Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2657. sayfa)

6 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 18 Misafir (6 Mobil) - 16 Masaüstü8 Mobil
5 sn
53.315
Cevap
1.388
Favori
3.536.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
6. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 26552656265726582659
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gelişmiş otopilot satın alıp gerek yokmuş değip iade etmeyi düşünen var mı ? Memnun kaldınız mı ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vires kullanıcısına yanıt

    Benimde merak ettiğim bir soru


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thathurts kullanıcısına yanıt

    BYD de bile gözünü yoldan ayırmadığın sürece ikide bir tut demiyormuş.

  • vires kullanıcısına yanıt

    Satın aldım Gayet güzel, ileride daha güzel olur yollara çeki düzen verilirse ki hükümet yapacaz diyo, summon, autopark baya iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EOP aldım.


    İade etmeyeceğim. En iyi performansı otomatik parkta veriyor. Muazzam çalışıyor.


    Summon özelliğini çok nadir kullanırız gibi geliyor. 40 yılın başında dar bir yere çekeceğiz veya yanımıza birisi sıfır çekince kullanılacak. Akıllı summon gelirse iş değişir.


    Otopilotta şerit değiştirmeler gayet düzgün. Uzun yolda güzel çalışıyor.


    Aslında asıl alma sebebim olurda FSD gelirse fiyattan düşecek olması.

  • ABD'li herhangi bir eyalet şehrinin, herhangi bir kasabasına google earth ile yaklaşıp baktığınızda sokaklar, caddeler cetvel ile çizilmiş gibi. Fsd buralarda en kötü %90 ile çalışır tabiki.
    Bizde en modern dediğimiz yerleşim yeri caddesi bile 250mt düz gitmiyor. Böyle bir saçmalıkla şuanda hiç bir yapay zeka başa çıkamaz. Avrupa'da bizim kadar olmasa da Fsd'ye uygun değil düşüncesindeyim.
    Sık uzun yol yapanlar için sadece şuan indirimli satılan gelişmiş otopilot yeterli bana göre.
    Otomatik park hiç kullanmadım. Bir ara Ford focus 'larda vardı ama sahipleri hiç kullanmıyorum diyordu. Otomatik park, ben evin kapısında arabadan ineceğim, sonra araba kendisi bir yer bulup park edecekse bana göre Otomatik parktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Fsd orman patika yolda bile süper gidiyor, rusyada bile kaçak olarak denedi adamlar hatasız gidiyoe, avrupada öyle, fsd apayrı bi teknoloji, ülkemizde rahat çalışır eminim, standart autopilot çok sacmalıyodu kullanmıyodum, eap daha çok güven veriyor yolda oto yolda kullanmaya korktugum autopilotu şimdi korkmadan açabiliyorum fark var yani, eap aldıktan sonra güncelleme yaptım normal güncelleme bittikten sonra, uzun süre navigasyon verileri güncellendi,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Eger hicbir ozelligi cikarilmadan ABD deki sekliyle gelirse bunlarin hicbir onemi kalmaz. Belki ilk baslarda hata yapacaktir ama datalar toplandikca cok daha iyi hale gelecektir FSD. Belli bir muddet sonunda da bunlar hic konusulmuyor hale gelecektir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 17 Ağustos 2025; 13:53:27 >
  • Thathurts kullanıcısına yanıt

    Direksiyonu her sekilde tutmaniz gerekir. Ondeki araca gore gitmek icin self driving e istiyaciniz yok standart aldiginiz Tesla da bunu yapar zaten

  • aerdalg kullanıcısına yanıt

    Ben AliExpress den aldım. Hiç yumuşak değildi benim aldıklarım. Hatta kırılır bile bence...çamur sıçramasını engelliyor. Güzel. Ben beğendim valla. Duruşu da güzel oldu. Tavsiye ederim.

  • vires kullanıcısına yanıt

    Twitter/X den aldım.

    “48 saat boyunca denedim ve sonunda iade ettim. Otopilot, otoban çıkışlarında bazen kararsız kalıyor, son anda kontrolü bana bırakıyor; bu da bariyere girmemize sebep olabilecek kadar riskli. Summon özelliği sadece ileri-geri çalışıyor ve her zaman da devreye girmiyor. Bağlantı süresi uzun, evimin önündeki park yerini algılamıyor. Arnavut kaldırımlı site otoparkımda ise park manevrasını tamamlayamıyor. Tesla Türkiye de bu konularda tatmin edici bir açıklama yapmadı. FSD geldiğinde mevcut fark geçerli olacak mı? Amerika’daki gibi abonelik sistemi gelirse, satın alanların durumu ne olacak, belli değil. 48 saat içerisinde Tesla’dan bu konularda net bir yanıt alamadığım için iptal ettim. Tek stabil çalışan özellik şerit değiştirmesi, gerçekten akıcı ve başarılı. Ben S3XY kullandığım için şerit değiştirince Out Pilot devreden çıkmıyor. EAP ile sadece sinyal verdiğimde şerit değiştiriyor ama sonuçta o kadar özelliğin ardından direksiyonu sola ya da sağa kendim çevirebilirim, çok da bir şey fark etmiyor. Tesla her zaman ilk alanları maalesef zarara uğrattı; doğru düzgün açıklama yapılmadığı için bu paket de aynı olabilir. Yarın bir gün abonelik sistemi gelirse, yalnızca uzun yol için abonelik alır, işimi görürüm. 57.000 TL dört adet kar lastiği parası ediyor ve onları almak çok daha garanti. Belki deneme süresi 48 saatten uzun olsa, insanlar alışır ve daha doğru deneyim yaşayabilir. Ancak ben riske girmek istemediğim için iptal ettim. 15 Eylül’e kadar gerekirse yeniden alırım. Şimdilik kullananların yorumlarını takip ediyorum.”


    çok bir numarası yok gibi geldi bana. Ben kredi kartı kesimi 13. e aldım. 14. ünde sipariş vermeyi düşünüyorum. Ama... Sanki vermesek de olur gibi. Bu ülkede çalışmıyor doğru dürüst...





  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Pdf nedir hocam? Link yasak değilse gönderebilirmisiniz. Sağolun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aerdalg kullanıcısına yanıt
    Ppf demek istemiş arkadaş, muhtemelen klavye düzeltmiştir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    2023 LR aracımla otobanda tüm hızlarda herhangi etkilenme v.s hissetmiyorum. Belki 4 çekiş olduğundan dolayı olabilir. Yüksek hızlarda araç hiç hızı hissettirmiyor. Gayet memnunuz.

  • Aracın yolda salınması, iki unsurun kombinasyonu ve bir başka unsurun da katalizör etkisinden oluyor; arkadan itiş ve şerit takip sisteminin kombinasyonu ile düşük hızdaki yüksek tork.

    Araç, kendini sürekli şeride ortalamaya çalışıyor, önden çekişli araçta bu hissedilmez, ön tekerlek nereye dönerse motorun kinetik enerjisi de o yöndedir, arkadan itişli araçta ön tekerleklerde ivme yokken yönü değiştirildiğinde motorun kinetik enerjisiyle arasında açı oluşur. İçten yanmalılarda motorun kinetik enerjisi, sadece belli devirlerde yükseldiğinden diğer devirlerde bu vektör farkı hissedilmez, elektrik motorunun ise neredeyse her durumda yüksek tork üretmesi nedeniyle bu vektör farkı sürekli oluşur ve araç sürekli kafayı düzeltmeye çalışır.

    Kullanıcıların çoğu önden çekişli, içten yanmalı ve şerit takip sistemsiz araçlardan geçtiği için bu bir sorun haline geliyor, özellikle Mazda ve mazda mekaniğini kullanan eski Ford ve Volvo araçlarına alışanlar için daha büyük sorun. Önceki aracı arkadan çekişli, EV ya da şerit takip sistemi özelliklerinden en az biri ya da ikisini barındıran kullanıcılar, bu duruma daha hazırlıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmkrcn

    Eger hicbir ozelligi cikarilmadan ABD deki sekliyle gelirse bunlarin hicbir onemi kalmaz. Belki ilk baslarda hata yapacaktir ama datalar toplandikca cok daha iyi hale gelecektir FSD. Belli bir muddet sonunda da bunlar hic konusulmuyor hale gelecektir.

    Fsd öğrenen bir sistem mi? Ben tamamen sensör odaklı anlık kararlar ile çalıştığını sanıyordum.

    Bir de kasetler de bu sistem yavaşlıyor mu acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    FSD 12.5 versiyonu idi saniyorum, eger yanlis hatirlamiyorsam tabi, AI tabanli algoritmlari kullanmaya ve bu sayede daha hizli ve etkin ogrenmeye basladi. O yuzden son 7-8 yilda yaptigindan daha fazla gelisim kaydetti. Kullanicilardan alinan bir suru data kendi AI ile inceleniyor ve bu sayede tum sistem egitiliyor. TEsla nin elinde suan 2 milyar km den fazla bilgi birikimi var. Oncedende bu bilgiler toplaniyordu ama artik bunu cok daha iyi ve etkili kullanmanin yolunu buldular. O yuzden bu yil Amerikada FSD kullanima acildi ve Robotaxi hizmeti icin izinler alinabildi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 17 Ağustos 2025; 13:57:56 >
  • Orjin Carnibor kullanıcısına yanıt
    Hafif trafikli bir yolda park yeri bakarken yavaşlıyoruz, boşluğu görünce dötrlüleri yakıp arkadakilere niyetimizi belli etmiş oluyoruz ve bekliyorlar (genelde), önce geri sonra ileri manevra yaparak parkı tamamlıyoruz.

    Otomatik parkta akan trafikte gördüğü boşlukta araç nasıl ve ne kadar hızlı davranıyor acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmkrcn

    FSD 12.5 versiyonu idi saniyorum, eger yanlis hatirlamiyorsam tabi, AI tabanli algoritmlari kullanmaya ve bu sayede daha hizli ve etkin ogrenmeye basladi. O yuzden son 7-8 yilda yaptigindan daha fazla gelisim kaydetti. Kullanicilardan alinan bir suru data kendi AI ile inceleniyor ve bu sayede tum sistem egitiliyor. TEsla nin elinde suan 2 milyar km den fazla bilgi birikimi var. Oncedende bu bilgiler toplaniyordu ama artik bunu cok daha iyi ve etkili kullanmanin yolunu buldular. O yuzden bu yil Amerikada FSD kullanima acildi ve Robotaxi hizmeti icin izinler alinabildi.

    Hocam kasistler?
    Dün güzel bir yolda OP ile güzel güzel giderken kasist tüm eğlenceyi bozdu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qzwxec kullanıcısına yanıt

    Bende 2020 model otopilot olan FWD Volvo XC40 da var. Uzun süre otopilotu sürekli kullandım. Şimdi onu eşim kullanıyor, ben alırsan otopilot kullanıyorum.

    Şimdi teslada da ara ara kullanıyor(d)um ama şerit değiştirememesi , beni çok sinirlendiriyor. Volvoda sinyali verirsen direksiyonu cevirdiginde otopilot devreden çıkmıyor, teslada çok erken çıkıyor. Aslında EAP tam bana göre de bakalım lahanaları denklestirip alabilecek miyiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26552656265726582659
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.