Şimdi Ara

VW Polo otomatik şanzuman?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
20.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW Polo otomatik şanzuman?


    Merhaba arkadaşlar otomatik polo araç bakıyorum 1.4 benzinli daha önceki araçlarım hep japondu herhangi bi şanzuman arızası çıkarmadı sizce fotoğrafiki polo şanzuman nasıldır? herhangi bir sıkıntı cıkartırmı bize ayrıca yakıtı nasıldır tüp taktırmaya gerek olur mu? tesekkürler



    _____________________________
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt
    pusat1249 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: pusat1249

    2011 ve 2012 dsg şanzumanlar kronik sorunları mevcut ama bu yıllardan sonra şanzuman sorunu görmedim, 2 yıl boyunca 2016 model kullandım polo dsg sorun yaşamadım ama D3 den D2 indiği zaman motor bağrıyor biraz, yani dsg karar veremiyor bazen. Başka bir şeyle karşılaşmadım. Şimdi 2017 polo aldım bakalım, umarım sorun çıkarmaz
    Evet Hocam 2011 ve 2012 DSG şanzumanları kronik sorunluydu, daha sonra hepsi taş gibi oldu. Hayatta arıza yapmazlar. Aksini iddia eden "Üstün Alman Teknolojisini" çekemeyen, ve Vw ni olanları çekemeyen pis fakirlerdir. Ne de olsa "Das Auto" bu, boru mu???
    Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Polo Otomatik Şanzıman

    VW Polo, otomatik şanzıman seçenekleri ile sunulan popüler bir binek otomobilidir. 1999 yılından bu yana üretilen Polo modelleri, hem klasik otomatik şanzımanlar hem de yarı otomatik şanzımanlar ile donatılmıştır.

    Polo Otomatik Şanzıman Çeşitleri

    Polo'da kullanılan otomatik şanzımanlar şunlardır:

    • Klasik Otomatik Şanzıman: Geleneksel tork konvertörlü otomatik şanzıman, vitesleri senin yerinte değiştirir.
    • Yarı Otomatik Şanzıman: Yarı otomatik şanzıman (DSG olarak da bilinir), sürücünün manuel vites değiştirme imkanı sunduğu ancak debriyaj işlemini otomatik olarak gerçekleştiren bir şanzıman türüdür.

    1998 Polo Otomatik Şanzıman

    1998 yılında üretilen Polo modelleri, 4 ileri klasik otomatik şanzıman ile donatılmıştır. Bu şanzıman, sorunsuz ve konforlu bir sürüş deneyimi sunmaktadır.

    Polo 1.4 Otomatik Vites Yorumları

    Polo 1.4 litrelik motor ile birlikte sunulan otomatik şanzıman, sürücüler tarafından olumlu yorumlar almaktadır. Kullanıcılar, şanzımanın akıcı ve hassas vites geçişleri sağladığını belirtmektedir.

    97 Polo Otomatik Şanzıman Sorunu

    Bazı 1997 model Polo araçlarında otomatik şanzıman sorunları bildirilmiştir. Bu sorunlar arasında vites geçişlerinde gecikme ve şanzıman kayması yer almaktadır.

    Polo Otomatik Vites

    Otomatik vitesli Polo modelleri, trafiğin yoğun olduğu şehir içi kullanım için idealdir. Ayrıca, otoyol sürüşlerinde de rahatlık ve konfor sağlar.

    Polo'nun otomatik şanzıman seçenekleri hakkında daha fazla bilgi için yetkili bir Volkswagen bayisine başvurabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şanzıman...
    Polo şanzımanı dsg değil mi hepsinde? En çok arıza veren şanzıman cinsinden olan dsg hani var ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Seni şakacı seni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Elektronik ve Haberleşme Mühendisi
  • Kaç model bu polo? 9N, 9n3 veya 6n. Eski kasa sanırım. Bunlarda DSG yok. Yarı otomatik değil tam otomatik tork konvertörlü bunlar. Sıkıntısıza yakın bir şanzımandır, sorun çıkarma ihtimali düşüktür.

    Yeni kasalar DSG bunlar değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firelegna -- 24 Haziran 2019; 12:5:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2011 1.6 dizel otomatik polo daha 43.000 küsür kmdei ken 2.000tl ye yakın arıza çıkarmıştı. DSG biraz da şans işi sanki.

    geçen sene de 2005 model 1.4 arac sattık . Fena yakıyooo bilgine
    _____________________________
    2009 Volvo S40 1.6D Dynamic,2015 Citröen C4 1.6 E-Hdi Exclusive
    2018 Opel Astra Black Edition, 2023 DS4 Performance Line
    Xperia Arc S
    Blackberry Z30
    İphone 6s16gb
    İphone 12Pro
    İphone 15pro Max
  • bundan 10 yol önce ustaya abi otomatik araç alacağım dedim o zamanlar dsg meşhur değil dükkan büyük adam ayriyetten şanzıman işide yapıyor11 araç şanzıman için gelmiş 7 tanesi wv idi bana nasihatı wv uzak dur japon al geç dedi
    paran çok sanayide ahbabın olsun istersen al



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_kucukaksoy -- 24 Haziran 2019; 8:28:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • zingfth kullanıcısına yanıt
    2011 ve 2012 dsg şanzumanlar kronik sorunları mevcut ama bu yıllardan sonra şanzuman sorunu görmedim, 2 yıl boyunca 2016 model kullandım polo dsg sorun yaşamadım ama D3 den D2 indiği zaman motor bağrıyor biraz, yani dsg karar veremiyor bazen. Başka bir şeyle karşılaşmadım. Şimdi 2017 polo aldım bakalım, umarım sorun çıkarmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Octavia motor sesi dizel dsg
    9 yıl önce açıldı
    Otomatik vites ford focus....
    17 yıl önce açıldı
    Dizel Clio 4 Edc otomatik
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pusat1249

    2011 ve 2012 dsg şanzumanlar kronik sorunları mevcut ama bu yıllardan sonra şanzuman sorunu görmedim, 2 yıl boyunca 2016 model kullandım polo dsg sorun yaşamadım ama D3 den D2 indiği zaman motor bağrıyor biraz, yani dsg karar veremiyor bazen. Başka bir şeyle karşılaşmadım. Şimdi 2017 polo aldım bakalım, umarım sorun çıkarmaz
    Evet Hocam 2011 ve 2012 DSG şanzumanları kronik sorunluydu, daha sonra hepsi taş gibi oldu. Hayatta arıza yapmazlar. Aksini iddia eden "Üstün Alman Teknolojisini" çekemeyen, ve Vw ni olanları çekemeyen pis fakirlerdir. Ne de olsa "Das Auto" bu, boru mu???
    _____________________________
    Dacia DUSTER 1.0 TCe




  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Beni yanlış anladınız, her türlü sorun olabilir tabi ki, sonuçda kul yapısı değil mi? O yıllardan sonra kronik sorunu yok demişlerdi, araç alırken de sordum ,soruşturdum. Ben bu zamana kadar sorun yaşamadım, sadece D3 den D2 indiği zaman hırlama yapıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Google’a dsg şanzıman yaz gör çıkan sonuçları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu dsg değil sanırım bu araç 2001 model
    _____________________________
  • tefennili kullanıcısına yanıt


    Almanya bile kendi markasına dolandırıcılıktan dava açarken bu fanatiklik

    Euronews’in ilgili haber başlıkları bile vw suçunu göstermek için


    VW Polo otomatik şanzuman?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr20mouse -- 24 Haziran 2019; 10:25:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Marka tartışması yerine 2001 model polo şanzuman hakkında konuşsak?
    _____________________________
  • firelegna kullanıcısına yanıt
    2001 model polo hocam evet dsg değil tam otomatik
    _____________________________
  • Araç dsg değil,

    o yıllarda dsg nin d si bile yoktu...

    ayrıca sorunsuz şanzıman yoktur , sorun çıkarma ihtimali düşük şanzıman vardır,

    bu da onlardan biri ancak yakıt + performans açısından beklentiyi karşılamaz
    _____________________________
  • dsg olma ihtimali yok bu eski tip bir şanzıman
    dsg gibi performans,konfor,yakıt tüketiminde mükemmellik sağlamaz
    vites geçişi hissedilir, yakıt tüketimi bir hayli yüksektir
    _____________________________
  • Çok biliyorsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yanlışsam doğrusunu yaz öğrenelim hocam.
    edit: başkası yazmış o değil diye zaten. ben de zaten o mu değil mi diye sormuştum, vites kolu o yıllardaki toyotanın otomatik vites koluna benziyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ToggT12x -- 24 Haziran 2019; 17:18:7 >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Tam otomatik tork konvertörlüdür en sorunsuz şanzıman olarak adlandırılır. çift kavrama dsg o zamanlar daha üretilmemişti bile.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamam.
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.