Şimdi Ara

Superonline Modem İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
65.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba Superonline'da kullandığımız paketi iptal ettirdik modem iadesi yapacağız ama modemin yanında verilen kablo ve aparatlardan sadece LAN kablosu var diğerleri yok modemi iade ettiğimizde bir sıkıntı çıkarır mı bir bilginiz var mıdır? Yeni pakete geçmiştik bizimle ilgilenen eve gelen yetkili bana elinde ne varsa onu yolla dedi ama sizin de görüşünüzü almak istedim özellikle modem iadesi yapanlar cevap verirse sevinirim iyi günler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Superonline Modem İadesi: Ayrıntılı Bir Kılavuz

    Superonline internet hizmetinizden ayrılıyorsanız, modeminizi iade etmeniz gerekir. İade işlemini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmek için aşağıdaki talimatları izleyebilirsin:

    Modem Nasıl İade Edilir:

    • Superonline müşteri hizmetlerine 444 5 444 numaralı telefondan ulaşarak iade talebinde bulunabilirsin.
    • En yakın Superonline modem teslim noktasına gidebilir ve modemini orada teslim edebilirsin. Teslim noktalarının listesi için Superonline resmi web sitesini ziyaret edebilirsin.
    • Modemi, size gönderilen orijinal ambalajında teslim etmelisin. Eksik veya hasarlı ambalaj durumunda ek ücretler uygulanabilir.
    • Modem teslim edilirken kimlik kartını yanında bulundurman gerekir.

    İade Edilmeyen Modemler İçin Sonuçlar:

    Modemini iade etmezsen Superonline tarafından aşağıdaki yaptırımlarla karşılaşabilirsin:

    • Ek ücretler
    • Hizmet kesintisi
    • Yasal işlem

    Turkcell TV Plus Cihaz İadesi:

    Turkcell TV Plus cihazını iade etmek için Superonline prosedürünü izlemelisin. Cihazı, orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte teslim etmelisin.

    Önemli Hususlar:

    • Modemi iade etmeden önce internet hizmetini feshetmiş olman gerekir.
    • Modemi teslim ederken, cihazın çalışır durumda olduğundan ve tüm parçaların eksiksiz olduğundan emin ol.
    • İade işlemi genellikle birkaç iş günü içinde tamamlanır.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ben 1 hafta önce superonline fiber aboneliğimi iptal ettim.Modemi, fiber sonlandırıcıyı,iki adet adaptörü ve modem fiber sonlandırıcı arası r5 45 kabloyu birlikte verdim.İşlemlerim sonlandırıldı...
  • bigben33 B kullanıcısına yanıt
    Eksik parça var mıydı?
  • Bende yarın adsl modemi teslim edeceğim. Modem,adaptör,lan kablosu,adsl kablosu,splitter bunlar mevcut kutusuyla beraber. Aras kargo kodu verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatordulu

    Eksik parça var mıydı?

    Hayır sadece yukarda yazdıklarımı verdim.İptal ettirdim...
  • Modem ve adaptör yeterli. Kablolara gerek yok
  • Sadece modem yetiyor lan kblolari falan yokdu ortada vrdik oyle tv+ inda hdmi kablosu bendeydi
  • Teşekkür ederim arkadaşlar birazdan götüreceğim moremi sağolun cevaplar için
  • Modemi nereye iade ettiniz ?
  • Modemi nereye verdiniz? Herhangi bir turkcell bayisi oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loiloyse

    Modem ve adaptör yeterli. Kablolara gerek yok
    Bundan emin misiniz ? Sonradan 200 ₺ yansıtmasınlar ? Sözleşmede bütün zımbırtıları teslim edin yazıyor.
  • Kabloya gerek yok, Modem yeterli..Tv + varsa cihaz sadece..Kablo onemli degil..
  • Lanet olsun uğraştırdıkları işlere bak.
  • bende aynı konudan giderek birsey sorayım, taahhütüm birkaç güne bitiyor, netspeede geçmek için başvurdum, modemi iade etmem gerekiyor, türkcell hattı iptal etmeniz lazım dedi kayıt açmak istedi müşteri temsilcisi, netspeed iptal etmeyin geçiş olmaz o zaman diyor, cayma bedeli, modem parası yada artı bir fatura falan ödememem için prosedür nedir nasıl bir yol izlediniz? başına böyle bir olay gelen var mı acaba
  • Maalesef bu konuda bir bilgim yok
  • Turkcell'e iptal için dilekçe verdikten sonra size bir numara veriyorlar o numara ile Aras kargo olması lazım gidip modeme iade edeceğinizi söylüyorsunuz bu kadar sadece modem ve adaptörünü verdim bir sorun yaşamadım
  • Bende yeni iptal ettirdim superonline hizmetini.önce çözüm merkezine gidip dilekçe verdim modemide götürdüğüm halde almadılar, aras kargoyla göndereceksiniz dediler ve aynı gün tam içerikle gönderdim.kargo boşetinin üzerinde abone noyuda belirttim.Bir gün sonra arayıp hizmeti sonlandırdılar.Ertesi günde modem için aradılar gönderdim dedim.kargo takibinde teslim aldıklarıda gözüküyor.Az öncede mesaj geldi "iptal olan adsl hizmetinize ait modemi en yakın bayimize iade etmenizi rica ederiz.iade edilmeyen modemin bedeli faturanıza yansılatacaktır" diye.bakalım fatura gelince anlıyacağız artık modemide geçirip geçirmediklerini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killitbhr -- 25 Şubat 2019; 13:37:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killitbhr

    Bende yeni iptal ettirdim superonline hizmetini.önce çözüm merkezine gidip dilekçe verdim modemide götürdüğüm halde almadılar, aras kargoyla göndereceksiniz dediler ve aynı gün tam içerikle gönderdim.kargo boşetinin üzerinde abone noyuda belirttim.Bir gün sonra arayıp hizmeti sonlandırdılar.Ertesi günde modem için aradılar gönderdim dedim.kargo takibinde teslim aldıklarıda gözüküyor.Az öncede mesaj geldi "iptal olan adsl hizmetinize ait modemi en yakın bayimize iade etmenizi rica ederiz.iade edilmeyen modemin bedeli faturanıza yansılatacaktır" diye.bakalım fatura gelince anlıyacağız artık modemide geçirip geçirmediklerini.
    ben elden iade ettim. gpon cihazının seri nosunun farklı oldugunu falan söylediler. 6 yıllık cihaz. sonra kem küm edip ben sisteme gireceğim kabul edilimezse tarafınıda bilgi gelir vs dedi.


    bu söylediklerini yazılı olarak bana bildir dedim ama malesef bildirmedi bir problem olmayacağını söyledi.

    eve ulaştım mesaj geldi modemi iade edin falan filan diye aradım müşteri hizmetlerini saydım sövdüm otomatik mesaj olduğunu vs söylediler konu kapandı.




  • Biz bunu bir Turkcell bayisinden bilgi almak için sorduğumuzda bulunduğumuz şehirde bir bayiye göndermemizi istediler. Biz de oraya gönderdik, Yurtiçi ile çünkü kendisi bize yakındı, Aras ile göndermedik diye geçersiz sayıldı teslim alan adı soyadı yazıyor, iletildiği ortada. Buna rağmen modemin 150 TL cezası ile birlikte, 300 TL avukat parası dahi ödedik. Şimdi bizim bu ücretleri geri talep edebilmek için yapmamız gereken prosedür vs hukuki yol var midir? Müşteri hizmetleri olsa ses kaydı olur nitekim bayi söyledi biz de oraya gönderdik dedik x kargo şirketi ile dedik, bunların geçerliliği var midir? İzlememiz gerek yollar nedir, yardımcı olabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin_1903

    Biz bunu bir Turkcell bayisinden bilgi almak için sorduğumuzda bulunduğumuz şehirde bir bayiye göndermemizi istediler. Biz de oraya gönderdik, Yurtiçi ile çünkü kendisi bize yakındı, Aras ile göndermedik diye geçersiz sayıldı teslim alan adı soyadı yazıyor, iletildiği ortada. Buna rağmen modemin 150 TL cezası ile birlikte, 300 TL avukat parası dahi ödedik. Şimdi bizim bu ücretleri geri talep edebilmek için yapmamız gereken prosedür vs hukuki yol var midir? Müşteri hizmetleri olsa ses kaydı olur nitekim bayi söyledi biz de oraya gönderdik dedik x kargo şirketi ile dedik, bunların geçerliliği var midir? İzlememiz gerek yollar nedir, yardımcı olabilir misiniz?
    Hocam.
    Tüketici hakem heyetine durumu bildirin ama çok şey değişmez.
    Benden modem istediklerinde modem için nereye teslim yapacağız dediğimde bulunduğum şehirde yetkili modem teslim alabilecek bayi olmadığından dolayı aras kargo ve gönderi kodu verdiler.
    Ama cihaz bedeline avukat ücreti eklenmesi hukuksuz. Zaten sen cihaz ücretini ödemeyi kabul edip avukatlık olmamışsın. Ödemezse avukata veririz demiyor. Faturana yansıyacak deniliyor. Bence tüketici haklarından avukat için ödediğiniz bedeli alabilirsiniz. Yetkili olmayan bayiye gönderdiğiniz için cihaz bedeli konusunda size hak verilmeyebilşr.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.