Şimdi Ara

Honda civic 2003 otomatik şanzıman vuruntu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2003 model honda civic otomatik 4 ileri tork konvertörlü aracım var. Aracı kullanırken köşeden döneceğimizi düşünün fren yaptık dönerken araç 1000 devire kadar düştü sonrasında köşeyi dönerken gaz açıp ilerleyeceğiz (tamamen durmuyoruz). O esnada araba tekrardan vitese geçerken gaz pedalına çok nazik davranırsak vites geçerken vuruntu olmuyor ama dikkat etmeden gaz açarsak vuruntu yapıyor. Araç başka herhangi bir anda vuruntu yapmıyor. Sizce bu şanzımandan mı kaynaklıdır. Yoksa sabitleyici bir elemandaki boşluktan veya kırıktan dolayı mıdır?

    Aşağıdaki videodaki gibi şeylerden de olabilir mi ? İlk kalkışta vs vuruntu olmuyor çünkü

    Tamir Evi -RECEP USTAyoutube
    20 Bin TL’den Kurtardık Şanzıman Vuruntusu Küçüçük Lastikten Çıktı !
    https://www.youtube.com/shorts/V3Syj0v8Wog?si=7xNYGj0zpGH3wkF6



    _____________________________




  • Hocam çözebildiniz mi benim aracımda aynı sıkıntıyı yapmaya başladı aynı model aynı yaş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • AhmetTR5 A kullanıcısına yanıt
    Aracı o şekilde sattım 6 ay kadar önce. Sürekli gittiğim bir honda özel servisi vardı ona danıştım. Araç yaşından dolayı parçasını zor buluyoruz deyip yapmak istemedi. Sorunun nereden olduğunu da söylemişti ama geçen zamandan dolayı aklımda kalmamış

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Otomatik vites ford focus....
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.