Şimdi Ara

KARŞILAŞTIRMA --MERCEDES ML280 CDI VS BMW X5 3.0D-- TEST

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
18.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERCEDES ML 280 CDI



    ABS, EBD, ESP, HDC, BAS... Genelde iki üç harfle kısaltılmış, bilgisayar kontrollü sistemleri artık duymayan yok. Hepsinin genel amacı, aracın şoförün isteği doğrultusunda hareket etmesini sağlamak; hızlanmak, yavaşlamak, bir virajı dönmek...

    Bu testimizde Mercedes-Benz ML280 CDI 4MATIC modeli ile elektronik sistemlerin ne kadar verimli olduğunu bol miktarda deneme şanzımınız oldu.





    Mercedes-Benz, piyasada ilk stabilite kontrol sistemi bulunan SUV’u, W163 kasa ML’leri 1998 yılında üretmeye başladı. Amerika’nın Alabama eyaletinde üretilen araç son derece güvenliydi ancak kalite konusunda geleneksel Mercedes değerlerinin altında kalımıştı; araç için Alamaba Mercedes’i deniyordu. Tabi firma bu duruma seyirci kalmadı ve kalite ile ilgili sorunlar her yeni model yılında biraz da olsa ortadan kaldırıldı. Mercedes-Benz, test ettiğimiz W164 kasa kodlu ikinci nesil ML’in üretimine başlamadan önce, Alabama’daki fabrika’nın geliştirilmesi için 600 milyon Amerikan Doları harcadı.







    Tamamen yenilenmiş, W164 kasa ML’nin üretimi 2006 model yılı olarak gerçekleşti. Yeni ML yerini aldığı modele göre 15 santim daha uzun 7.1 santim daha geniş ve aerodinamik katsayısı arazi taşıtları içinde başarılı kabul edilen 0.34 oldu (önceki modelde bu değer 0.40 idi). Büyüyen ebatlar içeride de kendini gösterdi, arka koltukta diz mesafesi 35 mm, omuz mesafesi 32 mm büyüdü.







    Dingil mesafesi 9.5 santim uzayan yeni ML şasesini GL ile paylaşıyor ve önceki modelden farklı olarak “şase üstüne gövde” yerine, monokok şase tekniği ile üretilmiş ve kazalarda güvenliği arttıran burkulma bölgesi, daha hafif ve rijit şase, daha düşük ağırlık merkezi gibi avantajlar elde edilmiş.

    Aracın yerini aldığı modele göre en belirgin özellikleri 7G-TRONIC şanzımanı, virajlarda dönen farları ve ayarlanabilir havalı süspansiyonu.

    Test aracımız ML280 CDI, 3 litrelik V6 turbo dizel bir motor ile donatılmış. Ülkemizde daha çok satan ML320 CDI’dan, yazılım farkından dolayı gücü düşük olsa da, piyasadaki diğer SUV’lar ile kıyaslandığında ML280 CDI bir çoğundan daha kuvvetli.







    Aracın kapısını açtığınızda sizi son derece kaliteli deri, ahşap, halı ve plastikten oluşan bir kabin karşılıyor. Son derece konforlu ve hafifçe de sert olan koltuk, ağrısız uzun yolculukların habercisi. Vites kolu şaft tünelinin üzerinden direksiyon mili üzerine alınmış ve kullanımı çok kolay. Eğer aracın viteslerini siz atmak isterseniz, direksiyonun arkasında bulunan düğmelere işaret parmağınız ile basmanız yeterli. Araç kontrolleri hiç dikkat dağıtmıyor ve alışması çok kolay.

    Aracı sürmeye başladığınızda pnömatik yani havalı süspansiyon (AIRMATIC) size uçan halı sürüşü sunuyor. Aynı düğme ile spor veya komfor seçeneği ile sertleşip yumuşayan süspansiyonlar aynı araçta iki farklı karakter sağlamış. Aynı düğmeye üçüncü kez bastığımda, spor veya konforun ışıklarının yanmadığını, aracın süspansiyonlarının ise, yarı sert yarı yumuşak bir karakter büründüğünü fark ettim. Firmanın mütevazi bir davranışı diye düşünürken, sertleştiğinde süspansiyonun normal sürüş seviyesine göre alçalması ise başka bir şeyi fark etmemi sağladı. İlk bakışta iki sertlik ve iki yükseklik ayarı varmış gibi görünsede, AIRMATIC süspansiyonun aslında 3 sertlik ve 3 yükseklik ayarı bulunuyor. Yüksek sürüş poziyonuna aldığınızda, görüşünüz sanki bir periskoptan bakıyormuşçasına artıyor. Sıkışık trafikte görüşü arttırtırğı için tercih edilebilecek bu özelliğin iki olumusuz yanından biri kör noktanıza fazladan dikkat etmeniz gerekmesi, ikincisi ise yol bozulduğunuda sürüşün normal ayarlara göre sallantılı geçmesi. Özellikle otoyol sürüşünde ve virajlı gidiş geliş yollarda kullanabileceğiniz spor ayarı muhteşem. Yere yaklaştığı için düşük ağırlık merkezi ve azalan gövde yatması, spor otomobillerden beklenen bir yol tutuşu sunuyor. Bu özellik güçlü frenler ve rahat hızlanma ile birleştiğinde ortaya çok keyif veren bir sürüş çıkıyor.

    Arazi kullanımında yokuş iniş kontrolünü devreye sokabiliyor ve güvenli olduğunu düşündüğünüz hızı tanımlayarak, normalde tecrübe isteyecek bir iniş güvenli bir şekilde yapılabiliyor ve sadece direksiyona odaklanmanıza imkan veriyor. Testte, yokuş iniş kontrolü, yürüyerek inemeyeceğimiz kadar kaygan bir patikada, 4 freni birbirinden bağımsız şekilde çalıştırıp, aracın dengesini ve hızını koruyarak işe yarayan bir sistem olduğunu kanıtladı. Aslında patikadan inmemizin nedeni, arazi testi yerine, güzel fotoğraf çekecek bir yer bulmaktı ancak hava koşullarının beklenmedik bir şekilde değişmesi ile kendimizin ufak çapta bir maceranın da içinde bulduk.

    Aslında incelemenin bu kadar zorlu olmasını beklemiyordum. Araç zor koşullar için tasarlanmış bir arazi taşıdı ve markası otomobil üreten firmaların ilahı Almanya’dan efsane Mercedes-Benz’di. Her zamanki gibi güzel resim verecek bir yer arayışındaydık. Ve hoş bir görüntü vereceğini düşündüğümüz bir yer gördük. Gitmeye karar verdik. Tabi bu o kadar da kolay olmayacaktı, çünkü beğendiğimiz yere giden yol, pek de yol değildi...

    Beğendiğimiz yere gittiğini düşündüğümüz yerden, “düşerek” araziye atladık, güzel bir spot arayışına devam ettik. Hafifçe yağan yağmurda, deklanşöre basıldı, fotoğraflar çekildi. Ne varki “belki daha iyi bir spot buluruz” düşüncesi ile, yürüyerek girmenizin bile mümkün olmadığını çok sonra fark ettiğimiz yerlere çevirdik rotamızı. Diğer bir beklentimiz ise yağan yağmurun azalmasıydı. Enteresan bir yer bulamadık ve geri dönmeye karar verdik. Ancak yağmurda şiddetini arttırmaya karar vermiş olsa gerek ki, durduğumuz halde silecekler sanki 200 ile gidiyormışçasına çağresiz kalmıştı.

    Bulunduğuz mevkiğinin kil toprağından oluştuğunu, ancak 3 saat sonra bulabildiğiz traktörü ile bize yardım etmeye gelen bir köylünün söylediklerinden öğrendik. Patika öyle bir hal almıştıki, yağmurdan iyice yumuşayan killi toprak dondurma kıvamına gelmiş, oratlık bataklığa dönmüştü.

    Birçok tüketici güvenliğinden, iç hacminden veya statü sembolü olan imajından dolayı SUV’ları tercih ediyor. Bu yüzden satın alınan SUV’ların çoğunluğu, araziye az giriyor hatta hiç girmiyor. Şehir içinde karşılaşılan zorlukların çoğu, kaygan zemin, aşırı eğim ya da bozuk yollar oluyor. Tabi bu yüzden arazi kullanımı için gerekli donanımlara hiç gerek kalmıyor. Üretici firmalar da, standart olduğunda manasız gibi görünebilen ve maliyet arttıran bu donanımları, SUV’lar için “seçenek” olarak sunuyor. Hatta bu yüzden, detaylar ile çok da fazla ilgilenmeyen tüketiciler, sırf daha pahallı diye, arazi donanımı bulunan bazı SUV’ları diğerlerinden daha kaliteli sanıyor.

    Mercedes-Benz, işte böyle bir arazi paketi olan “Off-Road Pro”yu ML’in aksesuar listesinde sunmuş. Profesyönel arazi paketi ile donatılan bir ML, en zor senaryolarda bile kendini evinde hissediyor. Off-Road Pro, arazi için tasarlanmış düşük oranlı 2 vitesli aktarma kutusu, manuel veya otomatik devreye giren %100 kilitlenebilen merkezi diferansiyel, arka diferansiyel ve daha da yükselebilen AIRMATIC süspansiyon’dan oluşuyor. Paket ile donatılan aracın yere en yakın noktası 291mm oluyor ve ML 600mm derinliğindeki sudan geçebiliyor.

    Aracın bir diğer dikkat çeken özelliği ise 7 vitesli otomatik şanzımanı. Dizel motorların kısa devir bandında çalışmasını adeta avantaja çeviren 7G Tronic şanzıman, hangi hızda olursanız olun, vitesi aracın gücünün “en tatlı” olduğu bölgeye denk getiriyor ve hızlanmaya katkıda bulunuyor. Kısa oranlı şanzıman 1.vitesde 40 km/s, 2.viteste 60 km/s, 3.viteste 90 km/s gibi süratler yapıyor.

    Mercedes-Benz’in gelenekselleşmiş değerlerinin görüldüğü yeni ML, yerini aldığı modele göre kalitesini yükseltmiş. ML280 CDI, içinde bir çok tarzı başarı ile bulundurabilen, kabiliyetli bir SUV. İstenildiğinde lüks sedanlar kadar rahat ve sessiz sürüş sunan, yeri geldiğinde yoldan çıkmanıza göz yuman, tempoyu yükseltmek istediğinizde ise şoförü ile uyumlu hareket eden bu araç sınıfının en iyilerden.


    Teknik Özellikler
    Motor Hacmi ve silindir: 2987 cm^3 V6
    Sıkıştırma Oranı: 17..7
    Beygir gücü/devir (ps) 190 / 4000
    Tork / devir (nm) 440 / 1400
    Çekiş 4x4
    Şanzıman 7 otomatik
    Ağırlık (kg) 2185
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4780/1911/1779
    Dingil Mesafesi (mm) 2915
    depo Lt 95
    Son Hız Km/h 205
    0-100 Km/h Hızlanma (sn) 9,8
    Jant-Lastik 255/55 R18
    Yakıt Tüketimi (Ş.içi) 11 (Lt/100km)
    Fiyat (test tarihinde) 104805 Euro




    BMW X5 3.0D











    Alman reçetesine göre hazırlandı, Amerikada pişti ve SUV gibi konuşan, otomobil gibi yürüyen bir araç yaratıldı: Yeni X5.

    BMW’leri biraz olsun bilenler, yani markanın spor ruhundan haberdar olanlar, yeni X5’i sürdükleri ilk anda anlayacaklardır ki, bu araba saf kan BMW.

    Yeni X5’in son derece yüksek 130,000 Euro’luk, fiyat etiketini görmezden gelirseniz, çok ideal bir araç. Koca bir aileyi taşıyacak kadar büyük ve virajlarda iddialı olacak kadar iyi yol tutuyor. Koca cüssesi ve güçlü motoruna rağmen, benzinli kompakt bir aile otomobili kadar yakıt tüketiyor.

    Halefine göre 165 milimetre uzayan ve 60 milimetre genişleyen X5’in manevrası, turunun başarılı olmasıyla ve yumuşak direksiyonuyla son derece kolay. Özellikle geri manevralarda, imdadınıza radar gibi çalışan park sistemi yetişiyor. I-Drive ekranında aracın önündeki ve arkasındaki nesnelerin adeta şeklini ekranda görebiliyorsunuz.






    Yeni X5’de kullanılan dizel motor, eskisine göre %8 daha ekonomik ve %8 daha az CO2 salıyor. Sıralı 6 silindirli 3 litrelik turbo dizel motor, 2000 devirde 520 Mm tork üretiyor ve 2.2 tonluk araç, adeta bir GTI kadar çevik olabiliyor. Yumuşakça devreye giren turbo, düşük devirlerde sırtınızı koltuğa yapıştırıyor. Aracın 100 km/s hıza çıkışı 8.1 saniye sürüyor ve bu hızlanma, ibre 216 km/s’yi gösterene kadar durmuyor. Ama motordan çok, aracın en belirgin özelliği, muhteşem yol tutuşuna önemli etkisi olan başarılı şasesi. Yeni modelde kullanılan, önde çift salıncaklı, arkada çok noktadan bağlantılı süspansiyonlar ve yatmayıı engelleyen sistem ile, yerden yüksek olmasına rağmen, araç virajlarda yatmıyor ve latliklerin yolu kavradığını hissediyorsunuz. Ancak sürüşü, tembel arazi araçlarına oranla biraz sert, ama kesinlikle konforundan ödün vermiyor.






    Sürüşü, sedan otomobilleri kıskandıracak kadar başarılı. Gözleri bağlı birini araca bindirseniz, otomobilde mi, yoksa bir SUV’da mı diye sorsanız; alacağınız cevap “otomobil” olur. Diğer yandan 4 çekiş sistemine sahip olması ve yerden yüksek gövdesi, aracı bozuk zeminlerde kullanmanıza imkan veriyor. Ancak X5, zorlu arazi koşullarından çok, asfaltta kullanım için tasarlanmış. Zaten BMW, X5’i SUV olarak değil, SAV (Spor Aktivite Aracı) olarak sınıflandırıyor. Aracın BMW’ye yakışır mükemmel yol tutuşunun yanı sıra, motor sesi de dizel araçlardan beklenmeyecek kadar etkieyici. Sadece rolantide çok az sarsıntı yapan motor, gaza bastığınızda, dizel bir araçtan beklenmeyen tatlı spor bir ses çıkartıyor.





    6 vitesli otomatik şanzıman, son derece sarsıntısız çalışıyor. İki ayarı bulunan şanzıman, spor moduna alındığında vitesleri daha geç atıyor ve aracın hızı düştüğünde, motor devrini güç bandının yüksek olduğu yerlerde (2000 devir civarında) tutuyor. Akıllı sistem; ayağınızı gaza bir kere aniden basıp çektiğinizde, bir alt vitese geçip, sizin bir daha ki ani gaza basma ihtimalinize karşı, standart şanzımanlara göre, daha uzun süre hazır bekliyor.

    Aracın içine gelince... Kabini son derece ferah, koltukları son derece rahat olan X5’in arka diz mesefasi, lüks sedanları geride bırakıyor. İçinde kullanılan malzeme kalitesi en yüksek seviyede. Aracın göğsü sade ve zarif bir tasarıma sahip. Kullanılan siyah renkli ahşaplar çok yüksek kalitede. İstenildiğinde bagajdan çıkan iki koltukla, araç 7 kişilik olabiliyor.






    Ergonomik bir tasarıma sahip X5’de herşey elinizin altında. Açılır tavan camı, büyüklüğü ile panoramik bir görüş sunuyor demek mümkün. İçeride en sıra dışı şeylerden biri vites kolu. Tek kelimeyle şık! Yeni X5’e daha önce binmemiş yolcularla, torpidosunu açamayacaklarına dair bahse girmeniz ve kazanmanız da muhtemel. Anahtar deliği olan bir kulp yerine, göğüse, açma düğmesi konulmuş.

    Motoru çalıştırmak için start düğmesine basmak, elfrenini elle değil, bir dokunuşla devreye sokmak gibi, araçta çok şeyi “işaret parmağı”nızla yapmanız mümkün. BMW ile özdeşleşmiş amber rengi gösterge paneli ışıklandırması, gece sürüşünde ayrı bir hava veriyor. Ancak orientasyon ışıkları biraz daha güçlü olabilirdi...

    X5’in bilgisayarı, I-Drive, ilk başta karmaşık gelse de, biraz pratik yaptığınızda kullanımı çok kolay. I-Drive, 4 bölümden oluşuyor. İletişim, navigasyon, eğlence ve klima... Sistemi sağ elinizin altındaki düğme ile kontrol edebiliyorsunuz. Etkileyici olan yanlarından biri, elinizin altındaki düğmenin, o anda işlem yaptığınız ekrandaki sekmeler ile paralel sayıda dönebilmesi. Yani 3 seçenek olan bir menüde, düğmeyi en fazla 3 kere, 7 seçenek olan bir menüde de, en fazla 7 kere çevirebiliyorsunuz. Böylece sistemi kullanmak bir bakıma kolaylaşıyor.






    Her türlü beklentiyi yerine getirebilen X5, birlikte yaşaması çok keyifli, eğlenceli ve konforlu bir araç.

    Firma X5 modelini ilk kez piyasaya sürdüğünde, araç çok beğenilmiş, rakipleri de hızla benzer modeller üretmeye başlamıştı. Benzer bir durum tekrarlanabilir, çünkü köklü firma, yine çok ilgi çekecek tek kapılı bir SUV modeli olan X6 üzerinde çalışıyor.


    Teknik Özellikler
    Motor Hacmi ve silindir: 2993 cm^3 sıralı 6
    Sıkıştırma Oranı: 17:0:1
    Beygir gücü/devir (ps) 235 / 4000
    Tork / devir (nm) 520 / 2000-2750
    Çekiş 4x4
    Şanzıman 6 otomatik
    Ağırlık (kg) 2150
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4854/1933/1776
    Dingil Mesafesi (mm) 2933
    depo Lt 85
    Son Hız Km/h 216
    0-100 Km/h Hızlanma (sn) 8.1
    Jant-Lastik 255/55 R18
    Yakıt Tüketimi (üretici firma) (Ş.içi/kombine) 10.2 / 8.1 (Lt/100km)
    Fiyat (test tarihinde) 130,000 Euro


    Alıntıdır. Can Şaher.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 18 Nisan 2008; 12:25:51 >







  • paylasım için tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    paylasım için tesekkürler
    süper olmuş ne diyelim eline sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX

    süper olmuş ne diyelim eline sağlık

    Alıntıları Göster
    mercedes kerpiçden arac yapsa kalite oluyor,adamlarin eli kaliteye alisik cunki....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    mercedes kerpiçden arac yapsa kalite oluyor,adamlarin eli kaliteye alisik cunki....

    Alıntıları Göster
    Yav bişey dicem, bu aracın kabini ne kadar dar , yoksa banamı öyle geliyor, son resimde sürücü koltugu resmen daracık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    Yav bişey dicem, bu aracın kabini ne kadar dar , yoksa banamı öyle geliyor, son resimde sürücü koltugu resmen daracık.

    Alıntıları Göster
    Ne denilebilir ki, Alman mühendisliği yine zirvede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    Ne denilebilir ki, Alman mühendisliği yine zirvede

    Alıntıları Göster
    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber-shot

    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...

    Alıntıları Göster
    Bu sınıfta Range Rover varken bunların işi zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammedda

    Bu sınıfta Range Rover varken bunların işi zor

    Alıntıları Göster
    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)




    Cidden öyle oldu artık
    adam mercedes ml alıyo dizel
    gl sini alıyo dizel
    range rover sport alıyo malum sportmen bir bey :) oda almış dizel
    bmw alıyo m paket 578d
    yapacak birşey yok bmw mercedes bile cabrio ve dizel ürettikten sonra ne kalmış ciplerdeki dizele
    yakında senin 6 serisinin benzinlisini bile bulamayacağız hepsi dizel bi turbo dizel 3turbo dizel 4 turbo hybrid dizel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)




    Cidden öyle oldu artık
    adam mercedes ml alıyo dizel
    gl sini alıyo dizel
    range rover sport alıyo malum sportmen bir bey :) oda almış dizel
    bmw alıyo m paket 578d
    yapacak birşey yok bmw mercedes bile cabrio ve dizel ürettikten sonra ne kalmış ciplerdeki dizele
    yakında senin 6 serisinin benzinlisini bile bulamayacağız hepsi dizel bi turbo dizel 3turbo dizel 4 turbo hybrid dizel

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)




    Cidden öyle oldu artık
    adam mercedes ml alıyo dizel
    gl sini alıyo dizel
    range rover sport alıyo malum sportmen bir bey :) oda almış dizel
    bmw alıyo m paket 578d
    yapacak birşey yok bmw mercedes bile cabrio ve dizel ürettikten sonra ne kalmış ciplerdeki dizele
    yakında senin 6 serisinin benzinlisini bile bulamayacağız hepsi dizel bi turbo dizel 3turbo dizel 4 turbo hybrid dizel


    6 Serisinin Allahtan baz modeli 6.30i Benzinli 645 650 M6 635d var

    Benzinlisi daha cok Geçende söyledim Cabrio dizel olayına halen karşıyım halen saçma buluyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: attractivegipsy

    Şaka gibi ya benzinli testi yok..

    demekki artık satılan modellerin karsılastırmasını yapıyorlar :)




    Cidden öyle oldu artık
    adam mercedes ml alıyo dizel
    gl sini alıyo dizel
    range rover sport alıyo malum sportmen bir bey :) oda almış dizel
    bmw alıyo m paket 578d
    yapacak birşey yok bmw mercedes bile cabrio ve dizel ürettikten sonra ne kalmış ciplerdeki dizele
    yakında senin 6 serisinin benzinlisini bile bulamayacağız hepsi dizel bi turbo dizel 3turbo dizel 4 turbo hybrid dizel


    6 Serisinin Allahtan baz modeli 6.30i Benzinli 645 650 M6 635d var

    Benzinlisi daha cok Geçende söyledim Cabrio dizel olayına halen karşıyım halen saçma buluyorum


    Alıntıları Göster
    ikiside üstün araçlar

    güzel paylaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest

    ikiside üstün araçlar

    güzel paylaşım

    Alıntıları Göster
    Mercedes'in içi biraz daha şık ve kaliteli duruyor.Dıştan görünümde ise bmw daha bi alımlı.
    Mercedes'in GL serisi'ne hastayım yalnız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Mercedes'in içi biraz daha şık ve kaliteli duruyor.Dıştan görünümde ise bmw daha bi alımlı.
    Mercedes'in GL serisi'ne hastayım yalnız.

    Alıntıları Göster
    Güzel paylaşım sağol.X5'i gördükten sonra ML'nin kasası eskimiş gibi geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    Güzel paylaşım sağol.X5'i gördükten sonra ML'nin kasası eskimiş gibi geldi

    Alıntıları Göster
    X5 in ilk resminde bi yan aynaya bakın birde aracın önüne bakın. Sonra eski kasasına bakın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbkbjk

    X5 in ilk resminde bi yan aynaya bakın birde aracın önüne bakın. Sonra eski kasasına bakın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    X5 in ilk resminde bi yan aynaya bakın birde aracın önüne bakın. Sonra eski kasasına bakın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız..



    Nasıl yani ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    X5 in ilk resminde bi yan aynaya bakın birde aracın önüne bakın. Sonra eski kasasına bakın. Ne demek istediğimi anlayacaksınız..



    Nasıl yani ??

    Alıntıları Göster
    çok güzel bir test olmuş yayınlayan arkadaşa teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dikmenibo -- 19 Nisan 2008; 9:04:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber-shot

    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cyber-shot

    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...


    hangisi bu mb mi bmw mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugtim

    quote:

    Orjinalden alıntı: cyber-shot

    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...


    hangisi bu mb mi bmw mi?

    Alıntıları Göster
    Mersonun direksiyonuna, bmw nin de sade iç mekanına bir türlü ısınamadım. Ama 2 araç da bütün olarak harika.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugtim

    quote:

    Orjinalden alıntı: cyber-shot

    Eski kasası(2003 e kadar olan) teknoloji yönünden çok eksik ne parktronik(park etmek imkansız oluyor) ne de xenon var...


    hangisi bu mb mi bmw mi?

    Alıntıları Göster
    çok güzel paylaşım
    yanlız fiyatları bir ev fiyatında




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.