7,3 lt gibi bir ortalamayı yakalayabiliyorum.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Şehir içi yoğun trafikte ise 11-12 lt gibi değerleri genel ortalama olarak ölçümlüyorum. “S” modundaki agresif kullanımlarda ise ortalama 14 lt civarında gerçekleşiyor. Bu değerlerin 2.0 Turbo ve 200Hp’lik 4 çeker bir araç için makul seviyeler olduğunu düşünüyorum. Araca yeni nesil LPG sistemi uygulayan ve memnun olan kullanıcıların olduğunu gördüm. Hafta içi çok kullanmayacak olmam sebebiyle yukarıda verdiğim değerler bu konfigürasyondaki ve D segmentindeki bir araç için bana oldukça makul geldi. Şüphesiz ki bu değerlere aracın düşük sürtünme katsayısının da(0.33) etkisi çok büyüktür. Aracın Yakıt deposu 63 litre ve CO2 emisyon değeri 226 g/km.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    2004 yılında üretimine başlanıp 2007 yılında diğer nesline geçilen, ülkemizde de 2005 ve 2008 yılları arasında satışı gerçekleştirilmiş olan üçüncü nesil (B7) Audi A4 2.0 TFSI Quattro’yu tercih etme aşamasında yaşından ve kilometresinden ötürü tereddüt yaşayabilirsiniz. Fakat bu tereddütlerin, bakımlı bir aracın içine oturup kullandıktan sonra yersiz olduğunu göreceksiniz.
     Test / İnceleme Audi A4 2.0TFSI Quattro S-Line
    Araç hali hazırda spor bir tasarıma sahip. Siz ekstra olarak ona bir zırh giydirmek isterseniz, S-Line olanından tercih etmelisiniz. Audi olması münasebetiyle aracın toplumda bir sempatisi ve olumlu yansıması var. İkinci elde sıfırlarına nazaran çok uygun fiyatlara edinebileceğiniz bu güzel tecrübeyi tüm otomobil tutkunlarına tavsiye ederim...
    http://otomobiltestgaraji.blogspot.com/2013/11/audi-a4-20-tfsi-quattro-s-line.html







  • hayırlı olsun kazasız belasız ve keyifli sürüşler dilerim inceleme için teşekkürler
  • Çok güzel inceleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel araç, hayırlı olsun.
  • Güzel paylaşım teşekkürler...
  • Anlatım çok güzel, kazasız belasız güle güle kullanın.

    Direksiyon ile diz mesafesi çok yakın gibi geldi bana, yoksa koltuk mu öne çekili...
  • Hocam özür dileyerek konu dışı birşey söylemek istiyorum.
    En kısa zamanda far temizleme yaptırınız hatta üstüne vernik çekiyorlar çok net temiz gösteriyor.
    Allah kaza bela vermesin benzin fiyatları uçuk olduğundan 5.20d kullanıcısı olarak a6 2.0tdi çok aradım ama nasip olmadı
    Özellikle aracınızda en en en çok "maşallah" "Vhaayytt be" dediğim kesinlikle Quattro olmasıdır virajlar için vazgeçilmez
    En kısa zamanda inşallah bir xdrive da bize nasip olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AUDI A4 2.0 TDI QUATTRO Hakkında
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle hayırlı olsun.

    Lpg ile ilgili bir sıkıntı yaşadınız mı?
  • Hayırlı olsun..

    Emeginize saglık, gercekten detaylı ve ilgi çekici bir inceleme olmuş ancak biraz daha kısa olabilirdi sanki..

    Aracın bir çok guzel yani var. Olumsuz olarak dikkatimi çeken husus , 200hp/280 nm ve quattro sistemine rağmen ortaya çıkan 7,5 sn.lik 0-100 degeri. 7 sn altı beklerdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten güzel inceleme ve çok kaliteli bir otomobil. Yalnız stock halde "rahatlıkla" 260kmh zor :) ciddi eğim olması şart.

    Yazılım, 3'downpipe, Cai ile 240hp üstü güçler alabilirsiniz krankta. Hatta sonrası için daha büyük turbo, enjektörler ve yakıt pompası değişimi ile 300hp'lere yaklaşılabiliyor agresif yazılımla, potansiyeli olan bir makina. Ancak otomatik şanzıman olduğu için fazla abartmamakta fayda var. Kazasız belasız kullanın.
  • Süper inceleme olmuş forumdaşım.

    Eline sağlık.
  • Audi gerçekten çok iyi bir araba.Çok güzel ve detaylı bir şekilde bunu anlatmıssınız.Tam bir aile arabası umarım ileride bizde kendisi gibi bir araca sahip oluruz.Şu an 2000 a3 ile devam.
  • Büyük bir keyifle okudum, maşallah aracınıza.
  • Hayırlı olsun, güzel inceleme. Yeni kasasını da yaklaşık 200 km kullandım. En çok da egzozdaki patlamaları hoşuma gitmişti. Aşırı agresif kullanımda 30 liralık benzini 15 km'de bitirdiğim oldu. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanların açık ara en iyi incelemesi. Teşekkürler.
  • Soluksuz, keyifle okuduğum nadir incelemelerden. Allah kaza bela göstermesin, güle güle sürmeyi nasip etsin.
  • Bu araçla saygınlık görüyorsunuz dan sonrasını okumadım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok detaylı ve çok keyifli bir inceleme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bu araç güncel kasa A4 ten çok daha güzel
  • Güzel inceleme. Emeğinize sağlık. Hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.