Ilk basta hata yapacak ama sonra ogrenip tekrarlamayacak yada cok daha az yapacak demem sebebim buydu. Ellerindeki mevcut datada bu tip bir senaryoya ait bilgi varsa sorun olmaz ama yoksa ogrenene kadar sorun olacaktir. Sistem kendi kendine ogrendiginden isleyis malesef bu sekilde. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 17 Ağustos 2025; 14:22:27 > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2658. sayfa)



-
-
Olan bir seyi auto pilottan cikarmalarinin sebebi bu zaten hocam. EAP satmak. Yoksa tum arac herseyiyle FSD ye bile hazir halde.
-
Sanırım 10km/h altında olmanız lazım park yeri görmesi için. Çünkü yavaşlamazsanız görmüyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçenlerde de konuşmuştuk hocam bu konuyu. Bende de Juniper LR AWD var. Bende de raya oturmuşum gibi gidiyor çoğu koşulda. Limitleri daha yüksek hissettiriyor. 4 çeker olmasından kaynaklanıyor sanırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sen evin kapı önünde arabadan iniyorsun. Tesla garaja veya site otoparkında ki boş bir yere gidip park ediyor.
İneceğini zamanda kapıya geliyor. Olsa bu para verilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@qzwxec açıklaması bence tam yerinde. Arkadan itişte rüzgar direnci ile arabanın burnu sürekli sağa sola kayıyor. Önlerde çekiş olmadığı için de aracı yolda tutmak şojöre kalıyor ve şoför için zorlayıcı-yorucu olmaya başlıyor.
Ben aşırı hız yapmadığım için memnunum ama çok rüzgarlı yollarda ve uzun süre 160-170'lerde dikkat etmek lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Direksiyonu sert moda almakta fayda var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bence sorun servislik görünüyor ama bi ümit sistemi restart yaptınız mı? Direksiyondaki tuşlardan
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3 KW için çok uzun değilse 3z2.5 TTR yeterli ama istersen emin olmak için 3x4 TTR kablo çek için rahat etsin.
-
Selamlar,
Hard reset deneyin. Belki işe yarar. Yoksa servis gözüküyor. Geçmiş olsun tekrar.
-
Binamız 2 yaşında daha. Fakat ben fazla uğraşmamak adına uygun tesisat ile de bu iş hallolur diye düşüyorum okuduklarıma göre. Emin olmak için sordum. Teşekkürler cevabın için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz biraz da 4 çekere alışık olduğunuz için öyle hissediyor olabilir misiniz, bana da Juniper'in yol tutuşu daha iyi geldi, eski kasa viraj içlerinde çok fazla zıplıyordu ve yola temasını kaybediyor gibi hissettirip tedirgin edebiliyordu. Juniper'ın biraz daha yolla bütünleşerek gittiğini hissediyorum.
-
Araç üzerinde hankook Lastikleri ile geliyor, bunları değiştiren oldu mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eap istemiyorum şu acc yi dur kalk trafikte düzgün hale getirsinler yeter. Mesafe ayarı en sonda olmasına rağmen her defasında apaçi gibi kalkış yapıyor araç.
-
5000 km civarında arka lastiklerde kopmalar ve yırtılmalar başlayacak, o zaman mecbur değiştireceksiniz. Benim 2 aracımda da oldu.
-
Benim arac 10 bin oldu bi yirtilma olmadi gozume carpan. Kontrol etmemiz gereken birsey varmi hocam ozellikle ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 araçta da Hankook var. Biri 36.000 KM'yi geçti. iki araçta da aşırı aşınma ya da zedelenme yok. Komşuda da Tesla var. 35.000'de lastikleri harap olmuş. Bir tanesinde tabandan kopmalar var. Aynı ebat Michelin ile değiştirdi. Arkada oturan çocuklarının bile konfor artışını hissettiklerini söyledi.
Yabancı forumlarda 255/50 R19 XL'a geçenler var. Konforun çok arttığını, tüketimin değişmediğini ama yol tutuşunda minimal bir azalma olduğunu yazmışlar. İlginç bir şekilde 50 yanak lastikler bizde 45'e göre daha uygun fiyatlı. Burada da bir arkadaş benzer ebat değişimini yapmıştı. Okuyorsa kullandığı süre içindeki tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
-
50 yanak lastik yüzde 3.5 fark ediyor muauneden kalmazmi bu sekilde? Kmde farkeder sanirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet, çevresi %3.5 artıyor. Takometre de dolayısıyla %3.5 eksik gösterecektir. Düşük hızlar için pek önemli değil ama yüksek hızlarda dikkat edilmezse radara girebilirim
.
Bazıları 18 inç janta geçmiş, dolayısıyla çevrede fark olmuyor ama sırf bunun için de jant almayı düşünmem açıkçası.
Bu farkın lastik yuvarlanma sesini de bir nebze azaltacağını düşünüyorum.
Muayene konusu biraz karışık, eski aracımda da yanakları bir tık arttırmıştım, Tuvturk muayenelerinde sorun olmamıştı. Ancak olur da geçmezse öbür aracın lastiklerini taktırıp yeniden girerim diye düşünüyorum.
Şimdi yine forumlara bakıyorum, değişimi yapanlar hep memnun görünüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gukidoki -- 18 Ağustos 2025; 13:52:17 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X