Şimdi Ara

TATA vista alınır mı? 2001 CLİO HB alındı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, çok sevdiğim bir yakınım için azami 45.000 tl bütçe ile araç bakıyoruz. Evin ilk arabası olacak. Sahibinden ve arabam com sitesinden baktık ve bu fiyatlara yaşı küçük, az hatalı olarak 1.3 dizel fiat motorlu Tata vista bulunabiliyor. Ankarada yaşadığımız için parça ve usta sorunu olmaz diye düşünüyorum. Hem Tata vista için hem de 45 bin tl için önerileriniz ne olur. Marka model takıntımız yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 10 Eylül 2020; 9:16:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Türkiyede maalesef arabayı almakla bitmiyor. Faiş parça fiyatlarıyla karşılaşacaksınız bunu başta bi göze alın. Multijet ömürlük motor tamam ama araba sadece motordan ibaret değil. Allah göstermesin sıkıştınız satmaya kalktınız sahibindene en az 3 kere ilan yenileme parası vereceksiniz, arayan olmadıkça fiyat düşeceksiniz. Ben şahsen TATA'yı göze alamazdım. Daha düşük model lpg li İ20, clio, veya punto hakkınızda daha hayırlı olur gibi geliyor bana.
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Azami 45 bin TL ye kadar olanlarda km ler uçmuş oluyor ve çok yüksek km bir araca girmek istemiyoruz. Geriye sadece Tata kalıyor bu durumda.
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Yine aynı şeyi tekrarlıyorum, araç motordan ibaret değildir. Örneğin; Punto 300,000 de aks bozmazken vista 150000 de dağıtır. İ20 1.4 lpgli araç 500 600 bin sorunsuz yürürken vista 200000 km de turbo dağıtır. Aracı sadece motordan ibaret düşünmeyin. Vista bi farı 1000 lirayken Punto 300 lira mesela. Temiz kullanılmış 150 200 km de ki benzinli motor işinizi çok rahat görür. Bu tabi ki benim düşüncem. Sizin düşünceleriniz beklentileriniz çok daha önemli. Anladığım kadarıyla siz psikolojik olarak kendinizi ikna etmişsiniz sadece tek bir kişiden onay bekliyosunuz. Umarım hakkınızda hayırlısı olur.
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Tata için sadece yaşı genç olması hasebiyle bir düşüncemiz var, yoksa ağır kazası olmayan Palio, Kalos ve Clioları da ekledim favorilere ama tabi 2001-2005 modelli bunların hepsi. 3-5 Senede biz binsek neredeyse 25-30 yaşına yaklaşmış olacak bu araçları da satarken ne olur diye düşünüyoruz.

    Kalos için ne dersiniz, mesela;
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-94-favoriye-ozel-son-fiyat-838950052/detay
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Benim ilk arabam Renault 21. Aldığımda 22 yaşındaydı. Donanımına konforuna vurulup almıştım. Flash motorlu olduğundan parçada sorun yaşamam satarken de üzmez demiştim. Evet ben beklediğim performansı rahatlığı konforu aldım fakat size yukarda da saydığım vistanın eksileri aynen bu araçta da geçerliydi. O dönem nalburdan 4 tanesini 20 liraya alabileceğim torsiyon saplama vidalarının çıkmasını tanesi 50 liradan aldım. Satma zamanım geldiğinde 3 Ay ilanda gayet uygun bi fiyatı olmasına rağmen durdu. Bundan aldığım dersle gittim Albea aldım. Pert kayıtlı ve klimasız 2005 dizeldi. Km si 210000 lerdeydi. En küçük bi masraf yapmadan tepe tepe kullandım. Evet Albea ama kesinlikle sağlam bi arabaydı ve beni hiç üzmedi. Pert kayıtlı, komple boyalı ve klimasız olmasına rağmen 1 ay sürmeden piyasa değerinde sattım.
    Sizin de burdan çıkarmanız gereken ders her ne olursa olsun piyasa arabası olsun. Piyasası düşük araba emin olun ilerleyen zamanlarda hem parçada hem satışta canınızı yakar.
    Kalosa gelecek olursak; Ben bunun yerine Palio yada Punto bakardım. Önceliğim Punto olurdu. Bütçeniz fena değil güzel bi Punto bulabileceğinizi düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Yine aynı şeyi tekrarlıyorum, araç motordan ibaret değildir. Örneğin; Punto 300,000 de aks bozmazken vista 150000 de dağıtır. İ20 1.4 lpgli araç 500 600 bin sorunsuz yürürken vista 200000 km de turbo dağıtır. Aracı sadece motordan ibaret düşünmeyin. Vista bi farı 1000 lirayken Punto 300 lira mesela. Temiz kullanılmış 150 200 km de ki benzinli motor işinizi çok rahat görür. Bu tabi ki benim düşüncem. Sizin düşünceleriniz beklentileriniz çok daha önemli. Anladığım kadarıyla siz psikolojik olarak kendinizi ikna etmişsiniz sadece tek bir kişiden onay bekliyosunuz. Umarım hakkınızda hayırlısı olur.
    +1
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2005 Seat İbiza alınır mı?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Benim ilk arabam Renault 21. Aldığımda 22 yaşındaydı. Donanımına konforuna vurulup almıştım. Flash motorlu olduğundan parçada sorun yaşamam satarken de üzmez demiştim. Evet ben beklediğim performansı rahatlığı konforu aldım fakat size yukarda da saydığım vistanın eksileri aynen bu araçta da geçerliydi. O dönem nalburdan 4 tanesini 20 liraya alabileceğim torsiyon saplama vidalarının çıkmasını tanesi 50 liradan aldım. Satma zamanım geldiğinde 3 Ay ilanda gayet uygun bi fiyatı olmasına rağmen durdu. Bundan aldığım dersle gittim Albea aldım. Pert kayıtlı ve klimasız 2005 dizeldi. Km si 210000 lerdeydi. En küçük bi masraf yapmadan tepe tepe kullandım. Evet Albea ama kesinlikle sağlam bi arabaydı ve beni hiç üzmedi. Pert kayıtlı, komple boyalı ve klimasız olmasına rağmen 1 ay sürmeden piyasa değerinde sattım.
    Sizin de burdan çıkarmanız gereken ders her ne olursa olsun piyasa arabası olsun. Piyasası düşük araba emin olun ilerleyen zamanlarda hem parçada hem satışta canınızı yakar.
    Kalosa gelecek olursak; Ben bunun yerine Palio yada Punto bakardım. Önceliğim Punto olurdu. Bütçeniz fena değil güzel bi Punto bulabileceğinizi düşünüyorum.
    aynı şeyler benim de başıma geldi, burada anlatınca tuhaf tepkiler alıyorum. arabam sıfırdan aldığım stilo idi. parça sorunu da yoktu aslında, parça bursa'dan 3 günde, italya'dan 10 günde geliyordu, bu konuda tofaş çok iyidir gerçekten. ama sorun yaşadığım zaman -o zaman öğrendim bu gerçeği- sorunu test etmek istiyor usta, stilo olunca ellerinde ne test edecek yedek parça ne de parçasını alıp testte kullanabilecekleri başka bir stilo olmuyor genellikle serviste -piyasa aracı olmadığı için-. bu durumda da emin olmadıkları için merkeze sipariş geçmek istemiyorlar. bu beni çok yordu.

    ben de şahsen tata kesinlikle alma derim arkadaşa.




  • Bencede clio yada punto al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 97 polo classic aracım vardı. Motoru falan çok sağlamdı ama bi masraf açınca yandım anam dedirtiyordu. Üstelik piyasasının epey altına satmıştım. Demem o ki; tutulan araç almak her zaman mantıklıdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alınmaz bence.Türkiyede geleceği olmayan bir marka. Clio,albea,307 gibi araçlara bakın derim. 307 de 1.4 lere sakın bulaşmayın elektronik olarak aracın orijinal olmasına dikkat edin.
  • Yıllardır bu tarz başlıklara yazarım, usanmadan da yazmaya devam edeceğim. Premium segment hariç, sağlam araba km'si az, yaşı küçük arabadır. Paranız yettiğince bu kriterde araç seçmeye bakın. Benim en hızlı sattığım ve telefonlarımı bir dakika susturmayan araç Tata 1.4 Turbo Dizel İndigo idi. Kullanmayanlar, bilmeyenler çok yorum yapar Tata ve Chery başlıklarına, ne istediğini bilen adam da alır ve memnun kalır. Marka ne olursa olsun, yaşlandıkça elektronik aksamı ya da gözle görmediğimiz aksamlar eskir, eskidikçe de masraf çıkarır. Yıllarca Tata kullanmış biri olarak, fiyatı düzgün yakalarsanız düşünmeden alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    97 polo classic aracım vardı. Motoru falan çok sağlamdı ama bi masraf açınca yandım anam dedirtiyordu. Üstelik piyasasının epey altına satmıştım. Demem o ki; tutulan araç almak her zaman mantıklıdır.
    aynı araçtan bende de vardı (97 polo classic) motor haricinde heryerinden sorun çıkartıyordu. Ay’da 2-3 kez sanayiye götürürdü kerata. En son satıp kurtuldum. 2013 linea dizel aldım. Çok şükür bakımdan bakıma servise. Parası çok olan, sanayi deki ustalarla ahbap olup onların servetine servet katmak isteyen arkadaş varsa gitsin piyasası olmayan araç alsın. Satarken 16 günde ederinin altına zar zor sattım, kurtuldum Arkadaşların tavsiyeleri çok doğru bu konuda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio veya Palio alırım daha iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar teşekkürler, araç almaktan şimdilik vazgeçtik. Bu paralara alınacak bir araca gerçekten üzüleceğimizi farkettik. 40-45 bin ₺ para vereceğiz ve önümüze çıkan araçlar hurdaya verilecek cinsten. Daha 2,5 Sene önce 2010 otomatik 40 bindeki sadece 2 çamurluğu lokal boyalı fiestamı 44,5'a vermiştim. TErtemiz arabaydı, şimdi bu rakamlara karşımıza çıkan hurdaları görünce araçtan şu aşamada vazgeçildi.

    Sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 30 Temmuz 2020; 9:47:30 >
  • Arkadaşlar 2001 model, 130 binde, ilk sahibinden clio HB manuel aldık. Asla bu paraların verileceği bir araç değil ama maalesef piyasa böyle ve her beklediğimiz gün aynı paraya daha kötü araçları görmeye başlayınca elimizi çabuk tutup aldık aracı. Sadece sol ön far değişik ve ön tampon boyalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Arkadaşlar 2001 model, 130 binde, ilk sahibinden clio HB manuel aldık. Asla bu paraların verileceği bir araç değil ama maalesef piyasa böyle ve her beklediğimiz gün aynı paraya daha kötü araçları görmeye başlayınca elimizi çabuk tutup aldık aracı. Sadece sol ön far değişik ve ön tampon boyalı.
    2001 model aracın 130binde olması, garaj arabası için bile düşük bir rakam. km ile oynanmış olma ihtimali yüksek. 2005 model arabamı 2015 yılında sattığımda 200bin idi kmsi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    2001 model aracın 130binde olması, garaj arabası için bile düşük bir rakam. km ile oynanmış olma ihtimali yüksek. 2005 model arabamı 2015 yılında sattığımda 200bin idi kmsi.

    Alıntıları Göster
    Doktor karı-koca dan alındı, evin 2. aracı, kadın kullanıyormuş arada. Adamın ayrı aracı var, kadın "0" clio almış (o aracı da gördük otoparkta) o nedenle bunu satmaya karar vermişler. Böyle araçlar çok nadiren denk geliyor işte. İç döşemeleri sanki 5 yaşında araç döşemesi gibi temiz ve yıpranmamış. Beyaz renk ama tavanda az bir bölgede güneş yanığı oluşmuş. Haliyle 20 yaşında araba, sağında solunda çizikler var.

    KM ye takılmayın, benim de 2017 de aldığım 2010 model fiesta yı 2018 de 45 bin km de iken sattım. 8 Yaşında araba 45 bin km de idi. Benim aldığım fiesta da evin 2. aracıydı ve evin hanımı kullanıyordu. Bu tür araçlar düşük km. de kalabiliyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.