< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1179. sayfa)



-
-
👍🙂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Galericilik vb. yapıyorsanız doğrudur. Eskiye döndü derken fiyatlar olması gereken yere indi ama faizlerdeki yükseklikten dolayı alım satım durdu. Araçlar artık yatırım aracı olmaktan çıktı stok yapanların elinde patladı bütün araçları
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Araçta güncelleme yaptım, telefondan Tesla uygulamasını silip tekrar yükledim halen güncelleme var diye telefonda mesaj çıkıyor, çözebilen var mı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 12 Nisan 2024; 20:44:51 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
97 ortalama ile girmişsiniz, ben başaramıyorum maalesef, bulduğum her yerde 170-180 gidince içiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Highwayde Enertürkü kullandım, 4.10 tl. 8 istasyon var hepsi boş, en sonda olduğu için kimse bulamamış sanırım. Yollar çok yoğun olmasına rağmen istasyonlarda sorun yok, sc lerin de yarısı boştu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kaydettim aslında. Sizin söylediğiniz şekilde tekrar deneyeyim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Maalesef düzeltemedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Premium marka müşterileri açısından değer kaybı sıkıntı verici ama benim gibi 2008 benzeri alt segment içten yanmalıdan EV dönenlerde değer kaybı fazla değil. O dönem bir üst segmente geçerken Tiguan R Line 2.6 mio TL'ydi. Tesla LR 20inc 2.4 mio TL. Üstelik vergiler de dilim atladı. Vergisi düşük olan bir araç ile yüksek olan araç aynı fiyata satılıyorsa bu durum yüksek vergi ödenen aracı daha kaliteli yapmıyor. Bizim insanımız ne hikmetse vergiden yakınıyor ancak araç fiyatlarında vergi etkisini görmezden geliyor veya yüksek vergi ödediği aracı daha kaliteli & kullanışlı zannediyor. Yeni Tiguan fiyatları şu anda Tesla Y Beyaz Performance ile aynı. Muhtemeldir ki elektrikli koltuk, ACC, adaptif far gibi özelliklerle 3,2k - 3,3k dolaylarında bir fiyata gelecek. Bir tarafta min. 510hp bir araç diğer tarafta 150hp e-TSi. Tüm piyasanın ( sadece otomotiv değil herşey ) daralması ile alım satımın yavaşlaması ve durması ile malın ederini karıştırıyoruz. Şu anda Çin EV yönetmeliğine karşın MG4 çok iyi satıyor mesela. Niçin? Zeekr, Lynk&Co ( Kozyatağı Genel Müdürlük açıldı ), Xiaomi, Chery EV'leri piyasaya girdiğinde bu köprü altından daha çok su akacak. Bilindik markalar araçları pahalı satıyor, Tesla ucuzlasın derken ( ki ucuzlayabilir sorun değil ) niçin o markalardan aynı talepte bulunmuyor bu insanlar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Koltuk, ayna ve direksiyonu ayarladıktan sonra KAYDET’e basıyormusunuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
En donanımsız MG 4 EV’ı geçen yıl şirkete 1.200.000₺ satın aldık,batarya demirfosfat şarj sınırlaması yok bataryaya zarar vermiyor ancak menzil kısa günde bazen 2-3 kez şarj ediyorlar, ilginç olan çok sessiz, dediğiniz gibi çok satıyor, piyasaya göre fiyat daha uygun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu kadar güçlü bir araçla 97 kilometre ortalama yapmak da büyük başarı. Aldığımdan beri 10bin km dir hiç sakin sürmeyi başaramadım insan ister istemez köklüyor gazı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunun içinde şehiriçi de olduğunuda belirteyim. Herkesin bir kullanım tarzı var. Önemli olan tabiki araçtan keyif almak, aracın güvenli olması vs kişiye göre değişebilecek bir sürü faktör ekleyebiliriz. Genel olarak araçtan çok memnun olduğumu söyleyebilirim benim tek sevmediğim şey süspansiyonların aşırı sert olması. Özellikle bozuk yamalı şehir içi yollarda sağa sola savrularak gidiyoruz arabanın içinde resmen. Onun dışında Tesla hoştur fosiller boştur. 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şuan medyada sürekli elektrkli araç ve özellikle Tesla ları kötüleme haberleri pompalanıyor, Tesla ya hevesli olup gerçekleri araştırıp öğrenen öncü kesim aldı araçları. Mevcut fosil kullananlar acayip korkuyorlar elektrikliden, 5 para etmez araçlara deve yüküyle para vermelerine de bu algı operasyonları sebep oluyor. Yakın çevremden Tesla ile ilgili duymadığım asparagas haber kalmadı. Bu araçlar sadece müteahhit, iş adamı vs olup 200 km sabit hızla hiç mola vermeden 3 saatte ist izmir, ist ankara yapıp bununla övünen kişilere uygun değil. Yakın zamanda kitleler gerçekleri kendi gözleri ile gördükçe fosil araçlar eski tuşlu cep telefonlarının akıbetine uğrayacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ara ben de çevremden, bunlar yanıyormuş yok baş ağrısı yapıyormuş sende de oluyor mu gibi bir sürü yorum ve soru duymaya başladım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teknolojiyi kullanamayan, süslü araç sevenler Tesla almasın, Tesla’nın teknolojisi pratikliği yeter
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Uzun zamandan beri takip edenler biliyor , forumda bile var troller hocam, farklı isimlerle hesap açıp maniplasyon yapıyor , ifşa edince de aklı yettiğince kendini aklamaya çalışıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Uzun yolda şarj sıkıntısı çeker miyim tarafında beni düşündüren de bu diğer araçlar. Astra, 308, 208, 2008, Mokka, Togg, Megane E-Tech, MG4 vb. bunların menzilleri bizim araçlara göre epey düşük ve verimsiz. İstasyonları meşgul etmek ihtimalleri de bizden yüksek. Sadece Tesla olsa keyifle düşünmeden yola çıkabilirdik. Mercedes, BMW ve Audilere razıyım yine de.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 6 Nisan 2024; 16:44:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X