Yarbay
26 Nisan 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
12 üye
Görüntülenme
Toplam: 46 (Bu ay: 2)
Gönderileri

Merhabalar arkadaşıma pc toluyorum.


bu gece fiziksel toplamayı bitirdik.


b550m pro-vdh wifi


corsair vs 650 (gri)


rx5600xt sapphire pulse


jigsaw 2x8 3200 mhz ram


ryzen 5 3600


500 gb m2 san disk ssd


bu pcyi topladık ama ne hikmet ise ekrana görüntü vermedi. ekran kartını doğru mu takmadık diye 2. defa taktırdım gece geç vakit olunca saldık.


Sebepsiz yere kasa bipliyor.


Acaba neyden kaynaklanabilir? Genelde illa şu DUAL channel ram mevzusu hata veriyor ama fikri olan var mıdır?


Cmos sıfırlanması falan yapılmalı mıdır?

Merhabalar arkadaşlar,


AMD Ryzen 5 3600 serisi işlemci satın aldım. 1900 tl


b450 anakart kullanmayı planlıyorum.


AOC 24" 24G2U5/BK 75Hz ekran buldum 1328 tl civarına


anakartta da MSI B450-A Pro Max kullanma planım var 980 civarı bir fiyat var.


2x8 16gb 3200 mhz ram kullanma planım mevcut (600-650)


500 gb m2 + 1 TB hDD ekleyeyim diyorum. (900-1000)?


Şimdi gelelim tavsiye istediğim nokta şu; 9800 civarı bütçem var totalde. Dolayısıyla Ekran kartı odaklı bir kasa toplamam gerekiyor. RX 5600 XT civarı mı kullanayım? ya da ne önerirsiniz? buna göre de hem kasa hem PSU almayı planlıyorum.


mesela Corsair carbide serisi nasıldır kasa ayrıca anakart pin mevzusu da var.

Arkadaşlar merhaba hayırlı forumlar,

8kya kadar bir notebook bakıyorum çok çok uçuk olması gerekmiyor 1060 civarı ekran kartı olan ancak fan sesi çok az olan bir notebook arıyorum.

Daha önce Dell, Monster, msi kullandım. Acer da kullandım zamanında çok memnun kalmadım.
Son sızan bilgilere göre Türkiye'ye gelecek araçlar orta ekranın (SDA) Türkçeleşmesinin gecikmesinden dolayı Nisan 2018 ayına kaydı.


Araç 4 donanım olacak;
-İnform (Sadece manuel ve iki çeker)
-İnvite (Sadece cvt ve iki çeker)
-İntense (Sadece cvt 2x4 ve 4x4)
-İnstyle (Sadece cvt ve 4x4)
Fiyatları 125.000 TL ile 189.000 TL arası değişiyor...
Bu araçta yakında gelecek bir Mitsubishi meraklısı olarak ben de hemen bilgileri resimleri toplayarak bir başlık açayım dedim :)


Resmi bilgiler;

Mitsubishi Eclipse Cross

Karakteristik Dinamik Tasarım

Belirgin derecede keskin ve dinamik Mitsubishi SUV Coupe biçimi şu özelliklere sahip:
Farklı kemer çizgisi ve güçlü karakter çizgisiyle kama profili;
İleri eğimli arka cam;
Keskin kesilmiş arka kapı ve kısa çıkıntı (spoiler);
Ve güçlü bir sporcu imajını yansıtan adaleli çamurluklar.

MMC'nin DYNAMIC SHIELD ön tasarım konsepti, aracın performansını simgeleyen siyah bir radyatör ızgarası ile temsil edilen siyah orta alan tarafından görsel olarak oluşturulan koruyucu kalkan şeklini belirtmiş. Siyah alan, sol, sağ ve alt olmak üzere üç yönden kucaklanmaktadır. “DYNAMIC SHIELD, hem öncülüğün, hem insanı hem de otomobilin kendisini korumaya yönelik işlevlerini vurgular.” Demekte Mitsubisihi yetkilileri.

"Dinamik ve Karakteristik" arka tasarım;

Yüksek monte edilmiş ve uzatılmış arka lambalar etrafında yaratılan kübist tarzı ve öne eğik arka camı yatay olarak ikiye bölen tarzı ile ayırt edilmektedir.

Yandığında, boru şeklindeki LED fren lambaları ve merkezi LED yüksek montaj uyarı ışığı, kuyruk boyunca uzanan tek bir ışık çubuğu oluşturur ve Eclipse Cross'a arkadan geniş ve istikrarlı bir görünüm vermektedir.

Yeni bir kırmızı gövde rengi palete eklenmiş. Standart kaplama, yarı şeffaf kırmızı ve şeffaf kaplama ile ikiye katlanmış ve bu yüksek renk doygunluğu ve yoğunluğu ile son derece rafine edilmiş bir son kat oluşturulmuş.

Yatay gösterge tablosu, gümüş metal çerçeveler ve siyah / gümüş monoton renk şeması, dinamik ve sportif olan zarif bir iç mekan yaratıyor. İnce ekran ses sistemi ve Head Up Display ile fütüristik kokpit, araç sürücüsü için heyecan uyandırıyor.

Şık Coupe-SUV şeklini bozmadan 60/40 yatırılarak bagaj hacmini en üst düzeye çıkaran ve arkada oturanlara bol bol diz boşluğu sağlayan arka koltuk tasarımı oldukça işlevli görünmekte. Bu tasarım; yolcuların, arkaya doğru eğimli bir çatıya rağmen bol miktarda tavan ile en sevdikleri oturuş biçiminde uzun yolculuklarda rahatsız olmayacaklarının bir kanıtı.

Connectivity (Bağlanılabilirlik) yeni eğlenceli maceralara ilham verir

Eclipse Cross, sürücünün farklı bilgi türlerine daha kolay ve güvenli bir şekilde ulaşmasını ve yorumlamasını sağlayan Smartphone Link Display Ses sistemi, bir Touchpad (Dokunmatik yüzey) Denetleyicisi ve Head Up Display (Gögüslük üstü şeffaf bilgi ekranı) ile donatılmış.

Smartphone Link Display Audio, iPhone’unuzu arabada kullanmak için daha akıllı, daha güvenli bir yol olan Apple CarPlay'i destekler. Sürücü, Siri'yi veya Smartphone Link Display Audio'nun dokunmatik ekranını kullanarak; trafik koşulları için optimize edilmiş yol tariflerini almak, çağrı yapmak ve almak, kısa mesajlara erişmek ve müzik dinlemek için yol boyunca yola odaklanmasını engellemeyen bir yolla erişebilir.
Smartphone Link Display Audio, Google Maps, Google Play müzik ve diğer uygulamaların sesle çalışmasını sağlayan Android AutoTM’yi de desteklemektedir.
Touchpad Denetleyicisi, Apple CarPlay'ın yanı sıra radyo gibi ses işlevlerini de çalıştırabilir.

Dokunmatik Kontrol Panelini (Touchpad Controller) orta konsola yerleştirilmesi, sürücünün konumunu değiştirmeden Smartphone Link Display Audio sistemini kolaylıkla kullanmasına olanak tanımış.

Head Up Display (Gögüslük üstü şeffaf bilgi ekranı) ünitesi, araç hızını, aktif güvenlik sistemlerinden gelen verileri ve göz hareketini en aza indirgeyen ve anlık okunabilirliği sağlayan diğer gerekli bilgileri sunarak sürüşü daha güvenli hale getirmektedir.

All-Wheel Control (AWC) (Tüm tekerlerden çekiş) teknolojisi ile keyifli ve dengeli sürüş

Eclipse Cross, sürüş durumuna ve yüzey koşullarına göre arka tekerleklere optimum miktarda tork gönderen elektronik olarak kontrol edilen bir 4WD sistemi kullanmaktadır. MMC'nin Super All-Wheel Control (S-AWC) entegre araç dinamikleri kontrol sistemi, frenle etkinleştirilmiş AYC (Mitsubishi’ye özel Aktif yalpalama Kontrol sistemi) içerir. (AYC sistemi, sürücünün kullanım şekli ve araç davranışını doğru bir şekilde belirlemek için, direksiyon açısı, yalpa hızı, sürüş torku, fren kuvveti ve tekerlek hızı hakkında bilgileri toplayıp kullanarak, aracın sürücünün isteği doğrultusunda hareket etmesine yardımcı olmak için, tek tek arka tekerleklerde tork besleme ve frenleme kuvvetini yönetir.)

Ön kısma 3 noktadan gergi kule desteği eklenmesi ve özellikle arka kısımdaki yapısal bağlantının stratejik kullanımı, kasanın rijitliğini artırmaktadır. Sert gövde ve süspansiyonun detay optimizasyonu, hassas taşıma ve üstün araç dengesi sunar.

Eclipse Cross, doğru güç ve çevre performans dengesini sunarken şık bir SUV coupe'ye tam uyan iki güç ve aktarma seçeneği sunuyor.

- Yeni 1.5L direkt enjeksiyonlu turbo şarjlı benzinli motor, 8 Vitesli Spor Modu manuel geçersiz kılma özelliği ile yeni bir CVT'ye dönüştürülmüş şanzıman
- Eclipse Cross için özel olarak modifiye edilen 2.2L common rail doğrudan enjeksiyon turbo şarjlı dizel motor, yeni bir 8 vitesli otomatik şanzıman

Her iki güç ve aktarma organı kombinasyonu, sürücüye canlı bir sürüş deneyimi sunmak için oluşturulmuş.

Eclipse Cross Özellikler
Uz. × Gen. × Yük. (mm) : 4405 × 1805 × 1685
Dingil açıklığı (mm) : 2670
İz açıklığı (mm) Ön/Arka : 1545 / 1545
Motor & Şanzıman : 1.5 Litre Direkt Enjeksiyonlu Turbo Benzinli / CVT
2.2 Litre Dizel Turbo / 8 İleri Otomatik Vites
Sürüş Modu : Elektrik kontrollü 4WD



Benim motor hakkında bulduğum bilgiler;

-Motor kodu: 4B40
-161 Hp (5500 rpm)
-250 Nm Tork (1800 rpm) (Rölantiden itibaren 150 Nm)
- Mivec sistemi
- Aliminyum blok ve kapak
- Direkt enjeksiyon
- red line (6000 rpm)
Performans ve yakıt tüketimi (Değerler CVT ve 4 çeker versiyonu içindir.)

0-100 Km/h : 9.4 sn

Son hız: 205 Km/h

Yakıt tüketimi : En az 7L/100 km en çok 10.1L/100 km


Mitsubishi Eclipse Cross Amerika başlangıç fiyatı $21.000 olarak belirlendi...

Tüm Dünya'da standart donanımlar ise;

-7.0-inch touchscreen with Apple CarPlay and Android Auto
-Full dijital klima
-360-degree camera


6 ileri manuel şanzıman sadece önden çeker olarak sunulacak!

4 çeker sistemi birebir EVO sistemi





















Dördüncü nesil Mazda MX-5, hem 2016 Dünya’da Yılın Otomobili (WCOTY) hem de Dünya’da Yılın Tasarımı ödüllerinin sahibi oldu. Mazda, Mazda2’nin 2008 yılında WCOTY ödülünü almasından sonra ikinci kez bu ödüle sahip olurken, ödüllerin tarihinde her iki unvanı birden kazanan ilk model oldu.

Dünya’da Yılın Otomobili ödülleri, bir grup uluslararası otomobil gazetecisi tarafından 2004 yılında verilmeye başladı. Bu yılın jürileri 23 farklı ülkeden gelen 73 gazeteciden oluşuyor. 24 Mart tarihinde New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda verilen ödüllerde MX-5, finale kalan Audi A4 Sedan/Avant ve Mercedes-Benz GLC arasından sıyrılarak ödülü aldı. Dünya’da Yılın Otomobil Tasarımı ödülünün diğer finalistleri ise Jaguar XE ve Mazda CX-3’tü.

Mazda Kuzey Amerika Operasyonları Başkan ve CEO’su, ayrıca Mazda Motor Corporation İcra Sorumlusu Masahiro Moro, ödüller hakkında şunları söyledi: “Mazda MX-5’in hem Dünya’da Yılın Otomobili hem de Dünya’da Yılın Tasarımı ödüllerine layık görülmüş olması çok büyük bir onur. İkonik MX-5 roadster’ımız bir milyon adet üretime yaklaşırken, bu ödüller otomobilimizin genç, enerjik ve amacına uygun olmasının yanı sıra her Mazda’nın sürüşü kadar görüntüsünün de muhteşem olduğunun kanıtı.”

“Bu ödülü firmam adına kabul ederken, her Mazda çalışanını, perakende ortağını ve dünyada bu saf roadster’ın sürüş keyfini yaşamış tüm müşterilerimizi temsil ediyorum.”

Mazda Tasarım Bölümü Başkanı Ikuo Maeda ise şunları söyledi: “Bu ödülü kabul etmekten büyük gurur duyuyorum. Bu ödül, tasarımlarımızın dünyanın her yerinden insanları birbirine bağlayabileceğinin bir kanıtı. Yeni nesil serimiz, araçları hayata katmayı planlayan KODO-Hareketin Ruhu tasarım felsefemiz ile tasarlandı ve şeklinin güzelliğini sürekli olarak zarifleştirmeye devam ettik. Mazda, kendisiyle gurur duyan ve ilerlemeye devam eden bir Japon markası. Ayrıca biz de tasarımlarımızı daha da geliştirmeye devam etmek konusunda kararlıyız.”

Dördüncü nesil MX-5, SKYACTIV Teknolojisi ve KODO-Hareketin Ruhu tasarımına sahip araçlardan oluşan yeni nesil araç serisinin altıncı modeli. 2015 yılında küresel çapta piyasaya sunulan model, büyük ölçüde azaltılmış yüksüz ağırlığı, insan merkezli tasarımı ve ‘Jinba-ittai’ sürüş keyfi hissi sayesinde müşterilerden büyük ilgi gördü.

Yeni MX-5 şimdiye kadar 2015-2016 Japonya’da Yılın Otomobili ve 2016 Birleşik Krallıkta Yılın Otomobili (UKCOTY) ödülleri de dahil 30’un üzerinde ödüle layık görüldü. Modelin üstü açılabilir sert tavana sahip versiyonu Mazda MX-5 RF’nin ilk tanıtımı ise 2016 New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda yapılıyor.

Mazda, müşterilerin tekrar tekrar seçeceği ‘tek’ marka olma amacıyla sürüş keyfi veren otomobiller üretmeye devam edecek.

Kaynak: otopark
Mazda Mx-5'in soft top versiyonundan sonra beklenenen hard top versiyonu yerine daha rijit daha az ağırlığa sahip olan ve daha şık duran fastback versiyonu ile New York otomobil fuarında tanıtıldı.
Bence biraz Porsche havası kazanmış araç.





Mazda 3 önümüzdeki sene makyajlı olarak geliyor.





Mazda Tokyo Motor Show'da gerçekleştirdiği lansmanda yeni Rotary Konseptini tanıttı.

Sky-activ R motor olarak geçecek yeni motor ile birlikte şimdiye kadar yapılmış en iyi Mazda ünvanı ile Mazda RX-VISION ortaya çıktı.

Mazda Ceo'su Masamichi Kogai " Mazda her zaman yeni zorluklara karşı çalışıp yeni yapılar elde etmeye devam edecek çünkü müşterilerimizin "tek ve yalnız" dediği özgün sıfatımızı korumak istiyoruz." açıklaması yaptı.




Hakkında
Konum: İzmir
Meslek: öğrenci
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Mitsubishi
Mobil cihaz
Sony Ericsson
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 11 ay
Mesaj Sayısı: 2.024
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.278
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 82.717 (Bu ay: 454)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.630 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.