Şimdi Ara

Tek seferde 2 vites değiştirmek zararlı mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Örneğin 3’ten 5’e atmak veya 4’ten 2’ye düşürmek şanzımana zarar verir mi? Manuel vites için soruyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • yok bişey olmaz hocam, bende gerekli durumlarda 5'ten 3'e falan atıyorum. hız/devir durumuna göre uygun olan vitese geçtiğiniz sürece sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devir uygunsa hiç bir sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corba karistirir gibi vites degismez, vites sirasiyla cat cat atilir, kirmizi isiklara yaklasirken bosa atilir, o hizla yaklasilir ve durulur.

    Oraya atiyom buradan cikiyom derken, 1 e falan atarsiniz, yigilir kalirsiniz, motor sanziman kucakta, arkadan da zincirleme gelen giden vurur.

    Beyin, oyle alengirli islere gelmez, duzen ve sirali sistemi sever, kafasi karisir, geri vitese bile atar, oynarken veya dalginken.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamivural kullanıcısına yanıt

    çat çat derken? eskiden burda biri öyle vites atardı. çaat diye 4 e atardı hatta..

  •  

  • Rev match yaptığınız ve overrev'e çıkmadığınız sürede sorun yok.

    Rev match:(araç 2'ye atınca 5000 devire düşecekse vitesi düşürken debriyaj ve gaza aynı anda basarak motoru yükten kurtarma işlemi)
    Overrev: (limitör 5000 devir ise 4500'de 4. vitest;e giderken 2'ye çekerseniz -ki kolay çekilmiyor diye biliyorum- motor aşırı devirlenir ve bir ton sorunla uğraşırsınız. Moneyshift de deniyordu sanırım buna...)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Duster kullanırken 2'den 4'e yada 1'den 3'e atıyordum yüksek devirde. Bir sıkıntı görmedim.


    En güzeli 5-3'e çekip gazı köklemek 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bundeskanzler -- 10 Nisan 2022; 23:49:5 >
  • Eskiler mazide kaldı şimdilerde otomatik moda.  https://forum.donanimhaber.com/vitesi-catt-diye-4-e-atanlar-klubu--46861775

    Motor devrini ayarlayıp senkromeçi zorlamıyorsanız bir sıkıntı olmaz. Gençliğimde gazı kökleyip 5'ten 3'e çekerdim. Şimdi cvt şanzumanla 10 km yolu 1600 devri geçmeden bitiriyorum çoğu zaman. Malum yakıt pahalı. 28 yaşında yaşlı hissettiren düzen...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2'de 120 ye gelip direkt 5'e atıyorum bişey olmuyor.

  • önemli olan devir durumu, yükseltmede zarar anlamında bir şey fark etmez de düşürürken redlinea yakın 1 vites bile küçültmeyle motora zarar verilebilir.

  • Kamyonda yük yoksa 3 ile kalkıp 5-7-8 yapıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne eski şöferler kaldı ne eski sağlam araçlar, şimdikilere çat çat üç vites atsan, dsg kırıldı diye ağlaya ağlaya sanayiye koşarlar, çok çıtkırıldım oldular,


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim dizel manuel aracımın çevreci kullanım kılavuzunda (ana ekranda çıkıyor bu menü) hızlanırken çift vites atmayı öneriyor, mesela 2'den 4'e, 3'ten 5'e. Ama pek yaptığım birşey değil.
    K.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin ucuzken ikişer ikişer vites küçültürdüm duruma göre güç için, şimdi az yaksın diye ikişer ikişer yükseltiyorum  

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.