< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (237. sayfa)




-
-
Ordan sudan ziyade toz girer kapı içi zamanla toz toprak dolar cam içten dıştan sürekli kirli kalır ve çizilir. Yol ıslık sesi cabası
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
https://www.youtube.com/clip/Ugkx12aPEVsdpOJQnpxwdEFq0CTR-f3ACUsa
Süspansiyon için çok az da olsa bir fikir verebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kurulumu , tanımlaması vakit alıyor demişlerdi. O süreç tamamlanmış olabilir mi ? Kaç gün ve kaç km ( edit : 339kmyi şimdi gördüm ) oldu toplam kullanımınız ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 26 Mayıs 2023; 19:23:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne güzel bir haber
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
119027*** hocam, hayırlısıyla kavuşalım. Ben Ekime razıyım
beyaz-iç beyaz-performans benim kombinasyon
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kur farkından etkilenmek derken kastınız nedir. Tl demi bekletiyorsunuz tutarı? Öyleyse gereksiz heyecan değilmi! Benim kaçırdığım birşey mi var ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Edemezsiniz hocam. Bu altyapı ile ilgili değil, araçla ilgili bir durum. Model Y'lerde AC'den 22 kW şarj mümkün değil.
Destekleyen bir araç alırım ileride diyorsanız o ayrı.
-
Evet doğru söylüyorsunuz biraz araştırdım altyapım ve şarj cihazım 22 kw olsa dahi aracın alabileceği max 11 kw yapacak birşey yok 22 kw cihaz ile 11 kw şarj edeceğim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LKR_BSR -- 26 Mayıs 2023; 20:29:13 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
11kW şarj imkanının küçümsediği yada yetersiz görüldüğü yazılar görüyorum. Model Y herşeyden ama herşeyden önce bir aile arabasıdır. Akşam 19:00 gibi 11 kW şarja takıldığında sabah batarya dolmuş olarak direksiyona geçmen büyük konfor Bence asıl problem mahalle sokak bina mimarisi nedeniyle bireysel şarj noktalarını oluşturma güçlüğü
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dövizde bekleseniz dahi ötv çarpanı nedeniyle zam oranı döviz artışından fazla olur. Bu nedenle zamlar geldikçe elinizdeki döviz de karşılamaz ve finanse etmeniz gerekir farkı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 26 Mayıs 2023; 20:56:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yanlışın var, senin gidiş yolundan bakarsak, ötvsiz fiyatını alıp, sonra ötv çarpanını katman gerekir. Günün sonunda ötv KDV dahil fiyat, dolar bazlı aynı kalır. İş ki üst ötv dilimine girmesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tl de beklettiğime dair nasıl yargıya vardınız ilginç?
Ekim Aralık teslim olan aracın oarasını niye aylar öncesinden sırf döviz artışından etkilenmemek için dövize bağlayayım?
Tl mevduat faizlerinden şuan haberiniz vardır sanırım yüzde 40 ları buldu…
Tercih sizin tabiki
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilgi doğru siz DC ile karıştırdınız.
Ac to Dc yapmanız lazım ancak çok masraflı olur. Özel elektrik hattı çekmeniz gerekiyor, plan hazırlamak falan çok tuzluya gelir.
-
Merhabalar, model Y de kapilar, camurluklar, bagaj kapagi vs komple alüminyum mu bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim, alüminyum parçaların hasar alması durumunda direk degismesi gerekiyor galiba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Normal, kamera kalibrasyonu tamamlandiginda çalışıyor.
Ama çok guvenmeyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çıplak araç bedelindeki 1-USD artış vergilerle 1,77-USD olarak bize yansıyor. Bunun neresi yanlış ? Tesla yarın zam yaparsa ÖTV artmadı, sen de zam yapma Elon Abi mi diyeceğiz ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 27 Mayıs 2023; 0:20:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün alacağımız araba kabaca 90.000 dolar vergiler dahil.
Yarın kur 30 TL olduğunda 2.7 milyon TL yapacak yine 90.000 dolar olacak.
Kısacası dolar arttığı kadar fiyat artacak.
Ancak , araç gümrüğe geldiğinde ki kur ile çarpılacak eğer Tesla almanyadan TL fatura keserse o zaman TR deki kurdan etkilenmez.
Kesebilir mi zannetmiyorum.
Dediğiniz rakam çıplak fiyat üzerinden 1.65 ile çarpılıyor. Yani %50 öte ve %18 KDV ile aslında %77 üzerine 1.77 katına alıyoruz aracımızı.
1 bize 0.77 devlete veriyoruz.
Ancak bir söylentiye göre ÖTV si %100 e çıkma durumu var o zaman 1 araç bize 1.36 araç devlete alacağız. araç fiyatı da 90.000 dolardan kabaca 120.000 dolara çıkacak. Dolar da 30 TL olursa 3.6 milyona yükselecek aracın fiyatı.
bundan 3 sene önceki Prochelere olan durum gerçekleşecek. (inşallah olur :) )
100.000 dolara EQE alabiliyorduk. şimdi vergiden dolayı 200.000 dolara alabiliyoruz.
-
Eğer dolar aracı alıncaya kadar %40 tan aşağıda yükselirse siz kardasınız. Eğer 30 tl olursa araç almak için daha fazla para ayarlamanız gerekecek.
Kurdan Dönüşümlü KKM yaptıysanız o zaman da aradaki makas kaynaklı bir zararınız olabilir.
Yok arada makas olmaz ve kur %40 yükselmez derseniz aracı herkesten daha ucuza alacaksınız.
90.000 Doları bugün Kur dönüşümlü KKM yaparsanız %30 peşin ödemeli faiz alıyorsunuz ve zamanı geldiği zaman aynı doları vermeyi hazine taahhüt ediyor.
29 mayıs sabahı ne ile karşılacağımız sizin gidişatınızı belirleyecek. Güzel bir risk ve getiri günün sonunda zararlı çıkacağınızı düşünmüyorum. Sadece dolarınıza erişemezseniz aracı alacak başka bir kaynak bulmanızı gerektirebilir.
Sevgiler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X