A sınıfı arabalarla aynı fiyata satılan 1.4 motorlu ürün durduğu anda Fiat yurt içi satışları bitecek duruma gelecektir. Bakınız doblo durunca ne oldu citroenden aldılar satış adetleri sonuçlar ortada. Tabi yurt içi alım gücüne göre söylüyorum yoksa yurt dışı için hala ucuz araçlar bunları almıyorlar bile adamlar kaliteli araç bakıyorlar yurt dışında < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9F9095222 -- 9 Mart 2024; 14:21:18 > |
1.4 Egea üretimi durduğu anda Türkiyede FIAT satışları 3/4 azalır
-
-
Karsan Renault Megane sedan ın üretim haklarını almıştı diye biliyorum. Aynı şekil 1.4 egea nında üretim haklarını satın alıp üretmeye devam edebilirler.
-
Doğru hatırlıyorsunuz hocam Megane sedan karsan a geçti ama egea da böyle bir şey olur mu
muamma -
Koç kendi bünyesinde alt şirketlerinden birisine verip üretmek istediğini biliyorum. Çünkü tr de ihtiyaç gibi bişey egea. Ama stellantis izin verir mi ya da stellantis i nasıl kandırır bilemem.
-
Keşke 1.4 Egea dursa da 1.6 E-torq geri gelse. Hem çekişi yeterli, hem yağ eksiltmesi yok, hem lpg uyumu çok yüksek ayrıca 6 ileri tam otomatik japon aisin şanzıman var. Gelse tam Türkiyenin aradığı kombinasyon ama emisyon sebebi ile yok.
-
Yurtiçinde birisi uretsin de kim uretirse uretsin size katılıyorum ticari yada şahsi herkes için bir ihtiyaç egea -
Ait olduğu yere Konu dışına alalım arkadaşımızı -
Konu haksız sayılmaz 1.0 turbo gelince fiyatı diğer markaların turbo motorlarına yetişti. Tercih edilmedi yine ucuz olan 1.4 atmosferik tercih edildi. Sadece 1 yıl sedan 1.0 turbo üretildi geri kaldırıldı. Aynı sebep i20'de de var. Turbosu olmasına rağmen tutulmuyor atmosferik motoru tercih ediliyor. Forumun aksine dışarıda alım gücü odaklı ucuz atmosferikler hala tercih sebebi.
-
Türkiye şartlarında en sorunsuz ve uzun yıllar dert çıkarmayacak bir motor. 1.3 ve 1.6 güzel motorlar ama yeni emisyon normlarından dolayı her biri 10 yıl içinde ölecek. 1.4 yakıtını koy devam. Yağ yakıyor almayın diyenler de sanayi ustaları. Kendilerine iş çıkmayacak diye bilerek tavsiye etmiyorlar. Doğal olarak 1.4 motor lpg uyumu, basit yapısı, masrafsız olması, tamirinin kolaylığı, usta çokluğu, parça bolluğu ile ideal bir motor. Uzun ömürlü. -
o bahsettiğiniz şey belki yedek parça üretecektir. Renoya ait bir aracı üretebilmesi için misal tofaş gibi yapması lazım ama o olay 80-90 larda olmuştu günümüzde mümkün olurmu bilemem
-
Dursun zaten. Sadece yerli piyasa odaklı lpg tam uyumlu 1.6 atmosferik ile satılmalı giriş modeli.
-
ticari taksi grubunda baya tutulan bir model bu sefer kore grubu satisları yükselir üretimi olmazsa -
lpg de garanti dışı kalıyor o nedenle dizel celysee pug 301 e kayan çok olur tüketimi bibirine yakın ama torku çok farklı
-
ucuz diye rent a carcılarda bol bol alıyor. Ama sedan lazım kore grubunda ucuz sedan yok onlar honda civic gibi dünya liderliğine yarışıyor
-
Fiat zaten doğru dürüst araba getirmiyorki bir Egea var bir de 500 satıyor otomobil olarak 500 serisi zaten hem pahalı hem de küçük araç diye tercih edilmiyor egea da ucuz diye alınıyor uzun süre en çok satan model olarak kaldı piyasada hala da öyle 2023de egea 80k araç satılmış piyasadan yok olması büyük bir açık burakır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judger90 -- 11 Mart 2024; 21:36:55 > -
Ben de şunu merak ediyorum, Egea nın 1.4 tarihi eser kağnıdan hallice Atmosferik motorunu millet ne akla hizmet alıyor da, bir de üretimden kalkacak diye ödü kopuyor? Almak için bir tane mantıklı sebep var mı çok merak ediyorum?
-
dizele göre 200 bin tl ucuz , lpg de takılabiliyor olay bu sadece
-
keşkelere kalırsak bende lineadaki 1.4 turbo nun devam etmesini isterdim lpgli turbo tadından yenmezdi ama işte zaten olay fiyat . satılmasının tek sebebi ucuz olması. Ama çok satıyor diye aa herkes almış bende alayım iyi araba demekki diye atlayan sazanda bol malum ülkede akıl sağlığı bozuk çok
-
Ya Hocam, Allah aşkına Renaultun 1.0 TCe Motoru da Dizele göre, ne 200 ü nerdeyse 400 bin TL ucuz üstelik Turbo olduğu için yeterli Torku ve beygiri var, üstelik çok nokta enjeksiyon olduğu için LPG ye tam uyumlu (Fabrika çıkışı LPG liside var). Üstelik Egea 1.4 gibi yokuş çıkacağım diye yokuşları böğüre böğüre çıkmıyor. Gidin bir inceleyin de şu Fiatın saçma salak 1.4 motorunu alıp kendinize işkence etmeyin. Şu lanet Atmosferik motorlar artık bir piyasadan kalksın artık.
-
Hangi Renault Muş o 1.0 tce olan egea cross rakibi merak ettim ben de alayım
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Keşke 1.4 Egea dursa da 1.6 E-torq geri gelse. Hem çekişi yeterli, hem yağ eksiltmesi yok, hem lpg uyumu çok yüksek ayrıca 6 ileri tam otomatik japon aisin şanzıman var. Gelse tam Türkiyenin aradığı kombinasyon ama emisyon sebebi ile yok. |
Türkiye şartlarında en sorunsuz ve uzun yıllar dert çıkarmayacak bir motor. 1.3 ve 1.6 güzel motorlar ama yeni emisyon normlarından dolayı her biri 10 yıl içinde ölecek. 1.4 yakıtını koy devam. Yağ yakıyor almayın diyenler de sanayi ustaları. Kendilerine iş çıkmayacak diye bilerek tavsiye etmiyorlar. Doğal olarak 1.4 motor lpg uyumu, basit yapısı, masrafsız olması, tamirinin kolaylığı, usta çokluğu, parça bolluğu ile ideal bir motor. Uzun ömürlü.
|
Bilader hayal aleminde yaşıyorsun sen Duster köye bayira alınacak işçilik kalitesi 0 bir araç o arabayla uzun yola çıkmak eziyet oluyor virajlarda dans ediyor Yenisini kullandık sözde yalitim yapmışlar fitil falan arabanın içi efil efil esiyor Millet boşuna LPG garantisine rağmen gidip Duster yerine cross almıyor debelenme |
Benzer içerikler
- triger değişimi sonrası motor sesi artti
- rs6 kazası
- toyota corolla 2025
- audi q2 yorum
- vitesi kontrol ettirin kılavuza bakın
- renault megane e-tech türkiye fiyatı
- katı hal batarya
- chery sedan
- yeni ev6
- renault symbioz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X