Yarbay
16 Mart 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme
Toplam: 121 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Bu süreçte benim anladığım, dolu gibi doğal afetler karşısında sigorta şirketlerine aynı anda fazla sayıda dosya açılıyor. Haliyle bir anda ciddi bir rakam ortaya çıkıyor. Sigorta şirketleri bu durum karşısında bir fiyat skalası belirliyor. Ödemeleri de buna istinaden yapıyor. Bundan sonra kasko yaptırırken teminatlar ile birlikte kesinlikle sigorta firmalarının o dönemde vermis oldukları fiyat skalasına bakıp, firmaları karşılaştırın. Kim bu süreçte nasıl destek olmuş ? Sonuçta dolu tehlikesi her zaman var. Dahası bir deprem kuşağı üzerinde yer alıyoruz. Desteğini esirgemeyen herkese de teşekkür ederim


29.09.2020 tarihinde İstanbul’da meydana gelen dolu yağışı ile birlikte aracımın hasarını,  Sompo Sigorta tarafında satın almış olduğum “Genişletilmiş Artı Kasko Poliçesi” ile gidermek istedim (aracımda  herhangi bir çatlayan cam yoktur. Sadece boyası göçük düzeltme ile kaporta işçiliği yapılacaktır ). 


Sompo Sigorta’nın anlaşmasının olduğu BMW Yetkili Servisi Trend Oto’ya aracımı ve gerekli tüm evraklar ile birlikte  01.10.2020 tarihinde bıraktım. Hasar dosyası hemen aynı gün açıldı. Sigorta acentamın da yardımı ile aynı gün ikame aracımı ivedilikle aldım. Bu konuda Sompo Sigorta bir mağduriyet yaşatmamıştır. Temmuz ayının başında ufak bir hasar durumumu Sompo Sigorta ile BMW yetkili servisinde, en ufak bir sorun yaşamadan hallettiğim için, bu afet hasarında bir problem yaşayacağım aklımın ucundan geçmezdi.


02.10.2020 tarihinde aracımı bıraktığım yetkili servis, sigorta sistemine gerekli evrakları girmiştir. Sompo Sigorta müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiye göre, dosyama eksper ataması yapılmayacağı, kameralı eksper uygulaması yapılacağı bilgisi verdi. Araya haftasonu tatili girdi. Pazartesi günü dosyanın onaylanacağını düşünüyordum. Ancak salı günü yetkili servisteki müşteri temsilcisi hala onay beklediklerini, onarıma başlamadıklarını tarafıma iletti. Bunun üzerine 06.10.2020 tarihinde Sompo Sigorta müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım. Aldığım cevap “durumun aciliyeti gerekli birime aktarıyoruz.” oldu. 06.10.2020 tarihinde başlanan müşteri hizmetleri ile telefon görüşmelerim 07.10.2020 , 08.10.2020 tarihlerinde de devam etti. Yeri geldi aynı gün 2 defa müşteri hizmetleri ile görüşmeler yaptım. Aynı cümleleri defalarca tekrar etmek, karşılığında da yine aynı cümleleri duymak ayrıca sinir bozucu bir hale çeviriyordu olayı. 07.10.2020 tarihinde yapmış olduğum görüşmede “aracımın dosyasının incelenmesi ne zaman bitecek?” soruma karşılık olarak “bununla ilgili bir zaman veremeyiz. Dosyaların süreleri değişiklik göstermektedir.” oldu. Telefon görüşmelerimde yapılan tek işlem “durumunuzun aciliyetini ilgili birimimize iletiyoruz” oluyordu. Bu görüşmelerde yetkili bir kişiye ulaşamıyordum. Geri dönüş beklediğimi de bir çok sefer görüşmelerimde belirttim. 07.10.202 tarihindeki ikinci görüşmem saat 15:12’de müşteri hizmetlerinden Asım Bey ile oldu. Kendisi bugün veya yarın tarafıma geri dönüş yapılacağını belirtti. Aynı gün içinde geri dönüş yine alamayınca, 08.10.2020 tarihinde saat 08:30’da Sompo Sigorta Müşteri Hizmetlerini yine kendim aradım. 


Bu görüşmemde durumla ilgili net bir bilgi almak istediğimi ilettim. 3 gündür bir yetkiliye bağlanmaya izin vermeyen sistem, ne hikmetse o gün izin verdi ve ben müşteri hakları biriminden Merve Hanım ile görüştüm. Bu görüşmede aracımı bıraktığım Trend Oto ( Sompo Sigorta ile Anlaşmalı Yetkili Servis ) ile kendilerinin fiyat konusunda anlaşamadığı bilgisini verdi. Buna istinaden aracımı kendilerinin anlaşmalı olduğu başka bir özel servise çekmem önerisinde bulundu. Ben de bu durumu kabul etmediğimi, ısrarla Trend Oto’da onarım yapılmasına gerek olmadığını, kendilerinin bana önerdiği ve aracımın yetkili herhangi bir servisinde bu onarımın yapılabileceğini, bunun benim hakkım olduğundan bahsettim. Kendisi buna istinaden kendilerinin anlaşmalı olduğu özel servislerin de kendilerinin güvencesi altında olduğunu, buralardan da onarım yapabileceğinden tekrar bahsetti ve  eğer bu şekilde bir karar alırsam da  ikame araç ile ilgili farklı bir şekilde yardımcı olabileceğinden de bahsetti ( Sompo Sigorta tam 1 haftadır aracımın dosyasının incelemesini tamamlayıp, onay vermediğinden 15 günlük ikame araç hakkımın 1 haftası dolmuştur. Söylemi iyi niyet mi yoksa başka bir şey mi bilemedim ). Benim yetkili servis isteğimi ileteceğini belirterek telefon görüşmemiz, benim yine geri dönüş beklediğimi ileterek sonlandı. 


Aynı gün, durum bilgisi tarafıma verilmeyince, ben tekrar Sompo Sigorta müşteri hizmetlerini mesai saati bitmeden aradım ve aracıma bir sigorta eksperi atandığını öğrendim. 


09.10.2020 tarihinde eksper,  sabah 1 haftadır yetkili serviste boş boş bekletilen aracımı görüyor. Aracımı gördükten sonra kendisi ile telefonda görüştük. Sigortanın belirlemiş olduğu bir fiyat skalası olduğunu ve servis ile bu fiyat skalası arasında ciddi fark olduğunu iletti, kendisinin yapabilecek bir şeyin olmadığını iletti. Servisteki danışmandan aldığım bilgiye göre sigorta 1850 TL + 350 TL olmak üzere bir teklifin olduğunu kendilerinin ise bu onarım için 7.000 TL + KDV fiyatı verdiğini belirtti ( Servisin istemiş olduğu bu fiyatın fazla olduğunu ben de düşünüyorum. Ancak her iki tarafın bir orta yol bulabileceğini düşündüm. Neden yetkili servis? derseniz, titiz ve pimpirikli biri olarak, aracın onarımı sırasında istenmeyen bir duru oluşması halinde kurumsal bir firma ile muhattap olacak olmam, ayrıca bu onarım sırasında yaşanacak bir hasar karşısında bire bir orijinal parça ile bu zararımın giderileceği düşüncesi vardı. )


09.10.2020 tarihinde internette yapmış olduğum araştırmalar sonrasında, lokasyonunun yakın oluşundan ötürü Boyasız Göçük düzeltme yapan bir yer ile telefonda görüştüm. Araç serviste olduğu için, aracımı gösterme şansım olmadı. Ancak durumu kendilerine anlattım. Minimum 3.500 TL den başlayan bir fiyattan bahsettiler. Aracı görmeleri ile fiyatın artabileceğinden de bahsettiler tabiki. Yani, dışarıda sadece bu iş üzerine çalışmakta olan özel bir yere aracımı bırakmış olsam bile, servisin bana söylemiş olduğu üzere sigortanın benim aracım için önermiş olduğu fiyatın üstünde kalıyor.


10.10.2020 tarihinde kendi isteğimle 1 haftadan fazla süredir serviste boş bekleyen aracımı aldım. Bundan sondaki süreci dışarıda özel bir serviste yine Kasko Poliçemi kullanarak devam ettirmeyi planlamaktayım. 


12.10.2020 tarihinde ilk defa Sompo tarafından bilgi verilmek üzere arandım. Merve Hanım dosya yetkilisi ile görüşmesinden bahsetti. Aracımı yetkili servisten alarak, özel bir servise çektiğimden ve bu hasar için de tarafıma ödenmek istenen ücretin, piyasaya çıkıldığında çok düşük kaldığından tekrar bahsettim. Sürecin daha fazla uzamaması açısından aracımı bıraktığım özel servis ile mutabakat sağlanmasını istediğimi ilettim. Bu isteğimi dosya yetkilisine ileteceği bilgisini verdi.


SONUÇ : Sompo Sigorta bu sürecimde ikame araç vermenin dışında yeterli desteği tarafıma sağlamamıştır. Aracımın onarımı bir tanıdığımın önerisi ve desteği ile, seçmiş olduğum özel serviste başlamıştır. Sigorta ve servisin ortak bir miktarda anlaşması, hem tanıdığımızın hem de servisin özverisi ile olmuş, normal şartlarda verilmeyecek bir rakam üzerinden onarım sürecine geçilmiştir. Konu başında da bahsettiğim gibi, Sompo Sigorta ile bu güne kadar bir sorun yaşamamıştım. Ancak bu dolu hasarı olayındaki süreç bir daha Sompo Sigorta’nın önünden dahi geçmeyeceğimi bana öğretti. Bedava poliçe bile sunulsa, yine elimin tersi ile o poliçeyi iterim. Umarım bu üstün akıllarının karşılığını, ilerleyen süreçte alacaklardır. Aracımın onarımı için gösterdikleri özveri için TEKNİK EL OTO’ya teşekkür ederim. Kendileri bu süreçte, ESKİ sigorta şirketimden daha fazla yardımcı oldular.


Bu dünyada herkesin vicdanına göre şeylerle karşılaştığına inanan biriyim. Er ya da geç herkes vicdanını temizliğinin veya kirliliğinin karşılığını aldığını düşünürüm. Bu sıkıntılı süreci, daha da sıkıntılı hale getirenlere hakkımı helal etmiyorum. Umarım vicdanlarınızın karşılığını da sizler de bir gün alacaksınız.


Ek-1 : Sompo Sigorta ile yapmış olduğum sözleşmede tarafıma vermiş olduğu dolu teminatı


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/24/c5/97/24c5976b46fc186795a1640e76a75d7b.jpeg&t=0&width=480&text=1

Ek-2 Sompo Sigorta ile yapmış olduğum sözleşmede tarafıma verilmiş olan onarım yerinin seçme teminatım


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e9/79/cd/e979cd43e73825d2ac590128633bf7e9.jpeg&t=0&width=480&text=1



Ek-3 : Aracımı bıraktığım servisin Sompo Sigorta ile Anlaşmalı Olması ( Trend Oto )


https://www.somposigorta.com.tr/anlasmali-kurumlar/anlasmali-servisler/sonuc?brand=2&city=34&district=31


Neden Sompo Sigorta’nın beni “ısrarla” yönlendirmek istediği özel servise aracımı bırakmak istemedim ?


silinebilir

Öncelikle merhabalar,

bir gece önce izlediğim ve herhangi bir sorunu olmayan televizyonumda, bir sonra ki gün televizyonu açmam ile resimlerde gördüğünüz durum ile karşılaştım (herhangi bir darbe, düşme vs durum gerçekleşmedi ) .Henüz servise götürmedim. Televizyonun garanti süresi dolmuştur. ( tahmini 3 yıllık ) . Sorun ne olabilir ? Önerileriniz nedir ? Nasıl bir yol izlemek daha iyi olur ?

Marka - Model : LG - 42LB652V - ZA





Herkese mehaba. Biliyorum bu konu çok konuşuldu ancak interntteki bir çok “çözüm” yolunu okuyup denedim. Sonuc alamadim 2 haftadır. En sonunda yeni bir konu açma ihtiyaci hissettim. Psn tr’den herhangi bir ödeme işlemi gerçekleştiremiyorum.



1. Kartım sanal kart veya para kartı değil. Bildiğimiz kredi kartı.



2. Bu kredi karti ve hesap ile bir çok defa psn tr den oyun satın alabilmiştim. Ancak 2 haftadir olmuyor.



3. Adres bilgimse türkçe karakter yok.



4. Adres bilgimde noktalama işareti yok.



5. Adres bilgim bankam ile tıpa tip aynisi.



6. Hata aldiktam sonra 72 saat bekledim. Ama nafile.



7. Sıfırdan bir hesap okuşturdum. Yine hata veriyor.



8. Cüzdana para eklemeyi deniyorum hata veriyor.



9. Ps üzerinden satın almayi denedim, internet tarayicisi uzerinden bilgisiyardan satın almayi denedim, telefon app’si üzerinden de denedim. Olmuyor olmuyor



Çözüm nedir ? Sorun nerede ? Bir yerde mi hata yapıyorum. Anlamıyorum. Var mi çaresi olan :)
Herkese merhaba,

Yeni almış olduğüm aracımın boya koruma - cam filmi - kaput koruma kaplaması yapmak için İstanbul Anadolu yakasında işini düzgün yapan bir yer arayışı işine girdim. internet üzerinde yapmış olduğum araştırmalar sonucunda 2 yer belirledim. Bu yerler genel itibariyle iyi bir şekilde anılıyorlardı. Bunlardan biri de İstanbul Anadolu Yakasında yer alan DETAIL WORKS idi. Gôrüşlerine önem verdigim bir arkadaşım da buranın ismini verince, kendilerini aradım ve bu sabah saat 10-11 aralığında randevumu aldım. Buraya kadar hiç bir sorun yok. Problem bundan sonra başlıyor...

Cumartesi sabahi alarmımı kurup haftasonu icin erken sayılabilecek bir saatte kalktim. Acıbadem’e kadar geldim ve hem yandex hem de google navigasyon ile gelmem gereken yere vardım ( saat 10:20 ). Evet navigasyon programları kapı önüne kadar getiremiyor belki ama kendi sitelerinde verilen acik adresin tam önüne geldim.

Aracımdan indim ve cadde ve sokak uzerinde kendilerinin tam olarak nerede olduğunu aramaya başladim. Ancak nafile ! Başka bir forum sitesinden adres tarifine kadar arastirdim ama yok ! Ardından kendilerinin sabit telefonunu 4-5 defa aralıklarla aramis olsam da telefonu açan HİÇ KİMSE olmadi. Sonra Emre Bey’in kendi telefonunu 4-5 defa aralıklarla aradım. Lakin kendisine de ulaşılamıyor. etrafta sordugum esnaftan da burayı bilen kimse çıkmıyor ! Saat 11 olmuştu. Yaklasik olarak 30-35 dakika boyunca bu kurumun ne yetklisine ne de çalişan bir arkadasına ulaşabilmiş degildim. Caddenin bir ucundan bir ucuna, bahse geçen binanın otopark ve bahçesine kadar baktım. Ancak yok. Ne bilen biri, ne ulaşilabilen bir firma yetkilisi ne bir tabela ne bir iz...Ne de telefonla bir iletişim ...
Sonuç olarak yaptirmadan geri döndüm. Cebimde param ile sabah güneşinin altında işletme sahibine ulaşmak icin gecirdigim 35 dakika ile geri döndüm.

Bir daha buraya uğrar mıyım ? Sanmıyorumz

Herkesin zamanı çok değerli.

EDIT : Detail works’un yapmis oldukları işte iyi olduklarını bilerek randevu aldım. Asla kötü işçilik çıkardıklarını veya kötü malzeme kullandıklarını ne söyledim ne de ima ettim. Sitemim yaptıkları işe değil; iletişimsizliklerinedir.
Bir yorum yazmaya gerek yok.

27 Temmuz günü kesilen internetim 6 günün sonunda 2 Ağustos günü tekrar geri geldi. Bu günler arasında hemen hemen hergün müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum telefon görüşmeler mevcuttur. 29 Temmuz'dan 2 Ağustos'a kadar sabah 10 civarı gelen internet bağlantım öğlen 14 civarı tekrar kesilip gelmemiştir. Bu duruma ilk etapta anlam veremedim. Bu süreçte yapmis olduğum her gün arızanın me kadar devam edecegi bilinmediği ama bu süreç içerisinde interneti kullanamadığım her günün para iadesinin yapılacağı tarafıma 3-4 sefer söylenmiştir.

Gelelim işin traji komik tarafına :

Problemin Bugün Türk Telekom ile yapmış olduğum görüşmede 6 günlük hizmet veremedikleri için sadece 2 günlük para iadesi yapılacağını öğrendim. İşte bu noktada bana 4 gün boyunca ortalama her gün 4 saat internette hizmetini neden verdiklerini anlamış bulundum. Verdikleri kısıtlı ve kasıtlı verim akışı sayesinde o günün para iadesi yapılamazmış. Evet Türk Telekom ve TTNET çalışanları bu oyunları ile müşterilerinin akılları ile dalga geçerek sağlamadıkları hizmetin parasını ufak hesaplarla alacak kadar "küçük" bir kurummuş. 6 günün karşılığı sadece 2 gün...

Benim icin yapılmayan 4 günün para iadesi maddi olarak pek zarara sokmaz. Ancak yapılan bu ahlaksız yaklaşımı bir çok platformda insanlara aktarmaya çalışıyorum. Müşterilerine bu şekilde değer biçen firmalar halk tarafından bilinmeli. Ülke de ne vicdan kalmış, ne bir düzen ne de hak hukuk... yazık
Öncelikle herkese merhaba.

Malum app plakalar, değişen uygulama ile daha da sorunlu hale geldi. Ben de aracımdaki app plakayı, emniyetten tekrar çıkaracağım orijinaller ile değiştireceğim. Ön ve arka plakaları tekrardan çıkaracağım. Herhangi bir cezam söz konusu degil. 2 plakayı tekrar çıkarmak icin :

Araç muayene istasyonunca motor - şase tespitine girmek zorunda miyim ?

Tecrübesi veya bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevirim.
Merhaba herkese,

Ben teknolojik ürünlerimi titiz ve temiz kullanmaktan yanayım. Yeni almış olduğum iPad Pro 10.5 inç iPad'imi daha temiz kullanmak adına Smart Cover aldım.

Ancak bilindiği üzere bu coverlar ya on tarafı ya da arka tarafı koruyabilmekte. Ayni anda iki yuzeyi kapatamıyoruz.

Seyehat ederken de malum sırt çantasına koyuldugunda, hem ön tarafı hem de arka tarafı koruyacak bir ürün bulamadım. ( apple da zarf gibi bir ürün var. Fiyatı 700 tl. Açıkcası smart Keybord'dan sonra ona da bir 700 tl vermek istemiyorum. ) Bu konuda bilgisi olan var mıdır ? Siz bu durumu nasıl cözdünüz ?

Son olarak telefonlara uygulanan tamperli cam uygulamasını ipad icin de yapmamız gerekir mi ?

ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Nilüfer Kaymakamlığı, "siyasi propaganda" gerekçesi ile NUTUK'un dağıtılmasına izin verememiş.

Her geçen gün ne yazık ki Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e yapılan aşagilamalar, yasaklar git gide artmakta. Buna bilerek göz yumulmakta. Yapılan hakaret ve haksızlıklar karşılıksız kalmakla birlikte neredeyse "devlet kontrolü" ile yapıldığı izlenimi tarafımda oluşmakta.


Okyanus ötesi diyarlarda terörist aramakla meşgul olan bir devletin KAYMAKAMI, ülkenin kurucusu olan Gazi MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ün kaleme almış olduğu eseri yasaklıyor. Fetullah Gülen ne kadar terörist ise; bu kendini bilmez kaymakam da bir o kadar teröristtir ! Buna göz yuman her kim ise onlar da teröristtir !

Yazıklar olsun !

Hakkında
Konum: İstanbul
Forum İmzası:
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Forum İkinci El İmzası:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> REFERANSLAR İÇİN:http://forum.donanimhaber.com/memberReferences.asp?memID=885269
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
bmw
Mobil cihaz
Apple
Operatör
Turkcell
Oyun Platformu
PC
Takım
Fenerbahçe
TV
LG
Modem
Airties
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 24 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 2.975
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.283
İkinci El Bölümü Mesajları: 290
Konularının görüntülenme sayısı: 204.235 (Bu ay: 1.597)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5.006 (Bu hafta: 2)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.