Saglikli gunler arkadaslar. Esimde 1.0 tsi , dsg'li polo var. Alali cok kisa bir süre oldu. Fakat asıl arabamizin suv sınıfında olmasi nedeniyle polo'nun küçüklüğüne pek alisamadi. Aslinda ozellikle sehir ici için kullanımı keyifli ve kıvrak bir otomobil. Bunun üzerine ufak bir fark verip 7.5 kasa diye tabir edilen golf almaya karar verdim. Sevdiğim bir model oldugu için başka marka ve modellere bakmadık. 270 bin Tl.civarlarında az km'de birkac model beğendim. Sadece motor konusunda kararsız kaldım. 1.5 olursa comfortline , 1.0 olursa ise highline dsg'li secenekler var. Km'ler de 20 bin altı. 1.5'in daha teknolojik bir makine olduğunu biliyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacim var. Tesekkurler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 29 Temmuz 2021; 17:45:0 > |
Tavsiye lutfen.Golf 7.5 1.0 tsi'mi yoksa 1.5 tsi'mi?
-
-
Vw nin tadı highline donanimla çıkar. 1.0 tsi da gayet yeterli bir motor golf için. 1.0 tsi highline alın geçin derim ben. -
Ben olsam comfort 1.5 tsi alırdım. Çünkü vaglar lego gibi olduğu için sonradan j led ya da hayalet vs takılabilir.
Ancak 1.0 motor da gayet yeterli olur. -
Tesekkur ederim. Begendigim 1.0 highline'ne 265 bin. 2019 model ve 23bin km'de. 2023'e kadar uzatilmis garantisi ve apple car play ile geri gorus kamerasi gibi birkac ekstrasi var. Arkadan vurma sebebiyle arka tampon ve bagaj kapagi değişmiş. 16 bin tramer kaydi var. Hepsi yetkili serviste yapılmış. Benim için önemli bir kayıt degil. Yetkili servis oldugu için de avantaj bana göre. Onun yanında begendigim 1.5 comfortline 280civari.
-
Vergi avantajı, Highline donanım farkları (her ne kadar sonradan ekleniyor dense de fabrika çıkışlı gibi olmuyor, maliyetli oluyor, uğraşmak istemiyor insan), 1.0 motorun gayet yeterli olması ve 1 litre civarı az yakacak olması tercih sebebidir bence. -
Aynı aracın hatasızları ile arasinda 25-30 bin tl arası bir fark varsa tabi ki tramerli olan da alinir. Ama dedigim gibi buna değicek bir fark olmali. Çünki ilerde satarken siz de hatasizlara oranla ucuza satmak zorunda kalacaksiniz. Kisaca hatasizina oranla ortalama %10 daha ucuza aliyorsaniz hic kacirmayin.quote:
Orijinalden alıntı: Sierre34Tesekkur ederim. Begendigim 1.0 highline'ne 265 bin. 2019 model ve 23bin km'de. 2023'e kadar uzatilmis garantisi ve apple car play ile geri gorus kamerasi gibi birkac ekstrasi var. Arkadan vurma sebebiyle arka tampon ve bagaj kapagi değişmiş. 16 bin tramer kaydi var. Hepsi yetkili serviste yapılmış. Benim için önemli bir kayıt degil. Yetkili servis oldugu için de avantaj bana göre. Onun yanında begendigim 1.5 comfortline 280civari.
-
Eşinizin performanslı kullanma ihtmali %3 olduğunu varsayarsak 1.0 diyorum. 1.5 alsanız da 1.0 gibi kullanacaktır muhtemelen. -
Tabii ki 1.0 -
270 civarinda , bir yas daha büyük ve daha yüksek km'de olan birkac tane var. 2019 olanların ise en yakin fiyatlisi 20 bin TL daha yüksek.
-
Farki pazarlıkla 25 e çekin alın geçin. Yetkili serviste onarılmış arabadan zarar gelmez. Zaten tırıvırı parçalar.quote:
Orijinalden alıntı: Sierre34270 civarinda , bir yas daha büyük ve daha yüksek km'de olan birkac tane var. 2019 olanların ise en yakin fiyatlisi 20 bin TL daha yüksek.
-
1.5 TSI
-
Zaten hiç pazarlik yapmadım henuz. Muhtemelen öyle olacak. Birde sahibinin yaklaşımı hosuma gitti. Tesekkurlwr.
-
Highline alınmalı. 1.5 alınamıyorsa 1.0 ama highline.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimiferhat -- 29 Temmuz 2021; 20:41:52 > -
Golf’ün donanım seviyeleri kardan zarar gibidir. Zaten en baz versiyonu bile premiumları dize getiriyor.
Neyse netice itibariyle 1.0 1.6 atmosferikle, 1.5 de 2.0 atmosferikle denk ve daha üst performansa sahiptir, yakıt tüketimi olarakta bunlar dizel motorlara en yakın benzinli motorlardır.
Bu arada 1.0 ödüllere boğulmuş bir motordur.
-
Param olsa da 1.5 TSİ alsam. 85 beygir atmosferik arabadan öyle bıktım ki -
olabiliyorsa 1.5tsi, sadece motor performansı olarak değil 1.5'lerde arkalar bağımsız süspansiyon olarak geliyor. 1.0 motorlarda torsiyon. -
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_333
Vergi avantajı, Highline donanım farkları (her ne kadar sonradan ekleniyor dense de fabrika çıkışlı gibi olmuyor, maliyetli oluyor, uğraşmak istemiyor insan), 1.0 motorun gayet yeterli olması ve 1 litre civarı az yakacak olması tercih sebebidir bence.Tesekkurler. 1.0 ile 1.5 arasında dsg uyumu olarak fark varmidir? Polo'daki dsg beni çok tatmin etmedi dogrusu. Asil arabamiz da 7 ileri yagli cift kavrama. Onunla arasında ciddi ko for farki var.
-
1.0 ve 1.5 motor seçeneklerinde aynı Polo’daki gibi kuru tip DSG şanzıman var. Yağlılar gibi sorunsuz ve konforlu elbette olmayacaktır ama çift kavramalar içerisinde en konforlu şanzıman olduğunu söyleyebilirim. -
Hocam imkanlar el veriyorsa 1.5 tsi highline en mantiklisi lakin imkanlariniz el vermiyor anladığım kadari ile. Ben şahsen 1.0 tsi highline paket alırdım 3 sene önce 1.0 110 luk ibiza kullanıp performansından memnun kaldığım için. Tabi siz kriterleri eleyerek sonuca daha çabuk ulaşabilirsiniz.
Örn: Donanım mı? Performans mı? Gibisinden umarim kendinizi tatmin edecek bi model alirsiniz pişman olmadan mutlu mesut binersiniz. -
Hız tutkusu yoksa 1.0 TSİ çok iyi kardeşim. Ama yeri gelsin hızlı olsun dersen 1.5 150 hp olanlar çok iyi gerçekten. 150 hp olanlarda bağımsız süspansiyon da var. Paket özelliklerini söylemiyorum onlar var zaten. Orta paket full pakete takılma. İnan çok arabaya bindim. Bişey fark etmiyor ama tercih meselesi. 1.0 motor iyi ama üzmez.
Benzer içerikler
- fsı motor neden tutulmuyor
- ina triger seti yorumları
- hyundai bayon kronik sorunlar
- opel astra alınır mı
- silecek suyu deposu su kaçırıyor
- 8 yerli otomobil
- 2024 bmw 5 serisi fiyat
- byd seal u dm-i
- gemlik togg
- torres evx
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X