Şimdi Ara

skoda favorit almak mantikli mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
29.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 bin tl butcem var, aklimda skoda favorit almak var...temizi rahatlikla bulunuyor ve tofas,samara vb. araclara gore yakit,konfor ve genel dayanimda avantajli. Merak ettiklerim ;

    - 1.3 motorun lpg de yakit tuketimi nasil ?
    - kronik sorunlari nedir ? yedek parca sikintisi var mi ?
    - son olarak elimde kalir mi ? 2.el piyasasi nasil ?



  • akbil daha sorunsuz olur
  • Bir dönem favorit yine bir dönemde forman alıp kullandım. Emin olun hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece hararetine dikkat edeceksiniz.
    Askerden geldiğim ilk gün araçla dışarı çıktım kavşakta motokurye virajı alamayıp benim stopu kırmıştı çiftini 50 tlye değiştim ona göre hesap et.
  • 15 yıl evvel bizde station olan model Forman vardı.

    Hatırladığım yakıtı az ama çekişide azdı.Birde köye giderken hep harareti yükselirdi sağa çeker keyfini beklerdik

    Halen temizi varsa az yakıtı için alınabilir belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    15 yıl evvel bizde station olan model Forman vardı.

    Hatırladığım yakıtı az ama çekişide azdı.Birde köye giderken hep harareti yükselirdi sağa çeker keyfini beklerdik

    Halen temizi varsa az yakıtı için alınabilir belki.



    o zamanlar yaş kaçtı başgan
  • bende bikaç yıl benzinli kullandım iyiydi
    2.el piyasasının hiç önemi yok, kullanacaksan al yoksa alma, kullandım işimi gördüm dersin, benim favoriti bir müezzine satmıştım oda bir artiste satmış. çok zaman geçti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 18 Aralık 2017; 13:52:46 >
  • KeNaN-24 kullanıcısına yanıt
    Hararet icin yazlik termostat mi taktirdiniz ? Manuel fan fugmesiyle mi acip kapiyordunuz ?



    Lada samaralar bile cok pahalanmis , kredi cekipte bu devirde araba icin borca girilmez yol gene favorite cikiyor :) 1-2 sene binip durumumu toparlayinca satmayi planliyorum elimde kalmaz heralde.



    Bu tur eski arabalarda boya ve degisene bakiliyor mu ? Curuk,carik disinda neye dikkat edeyim ?
  • temizi denk gelirse al bin. neden alınmasın.
  • Direk fan koydur tuş yardımıyla açar kapatırsın
    Ayrıca kontakları kronik olarak çabuk bozulur tuştan kontaklı yaptır dörtlünün yanında herhangi boş bir tuşa bağlat start-stop gibi çalıştırırsın havalıda olur
    Aracın motorundan çok çürük çarık olayına dikkat et benim araç şiddetli yağmurda su alıyordu sağ çamurluktan kazalıymış düzgün yapılmadığından gider kanalından yol bulup yolcu tarafının paspasına su geliyordu.
    Hararet olayı normal olduğu için yağına yağ kapağına (tahin kıvamında yağ olmaması) çalışmasına rolantisine v.s dikkat et bilen bir ustayada gösterirsen sıkıntı yaşamassın birde mümkünse 91 model üstü tercih et




  • Tek derdi hararet.Fazla sıkıştırmaya gelmez.
  • Ben samara diyorum o paraya enjeksiyonlu bulursaniz kacirmayin.
  • 6bin param olsun direk alırım. Öğrenci adamsan ideal. İki sene önce suzuki maruttile. 5.000 5.500 arası fiyatları vardı şimdi 9binden aşağı bulamıyorsun
  • orjinal olmayan parça dayanmıyor orjinal parçalarıda pahalı. Babam hep parçacı parçacı dolaşıyordu. 2 büyük kazadan sonra düzen tutmadı karşı tarafın kaskoku yaptırdı aracı ve bizde sattık. Dediğim gibi orjinal kullanılırsa eğer dayanıyor.
  • karbüratör ayar tutmuyor. cok iyi bir usta bulmalısın. çekişi gayet yeterli uzun yokuşlarda bir alt vitesi istiyor. marş motoru kaçırmaya müsait, oynanmış araçlarda şarjda tutmuyor. kışın içinde kömür sobası varmış gibi ısıtıyor. temizse oynanmamışsa şaside pas pas cürük çarık cok fazla değilse alınır binilir. parçaları ucuz.
  • aklınızda bulunsun 6 bine aracı alırım masraf yapmadan binerim olayı olmaz büyük ihtimalle.
    kenarda binliranız hazırda bulunsun her zaman.
    88-89 Reno 11 GTS bakın bence.
  • 93 94 95 modelleri Alman üretimdir yani içi siyah olacak

    17 ay 93 modeline bindim bir kere conta yaktı oda benden önceki 20 liralık taktırmış hararetine dikkat etmelisin ben ayrıca bir radyator fanı taktım termostatını başka msrkaya ait daha kalitelisini taktim sorun olmadı

    işyerinde bir arksdaşa sattim 3 sene önce hâlâ kullanıyor

    Alt taban çürüklerine dikkat et motor çok şıkırtılı çalışırsa alma
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Radyator fani derken ekstradan mi radyator fani taktirdin ? Hararete dikkat ederim Allahtan gostergesini koymuslar simdiki arabalarin bazilarinda yok. Bir tane buldum 1 parca sol on camurluk degismis harici hata boya yokmus adamin dedigine gore.



    Fakat araba 1 yila yakin yattigindan curumeler baslamis. Alip curuk carigini yaptirabilirmiyim ? Ortalama kaca patlar ?
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    ekstradan mi radyator fani taktirdin ?
    hayır öyle bir şey gereksiz,
    aralıklarla otomatik çalışan fan yetersiz gelirse
    direk kablo bağlantısı sürücüye yakın torpidonun bir yerine açma kapama düğmesidir.
    hararet yükseldiğinde otomatik fan açmazsa (fan müşürünün arızası veya adiliği)sen düğmeden açıyorsun
    aslında fanı sık aralıkla açacak fan müşürü daha iyi çözüm olur, müşürün kalitesi önemli, ufak ucuz bir parça cıvata gibi
    ben bunu kendi favorit arabamda yapmadım gerek görmedim hararet yapmadı, zamanında yeni ayarındaydı.
    bunu opel ascona dizel için yaptım, kapak contası hararete bağlı yanmıştı o sebeple, gözün hararet ibresinde olması lazım buda zor, en iyisi sık açan müşür bulmaktır.
    favoritde gerekmez, forman daha ağır olduğundan gerekirmi bilmem,
    favoritde gün boyu sık yağmurda saatlerce giderken temde, ön cam silecek son ayarda çalışırken çalışmaz olmuştu, sigortasının attığını buldum yeni taktım gene attı, kablo sardım kalınca, bu sefer yuvasını eritti, böyle bir sıkıntı yaşadım, sonraki az yağmurda gidilen zamanlarda idare etti bişey değişmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 19 Aralık 2017; 17:48:55 >




  • Skoda Favorit 1.3 Fabrika Teknik Verileri

    Motor: 4 silindir

    Motor hacmi: 1289cc 8V

    Eksantrik: Blokta tek eksantrikli

    Besleme: Karbüratör

    Maksimum Güç: 58 HP / 5000 d/d

    Maksimum Tork: 94 Nm / 3000 d/d

    Maksimum Hız: 150 km/h

    Hızlanma 0-100km/s: 14,90 sn

    Ağırlık: 875 kg

    Aktarma: Önden

    Frenler: ( ön / arka )Disk / Kampana

    Şanzıman: Manuel

    1. Vites 3,31

    2. Vites1,91

    3. Vites1,27

    4. Vites0,93

    5. Vites0,72

    6. Vites**

    Lastikler: 165/70/13

    Gövde Tipi: Hatchback
  • Geçen sene vardı, hergün evden cıkınca önce sanayiye uğrardım birde temizini almıştım içi dılı pırıl pırıl duruyordu, ama çok para harcadım. İşin kötüsü harcadıgım paranın karşılıgını alsam iyi, o da yok bir yereini yaptırıyorsun bir yerei dökülüyor . İllalah ettirmişti.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.