Şimdi Ara

ina mi dayco mu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
45.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arac ford fusion 1.6 benzinli triger seti icin hangi marka sizce dayco triger seti 95 tl
    Ina triger seti 120 tl



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Bu mesaj silindi.
    ina, dayco , gates bunlar kayış ve kayış ekipmanlarında lider kuruluşlardır... dayco reklamsal yönden daha başarılıdır piyasada daha cok bulunur.... tabi her güzel şeyin kötü bir tarafında vardır dayco'nun sahtesi çoktur....

    kayışınızı alırken raf ömrünü tamamlamamış kayış almanızı öneririm... bunu anlayamayız malesef üzerinde tarih v.b yazmaz (ben göremedim) bu nedenle daha işlek yedek parça satışı yapan bir parçacıyı tercih edin

    ina , dayco , gates herngibirini tercih edebilirsiniz uzun kmler sizi götürürler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo_Şevket

    Ina daha az harften olusuyor ama daha pahali. Yazimi okunumu kolay, akilda kalici. Marka imaji ve belirlenmesi konusunda sanki daha profesyonel insanlar gibi geldi. Böyle insanlardan mal alinir, üce bese bakmayin.
    dayco İngiliz ina alman markasıdır.

    ina kayış üretmez asıl işi rulman ve gergilerdir. büyük ihtimal kayış continental veya dayco üretimidir.
    dayco ise kayış üretir. rulmanları da ina'dan alır.

    bu arada orijinal triger kayışı yoktur. aşağı yukarı tüm araçlarda triger setleri oem'dir. benim aracın triger seti Volvo kutulu ( Volvo marka değil) alırsan 600tl. ina alırsan 220 tl idi. kutuyu açıp bakın kayış da rulman da gergi de birebir aynıdır. sarf malzemelerde orijinal diye kutuya boş yere para vermeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Bu mesaj silindi.
    ina, dayco , gates bunlar kayış ve kayış ekipmanlarında lider kuruluşlardır... dayco reklamsal yönden daha başarılıdır piyasada daha cok bulunur.... tabi her güzel şeyin kötü bir tarafında vardır dayco'nun sahtesi çoktur....

    kayışınızı alırken raf ömrünü tamamlamamış kayış almanızı öneririm... bunu anlayamayız malesef üzerinde tarih v.b yazmaz (ben göremedim) bu nedenle daha işlek yedek parça satışı yapan bir parçacıyı tercih edin

    ina , dayco , gates herngibirini tercih edebilirsiniz uzun kmler sizi götürürler...
  • @defense
    Teşekkür ler kayseride satisi cok olan bir yerden alacagim iscilik de 100 tl ye degistirecegim ina almayi düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenmat

    @defense
    Teşekkür ler kayseride satisi cok olan bir yerden alacagim iscilik de 100 tl ye degistirecegim ina almayi düşünüyorum
    orjinal kayış tercih edin bence motocraft markalı alın.
  • Motocraft yokki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenmat

    Motocraft yokki
    Trigeri bilmiyorum ama V kayışında rastgele aldığım kayış taktıktan hemen sonra esneme yapmıştı. Kayış gerilmeyince harareti düz yolda 10 derece artırmış, sıkışık trafikte süreye bağlı olarak daha da artırmıştı.

    Orjinal kayışı düz ve içinde sarı metal örgü vardı. Son taktığım kayış ise tırtıklı ve içinde örgü varsa bile bez mi metal mi bilmiyorum. Kullandığım kayış bitince bıçakla sıyırıp kesitini inceleyeceğim. İkna olmazsam düz kayışa devam.
  • Ina daha az harften olusuyor ama daha pahali. Yazimi okunumu kolay, akilda kalici. Marka imaji ve belirlenmesi konusunda sanki daha profesyonel insanlar gibi geldi. Böyle insanlardan mal alinir, üce bese bakmayin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo_Şevket

    Ina daha az harften olusuyor ama daha pahali. Yazimi okunumu kolay, akilda kalici. Marka imaji ve belirlenmesi konusunda sanki daha profesyonel insanlar gibi geldi. Böyle insanlardan mal alinir, üce bese bakmayin.
    dayco İngiliz ina alman markasıdır.

    ina kayış üretmez asıl işi rulman ve gergilerdir. büyük ihtimal kayış continental veya dayco üretimidir.
    dayco ise kayış üretir. rulmanları da ina'dan alır.

    bu arada orijinal triger kayışı yoktur. aşağı yukarı tüm araçlarda triger setleri oem'dir. benim aracın triger seti Volvo kutulu ( Volvo marka değil) alırsan 600tl. ina alırsan 220 tl idi. kutuyu açıp bakın kayış da rulman da gergi de birebir aynıdır. sarf malzemelerde orijinal diye kutuya boş yere para vermeyin.
  • budak_1903 kullanıcısına yanıt
    bugün bakımını yaptırdım
    üzerinden çıkan set dayco idi 2011 den beri değişmemiş ancak 40 bin yapmıştır ben emin olmak için değiştirdim
    ina marka set kayışın üzerinde ina yazıyordu 120 TL
    işçilk 100 TL
    lpg hortumlarını değiştirdim beyinden çıkan su hortumu 40 TL
    filresi 20 TL
    Günün zararı 280 TL
  • Kayışı takım olarak,
    Gerdirici rulmanı ve rulman kütüğü ile kit; bugün GATES marka satın aldım.

    KANALLI KAYIS KITI T39014 + 6PK1310 + 4PK1022SF
    (FIAT 1.3 Multijet)
    Punto için; internette ankaralı bir tedarikçiden (baysal)
    153 TL fiyat var sadece malzeme + kargo.

    Kart kampanyaları ve puan aide ile ~125 TL ye gelecek.
  • Gates iyi markadir, dayco sadece ismi var.ben aracima gates takiyorum.
  • orjinal mais set aldım.kayış dayko,rulmanı İna marka çıktı.ikiside aynı set.ucuz olanını alın.
  • Kayışta tarih yazar.lastikte olduğu gibi kodlu olabilir
  • citroen e dayco taktırdım... 1.6 hdi 110ps... 100bin km de değişti... eskiside dayco idi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 22 Aralık 2016; 10:46:45 >
  • Konuyu hortlayalım. Dostlar Aracım Golf 6 Dizel henüz 65binde, 6.5yıllık sizce trigeri değişmeli miyim seneye mi erteleme liyim, değişecekse set olarak mı devirdaim dahil mi değişmeliyim..Siz olsanız napardınız, servise sordum 120binde triger değişimi dediler.Kararsız kaldım sadece kayış/set olarak/yada devirdaim dahil set olarak değişim konusunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utmad

    Konuyu hortlayalım. Dostlar Aracım Golf 6 Dizel henüz 65binde, 6.5yıllık sizce trigeri değişmeli miyim seneye mi erteleme liyim, değişecekse set olarak mı devirdaim dahil mi değişmeliyim..Siz olsanız napardınız, servise sordum 120binde triger değişimi dediler.Kararsız kaldım sadece kayış/set olarak/yada devirdaim dahil set olarak değişim konusunda

    Hocam normalde eğer triger zincir değil de kayış ise vw araçlarda 90 bin km de bir veya 4-5 yılda bir değiştirilir. Eğer zincirli ise onun değişim zamanını tam bilmiyorum. Diğer sorunuza gelince, triger set olarak değiştirilir ve devirdaim (su pompası) ile birlikte değiştirilir. Sebebi, triger değişimi işçiliğinin uğraştırıcı olması ve devirdaimin triger setine bağlı olması. Yani hazır o kadar parça değişmişken, devirdaim de değiştirilir. İleride devirdaim problem çıkarırsa tekrardan yüksek işçilik fiyatı ödememek için yapılır bu. Triger seti markası olarak da INA ve Ruville markaları VW için oem orijinal üreticilerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am I Evil ? -- 13 Mart 2018; 15:25:9 >




  • Am I Evil ? kullanıcısına yanıt
    Zincir değil, kayış şeklinde triger.6.5yıl oldu ama km henüz 65000,düşük kmye güvenip 1 sene ertelesemmi bilemedim.Birde hangi marka önerirsiniz seti, özel serviste değişmemi tavsiye eder misiniz.
  • Utmad kullanıcısına yanıt
    Hocam bu triger işi riskli biraz. Erteleyin desem, kayış kopsa ben sebep olmuş olurum o yüzden sizin bileceğiniz bir konu. Maddi sıkıntınız yoksa ben olsam değiştiririm kafam rahat olur hiç olmazsa. Önerdiğim markaları yazmıştım INA ve Ruville. İkisi de takılabilecek en iyi triger seti markası VW için. Biz aracımız yaşlı olduğu için özel serviste değiştirdik 5-6 ay kadar oldu hiçbir problem çıkmadı. Ustanın işi bilmesi önemli.
  • Merhaba arkadaşlar , Triger set olarak ne tavsiye edersiniz ? Continental mi ? İna mı ?
  • İna rulman markasidir, setin icindeki kayis ne marka? Diğeride iyi markadir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.