Şimdi Ara

Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Sine-FİL Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
283
Cevap
11
Favori
11.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU



    "Bir sonraki hamlen ne, Jedi?"


    Cal Kestis'in 2023'te çıkacak olan STAR WARS Jedi: Survivor™'daki yolculuğunun bir sonraki bölümünü deneyimleyin


    . STAR WARS Jedi: Fallen Order™ olaylarından beş yıl sonrasını konu alan Jedi: Survivor, üçüncü şahıs, anlatı odaklı bir aksiyon- Lucasfilm Games ile birlikte geliştirilen Respawn Entertainment'ın macera oyunu.


    Respawn oyun direktörü Stig Asmussen, "Jedi: Fallen Order'ı tamamlamadan önce bile ekibimiz Cal, BD ve ekibin macerasını devam oyununa nasıl taşıyacağına dair bir vizyona sahipti" dedi. "Jedi: Survivor için, Jedi: Fallen Order'ın mirasını geliştirmek için Lucasfilm Games ile adım adım çalışıyoruz. Cal'ın hikayesini olgunlaştıkça ve hayatta kalırken genişletmek için daha dinamik Jedi savaşı ve sinematik hikaye anlatımı oluşturmak için ileri teknolojiden yararlanıyoruz. Bu yılın ilerleyen zamanlarında oyun hakkında dünyayla daha fazla şey paylaşmak için sabırsızlanıyoruz."


    Star Wars Jedi: Survivor, Jedi: Fallen Order olaylarından beş yıl sonrasını alıyor. Cal, galakside kalan son Jedi'lardan biri olmanın ağırlığını hissetmeye başlarken, İmparatorluğun sürekli arayışının bir adım önünde kalmalıdır. Güvenilir arkadaşı BD-1'in eşlik ettiği Cal, yolculuğunda bir dizi benzersiz ve ilginç karakterle tanışacak ve onunla ittifak kuracak. Jedi: Survivor, serinin dinamik savaşını yeni ve yenilikçi yollarla genişletecek. Cal, hayatta kalabilmek için yeni beceriler öğrenmeli ve Güç ile olan bağlantısını geliştirmelidir.



    Geliştirici : Respawn Entertainment - Lucasfilm Games


    Yayıncı : Electronic Arts


    Çıkış Tarihi : 17 Mart 2023


    Resmi Site :

    https://www.ea.com/games/starwars/jedi/jedi-survivor



    Duyuru Fragmanı :


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUEA Star Warsyoutube
    “What is your next move, Jedi?” Experience the next chapter of Cal Kestis’ journey in STAR WARS Jedi: Survivor™ - coming in 2023. Picking up five years after the events of STAR WARS Jedi: Fallen Order™, Jedi: Survivor is a third person, narrative-driven action-adventure game from Respawn Entertainment, developed in collaboration with Lucasfilm Games. #jedisurvivor #starwarsjedisurvivor #starwars
    https://www.youtube.com/watch?v=4HLDaBGdnLc




    Ekran Görüntüleri :


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 5 Eylül 2023; 17:58:51 >







  • Jedi Survivor'ı 47 saat sonunda, Jedi Master zorluk seviyesinde, bütün yan görevleri ve ek aktiviteleri tamamlayıp nerdeyse tüm haritaları sıfırlayarak bitirdim. Baya suyunu sıktım oyunun yani :) İlk oyunun bariz eksiklikleri olsa da zevk alarak ve devamını dört gözle bekleyerek bitirmiştim. Jedi Survivor ilk oyunun oldukça üstüne koymuş ve skalayı genişletmiş diyebilirim. Hani Fallen Order şu anda alfa sürümü gibi hissettirir herhalde. Bunu bitirdikten sonra ona hiçbir şekilde dönülmez, baya bir ekleme ve geliştirme yapmışlar Fallen Order'ın üstüne. Gelin artı-eksilerine geçelim hemen :




    ++ Grafikleri öyle enfes, muazzam olmasa da 1440p Ultra ayarlarda gayet göze hoş gelen bir görsel tasarıma sahip. İlk oyuna kıyasla en hoşuma giden şeyse -bu kıstasta tabii- Cal artık duvarlarda yürürken tuhaf bir blur efektine sahip değil

    ++ Star Wars ve Jedi olma hissiyatını dibine kadar yaşatmayı başarıyor. Yaratılan ortamlarda bulunmaktan oldukça keyif aldım

    ++ Gelişen oynanış ve skill sistemi oyunun en zevkli kısmı olmuş. Artık 2 yerine 5 tane duruşumuz var ve bunların hepsi taktiksellik ve çeşitlilik açısından oyunu canlı tutmayı başarıyor (ben en çok dual wield ve double-bladed ile ilerledim. Özellikle double-bladed tüm skiller açıldıktan sonra oyunun en güçlü duruşu haline geliyor. Dual wield da hem görsel olarak etkileyici, hem hasar-hız açısından en işlevseli, hem de saldırı animasyonunu yarıda kesip bloklamaya geçebildiğiniz tek duruş). Hepsinin kendi yetenek ağacı var ve bolca yeni combat hareketleri getirmişler. Ayrıca Force gücümüz de daha farklı ve efektif şekillerde kullanabileceğimiz yeni skill'lere sahip. Onun dışında parkur elementlerini de yine çeşitlendirip o tarafa da yeni alet edevatlar ve özel güçler eklemişler. Hatta BD1 bile artık can yenileme dışında farklı birkaç özelliğe daha sahip. Haritalarda dolaşıp keşif yapmak ve savaşmak çok daha eğlenceli olmuş. Binekler eklenmiş, haritalarda daha rahat gezebiliyorsunuz böylece. Ha bir de hikaye gereği bazı kısımlarda yanımızda yoldaşlarla ilerliyoruz ve aynı GOW'daki Atreus gibi onları aktif olarak da kullanabiliyoruz (oradaki kadar teferruatlı değil tabii ama yine güzel bir eklenti olmuş)

    ++ Düşman çeşitliliği son derece arttırılmış. Bu ve genel gameplay kalitesi sayesinde oyun beni 47 saat boyunca hiç baymadı

    ++ Koboh isimli merkez gezegende bir bara sahibiz. Burası ve etrafı, yaşayan bir dünya hissini verme konusunda başarılı bir iş çıkarmış. Hikaye gereği tanıştığımız ve açık dünyada denk geldiğimiz insanlar buraya gelmeye başlıyor ve ilerledikçe oldukça keyifli bir mekan haline geliyor. Pek çok diyaloga girip ek görevler alabilmemiz ve satıcılardan bi şeyler edinebilmemiz de hoş olmuş

    ++ Yeni eklenen Jedi Temple odalarındaki ve açık dünyadaki keşifler sırasında denk gelen bulmacalar son derece güzel olmuş

    ++ Haritalar ilk oyuna kıyasla çok daha büyük ve dallanıp budaklanıyor. Bunu doldurmak için de bir sürü şey eklemişler. İlk oyundaki saçma kılıç kabzası, BD1 özelleştirmeleri evet yine duruyor maalesef ama onun dışında bir sürü şey eklenmiş. Karakterimiz Cal artık sadece panço giymiyor, çeşit çeşit kıyafetler bulabiliyor. Farklı saç ve sakal stilleri var. Force ve Sağlık barını geliştiren veya skill puanı veren essence'lar var. Satıcılarda para değeri olarak geçen değerli madenler ve parşömenler var. Challenge Tear yani Meydan Okuma Yırtıkları var, hepsinde bambaşka görevler tamamlamanız gerekiyor. Ayrıca oyuna Perk sistemi de eklenmiş ve hem yeni Perk Slot'lar açmak hem de direkt yeni Perk'ler bulmak için yine haritayı keşfetmeniz gerekiyor. Yani anlayacağınız keşfetmek ilk oyuna göre çok daha faydalı ve keyifli olmuş

    ++ İlk oyunda düzenli bi Bounty Hunt sistemi yoktu, hikayede belli bi yerden sonra haritalarda rastgele biçimde ödül avcıları karşınıza çıkabiliyordu. Jedi Survivor'da bunu bir yan görev serisi haline getirmişler ve hepsini tek tek gidip avlamanız gerekiyor. Bazıları kendini biraz tekrar etse de genel olarak güzel ve zorlayıcı savaşlar çıkmış ortaya. Ayrıca bu görevlerin en sonunda ise çok hoş bir sürpriz bulunuyor (sevilen bir karakteri görüyoruz ama kim olduğunu söylemeyeceğim tabii)

    ++ Barımızda Holotactics isimli son derece eğlenceli bir mini-oyun bulunuyor. Herhalde Gwent'ten sonra ilk defa bir oyundaki mini-oyunla uzunca bi süre geçirdim

    ++ İlk oyundaki karakterlerimiz biraz 2 boyutlulardı, Jedi Survivor onlara derinlik katmayı başarmış




    Şimdi de oyunun eksik taraflarına geçelim :




    -- Oyunun en büyük problemi açık ara optimizasyonu. İlk oyun da bu açıdan çok başarılı değildi ama Jedi Survivor tam bir fiyasko. Ne PC'de ne de konsollarda dünya kadar güncellemeden sonra bile çok sağlıklı çalışmıyor. Neyse ki Frame Generation ve DLSS getirdiler de oynanabilir bi hale geldi. Hatta bana kalırsa bu sene o kadar büyük bir etki yapamamasının iki sebebinden biri de net bu. Yoksa benim gözümde oyun GOTY adayı olabilecek bir seviyede (diğer etki yapamama sebebi de bu senenin muazzam bir oyun yılı olması tabii)

    -- Optimizasyon dışında da bazı teknik problemler var. Her açmamda en baştan shader compilation yapıp 5-6 dakika gereksiz yere bekletmesi (ki hızlı ve boş bir SSD'ye sahibim), texture'ların bazen geç yüklenmesi, ara sahnelerde fps düşüşü, ara ara komple çökmesi...

    -- Hikaye zaman zaman ilgi çekici ve sürükleyici hale gelse de genel anlamda beni ilk oyun kadar sarmadı. İlk oyunda yeterli miktarda akılda kalıcı ve epik anlar varken bunda hem nitelik hem de nicelik olarak azdı. Ayrıca zaten ilk oyunun sonunda yanımızda hazır bir ekip varken 2.oyunun ilk yarısının, farklı sebeplerle dağılmış olan bu ekibi tekrar en baştan toplamaya çalışmak olması biraz sinir bozdu

    -- 5 farklı duruş var dedim evet ama bunların en fazla 2 tanesini aynı anda kullanabiliyorsunuz. Değiştirmek istediğinizde dinlenme noktalarından veya çok nadir karşınıza çıkan çalışma masalarından değiştirmeniz gerekiyor ki bu durum da sinir bozucuydu. Oyuncuya oynanış çeşitliliği sağlayıp sonra bunu yine kendi elinizle kısıtlamak ne kazandırıyor ki yani. Bu yüzden de sadece en rahat kullandığınız 2 stil ile devam ediyorsunuz çoğunlukla

    -- Dismemberment yani uzuv parçalama bu oyunda gelmiş ama Jedi Academy serisindeki gibi vurduğunuz yerin, vuruş açısına göre direkt kopması şeklinde çalışmıyor. Duruma göre rastgele şekilde ve organda gerçekleşiyor, bu da ilk oyundan iyi olsa da yine de tam anlamıyla tatmin etmiyor

    -- Hala ilk oyundaki gibi güçlü ve özel ataklar Force barından yiyor. Force barı sıfırlandıysa o envaiçeşit yeteneklerinizin nerdeyse hiçbirini kullanamıyorsunuz. Tamam ilk oyuna kıyasla Force barı daha geniş ve dolması daha kolay, öyle çok fazla boş barla ortada kalmıyorsunuz fakat yine de hala rahatsız edici bir dinamik bana kalırsa

    -- Üstte demiştim ama tekrarlayayım, evet her ne kadar keşif için bir sürü yeni unsur eklenmiş olsa da hala sandıkların çoğundan kabza veya BD1 için tasarım veya renk çıkıyor. İlk oyunda bu çıkanlar keşiflerin %80'ini oluşturuyordu. Jedi Survivor'da yaklaşık %30-35 civarına düşürmüşler ama yine de devam oyununda şu işi artık kaldırmaları gerekiyor

    -- Hologram harita ilkine göre okuması daha pratik olsa da bazı anlarda hala can sıkıyor

    -- Bu biraz fazla kişisel bi eksi ama o ikili Rancor ve ikili Oggdo boss savaşlarını kim düşündüyse kendilerini sevgiyle anıyorum :):):)




    İşte bu kadar. Sonuç olarak Jedi Survivor eksiğine gediğine rağmen benim her anından büyük zevk aldığım ve bırakmaya doyamadığım bir oyun oldu. Büyük ihtimalle bir üçleme planlıyorlar. İlk oyun çok temel ögeler barındıran hoş bir yapımdı. Bunda işleri oldukça büyütmüşler ama bazı önemli problemlerden yine de kaçamamışlar. Yapacakları son oyunda artık eksiklerin büyük çoğunluğundan kurtulmalarını diliyorum. 87/100

  • İlk oyun mükemmeldi umarım bu da güzel olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk oyunu oynarken aksiyon dan çok oradan oraya nasıl geçerim ordaki taşı nasıl kaldırırsam öteki tarafa geçiş yolu açarım dan ziyade daha çok aksiyon barındırırsa 2. oyun güzel olur Star Wars dediğin aksiyon dolu bir oyun olmalı bulmaca bilmece işlerini bırakmalılar full aksiyon bir star wars oyunu istiyoruz yetkililer duy sesimizi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GalacticHope -- 7 Ocak 2022; 12:55:56 >
  • Çıktığı zaman bitirmiştim çok eğlenceli bir oyundu biraz daha uzun yapılabilirdi demiştim bitince. Çabuk unutulan bir oyun olmuştu. İlk oyunun haritasına ve hikayesine olumsuz yorumlar görmüştüm. Bence hem haritası hem hikayesi hem oynanışı herşeyiyle mükemmele yakın bir oyundu. Hikayeli bir star wars oyunu, daha ne isteriz. İlk oyunda eksik yaptığı bir kaç ufak şeyi geliştirirlerse bu sefer daha uzun süre konuşulacak bir yapım olur. Ben yine zevkle oynayacağım orası kesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unchartedx -- 10 Ocak 2022; 5:40:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SW hayranı olarak çok beğenmiştim. Hatta konusunda övdüğüm için biraz eleştirilmiştim. Hikaye tabanlı olduğu için al oyna, bitir sat oyunu. İyi bir hikayesi olsun yeter.

  • Bugün EA, Respawn ekibinin 3 Star Wars oyunu geliştirdiğini resmi olarak duyurdu! Star Wars Jedi Fallen Order 2 resmen geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Respawn çok kaliteli stüdyoda EA bu adamlara çok yükleniyor sanki. Umarım güzel bir oyun olur :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Jedi'ın devam edeceği zaten oyun biter bitmez anlaşılıyordu ben FPS olacak dedikleri oyun için biraz daha merak yaptım. Olur da Republic Commando tadında bir oyun gelirse ortalığı alt üst eder, beni de evde koştururlar heyecandan.Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU 

  • Bu yıl çıkarsa tebrik ederim adamları Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU 

  • Star Wars Jedi: Survivor - Official Teaser


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUEA Star Warsyoutube
    “What is your next move, Jedi?” Experience the next chapter of Cal Kestis’ journey in STAR WARS Jedi: Survivor™ - coming in 2023. Picking up five years after the events of STAR WARS Jedi: Fallen Order™, Jedi: Survivor is a third person, narrative-driven action-adventure game from Respawn Entertainment, developed in collaboration with Lucasfilm Games. #jedisurvivor #starwarsjedisurvivor #starwars
    https://www.youtube.com/watch?v=4HLDaBGdnLc
  • Ekran Görüntüleri :


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU




  • Jeff Grubb 14 Mayıs'ta söylemiş aslında oyunun Survivor adı altında geleceğini. :)


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUventurebeat
    Star Wars Jedi: Survivor is just one game coming in a packed 2023
    https://venturebeat.com/2022/05/13/star-wars-jedi-survivor-is-just-one-game-coming-in-a-packed-2023/
  • Yapımcının söylediğine göre Star Wars Jedi : Survivor daha karanlık ortamlarda geçecekmiş. Oyun sadece yeni nesil konsollar için geliştiriliyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fps yapmasalar keşke. Fallen order combat şekli falan çok güzeldi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SWCA 2022: RESPAWN'IN STİG ASMUSSEN'İ STAR WARS JEDİ: SURVİVOR'I KONUŞUYOR VE SELEFİNİ DÜŞÜNÜYOR – ÖZEL


    STAR WARS JEDİ: FALLEN ORDER'IN ARKASINDAKİ YÖNETMEN , STARWARS.COM'A MERAKLA BEKLENEN DEVAM FİLMİNİN YENİ TEASER'I VE ÇOK DAHA FAZLASI HAKKINDA KONUŞUYOR.



    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

    Çeviridir :


    Kasım 2019'da piyasaya sürülen Star Wars Jedi: Fallen Order , kısa sürede şimdiye kadarki en çok beğenilen Star Wars oyunlarından biri haline geldi ve hayranlara uzun zamandır hayal ettikleri Jedi deneyimini yaşattı. Jedi: Fallen Order , Order 66'dan hayatta kalan bir Padawan olan Cal Kestis'i ve onun sadık droidi BD-1'i İmparatorluk çağında hayatta kalmak için mücadele ederken takip etti. İlgi çekici bir hikayede Cal, yeni yetenekler, müttefikler ve amaç buldu; oyun tarafında, kontroller sıkı ve aksiyon heyecan vericiydi. Ocak ayında bir devam oyunu duyuruldu ve şimdi oyuna bazı yeni ayrıntılarla birlikte ilk bakışımızı alıyoruz.


    Lucasfilm Games, Electronic Arts ve Respawn Entertainment bugün Star Wars  Celebration Anaheim 2022'de merakla beklenen devam filmi ve adı Star Wars Jedi: Survivor için sürpriz bir teaser yayınladı  . Bu düşüşten önce StarWars.com, hem Jedi: Fallen Order hem de Jedi : Survivor'ın direktörü olan Respawn'dan Stig Asmussen ile orijinal oyunun alımı, Cal ve BD-1'in dinamiği ve Jedi: Survivor'ın tonu hakkında konuştu. ' teaser'ı şu anlama gelebilir.   


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

    StarWars.com: Başlangıç ​​olarak, Jedi: Fallen Order açıkça hayranlar arasında büyük bir hit olmaya devam etti. Her zaman ilginç bulduğum şey, bir şey üzerinde çalıştığınızda, onun nasıl karşılanacağını gerçekten bilmiyor olmanızdır. Jedi: Fallen Order piyasaya sürülmek üzereyken duygularınız nelerdi ?


    Stig Asmussen: Gülüyor. ] Bu beni birkaç yıl geriye götürüyor. O zamanlar çok endişeliydim. Oyunla ilgili birçok dahili oyun testi yaptık ve iyi geri bildirimler alıyorduk, ancak halk arasında bir kez vahşileşeceğini asla bilemezsiniz. Star Wars hayranları en iyisini bekliyor, bu yüzden gerçekten bilmiyordum. Oyunu oynamayı çok sevdiğimi biliyordum. İnsanların benim ve ekiptekilerin hissettikleriyle aynı şekilde hissetmelerini umdum ve işe yaradı.


    StarWars.com: Oyun çıktığında ve tüm bu beğenileri ve harika incelemeleri aldığında, bu sizin ve ekip için ne anlama geliyordu?


    Stig Asmussen: Oyuna koyduğumuz tüm sıkı çalışmanın ve Lucasfilm ile yaptığımız çalışmanın onaylanmasıydı. Yayınlanana kadar uyumadım ve sonrasında da tüm yorumları okuduğum için uyuyamadım. İyi ve kötü puanlar adildi ve bunlar bir sonraki oyunda büyümek ve inşa etmek için kullandığımız şeyler.


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

    StarWars.com: Bu konuda gerçekten sevdiğim bir şey, Cal Kestis'i gerçekten harika bir izleyici vekili olarak bulmamdı. Onunla gerçekten özdeşleştiğini hissettim çünkü Cal bir keşif yolculuğundaydı ve sen onunla bir şeyler keşfediyordun. Bu karakterle ne elde etmek istediniz?


    Stig Asmussen: Görünüşe göre bizim için çok iyi sonuçlanmış, çünkü Metroidvania tasarımlı bir oyun yapmak istedik ve bu, oyuncunun ana karakterle bire bir kilit adım halinde olduğu anlamına geliyor. Cal'ın bu bitmemiş Padawan'dan bir Jedi'ye dönüştüğünü görmemiz gerekiyor ve bunu Cal ile her adımda deneyimlemelisin. Ve bence bu karakterle oyuncu arasında bir bağlantı vardı, çünkü bu yeni mekanikleri elde ettikçe, bu yeni Kuvvet yeteneklerini elde ettikçe, gerçekten Cal ile yolculukta olduğunuzu hissediyordunuz. 

    Ve Cam [Cal Kestis'i canlandıran Monaghan] bu karakterin kim olduğunu keşfederek ve tanımlayarak gerçekten harika bir iş çıkardı. Senaryoda, kağıt üzerinde ne olduğu vardı, ama aynı zamanda ne yaptığı ve bundan gerçekten bağdaştırılabilir bir karaktere nasıl genişlediği de vardı.


    StarWars.com: Jedi: Fallen Order ile Star Wars'u oyun ortamına getirme konusundaki büyük öğrendikleriniz nelerdi ?


    Stig Asmussen: Takım için en büyük öğrenmemizin Star Wars'u her şeyden çok öğrenmek olduğunu söyleyebilirim. Bilirsiniz, herkes gelir, en büyük hayran olabilirler, Star Wars'u anladıklarını sanırlar . Ama onu her gün yaşayıp soluyana kadar, henüz yüzeyi gerçekten çizmediğini anlamayacaksın. Kendimi ve ekibin üyelerini Star Wars öğrencileri olarak görüyordum . Nasıl oyun yapılacağını biliyorum ama bu evrende işe yarayan, geçerli ve sağlam hissettiren bir oyun yapmak her gün bir öğrenme süreciydi.


    StarWars.com: Evet. Ve mevcut konsollardaki modern teknolojiyle yapabileceğiniz çok daha fazla şey var, ancak bunu nasıl gerçekleştiriyorsunuz?


    Stig Asmussen: Evet. Sonuç olarak, Star Wars , halihazırda çözülmüş tüm bu yaratıcı problemlerle hazır olarak yapılmış harika bir oyuncak kutusudur. Özellikle bir Jedi ile uğraşırken. Güç güçlerin var, ışın kılıçları. Seyahat edebileceğiniz tüm bu farklı dünyalara ve gezegenlere sahipsiniz, herkesin anladığı ve beklentileri olan yerleşik karakterlere sahipsiniz. Hepsi bu kadar. Ama bu araçları kullanırken, onlarla çalışan ve onlara uyan bir şey inşa ettiğinizden emin olmalısınız ve işte bu noktada işler biraz karmaşık hale geliyor, çünkü oyun için eğlenceli hissettiren mekanikler yapıyorsunuz. , ama aynı zamanda Star Wars için doğru hissetmeleri gerekiyor .


    StarWars.com: Jedi: Fallen Order'ın , oyun mekaniği veya bir an olsun, özellikle gurur duyduğunuz belirli bir yönü var mı?


    Stig Asmussen: Üç ana ayağımız vardı. Savaştık, keşif yaptık ve hikayemiz vardı. Her zaman onlarla evlenmenin bir yolunu bulmak, en büyük mücadelemizdi. Ama bunu gerçekten başardığımızı düşündüğüm bazı yerler oldu. Belki de Cal ve BD-1'in AT-AT'yi kaçırıp pilotluk yaptığı ve temelde İmparatorluğu harap ettiği Kashyyyk'teki AT-AT anını söyleyebilirim. Muhtemelen tüm bu parçaların bir araya gelmesinin zirvesi budur.


    StarWars.com: Artık resmen Star Wars Jedi: Survivor olarak adlandırıldığını bildiğimiz bir Jedi: Fallen Order devam filmi Ocak ayında duyurulduğunda hayranlar çok heyecanlandılar . Bir devam filminin ne olabileceğine dair fikirler üretmeye ve bunları Lucasfilm ile geliştirmeye ne zaman başladınız?


    Stig Asmussen: Böylece, Jedi: Fallen Order'ı bitirmeden bile ikinci oyunun ne olabileceğine dair fikirlerle ciddi bir şekilde çalışmaya başladık . Jedi: Fallen Order'dan devam filmine eklemek istediğimizi bildiğimiz pek çok şey bıraktık - sanırım kurgu odası katından çağırırsınız - . Bunlardan bazıları, savaş için daha fazla duruş veya hikaye ile nereye gideceğimiz, Cal ve mürettebatın nasıl gelişeceği ve büyüyeceği, dünyalara ve seviyelere nasıl yaklaşacağımız gibi geliyor. oyun ve onları genişletin ve geçmişte olduğundan daha canlı hale getirin. Ama evet, her gün bu şeyleri düşünüyorsun. [ Gülüyor .]


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

    StarWars.com: Cal ve BD-1 dinamiğinin hem karakter hem de oynanış açısından gerçekten işe yaradığını düşündüm, öyle ki ikisi bir arada olmadan bir devam filmi hayal bile edemezdim. 


    Stig Asmussen: Devam filminde Cal ve BD-1 ile nereye gittiğimiz hakkında hiçbir şeyi mahvetmek istemiyorum, ancak bağlantılarının olduğundan emin olabilirsiniz. Onlar gerçekten özel bir ikili. Biz sadece Cal'i düşünmüyoruz, Cal ve BD-1'i ve her zaman ne yaptıklarını düşünüyoruz. Oyunu yaparken bu bizim yasamızın bir parçası.


    StarWars.com: BD-1'in ne kadar çıkış yapan bir yıldız olduğuna şaşırdınız mı?


    Stig Asmussen: Şaşırdığımı söyleyemem. İnsanlar BD-1'i seviyorsa, bunun çoğu muhtemelen BD-1'i sevmemiz ve bu sevgiyi onu yaratmaya, onu hayata geçirmeye koymamızla ilgilidir. 

    Book of Boba Fett'in BD droidleri olduğu zaman bölümünü gördüğümde ve bunu çocuklarımla izlediğimde gözlerimden yaşlar geldi. Yaptığımız oyunun ötesine geçen bu sevimli, sevimli karakteri toplu olarak yaratmamız gerçekten özel bir şey.


    StarWars.com: Jedi: Fallen Order hakkında sevdiğim bir şey , filmlerin ötesinde Star Wars ilmine gerçekten dalmış olmasıydı . Dathomir'e gitmek gerçekten heyecan vericiydi çünkü bunu bir video oyununda göreceğimi hiç düşünmemiştim ve bunun tüm destan için gerçek bir sevgi gösterdiğini düşündüm. Bu ruh Jedi: Survivor'da dört gözle bekleyebileceğimiz bir şey mi? 


    Stig Asmussen: Kesinlikle. Dathomir, Jedi: Fallen Order'ın çok erken aşamalarında , oyunu yaratırken ilgilendiğim bir gezegendi. Dathomir, karanlık olduğu, kelimenin tam anlamıyla büyülü bir yer gibi göründüğü için - bu zaman diliminde sahip olduğumuz karanlık zamanlar tonuna hizmet etti. Star Wars: The Clone Wars'da görmüştük ama bu kadar araştırılmamıştı. Ama biliniyordu. Buranın gidebileceğimiz bir yer olduğunu hissettik ve oyunda başarmak istediğimiz birçok şeyi belirleyebilirdik ve dünya çok zengindi ve savaşta eğlenmek için iyi bir duraklama alanıydı. ve oyun. Orada zombiler var. [ Gülüyor .] Demek istediğim, oradaki video oyunları.


    StarWars.com: Mevcut nesil konsolların gücü, Jedi: Survivor'ı oyun perspektifinden genişletmenizi veya daha iyi hale getirmenizi nasıl sağladı?


    Stig Asmussen: Bence en büyük şey ışın izleme veya aydınlatma. Bu, daha önce ürettiğimiz her şeyin çok ötesinde bir sadakatle her zaman gerçek zamanlı aydınlatma yapmamızı sağlıyor. Gerçek zamanlı olduğu için, ışıkları değiştirdikçe değişiklikleri görebiliyoruz - hemen, aslında. Bu, cilalamak için daha fazla zamanımız olduğu anlamına gelir, bu da daha fazla yineleme yapabileceğimiz ve daha filmsel hissettiren daha iyi sonuçlar elde edebileceğimiz anlamına gelir.

    Bunun ötesinde, bu konsollarda tonlarca içeriği gerçekten hızlı bir şekilde yüklememize izin veren bu yanan hızlı sürücülere sahibiz. Her zaman akışlı oyunlar üzerinde çalıştım - yükleme ekranları olmayan oyunlar. Bu konsolların bu kadar hızlı depolamaya sahip olması işi daha da kolaylaştırmış. Bunlar muhtemelen en büyük iki faydadır. PlayStation 5'in kontrol cihazında incelediğimiz bazı gerçekten ilginç dokunsallıklar var ve bu genel olarak daha kolay bir süreç. 


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU

    StarWars.com: Respawn , Star Wars Celebration'da Star Wars Jedi: Survivor için bir teaser yayınladı . Söyleyebileceğin pek bir şey olmadığını biliyorum, ama bu konuda beni etkileyen bir şey, parçanın havası. Gizemli ve tehditkar ve bunun mağazada olabileceklerin bir yansıması olduğunu söyleyip söylemeyeceğinizi merak ediyorum.


    Stig Asmussen: Evet, başardın. Tam orada, tonundaki amaç bu, oyuncuya bir sürü soru bırakmak ama çok merak ediyorlar. Oyun tamamen hayatta kalma ile ilgili. Bu yüzden adı Jedi: Survivor . Karanlık zamanlardalar ve Cal ve mürettebat hayatta kalmak için ne gerekiyorsa yapıyorlar. Bu, diğer zamanlarda tatsız olarak kabul edilebilecek insanlarla bağlantı kurdukları anlamına gelebilir. Bunların bir kısmı fragmanda tasvir ediliyor ve yine, hiçbir şey vermek istemiyorum, ama kesinlikle bir his var… Hiçbir şeyi mahvetmek istemiyorum, üzgünüm! [ Gülüyor .]


    StarWars.com: Devam filmiyle yolculuğa devam etmek için heyecanlı olan Jedi: Fallen Order hayranlarına söylemek istediğiniz bir şey var mı ?


    Stig Asmussen: Evet! Oyunu taraftarlar için yapıyoruz. Her gün kanımızı, terimizi ve gözyaşımızı döküyoruz. Bizim için kontrol cihazını oyuncuların eline vermekten ve onlara  değerli olduğunu düşündükleri bir Star Wars deneyimi yaşatmaktan, oynarken eğlenmekten ve yüzlerinde bir gülümseme bırakmaktan daha önemli bir şey yok. Bunu hafife almıyoruz. Bu evrende inşa ettiğimiz ve ona katkıda bulunduğumuz gerçeğini gerçekten takdir ediyoruz. Taraftar yanımızda.




    Bu konuşma, netlik için düzenlendi ve kısaltıldı.


    Kaynak : https://www.starwars.com/news/swca-2022-star-wars-jedi-survivor-interview





  • Star Wars Jedi: Survivor - Official Teaser Trailer | PS5 Games


    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUPlayStationyoutube
    “What is your next move, Jedi?” Experience the next chapter of Cal Kestis’ journey in STAR WARS Jedi: Survivor™ - coming in 2023. Picking up five years after the events of STAR WARS Jedi: Fallen Order™, Jedi: Survivor is a third person, narrative-driven action-adventure game from Respawn Entertainment, developed in collaboration with Lucasfilm Games. #PS5Games #jedisurvivor #starwarsjedisurvivor #starwars
    https://www.youtube.com/watch?v=f22IVaqCAdw
  • STAR WARS Jedi: Survivor ™ , İstek Listesi için Mağaza Sayfası


    https://store.playstation.com/tr-tr/concept/10005114/



    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUPlayStation Game Sizetwitter
    “🚨 STAR WARS Jedi: Survivor™ , Store Page For Wishlist 🟦 https://t.co/z2lHFHDjlj”
    https://twitter.com/PlaystationSize/status/1550467804062793728
  • STAR WARS Jedi: Survivor ™ PSN Database'de Mart 2023 Başı (Belki Şubat Sonu) İçin Listelendi.



    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONU
    Star Wars Jedi : Survivor | PS5 | ANA KONUPlayStation Game Sizetwitter
    “🚨 STAR WARS Jedi: Survivor™ Listed For Early March 2023 (Maybe Late Feb) on PSN DB”
    https://twitter.com/PlaystationSize/status/1550474136115363841
  • Star Wars'tan yeni bir RPG oyunu gelmesi lazım. İsteyen Jedi olsun isteyen Sith olsun.

  • lego star warsu fallen order kadar sevmedim bu oyunda umarım fallen orderın formülünü bozmazlar

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.