Şimdi Ara

(Ss'li) 70 Madde ile Sadece Tembeller Toplu Taşıma ve Araba Kullanır (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
500
Cevap
9
Favori
24.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Hala boş verilerle algı yapmaya çalışıyorsunuz yillara göre artan araba sayısı ve araba kazası oranını koyarsam aşırı bir düşüş olduğunu görürsünüz bu insanlığın gelişmesiyle alakalı daha, güvenli kullandığımız araçlar artık yani verinin hiçbir değeri yok

    en tehlikeli 2. ulaşım aracı bisiklet ilki de motosiklet attığınız veriye göre atarken okuyor musunuz bunları?
    Bence siz okumuyorsunuz... Buyurun detaylıca bakınız.

    Riding a bike is not more dangerous than driving a car. In fact, it is much, much safer:

    Under even the most pessimistic of assumptions:
    Net effect of driving a car at 65mph for one hour: Dying 20 minutes sooner. (18 seconds of life lost per mile)
    Net effect of riding a bike at 12mph for one hour: Living 2 hours and 36 minutes longer (about 13 minutes of life gained per mile)

    https://www.mrmoneymustache.com/2013/06/13/bicycling-the-safest-form-of-transportation/

    Çok daha fazla detay linktedir.




  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Hala gerçekçi düşünmüyorsun, ben işe yağmurda geldiğimde nerde giyinip soyunacağım, hangi iş yeri bu imkanı veriyor?
    Karda bisiklete kaç kere bindin? 2 teker öyle her ortamda ayakta durmaz.
    Isı üreten vücut terler, terlemeye devam etmediğin anda ani sıcaklık değişiminden her hastalığa müsait olursun,
    Belediye - karayolları bisikletliler için yol / ayrı şerit yaptı da ben mi kullanmadım?
    Şehir içinde sen ben saygılıyım bisikletliye ama geri kalan yüzde kaça tekabül ediyor da sorgusuzca güvenebiliyorsun?
    Bisiklet derneklerine üyeyim ama hiç kimse senin gibi yollara güvenmiyor bizde, sende çok güvenme ben diyim. Ama Türkiyede tabi bu. Avrupa da çok rahat dediğin şeyler yapılabilir, yapıyoruz.
  • Faydalı bir konu, teşekkürler.

    Yılda milyonlarca Mercedes satan bir ülkenin ekonomi bakanı da, Hollanda Başbakanı da işine bisikletle gidip geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bisiklet kültürünü yaygınlaştırmak gerekir ama bizim insanların buna ayak uydurması uzun zaman alır. Yani 1 kişi bunu istese 5 kişi burun kıvırır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Iyide bisiklet sürmek zaten araba kullanmaktan daha iyi ben araba örneğini verinizin işe yaramadığını anlatmak için verdim

    Burda anlatılan spor yapmak ömrü uzatır buna kimse karşı çıkmıyor
    Benim dediğim yürümek biskletten daha güvenlidir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ø kullanıcısına yanıt
    Avrupa da bisiklet yolları ve bu yollarda girenlere saygı var. Bizde şehircilik araçlar için insanların bisiklet gibi taşıtları kullanacaklarını düşünenler Yok.

    Önce heryere sağlıklı şekilde bisikletin kullanılabileceği yollar yapılsın ve bu kişilere saygı duyulsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korkusuzkahraman86 K kullanıcısına yanıt
    Bisiklet kullanan yok ki devlet yatırım yapıp bisiklet yolu yapsın...

    Arz talep meselesi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dürüstİnsan

    Bisiklet kültürünü yaygınlaştırmak gerekir ama bizim insanların buna ayak uydurması uzun zaman alır. Yani 1 kişi bunu istese 5 kişi burun kıvırır.
    Evet tembellik ve rahatlık düşkünü olduğumuz için bence çok çok daha zor, böyle devam ederse bin yıl daha zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 24 Nisan 2019; 14:19:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Tam tersi. Belediye yapar Halk bunu görür bisiklet alır.

    Cep telefonu nu halk mu talep etti yoksa yapıp halka mi sunuldu?

    Vizyon sahibi kişiler halkin.ileride.ihtiyaci olur diye halkin aklına gelmeden birşeyler yapar Halk bunu görür adapte olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkusuzkahraman86 -- 24 Nisan 2019; 14:22:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok pesimist düşünüyorsunuz. Çoğu kişi bisiklet sürmenin zorluklarından bahsetmiş. Gelin size zorluk anlatayım. 6 yıl boyunca Gebze- Şirinevler arasını bisikletle gidip geldim. Bunu haftanın 3 günü düzenli olarak yaptım. Son 2 yıldır da en az haftada 1 kez gidip gelmekteyim. 2011 yılında kendime şöyle bir hedef koymuştum her ay kenara 500 Lira koyup araba parası biriktirecektim. O yıllarda 500 Lira yaklaşık 300 Dolar'a tekabül ediyordu bu birikimi döviz cinsinden yapmaya karar vermiştim. 2016 yılında bu hayalimi gerçekleştirdim ve bisikletin bana sağladığı tasarruf ile araba aldım.

    Bahanelerinizin arkasına sığınmayın. Şirinevler ve Gebze arasında Türkiye'de konsantre şekilde rastlayacağınız barzolar ve bisiklet karşıtı insanlar var. Bu iki semt arasını bilenler bilir Türkiye bisiklete bakış açısını en iyi yansıtan yerler. Günlük git-gel 85-90 km yol. İçinde eğimli yokuşu da var köpeği de var mangal yapan dayısı da var trafikte sıkıştıran arabası da var Gebze-Harem minibüsü de var..

    Bazı şeyleri duymazdan gelin. Arkanızdan laf atan kişilere cevap vermeyin. Maalesef insanımız empatiden yoksun. Sizin ne durumda olduğunuzu düşünmeden hareket edebiliyor o yüzden trafikte hep temkinli olmak gerek. Bu geçen 8 yılda sözlü tartışmalar olsa da hiç fiziki kavga yaşamadım. Bu karşıma gelen insanların iyi olmasından değil benim bakış açımdan kaynaklı yoksa çoğunuzun imkanı olsa öldürmek isteyeceğiniz tipler denk geldi "eyvallah" diyip geçip gittim.

    Kısaca yazımı bitireyim. İstanbul'da iş çıkışı saatinde bisiklet ve raylı sistem en hızlı 2 ulaşım aracıdır. Metrobüsü dahil etmiyorum çünkü insani şekilde yolculuktan saymıyorum. Saat 5'de Gebze'de işten çıkıp Bostancı'dan İdo ile gittiğimde 6 buçukta, Kadıköy'den Şehir Hatları ile gittiğimde 7 buçuk- 8 arasıda evde oluyorum. Araçla gittiğim zamanda da 7den önce evde olmuyorum. Genelde 2 buçuk saat sürüyor yol. Üstüne köprü ücreti ve yakılan mazot da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aizanoi -- 24 Nisan 2019; 14:42:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkusuzkahraman86

    Tam tersi. Belediye yapar Halk bunu görür bisiklet alır.

    Cep telefonu nu halk mu talep etti yoksa yapıp halka mi sunuldu?

    Vizyon sahibi kişiler halkin.ileride.ihtiyaci olur diye halkin aklına gelmeden birşeyler yapar Halk bunu görür adapte olur.
    Öyle mi? Halk bisiklete ve bisiklet yollarına karşı... Çünkü bisikletin avantajlarını düşünecek kapasiteye sahip değil, çünkü TEMBEL!

    Örnek!

    Isparta halkı bisiklet yollarının kaldırılmasını talep etti, belediye de bisiklet yolunu kaldırdı!
    www.gazete32.com.tr
    Isparta halkı bisiklet yolunun kaldırılmasını değerlendirdi – Gazete32
    http://www.gazete32.com.tr/isparta/isparta-halki-bisiklet-yolunun-kaldirilmasini-degerlendirdi.html







  • Bisiklet yolu bile olmayan, park kuralları olmayan, kısaca hiçbir şeyi olmayan sadece yol verirse uyulan kişisel kuralları olan bir ülke. Geçenlerde yolda duran araca arkadan çarparak iki kadının yaralandığı haberi gördüm, şoförlüğü bile olmayan bir ülke. Siz neyi tartışıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otoyola bisikletle mi gideyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4EFD9F126

    Bisiklet yolu bile olmayan, park kuralları olmayan, kısaca hiçbir şeyi olmayan sadece yol verirse uyulan kişisel kuralları olan bir ülke. Geçenlerde yolda duran araca arkadan çarparak iki kadının yaralandığı haberi gördüm, şoförlüğü bile olmayan bir ülke. Siz neyi tartışıyorsunuz?
    Kendiniz söylüyorusunuz şoförlüğü bile yok diye... O zaman arabaya da binmemeli, karşıdan karşıya da geçmemelisiniz. Peki arbaya da bindiğinize göre sizinki bir mazeret değil mi sadece?
  • Bisiklet kullanmayı çok seven biri olarak birkaç defa işyerine bisikletle gitmeyi denedim. İlk olarak çok tehlikeli. Minibüsler tarafından ezilme riski oldukça yüksek. İkinci olaraksa işyerine gittiğimde cımcık ter olmuştum oradaki kimse benim ter kokumu çekmek zorunda değil. Bisiklet bir spordur ve işe spor yaparak gidilmez.
  • Ne tembel milletimiz varmış ya! Bisiklet yolu yokmuş , tehlikeliymis bilmem ne! Bence siz bahane üretip duruyorsunuz . Tembellik iliklerimize kadar işlemiş!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buroigil

    Bisiklet kullanmayı çok seven biri olarak birkaç defa işyerine bisikletle gitmeyi denedim. İlk olarak çok tehlikeli. Minibüsler tarafından ezilme riski oldukça yüksek. İkinci olaraksa işyerine gittiğimde cımcık ter olmuştum oradaki kimse benim ter kokumu çekmek zorunda değil. Bisiklet bir spordur ve işe spor yaparak gidilmez.
    Londra'da bisiklet yolu pek nadir, çalışanların %56'sı işe bisikletle gidiyor.
    https://www.telegraph.co.uk/health-fitness/body/get-bike-statistics-show-should-cycle-work/

    1. Cycling to work lowers your risk of an early death

    2. Every hour spent cycling adds an hour to your life

    3. Cycling's carbon footprint is less than a tenth of a car's ...

    4. ... and it's ten times cheaper, too

    5. The number of cyclists rises and cycling deaths or serious injuries fall

    6. On average, cyclists take one fewer sickness days every year

    7. Cycling saves the NHS billions of pounds

    8. Middle-aged men who cycle are 30pc less likely to suffer from impotence

    Umarım daha detaylı incelersiniz... Translate yardımcı olur İngilizce bilmiyorsanız.

    Tüm mazeretlerin karşılığı linkte.

    Ayrıca ter kokusu bakterilerden kaynaklanır, bisiklet öncesi duş alırsanız bunun önüne geçersiniz.

    Ter tek başına koku yapmaz, terleyen bölgeyi temizlerseniz daha sonra oluşacak kokunun da önüne geçersiniz. Bakın insanların %56'sı işe bisikletle gidiyor, dediğiniz sorunlar olsaydı gitmezlerdi Avrupa'da...

    Minibüs konusuna gelirsek. Bisiklet süren sayısı arttıkça kaza riski azalır.




  • Theologist kullanıcısına yanıt
    koyduğu örneğe bak.

    sence bu adamlar gibi kaç kişi bisiklet kullanıyor türkiyede?

    boş yapıyorsun çok boş.

    hele hele istanbulda böyle bir olay imkansız.

    Bisikletlilerin ölümle sonuçlandığı kazaları yazsam buraya senin 50 maddeden fazla yapar.

    Bu arada çalışıyorsun ve 50 madde yazdın? Hmm ok :)

    Bu arada arkadaşa link göndermişssin %56 diye ama o haberde böyle birşeyden bahsedilmemiş


    Ayrıca çok bilmişlik yapmayı da kes.Burada herkes cahil sen akıllı gibi davranıyorsun.İnsanlar canını sokakta bulmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caneycaney -- 24 Nisan 2019; 15:1:18 >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Yaya iken yürümek bile tehlikeli.

    Isparta'da bisiklet yolu varken bile sürülmüyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneycaney

    koyduğu örneğe bak.

    sence bu adamlar gibi kaç kişi bisiklet kullanıyor türkiyede?

    boş yapıyorsun çok boş.

    hele hele istanbulda böyle bir olay imkansız.

    Bisikletlilerin ölümle sonuçlandığı kazaları yazsam buraya senin 50 maddeden fazla yapar.

    Bu arada çalışıyorsun ve 50 madde yazdın? Hmm ok :)

    Bu arada arkadaşa link göndermişssin %56 diye ama o haberde böyle birşeyden bahsedilmemiş


    Ayrıca çok bilmişlik yapmayı da kes.Burada herkes cahil sen akıllı gibi davranıyorsun.İnsanlar canını sokakta bulmadı
    Evet işim bilgisayarla, arkada kayıt ve render alırken bir diğer ekranda burayla ilgileniyorum.

    Pek kullanan yok Türkiye'de çünkü tembeliz.

    Ölüm istatistiklerini attım. Türkiye'de bisikletin karıştığı kaza 8 bin, diğer araçların karıştığı ölümlü yaralamalı kaza 297 bin.

    Karşılaştırmasını sen yap.

    Yayalar bile bisikletlilerden çok daha fazla riskte, 8 bine karşılık 37 bin yaya yaralanmış veya ölmüş.

    İstanbul'un sorunu daha çok tembel ve rahatına düşkün insanın yaşıyor oluşu.

    Yine sorun tembellik yani.

    kaynakları önceki mesajlarda paylaştım, tekrara düşmeme gerek yok sanırım.

    Ayrıca verdiğim linkte altta anket var. Orada işe nasıl gittiğini işaretlersen çıkan sonuçları görebilirsin. %56 işe bisikletle gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 24 Nisan 2019; 15:3:53 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.