Şimdi Ara

Supplementler Kendi Markası Whey Alan Var Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
14.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • istanbulda bir tanıdığıma supplementler mağazasında önermişler. kendi adıyla çıkardıkları whey. benim anlayamadığım diğer markalar 250 tl filanken bunlarınki neden bu kadar ucuz? hiç kullanan oldu mu? volac diye bir firmanın wheyini kullanıyorlarmış. ham madde hollandadan geliyormuş ürün de macaristanda üretiliyormuş.
    https://www.supplementler.com/urun/supplementlercom-whey-protein-2000-gr-8349



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kyriakos -- 3 Eylül 2018; 2:26:7 >



  • supplementler.com kaliteli iş yapan bir firma ama ürünlere güvenemiyorum ben. Dünya çapında bilindik markaları kullanmak daha mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lentus

    supplementler.com kaliteli iş yapan bir firma ama ürünlere güvenemiyorum ben. Dünya çapında bilindik markaları kullanmak daha mantıklı
    ben almayı düşünüyorum. inşallah bi sıkıntılı durum veya oyun yoktur sağlığımızı kötü etkileyecek. ürün zaten macaristanda üretiliyormuş. 70 tl fark var optimumla şaşırtıcı cidden. gıda,tarım ve hayvancılık bakanlığı onayı var mı yarın soracağım.
  • Ben kullandım bitmesine az kaldı bir paketin. Ve protein proteindir ne fark eder ki prorich daha ucuz onu da deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trespuanie

    Ben kullandım bitmesine az kaldı bir paketin. Ve protein proteindir ne fark eder ki prorich daha ucuz onu da deneyeceğim.
    hiç şüphe verici bir durum oldu mu?
  • supplement fiyatlarının son kurlarla birlikte artmasından dolayı supplementler.com firması belki bu olaya biraz su serpebilmek için böyle bir şeye adım atmış olabilir. diğer bi esas , diğer markalar neden çok pahalıyken bu suppplementler.com markasının supplementleri neden ucuz diye bi soru olursa , bence kendileri olaya el atabildikleri içindir. yani şöyle düşünelim , mesela sen optium nutrition markasının protein tozunu alıyorsun , tamam da bu adamlar önceden fiyatını vs. belirliyor yani sana getirip satan adam diyor ki atıyorum x firmasının protein tozu 249 tl olacak yani adamlar ne diyorsa ve kur nasıl değişiyorsa fiyatta ona göre değişiyor , senin yapabileceğin tek şey belli bir fiyattan satabilmek fakat supplementler.com kendi markasını çıkararak bence biraz da bunun önüne geçmiş gibi geldi. hammadde hakkında bir fikrim yok fakat ucuz diye bilip bilmeden direk olarak kalitesiz denemez fakat günümüz şartlarında fiyat performans olarak en iyi toz olabilir. gerçi toz konusuna da gelecek olursak zaten fiyatlar belli , supplement fiyatları almış başını gitmiş weider in bi tozu olmuş 450 tl o yüzden bilinen bi markanın çok pahalı olmadan supplementi alınabilir. açıkcası bana fiyat performans olarak 1- supplementler(daha denemedim ama deneyebilirim) 2- scitec (denedim bence içerik olarak da fiyat olarak da en iyi supplement firması) önerebilirim. açıkcası zaten bunlar daha çok takviye edici gıdalar olduğu için bir weider ile scitec arasında dağlar kadar fark olacağını sanmıyorum.(illa fark vardır ama gözle görülecek farklar değil bunlar)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GameArenaRisc

    supplement fiyatlarının son kurlarla birlikte artmasından dolayı supplementler.com firması belki bu olaya biraz su serpebilmek için böyle bir şeye adım atmış olabilir. diğer bi esas , diğer markalar neden çok pahalıyken bu suppplementler.com markasının supplementleri neden ucuz diye bi soru olursa , bence kendileri olaya el atabildikleri içindir. yani şöyle düşünelim , mesela sen optium nutrition markasının protein tozunu alıyorsun , tamam da bu adamlar önceden fiyatını vs. belirliyor yani sana getirip satan adam diyor ki atıyorum x firmasının protein tozu 249 tl olacak yani adamlar ne diyorsa ve kur nasıl değişiyorsa fiyatta ona göre değişiyor , senin yapabileceğin tek şey belli bir fiyattan satabilmek fakat supplementler.com kendi markasını çıkararak bence biraz da bunun önüne geçmiş gibi geldi. hammadde hakkında bir fikrim yok fakat ucuz diye bilip bilmeden direk olarak kalitesiz denemez fakat günümüz şartlarında fiyat performans olarak en iyi toz olabilir. gerçi toz konusuna da gelecek olursak zaten fiyatlar belli , supplement fiyatları almış başını gitmiş weider in bi tozu olmuş 450 tl o yüzden bilinen bi markanın çok pahalı olmadan supplementi alınabilir. açıkcası bana fiyat performans olarak 1- supplementler(daha denemedim ama deneyebilirim) 2- scitec (denedim bence içerik olarak da fiyat olarak da en iyi supplement firması) önerebilirim. açıkcası zaten bunlar daha çok takviye edici gıdalar olduğu için bir weider ile scitec arasında dağlar kadar fark olacağını sanmıyorum.(illa fark vardır ama gözle görülecek farklar değil bunlar)
    yani alınır diyorsun.




  • valla eğer benim toz ihtiyacım olsaydı ya supplementlerin ürününü alırdım ya da scitec. sırf protein tozu diye gidip weidere 450 tl vermem ama durumun çok iyidir 450 lira seni pek bağlamaz o ayrı bi konu. neticede uzay mekiği almıyoruz hocam illa markalar arasında farklar olur fakat aminoasit profillerinde öyle dağlar kadar uçurum yok hatta scitec in içeriği çok iyi içerisinde arjinin bile var antrenmandan sonra alınca pump hala devam ediyor :D
  • gıda tarım hayvancılık izni varmıymış hocam bende bu ürünü alsam mı diye bakınıyorum
  • Alıp kullandıysanız yorumlarınız nelerdir?
  • Ben kullanıyorum şuanda, tadını çok beğenmedim ama topaklanmıyor kokusuda çok iyi sayılmaz. Benim gözümde orta derecede bunlar açısından onun haricinde protein tozunun ne gibi bir etkisini görmem gerekiyor bilmiyorum :D çünkü zaten iyi besleniyorum kullanmasamda olur sadece param var diye alıyorum
  • Whey aslında ucuz bi urun aracılar çok fazla komisyon payı aliyolar. Mesela wpc lerin kilosu 30-40 TL wpilerin ise 70-80 TL arası. Abdede herkesin guvendigi olmazsa olmaz markalarda bile hileli ürün satiliyodu. Yani kimse gerçekte wheyin içinde ne kadar protein var bilemiyo . Su bı gerçek 40 TL lik wpc ile 120 TL lik wpc aynıdır aradaki fiyat farkı marka bilinirliği pazarlamaya harcanan paradan ibarettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada markadan çok içerik önemli. Supplementler markası ülkemizde bu sektörün lideri. Bu kadar büyümüş bir firma kendini riske atmaz diye düşünüyorum. F/P ürün diye değerlendiriyorum ve bir dahaki alışverişimi bu ürün üzerinden yapıcam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 tane 1kg olan bitirdim sonra xcitec izole whey kullandım tad olarak çok çok yakın. daha sonra 2 kg lik büyük kutudan aldım supplementler.com un. Bitmek üzere bitince yine bilindik bi marka alıp ileride tekrar supplementlerin wheyine dönebilirim. Etki olarak tek başına toz etki yapmaz. çok faktör var dinlenme beslenme antreman yeterliliği vs. vs. Ucuz olmasından dolayı al geç ben 3kg yakın bitirdim işte bi sorun yaşamadım
  • https://www.proteinmarket.com.tr/urun/hardline-whey-3matrix-4000-gr BUNU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM VARMI BU SİTEYİ KULLANAN DAHA ÖNCEDEN ARKADAŞLAR
  • yc18 Y kullanıcısına yanıt
    Site birsürü mağdur bıraktı bu forumda kullanmayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.