Şimdi Ara

SİLİNEBİLİR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 29
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Huseyin-ZST (3 mesaj) beyinsis (3 mesaj) oyuncu11790 (3 mesaj) commandoer (2 mesaj) 17Scorpion (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (21 mesaj) Mobil (15 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR. UFAK BİR CAM İZOLASYONU İLE ÇÖZÜLDÜ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandoer -- 4 Ekim 2017; 17:12:22 >



    |
    |
  • Yarbay
    7584 Mesaj
    Bu konuda kanun belli. Aynı arıza üst üste iki kere veya farklı arızalar toplamda dört kere gerçekleşirse değişim isterseniz yapmak zorundalar. Onun dışında bir zorunlulukları yoktur. Müşteri memnuniyeti için kendi insiyatifleri ile yaparlarsa olabilir.

    Edit: Konu ile ilgili güncel bilgi konunun devamında mevcuttur. Benim bilgim eskide kalmış. Kanun değişmiş. Yanlış bilgimi düzelten ve doğru bilgiyi kaynağı ile birlikte veren arkadaşlara teşekkürler. Kanuna göre ilk altı ay içinde yaşanan arızaların değişim sebebi olabileceği bilgisi çıkıyor.

    @beyinsis
    @Orhun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 26 Eylül 2017; 21:36:6 >
  • Yarbay
    6399 Mesaj
    Ayıplı mal durumu söz konusu sanki. Biraz uğraşırsınız ama sıfır alabilirsiniz gibime geliyor. Tecrübesi olanlar gelip yazar zaten.

    İlk okurken Kuzey Kore yolunda oldu sandım Geçmiş olsun.
    |
    |
  • Yarbay
    2776 Mesaj
    Ayıplı mal değişim yapmalari lazim ama bu ülkede mahkemelerde süründuğümüz için ben olsam Kaderime razı olup tamirini beklerdim Sana ALLAH dan kullanici hatası dememişler



    Bırakın yapsınlar. Araçdan soğursanız tamirden sonra satarsıniz bu nedenden dolayi değer kaybi olmaz herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    5577 Mesaj
    Firma aracın fabrikasyon hatasıyla yolda bıraktığını kabul etmiş, aracın değişimini talep edin...Öncelikle firmayla görüşün, telefondan ziyade yüzyüze konuşarak daha fazla yol alırsınız.

    Kuzenimde mercedes cla 200 amg vardı, oda 1000 km olmadan yaşadığı bir sıkıntıdan aracını servise götürdüler. Şuan sıkıntı tam olarak neydi hatırlamıyorum, daha doğrusu süreci net hatırlamıyorum görüşebilirsem size yazarım tekrardan...Lakin aracını değiştirdiler, sıfır aynı donanım model aracı verdiler fakat biraz uğraşmıştı diye hatırlıyorum.

    O da bu süreç boyunca ikame araçla idare etmişti. Sık görüşemiyorum onun işlerinden dolayı eğer görüşürsem buraya yada size özel mesaj atarak süreci aktarırım. Fakat bayiye kesinlikle gidin, telefonda iş halletmeyin...
    |
    |
  • Binbaşı
    1839 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    vortex35


    Geçmiş olsun sizin gibi binlerce insan var benzer durumları yaşayan siz en azından şanslısınız ki servis fabrikasyon hatalı olduğunu kabul etmiş. Bence servisten aracın fabrikasyon hatalı olduğunu x parçasında hata olduğunu belirten bir yazıyı kaşeli imzalı şekilde alın. Alabilirseniz süreç çok hızlanır. Alamazsanız da Almanca bilen biriyle Mercedes'in Almanyada'ki iletişim birimine durumu net şekilde açıklayan bir mail atın. Direk fabrikayla bağlantılı olmanızdan dolayı işlem önce Mercedes-Benz Türk A.Ş.'ye oradan da aracı aldığınız bayiiye iletilecektir. Değişim ihtimalini ciddi derecede etkiler. Derseniz ki ben bunlarla uğraşmam, bayii de değişimi reddediyor o zaman dava açarsınız hakem heyeti 1 seneye kadar davayı büyük ihtimalle lehinize sonuçlandırır.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Böyle bir durumda değişim yapmaları için baskı yapardım.Mercedese yakışmayan durumlar bunlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    61 Mesaj
    Yasal garanti süresi bunun için var zaten.Fabrikasyon bir hata olursa düzeltilmesi için.Bayi aracın tamirini yapacakmış işte,size de mağdur olmamanız için ikame araç tahsis etmişler.Zırt pırt araç değişimi talep etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    5577 Mesaj
    Dostum tekrardan yazıyorum, kuzenimi aradım. Onun aracı eksantrik milinden doğan bir arıza yüzünden sıkıntı yaşamış, başta bayi tamir etmek istemiş vs vs fakat kuzenim hiç bir şekilde onay vermemiş, zaten 1000 km bile olmayan aracı kimse fabrikasyon hatasından dolayı kabul etmez. O da değişimi için talepte bulunmuş, aracı kabul etmeyeceğini söylemiş. Hatta süreci uzatırlarsa mahkemeye vereceğini söylemiş. Bayi bir noktadan sonra değişimi kabul etmiş ve gerçekleştirmiş. Üstte yazdım fakat yine yazayım aracı mercedes cla 200 amg...

    Burada yapman gereken şey, bayiye gidip aracının değişimini talep etmek. Sonuç olarak araç 25 günlük ve arıza senden kaynaklı değil, sakin ve inatçı şekilde işini yap... Belki kolayca bu talebinizi yerine getirecekler...
  • Kurmay Yarbay
    18845 Mesaj
    Yine bir Mercedes vakası daha. Graphys hocamızın davası nihayete ermek üzereyken. Firmanın tutumunu merak ediyorum en ufak bir değişiklik var mı bakalım.


    Bu arada en çok oy alan mesajdaki eksikliği düzeltmek adına:
    Tüketici kanunu içindeki Garanti Belgesi Yönetmeliği güncellendi 2014'de:

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-2.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 26 Eylül 2017; 20:27:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3185 Mesaj

    Tabi ki. Konusmasi ne kadar kolay. Bir ton para verdiginiz bir araba 20. gün sizi yolda bırakacak ve “garanti” bunun icin var diyecekseniz.



    Pes !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 26 Eylül 2017; 11:37:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pegasus00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5804 Mesaj
    ben gümrük bakanlığı olsam garanti falan hepsini iptal ederim. Bizim 3.sınıf dünya ülkesi vatandaşımız zaten garantiyi kabul etmeyip hemen malı misli ile değiştirmek istiyor. Garanti boşa yapılmış bizim türk insanı için.
    |
    |
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Tabi ki. Konusmasi ne kadar kolay. Bir ton para verdiginiz bir araba 20. gün sizi yolda bırakacak ve “garanti” bunun icin var diyecekseniz.



    Pes !

    Garanti bunun için değilse ne için? Adamı boş boş gazlayacağınıza çözüm önerisinde bulunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    77 Mesaj
    Konu sahibine geçmiş olsun umarım bir an önce yenisiyle değistirirler. Arkadaşlar araç muhtemelen cok düşük km ve daha 20 gün difransiyel önemli bir parça ve araçta başka fabrika hatarinin oluşmayacağını kimse garanti edemez. Bu durumda mağduriyet yaşanmaması için aracın değişimi makul. Baska bit durum alıcıya zulüm olur. Yav lg marka 2000 tl lik televizyonu servis 2.5 aya sonra kart hatasından değiştirdi. Bu durumda 30 günlük aracın değiştirmemek insanı enayi durumuna koymak biraz empati yapın arkadaşlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3514 Mesaj
    Kesinlikle değişim talep et belki başka birşeyler de var belki saklıyorlar. İçime sinmiyor de. Gerekirse ve mümkünse iade et. Daha da mızıkçılık yaparlarsa mb bayisinin önünde oturmalı eylem yap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok sağol hocam bilgi için.

    Mesaj atan arkadaşlarada teşekkür ederim. Ek bir şey söylemek istiyorum garanti bunlar için var doğru ama çok kısa bir sürede böyle önemli bir parçada sorun olması ne kadar normal bilemiyorum. Parçanın değeri 6 bin tl den fazla sanırım. Başka bir Mercedes servisine durumu anlattığımda onlar çok şaşırdı böyle bir sorun karşısında.
    |
    |
    oyuncu11790 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2736 Mesaj
    Gerçekten üzücü bi durum geçmiş olsun mercedesde bu tür şikayetlerin fazlaca duyulması da ayrıca üzücü bir olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4542 Mesaj
    Özellikle C serilerinde birçok üretim hatasından kaynaklanan mağduriyet konuları oluşmaya başladı.Konu açmayanlarda illaki vardır.Düşündürücü bir durum Mercedes için.Bence bu konudaki feedback leri değerlendirmeliler.
    |
    |
  • Yarbay
    3185 Mesaj

    Oncelikle ben kimseyi gazlamadim. İkincisi garanti elbette urunu satin alımi sonrasi olusacak magduriyeti gidermek icin var ancak burada karsilasilam problemin ne olduguna ve ne zaman olduguna bakmak gerekir. Yani duruma “esnek” bakbilmek gerekir.



    Yapılacak sey basit aracin degisimi icin durumu zorlamak. Hem yurt ici hem yurt disi gerekli yazismalar yapilanilir. Yapilmayacak sey ise sisin bakis aciniz. “ Garanti bunun icin var” diyip koyvermek. Koyvere vere sifir araclar, boyatilarak insanlara sifir niyetine ve bu durumu acillayaci herhangi bir bilgi verilmeksizin satılıyor.



    Para kolay kazanilmiyor. Ufak sorunlar goz ardi edilir ama ciddi problemler icin hak talep edilmeli gerekirse biraz diretilmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pegasus00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10352 Mesaj
    Gecmis olsun.

    Degisim su an olmaz bence. Yukarida da arkadas bahsetmis. Ayni arizanin tekrarlanmasi ya da farkli arizalarin olusmasi gerekiyor degisim icin.

    Firma isterse sizi magdur etmemek icin insiyatif alabilir, almayabilir de.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,317
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.