Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2671. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: cmkrcn
1 Kayıtlı Üye ve 19 Misafir (9 Mobil) - 11 Masaüstü9 Mobil
5 sn
53.407
Cevap
1.390
Favori
3.541.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
11. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 26672668266926702671
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cmkrcn kullanıcısına yanıt

    1. Resmi bir izne gerek yok ki. Arabaya turbo taktırmak gibi. Belki tam olarak yasal değil ama, herkes yapıyor, kimse bir şey demiyor. Ama izin alınması isternirse... Bbrası Türkiye. Her izinin bir fiyatı var. Güncellemeye $1000 desinler, 500'ünü falanca siyasetçiye versinler... 220 değil 350kW'a bile izin çıkartırlar.

    2. Haah haah haah haah hayır. Vergi farkı derken, MTV artar sadece.

    3. 4x4'in ÖTV'si yüzünden baştan mantıklı değil ki zaten. Arabada 4 tane teker dönünce birilerinin zoruna gidiyor. Abuk subuk vergi çıkartıyor. Yani zeka özürlü bir kural. 4 çeker demek, daha iyi yol tutuş, daha az kazai daha az sorun demek. 4x4 ün vergisinin daha az bile olması lazım da kime ne anlatacağız..


    Sonradan yapılan güncelleme ("upgrade") yolu ile ÖTV'den kaçınılıyor. çünkü ÖTV sadece satış sırasındaki matraha uygulanıyor. Mesela şimdi insanlar EAP alıyor, ÖTV? Yok ÖTV. Ama arabayla beraber alırsan, Haşırt... Onun gibi...


    Yani vakti gelince devletimiz, MTV yi sadece motor kW göre almayı bırakınca, bırakırsa... Araçlarımızın "olması gerektiği gibi" 220kW olmasının önünde bir engel yok. şu anda da yok ama o MTV'yi ödemeye değmez. Yine de opsiyon olarak koyulabilir. İsteyen 220kW olarak kullansın. Ne var yani? İşte kanun kural koyanlar ilk düğmeyi yanlış ilikleyince bir noktada ne yapsan doğruyu tutturamıyorsun...





  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Acceleration boost sadece awd modellerde uygulanabiliyor. RWD için şuan söz konusu değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teslaa89 kullanıcısına yanıt
    Tesla istesin 1 (yazı ile yalnız bir) gününü alır bunu geliştirme paketi olarak sunması. Sadece arka motor MCU firmware değişecek hepsi o.

    160-220kW farkı anlamlı bir fark değil zaten. Tork çok değişmiyor. Yüksek hızlardaki hızlanma etkileniyor biraz hepsi o. Ona da kimin ihtiyacı olur bilemiyorum...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Arkadan itiş olduğu için 0-100 hızlanmasında heyecan yaratacak bir fark olmayacaktır.
    Acceleration boost awd araçlarda önden çekiş sistemini agresifleştirerek performance modelinde olduğu gibi yüksek ivmelenme sağlıyor. Rwd için gelse bile çok birşey değişmez 7.5 sn olur sana 7 saniye
    Ama awd longe range 0-100 fabrikasyon 5 saniye iken 4.2 saniyelere düşüyor ki bu ciddi bir fark.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt

    Arabanin rengini degistirmek icin bile muayeneye girip yeniden ruhsat cikardigin bir ulkede tek amaci daha dusuk vergi odemek icin gucu dusurulmus bir araca ureticisi firma sonradan %50 guc artisi icin bir urun satacak ve kimse hop dur bakalim ne yapiyorsun demiyecek oylemi? Tum vergi sistemin beygir gucu ustune kurulu hocam. Herkesten once diger elektrikli arac sahipleri sikayet eder ve bir yaptirimi olur bu isin bu ulkede.


    Senin bahsettigin tum turbo taktirma, modifiye gibi islemleri arac ureticisinde degilde disarida isletmeler yapiyor. Ureticiye kalsa daha fazla para kazanmak icin zaten onune bir engel koyar. Yapilani savunmuyorum keske sen hakli olsanda mumkun olsa.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 22 Ağustos 2025; 3:26:53 >
  • berkolo88 kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler.

  • 
Sayfa: önceki 26672668266926702671
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.