|
Hyundai bayon 1.0 motor 1.4 motordan neden daha pahalı?
-
-
Turbosu olduğu için olabilir mi? Benzer fiyatlandırma politikaları diğer markalarda da mevcut.
-
1.0 turbo 3 silindir , 1.4 atmosferik 4 silindir sanırım -
Cunku daha degerli bir motor sanziman ikilisi var -
1.4 Atmosferik + Tork Konvertörlü Tam Otomatik
vs
1.0 Turbo + Kuru tip çift kavrama
Beygir güçleri aynı olsa da alttaki daha maliyetli bir teknolojiye sahip.
-
Türkiye şartlarında 1.4 MPI +LPG + sorunsuz tam otomatik gibisi yok. Fiyatı da makul.
-
Hyundai bu yakıt tuketimleriyle ne satabilir merak ediyorum. 100 km de 8.9 lt yakıt tüketimi bu devirde dalga geçiyorlar adeta -
1.4 Atmosferik + tork konvertör kombini i20'dekiyle aynı mı?
Eğer öyleyse boyunluk takın 5-6g lere maruz kalacaksınız hızlanırken
-
1.0 olan 1.4 atmosferiğe göre daha gelişmiş bir teknolojiye sahip daha modern ve verimli bir motor o yuzden daha pahalı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Prestor
Hyundai bu yakıt tuketimleriyle ne satabilir merak ediyorum. 100 km de 8.9 lt yakıt tüketimi bu devirde dalga geçiyorlar adetaLPG uyumu var, 1000adet satmışlar bile. Yıllık 6500 hedefleri varmış, atmosferik lpg uyumlu motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik, hyundai garantisi ve 225 bin tl olunca bence satar. Benim ilgimi çekti kombinasyon ama ihtiyacıma uygun bir araç değil.
-
Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411LPG uyumu var, 1000adet satmışlar bile. Yıllık 6500 hedefleri varmış, atmosferik lpg uyumlu motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik, hyundai garantisi ve 225 bin tl olunca bence satar. Benim ilgimi çekti kombinasyon ama ihtiyacıma uygun bir araç değil.
Alıntıları Göster
-
Bu 1.4 motora accent blue ya geldiği gibi cvt şanzımanı niye getirmiyorlar ilginç,bu motora o şanzıman kullanıcı kitlesi açısından çok daha uygun. -
quote:
Orijinalden alıntı: Prestor
Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.
Alıntıları Gösterİnsanlar LPG seviyor, ben de sevmem ama talep bu yönde 😀
-
ben şuan 1.2 mpi i20 kullanıyorum lpg lı
bayon 1.4 otomatik alıp lpg taktırasım geldı :D
benım alabılecegım bir araç ağır gitmez ama bu devirde hızda benım butcemı zorlar . -
Hocam etme kim sever LPG'yi. Mesaj açık.
-
1.4 motor yeni i20 de sanıldığı kadar fazla yakmıyor tabi aracı sıkıştırmamak ve kalkışlarda yanındaki ile kapışmamak şartıyla. Benim araç 7.5 litre ortalamada şu anda ve daha 600 km de motor. Uzun yolda full depo ile hesaplarıma göre 700km civarı gidecek gibi. Bizim ülkemizde nedense ışıklarda falan herkesin bir hızlı kaldırma kompleksi var.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_1.4 Atmosferik + tork konvertör kombini i20'dekiyle aynı mı?
Eğer öyleyse boyunluk takın 5-6g lere maruz kalacaksınız hızlanırken
Halk arasında " boyun kıran " olarak bilinen motor .
-
quote:
Orijinalden alıntı: TahaKaradenizHocam etme kim sever LPG'yi. Mesaj açık.
Hemen üstünüzdeki mesaja bakın 😂 LPG sevilmese bu kadar corollayı civici kim niye alsın hocam? Adam 182os turbo civic alıp ona da lpg taktırıyor. Bizim halk seviyor lpg yi, e tabi hak veriyorum ekonomik oluyor. Ama imkanı olsa tabiki herkes turbo motorlu araba alıp yakıt tüketimine bakmadan gezmek ister ama ülke şartları insanları buna itiyor. Normal ekonomiye sahip bir ülkede olsak insanlar lpg diye ölüp bitmez tabiki
-
Emin olun ekonomik durumlar iyi olsa örneğin 100 TL ye 40 litre benzin hatta 25 litre alsa bu millet hiç lpg kafasına girmez...quote:
Orijinalden alıntı: Prestor
Anlıyorum ama LPG li araç kullanmaya hiçbir zaman sıcak bakmadım, yok AVM giremezsin yok ayarı kaçtı yok benzinden LPG ye geçmiyor, bir sürü tantanasi var. O sebeple LPG yi hic düşünmemiştim.
Alıntıları Göster -
1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar.
1.4 Atmosferik + tork konvertör kombini i20'dekiyle aynı mı? Eğer öyleyse boyunluk takın 5-6g lere maruz kalacaksınız hızlanırken |
Türkiye şartlarında 1.4 MPI +LPG + sorunsuz tam otomatik gibisi yok. Fiyatı da makul. |
1.4 Atmosferik + Tork Konvertörlü Tam Otomatik vs 1.0 Turbo + Kuru tip çift kavrama Beygir güçleri aynı olsa da alttaki daha maliyetli bir teknolojiye sahip. |
1.0 turbo motorlar az falan yakmıyor milleti kandırmanın alemi yok. Sırf emisyon kuralları için küçülttüler motoru ama 3 silindir turbolar ne şehir içine tam ne de şehir dışına. İlerleyen km lerde vuruntu ve titreme sorunu başlıyor. Bakımları yağ filtre vs.. çok daha pahalı, robotize şanzımanlar garanti sonrasında el yakıyor, uzun yolda biraz gitsin desen içmeye başlıyor yakıtı, ha tork yüksek daha hızlı toparlıyor ve uzun rampalarda daha geç kesiliyor tek artısı o. Zamanla yarışı olmayan adam için atmosferik yeter artar. |
Daha önce Ford ve Ww çift kavramalı şanzımandan çokkkk çekmiş biri olarak kesinlikle tam otomatik şanzıman diyorum
|
Hyundai bu yakıt tuketimleriyle ne satabilir merak ediyorum. 100 km de 8.9 lt yakıt tüketimi bu devirde dalga geçiyorlar adeta
|
1.0 olan 1.4 atmosferiğe göre daha gelişmiş bir teknolojiye sahip daha modern ve verimli bir motor o yuzden daha pahalı. |
Bu 1.4 motora accent blue ya geldiği gibi cvt şanzımanı niye getirmiyorlar ilginç,bu motora o şanzıman kullanıcı kitlesi açısından çok daha uygun.
|
1.4 MPI olan motor senelerin motoru. Haliyle maliyetleri düşük. 1.0 olan motor yeni ve turbolu. Daha pahalı olması için geçerli bir sebep.. |
Benzer içerikler
- debriyaja basınca gaz veriyor
- tp motor yağı yorumları
- klimalı broadway
- toyota corolla gli otomatik vites yorumları
- castrol edge 5w-40 yorumlar
- peugeot 408 bagaj hacmi
- suzuki swift 2024
- km sorgulama
- toyota cross hybrid yorum
- ford puma 2024 özellikleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X