Şimdi Ara

Suv araclar yol tutuşu nasildır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
8.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizce otomobille farkediyor mu ?Yerden yükseklik bakımından.Tabi bir focus ayarinda degildir.Yeni kasa caddy kullaniyorum.Cok iyi yol tutuyor yüksekligine ragmen.Tabi dikine viraja giren icin uygun deil bu arac.sizce suvlar ile yeni caddy yeni connect arasinda fark varmidir yol tutus anlaminda(yerdenyuksek olduklari icin sordum) ve genel anlamda kullanicilari memnun eder mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Suv'sine göre değişir. Subaru Xv ile kaşkay'ın yol tutuşu bir değil ama genel olarak Suv'ler ağırlık merkezi yükseldiği için, genel süspansiyon yüksekliği de arttırıldığı için dezavantajlı başlıyorlar. Çok temel bir prensip, araba asfalta ne kadar uzaklaşırsa yol tutuş/çeviklik o kadar kötüye gitmeye meyillidir.
    Benimde bindiğim bir X5'te 305mm hayvan ötesi lastik vardı, kuru asfaltta baya iyi tutuyorlar, o 4 çekerin stabilite hissi falan. Fakat kombine virajlarda F30'la rekabet edemez, ciddi sert süspansiyona rağmen. 220-230kmh hızlarda stabilite hissi anlaşılır, o hız bantlarında yol tutuş adına çıkarım yapmak zor. W140'da 220 giderken tık diye şerit değiştiriyor, düşük hızlarda ise dökülüyorlar.
    FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    F FinalVerdict93 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Kullandığım en iyisi 2016 Bmw X5 di.. f30 320i dende f10 520i dende iyi yol tutuyordu çok şaşırmıştım.. 220 230 km lerde şerit değiştiriyodum banamısın demiyordu..

    Beş kişi yanlarken görmüşler, doğruluk payı nedir ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: Efetarikk

    Yeti suv degil

    Siz sanırım pek tanımıyorsunuz aracı, yada kübik tasarımından dolayı farklı segmentte bir araç diye düşünüyorsunuz.

    wiki bilgisi:
    http://www.wikizero.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvxaBrb2RhX1lldGk

    avrupa suv satış rakamları ve satışta olduğu sürece genelde ilk 5'e girmesine bir örnek;
    http://carsalesbase.com/european-sales-2015-q1-q3-midsized-suv-segment/

    skoda'nın ingiltere sitesinde hala satışta 4x4 ve 2.0 dizel stoklarda olduğu için satışı devam ediyor:
    http://www.skoda.co.uk/models/yeti-outdoor

    Şuda kendi sitesinden:
    Since its market launch, the ŠKODA Yeti has touched the hearts of SUV enthusiasts
    Piyasaya sürülmesinden bu yana ŠKODA Yeti, SUV tutkunlarının kalplerine dokundu

    Makyajlı kasa türkiye duyurusu:
    https://www.automagg.com/yeni-skoda-yeti-dizel-otomatik-ayricaligi-ile-ulkemizde/
    23 yaşındayım yaşımında verdiği hareketlilikleri baz alırsak aktif olarak her gün makyajlı 3008 kullanıyorum arada sırada i20 yeni kasası elime geçiyor bu ikisini kıyaslarsak mesela i20 ,3008 kadar memnun etmiyor.

    Yani her yere yakın araba , altı yüksek arabalardan daha iyi olacak diye bir şey yok.
  • Suv'sine göre değişir. Subaru Xv ile kaşkay'ın yol tutuşu bir değil ama genel olarak Suv'ler ağırlık merkezi yükseldiği için, genel süspansiyon yüksekliği de arttırıldığı için dezavantajlı başlıyorlar. Çok temel bir prensip, araba asfalta ne kadar uzaklaşırsa yol tutuş/çeviklik o kadar kötüye gitmeye meyillidir.
  • Mitsubishi Asx ile İzmirdeki efem çukuru virajlarında neredeyse ralli temposunda 60-70 km/h ile kaptırmıştık :) O zaman anladım ben Mitsubishi'nin altımda yatan Suv geçmişi kalitesini, L sandığımız viraj meğer U imiş anlık bir tepki ile karşı tepeye nasıl toslamadık ben de hâlâ anlamış değilim :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda yeti gerçekten iyi yol tutuyor, PQ35 platform kardeşi tiguaini kullanmadım ama yeti iyiyse oda iyidir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batistuta -- 14 Aralık 2017; 22:12:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart bir B sınıfı Hb o crossoverların hepsinden daha iyi yol tutar,

    Suv olmak tabiki de yol tutuşa ciddi dezavantaj

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Caddy çok iyi yol tutuyorsa fark etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suv aracım var auristen geçtim tabi ki yerden yüksek olduğu için virajlara girerken olsun yol tutuş aurise göre yavaş giriyorum öte yandan aurislere altını sürekli sürtüyordum şimdi öyle fazla kasmıyorum zaten bu kadar tartışılacak bi şey değil suv sport utility vehicle spor amaçlı araç yani beklentim tarla arazi değildi o açıdan hayal kırıklığı yaşamıyorum yandan geçen araçlara yukardan bakmak geçerken insanların bakması güzel.Memurum ne işim var arazide öyle olsaydı pickup yada traktör alırdım zaten falan filan....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane II yol tutuşu..!
    17 yıl önce açıldı
    C SEGMENTİ YOL TUTUŞ SIRALAMASI
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Caddy çok iyi yol tutuyorsa fark etmez

    O zaman daha iyi yol tutus icin focus vs. almak lazim fark yoksa.(editlendi.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceazr27 -- 15 Aralık 2017; 0:29:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Mitsubishi Asx ile İzmirdeki efem çukuru virajlarında neredeyse ralli temposunda 60-70 km/h ile kaptırmıştık :) O zaman anladım ben Mitsubishi'nin altımda yatan Suv geçmişi kalitesini, L sandığımız viraj meğer U imiş anlık bir tepki ile karşı tepeye nasıl toslamadık ben de hâlâ anlamış değilim :)

    Asx iyi bir platforma sahiptir.



    Bu araçlarla ortak platforma sahiptir.

    Suv araclar yol tutuşu nasildır?



    Arkalarda çok noktadan bağlantılı tam bağımsız süspansiyona sahiptir. Lancer ile aynı platform ama Lancer kadar yol tutmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullandığım en iyisi 2016 Bmw X5 di.. f30 320i dende f10 520i dende iyi yol tutuyordu çok şaşırmıştım.. 220 230 km lerde şerit değiştiriyodum banamısın demiyordu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Kullandığım en iyisi 2016 Bmw X5 di.. f30 320i dende f10 520i dende iyi yol tutuyordu çok şaşırmıştım.. 220 230 km lerde şerit değiştiriyodum banamısın demiyordu..

    Beş kişi yanlarken görmüşler, doğruluk payı nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Kullandığım en iyisi 2016 Bmw X5 di.. f30 320i dende f10 520i dende iyi yol tutuyordu çok şaşırmıştım.. 220 230 km lerde şerit değiştiriyodum banamısın demiyordu..

    Beş kişi yanlarken görmüşler, doğruluk payı nedir ?

    Doğru birlikteydik çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde bindiğim bir X5'te 305mm hayvan ötesi lastik vardı, kuru asfaltta baya iyi tutuyorlar, o 4 çekerin stabilite hissi falan. Fakat kombine virajlarda F30'la rekabet edemez, ciddi sert süspansiyona rağmen. 220-230kmh hızlarda stabilite hissi anlaşılır, o hız bantlarında yol tutuş adına çıkarım yapmak zor. W140'da 220 giderken tık diye şerit değiştiriyor, düşük hızlarda ise dökülüyorlar.
  • Eşimin ve çocukların isteği üzerine ilk defa Suv sınıfına geçiş yaptım ben de.



    Önceleri Laguna, Mondeo, 156, Insignia ve arada Golf, Focus ve Astra sahibiydim Tucson 4x4 aldım, annemde de Yeti var.



    Aracın limitlerini henüz zorlamadım ama ş.içindeki hızlı köşe dönüşlerde tahmin ettiğimden daha iyi daha dirençli bir tutunması var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle,



    W140 ın düşük hızlarda gövde kontrolüne bakınca yüksek hızlarda güvensizlik yaşatacağını sanıyorsun ama verdiği tepki tam aksi yönde, aklıma hep jiroskop gelir o anlarda bir şekilde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sh5 diye anılan 2009 forester sahibiyim. Daha önce mk3 ve mk2 kasa leonlarim vardı. Sürekli 4 çeker olduğu için mi ağırlık merkezi aşağıda boxer motor olduğu için mi bilmem ama leonlari çok aramıyorum yol tutuşunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Benimde bindiğim bir X5'te 305mm hayvan ötesi lastik vardı, kuru asfaltta baya iyi tutuyorlar, o 4 çekerin stabilite hissi falan. Fakat kombine virajlarda F30'la rekabet edemez, ciddi sert süspansiyona rağmen. 220-230kmh hızlarda stabilite hissi anlaşılır, o hız bantlarında yol tutuş adına çıkarım yapmak zor. W140'da 220 giderken tık diye şerit değiştiriyor, düşük hızlarda ise dökülüyorlar.

    W140'ı daha yeni almışım. Binmişim 2-3 kilometre ya yürüdüm ya yürümedim al kharj şehrinde yeni işe başlamışım o yüzden yolları da bilmiyorum. Bir viraj gördüm biraz hızlıydım, hızlı dediğim 45 falan aniden direksiyonu kırdım döneyim diye kafadan bir kaydı Allah dedim:) O an cam da kapalı ne ses geliyor nede direksiyonda bir titreme oldu, önümden görüntü kayıyor film şeridi gibi:) Öndeki aşırı kaster açısı ani dönüşlerde özellikle viraj içindeki lastiğin yanaklarını yere basıyor. Bu kaymayı park ederken bile hissediyorsunuz ama direksiyondan değil ses ve görüntü olarak :) Direksiyonunda bile amortisör var:)



    Sık ani virajlarda W140 dağılır, keskin virajlarda W140 dağılır. İlginçtir bendeki W140 s320'nin arkası önünden daha ağırdı:)



    Otobanda ise yavaş süratlerdeki gibi ani direksiyon hareketleri yapılamadığı için araç yol tutuyor olur. W140'ın aerodinamisi ve süspansiyon ayarları, çalışması uzun yol aracı budur dedirtiyor. W140 ile keyifle yonca dönmüşlüğüm de vardır ama Accord ile o viraj kat be kat daha keyifliydi. W140 ile viraj içinde hızı arttırarak arkasını cm cm yoldan koparıyordum ama Accord ile bodoslama dalıyordum viraja, üstüne üstlük virajda da hızı arttırarak çıkıyordum.


    W140 ile video çekemedim ama burda Medine şehrindeki yonca kavşakta Accord ile dönüyorum.
    https://drive.google.com/folderview?id=0BzGmTXXd4lMBa01Wd2Z4cHgwSlk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 15 Aralık 2017; 7:26:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Batistuta kullanıcısına yanıt
    Yeti suv degil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efetarikk

    Yeti suv degil

    Siz sanırım pek tanımıyorsunuz aracı, yada kübik tasarımından dolayı farklı segmentte bir araç diye düşünüyorsunuz.

    wiki bilgisi:
    http://www.wikizero.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvxaBrb2RhX1lldGk

    avrupa suv satış rakamları ve satışta olduğu sürece genelde ilk 5'e girmesine bir örnek;
    http://carsalesbase.com/european-sales-2015-q1-q3-midsized-suv-segment/

    skoda'nın ingiltere sitesinde hala satışta 4x4 ve 2.0 dizel stoklarda olduğu için satışı devam ediyor:
    http://www.skoda.co.uk/models/yeti-outdoor

    Şuda kendi sitesinden:
    Since its market launch, the ŠKODA Yeti has touched the hearts of SUV enthusiasts
    Piyasaya sürülmesinden bu yana ŠKODA Yeti, SUV tutkunlarının kalplerine dokundu

    Makyajlı kasa türkiye duyurusu:
    https://www.automagg.com/yeni-skoda-yeti-dizel-otomatik-ayricaligi-ile-ulkemizde/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efetarikk

    Yeti suv degil

    Bence de ama ne olduğu da belli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.