Acimayin yapistirin. Basa basa gittim 240 yakti. Yuksek tuketime ragmen 300 km menzili yapiyor. Brut 82 kw net 78 kw batarya var. Gayet yeterli < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1181. sayfa)


-
-
-
Yani aslinda analizi su sekilde yapmak lazim.Uzun yolu senede kac kez yapiyorsunuz ve uzun yoldan kasit ne?
Yazin yapilan 2 3 kez istanbul - marmaris - bodrum icin butun sene istanbulda icten yanmali arabaya binmek mantikli mi?
Uzun yola giderken kullanim karakteriniz nasil oluyor limitlerde mi yoksa sakin mi, eger sakin bir kullaniciysaniz zaten ev’de uzun yoldada problem yasamazsiniz tam tersi keyif alirsiniz.
Benim arkadasimda uzun yol dusundurdugu icin almiyor senede 2 o da yazin tatile gidiyor ve bunun icin 11 ay benzinli arabaya binmeminin pek bir mantigi yok
Ben sakin kullanim yapamadigim icin kenarda bi tane icten yanmali tutuyorum bu sene teslayla veya c40 ile uzun yolu deneyimlicem eger sabredebilirsem artik icten yanmali tutmicam.
Diger bir konuda 500kusur bg arabada yavas gitme olayi,aslinda parasal tasarruftan ziyade zamansal tasarruftan dolayi bu sekilde kullaniliyor.Cunku max suratlerde gidildiginde 150 160 km ustu yol gitmek pek mumkun degil.150 km’de bir de durup yarim saat 40 dk beklemek hem daha cok zaman kaybetmeye yol aciyor hemde haybeden fazladan sarj ve pil omrunu torpulemek demek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EUS -- 7 Nisan 2024; 15:5:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Uzun yolda yavaşla yapmadan araç kullanmak çok önemli , bide rampa aşağı o ivmeyi kaybetmeden 140 Lara çıkarak çok daha az tüketim yapılabiliyor. Rampa yukarı hız rampa dikliğine göre 110 120 arası yapılarak gayet az yakıyor araç.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam uzun süreli yüksek hız, lastik ömrünü de çok çabuk kısaltıyor. Ben de sizin gibi kendini tutamayanlardanım ama lastikçimin uyarısı ile bu aralar lastik ömrü konusunu hatırlayınca yavaşlıyorum. Çünkü lastik çabuk gidince yüksek hızda araca hakim olmak çok zorlaşıyor. Eski araçlarım daha hafifti ve ara hızlanmaları Tesla ile karşılaştırmayacak kadar yavaştı, bu yüzden daha az etkileniyordu hızdan. Tesla ile her fırsatta ara hızlanma ve yüksek hızda kullanma isteği oluyor. Allah muhafaza etsin hepimizi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Aracimin koltugu beyaz. Arkadasin koltugu da siyah.
Ilk defa siyah koltugu sicak havada denedim. Evet arkadaslar terletiyormus.
Beyaz koltuk kullaniyorum ve yazin hic terletme yada sicaklik problemi yasamadim.
Akliniza gelebilecek her sey koltuga bulasti. Bir tane leke yok.
Yeni alacak arkadaslar bu durumu da goz onunde bulundurup beyaz tercih edebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 7 Nisan 2024; 12:28:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Myp ile 130-140km zaman zaman 150km arac çok rahat sürülüyor, bu süratlerin üzerine de zorlanmadan çıkıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 7 Nisan 2024; 11:59:54 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
-
otırdugum site iyice kıllatmaya başladı . şarj cihazlarını kaldırttıkdan sonra da şimdide apartman sakinleri elektrikli araçların güvenlik açısından kapalı otoparka alınmaması gerektiğini söylüyorlar diye yeni bir gündem yaratmaya çalışıyorlar . neymiş efendim araç uzun yol yapıp batarya ısınırsa park ederse batarya yanabilirmiş elektrijli araçlar açık otoparka bırakması lazımmış . iyice eşşeğin …. su kaçırmaya başladılar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
TOGG un kamu spotu gibi halki bilinclendirecek calismalar yapmasi lazim.
Dun essege binen bugun dobloya binen adama elektrikli araci anlatmak kolay degil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi Pazarlar,
Ne yazik ki insanlara anlatmak zor. İyice sacmalamislar. Heralde biz alamiyoruz kimse alamasina getiriyorlar. Yani gorende her duran elektrikli arac kendiliginden yaniyor zanneder. Cidden cahillik tavan!!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkolo88 -- 7 Nisan 2024; 12:33:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
toplu yapısayım yönetimde . 8 kişiye tek başıma anlatmaya çalıştım toplantı 3 saat sürdü ancak elde ettiğim sonuç sıfır . bilgi sahibi olmadan fikir aahibi olan insanlara dil dökmekden yoruldum . bir çok marka elektrikli araç üretiminden vazgexti diyorlar bir de . ben de dedim 2030 da %100 elektrkli üretimine geçeceklerdi , ondan vazgectiler kimsenin üretimden vazgeçtiği yok dedim . bunları anlatıyorum cnk yakın zmnda aynı şey sizlerin başına da gelebilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
işyerimde kısıtlı bir alanda araxı şarj edecek çözüm bulmam lazım 2 hafta içinde . panomdaki normal ev prizini blue adaptör takabilmek için dönüştürebileceğim bir aparat var mı ?? bir de işyerinde faturalarda sözleşme gücü kwh 6.76 kw yazıyor . biz 11 kw ile aracı bu durumda şarj edemeyiZ gediz elektrikden maksimum 6.76 kw mı alabiliriz demek bu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Amaç tamamen aynısı. Karalama politikası, yüksek vergi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yangın tatbikatında açıklama yapan güvenlikçi lityum iyon bir cep telefonunun yanmasını ve söndürülememesi vidyosunu paylaşmıştı, konut sakinleri hemen kazan kaldırdı, EV’lerin kapalı otoparka girmesi tehlikeli diye.
Dünyanın hiçbir yerinde EV’ler kapalı otoparka giremez diye bir kural yok Türkiye’de de yasak yok, daha önce
yazdım bizim otoparkta üç adet Voltrun şarj cihazı ile sayısı yavaş yavaş artan EV’ler var, direnin genel kurala karşı gelemezler, yasak yönetmenliğini göstersinler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ortak kullanım yerlerinde bu tarz şeyler yapabilmek için kat maliklerinin 4/5 imza sayısının alınması lazım . aksi halde kaldırabiliyorlar bu maddeye dayandırıp . açık alana voltrun ile anlaşıp istasyon kurduralım desim site için 5/4 imza toplamanız lazım dediler onun için bile
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X