Şimdi Ara

(Ss'li) 70 Madde ile Sadece Tembeller Toplu Taşıma ve Araba Kullanır (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
500
Cevap
9
Favori
24.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Demokritos

    Param var, üşengeç değilim. Sana ne?
    Kullandığın araba ithal, servet dışarı akıyor.

    Kullandığın araba çevreyi kirletiyor.

    Kullandığın araba birilerini ezerek öldürebiliyor her an.

    Kullandığın araba dünyayı zehirliyor.

    Kullandığın araba gürültü çıkarıyor.

    Kullandığın araba yer işgal ediyor fazlasıyla.

    Bencilliğin de böylesi... Paran var diye yukarıdaki zararlara yol açma hakkın yok. Üşengeç değilsen zaten kullanmazdın, çünkü senin de sağlığını riske atıyor.
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Ankete gore mi karar verdin londra toplumunun %56 sinin ise bisikletle gittigine?

    Ben de izmirde anket yapsam mesela hukumeti chp den cikaririm.
    Koydugun bir makale, arastirma da yok bu konuda.

    Verdigin rakamlar bir anlam ifade etmiyor keza bisiklet kullanan sayisi az. Bu bugatti veyronla mi daha cok kaza olmustur yoksa toyota ile mi sorusuna benziyor.

    Bugatti kullanan kac kisi var? Cok az. Tipki bisiklet suren sayisi gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caneycaney -- 24 Nisan 2019; 15:52:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amele gibi bisiklete mi bineceğiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneycaney

    Ankete gore mi karar verdin londra toplumunun %56 sinin ise bisikletle gittigine?

    Ben de izmirde anket yapsam mesela hukumeti chp den cikaririm.
    Koydugun bir makale, arastirma da yok bu konuda.

    Verdigin rakamlar bir anlam ifade etmiyor keza bisiklet kullanan sayisi az. Bu bugatti veyronla mi daha cok kaza olmustur yoksa toyota ile mi sorusuna benziyor.

    Bugatti kullanan kac kisi var? Cok az. Tipki bisiklet suren sayisi gibi...
    Ankete göre karar verdim ama karşılığı da var istatisksel olarak.

    Sadece Londra'da işe bisikletle gidenlerin sayısının artışı

    (Ss'li) 70 Madde ile Sadece Tembeller Toplu Taşıma ve Araba Kullanır

    In London some 155,000 now ride to work, up from 77,000 in 2001, meaning around 20 per cent of the UK's cycling commuters are Londoners.

    Nationwide the number of commuters getting to work by bike has grown by nearly 100,000, increasing by 14 per cent to 741,000.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 24 Nisan 2019; 16:0:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VerumTR

    Amele gibi bisiklete mi bineceğiz
    Hollanda, Almanya, Danimarka komple amele o halde?

    Halbuki onların ürettiği arabayla işe gidiyorsun...

    Onlar o arabayı sana satmak için fabrikaya bisikletle gidiyorlar...

    Sen o araba için hayatının yarısını feda ediyorsun, çürüyorsun onlar da dünyayı gezip zenginlik ve mutluluk içinde yaşıyorlar.
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Arazi koşulları bir değil ayrıca yağmuru çamuru yokuşu falan derken uzar o iş hiç keyfimi bozamam araç varken tam bir amelelik. Spor için yapanlara bir şey diyemem o olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VerumTR

    Arazi koşulları bir değil ayrıca yağmuru çamuru yokuşu falan derken uzar o iş hiç keyfimi bozamam araç varken tam bir amelelik. Spor için yapanlara bir şey diyemem o olabilir.
    Yokuşlu araziler için istisna koymuştum konunun başında.

    Bizim insanımız 200 metre ötedeki fırına 200 gram ekmek almaya 2 ton arabayla gidiyor.

    10 Km civarı herhangi bir yere arabayla gitmek, yokuş yoksa TEMBELLİKTİR!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 24 Nisan 2019; 16:8:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    Çözümü basit.

    Belediye bisiklet konusunda çocuklarla, gençlerle işbirliği yapacak.

    Gerekirse sübvanse edecek. Gençler bisikletleri ile yollara çıksın kimse vır vır edemez. Talep arzı doğuracak.

    Alıntıları Göster
    Sorun da şu;

    Gençler Survivor, bilgisayar oyunu, sosyal medya ve dizilerden başını kaldıramıyor ki... Tembellik artık genlere işlemiş... Konuda da değindiğim tam olarak bu. Tembel olduğumuz için bu durumdayız, belediye veya şehirler bize göre şekilleniyor çünkü...

    Bir zamanlar heryerde İnternet kafe açılması gibi, talep arzı doğurur, arz talebi değil.




  • Spor olarak tamam arada sırada da tamam ama toplu taşıma kullanmayı hayatından çıkar demek ne hocam ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Malesef bu öneriler iyi niyetli ama uygulanabilir değil. Londra veya Amsterdam'da birkaç gün geçiren herkes neden onlar gibi olamayacağımızı kolayca anlayacaktır. Ben de maddelerle yazayım, 50'yi bulmaz ama aynı formatta olsun..

    1. Bisikletin yoğun kullanıldığı Avrupa şehirleri DÜZdür. Bizim şehirlerimiz yokuşludur. Belki bizde Konya, Adana gibi şehirlerde bisiklet kullanılabilir (zaten kullanılıyor)
    2. Amsterdam, Londra gibi şehirlerde iklim serin ve yağışlıdır. Bizim ülkemizde yılın 6 ayında güneşin alnında toz toprak içinde bisiklet sürmek zulümdür.
    3. Avrupa'da sürücüler dikkatli, hız limitlerine uygun ve bisikletlilere saygılı araç kullanırlar. Bizde de bu alışkanlıklar zaman içinde yerleştirilebilir ama şehir içi yollarımızda sürekli bir inşaat, hafriyat hazır beton kamyonu trafiği var, yakın gelecekte bu emniyetli şartları oluşturmak mümkün değildir. Bisiklet kullanmakta inat ederseniz hayatınızı riske atarsınız.
    4. Siz hiç Amsterdam veya Londra'da araba kullanıp park yeri aradınız mı? Ben kullandım, oradaki kurallar ve uygulamalar Türkiye'de olsa bizim şoförler UKOME binası önünde kendini yakar. Kimse beş dakika bile yolu işgal edemiyor, araban park yeri çizgilerini yarım metre taşarsa cezayı yiyorsun.
    5. Amsterdam, Londra gibi şehirlerde ofis binalarında bisikletliler için imkanlar vardır (bisiklet park alanı, duş ve soyunma odası gibi). Bizde böyle alanlar kafenin sigara içme alanı, çardak vs. olarak kullanılacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazları bisikletle çok terlersiniz ve otobüste hayatınız şoförün elindeyse dediğinizin aksine bisikletleyken hayatınız sizin değil trafikteki diğer tüm sürücülerin elindedir çünkü motorsiklet ve bisiklete ülkemizde araç muamelesi yapılmaz.

    Onun haricinde eğlencelidir ve güzeldir bisiklet sürmek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeeSin06

    Spor olarak tamam arada sırada da tamam ama toplu taşıma kullanmayı hayatından çıkar demek ne hocam ya
    Maddelerle sıraladım dezavantajlarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    Örnek verdiğiniz çözümlerden sadece bisiklet tercihinin değişmesi işe yarayabilir onunla da yine terlerim illa,bir damla bile terlesem eve taksiyle dönüp iş yerine arabayla gelirsem bir anlamı kalmaz ki

    Alıntıları Göster
    şehir/yol bisikleti + artan kondisyon ile terlemezsiniz.

    bir arkadaşım ev-okul arası 11 km sadece gidiş yapıyor sabahları. yaklaşık 30-35 dk sürdüğünü söylüyor. terlemiyor.

    çok ağır bir yokuş çıkmayacaksanız terlemezsiniz merak etmeyin.

    ben 4-5 senedir okula bisikletle gidiyorum. bisikletim bir şehir bisikleti. her gün gidiş geliş 5 km yol yapıyorum. çoğu zaman arabayla gidip gelmekten az sürüyor yol. ve çok keyifli oluyor. öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VerumTR

    Arazi koşulları bir değil ayrıca yağmuru çamuru yokuşu falan derken uzar o iş hiç keyfimi bozamam araç varken tam bir amelelik. Spor için yapanlara bir şey diyemem o olabilir.
    amele sensin bisiklet de sana....

    işine bak. kimseye hakaret etme hakkın yok.

    bindiğin araç ile şişko ve işe yaramaz biri olup çıkacaksın. o zaman da amele diye caka satarsın ortalarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AFB8954A9

    Malesef bu öneriler iyi niyetli ama uygulanabilir değil. Londra veya Amsterdam'da birkaç gün geçiren herkes neden onlar gibi olamayacağımızı kolayca anlayacaktır. Ben de maddelerle yazayım, 50'yi bulmaz ama aynı formatta olsun..

    1. Bisikletin yoğun kullanıldığı Avrupa şehirleri DÜZdür. Bizim şehirlerimiz yokuşludur. Belki bizde Konya, Adana gibi şehirlerde bisiklet kullanılabilir (zaten kullanılıyor)
    2. Amsterdam, Londra gibi şehirlerde iklim serin ve yağışlıdır. Bizim ülkemizde yılın 6 ayında güneşin alnında toz toprak içinde bisiklet sürmek zulümdür.
    3. Avrupa'da sürücüler dikkatli, hız limitlerine uygun ve bisikletlilere saygılı araç kullanırlar. Bizde de bu alışkanlıklar zaman içinde yerleştirilebilir ama şehir içi yollarımızda sürekli bir inşaat, hafriyat hazır beton kamyonu trafiği var, yakın gelecekte bu emniyetli şartları oluşturmak mümkün değildir. Bisiklet kullanmakta inat ederseniz hayatınızı riske atarsınız.
    4. Siz hiç Amsterdam veya Londra'da araba kullanıp park yeri aradınız mı? Ben kullandım, oradaki kurallar ve uygulamalar Türkiye'de olsa bizim şoförler UKOME binası önünde kendini yakar. Kimse beş dakika bile yolu işgal edemiyor, araban park yeri çizgilerini yarım metre taşarsa cezayı yiyorsun.
    5. Amsterdam, Londra gibi şehirlerde ofis binalarında bisikletliler için imkanlar vardır (bisiklet park alanı, duş ve soyunma odası gibi). Bizde böyle alanlar kafenin sigara içme alanı, çardak vs. olarak kullanılacaktır.
    1. Yokuşlar için istisna koymuştum başa zaten. Herkesin iş ve evi arası yokuş değildir sanırım.

    2. Türkiye için Sonbahar ve ilkbahar hatta kış bile güneyde gayet elverişli bisiklete, aynı şekilde soğuk iklim yerlerinde de yaz elverişli. Kimse 4 mevsim bisiklet kullanma şartı koymuyor ki? Ama sonuç değişmiyor yani bizim bisiklet kullanmamamız iklimden bağımsız.

    3. Bizde bisiklet kullanılmadığı için bisiklet yolları yok, ve sürücüler saygısız, bisiklet kullanım oranı arttıkça bisiklete olan saygı da artıyor doğrudan.

    4. Park konusunda da bisikletlilerin duyarlılığı etkilidir, bisiklet yolunu işgal eden araçlara karşı şikayet oluşturulursa cezai işlem de gelir ve böylece sorun ortadan kalkar.

    5. Yine bisiklet kullanımı arttıkça bisikletlilere olanak da artar. Mesela bisiklet kullanılmayan bir şehirde bir AVM neden bisiklet parkı yapsın ki?




  • tomthejeer kullanıcısına yanıt
    Ameleliği meslek olarak yapanlara sen hakaret ediyorsun şu an. Aynen araba kullanan herkes şişko zaten saçmaladın :) Neyse yıllar sonra eğer buralarda olursak hatırlat bana bu sözünü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Maalesef Tekirdağ'da olduğum için bisiklet kullanamadım. Adı üstünde tekirDAĞ.
  • Ne kadar sığ yorumlar var hapiste ben size bin tane akp bin tane chp taraftari tacizci bulurum siyasi gorusle ne baglanti kuruyorsunuz . Takvim gunes ahaber falan bunlarin amaci zaten iç savaş cikarmak okumazsaniz izlemezseniz hiçbir sey kaybetmezsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zonguldak da çarşıdan bizim eve bisikletle çık sen bi konuşalım sonra
  • astegon kullanıcısına yanıt
    Aldırmayın buda böyle biri. Hep bu tarz Kendi düşüncelerini dikta ile kabul ettirme sadece Kendi dediğinin doğru olduğuna inanma gibi durumları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.