|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
Arkadaş, konu hakkında teorik bilgiden öteye gidemediğinizi belirtmek zorundayım. Ben 50'den fazla 12 volt Ni-Cd, Ni-Mh bataryaları 4S lityum batarya haline dönüştürdüm ve hiç birinde en ufak bir sorunla karşılaşmadım. Üstelik 2 yıldır da bu şekilde kullanılmaya devam ediliyor. Ayrıca bilmediğiniz bir nokta da 4.2 volt gerilim, boşta ölçülen gerilimdir. Güce bindiği zaman 3.7 volt olarak güç altında kalır. Yani hiç bir zaman matkaba 16.8 volt gerilim gitmez, en fazla 14.8 volt gider. Hoş 16.8 volt gitse de anlık olacağından hiç bir ehemmiyeti yoktur. Siz hiç, matkabı çalıştırdığınızda ya da güç altında iken çektiği akımı ölçtünüz mü? Ezbere 1 amper veya 1.5 amper çeker demekle bu iş olmuyor maalesef. O amperlerde motor mandreni döndüremez, hatta yerinden bile kıpırdatamaz. Sizin dediğiniz 1 veya 1.5 amper; 12 veya 18 Watt demektir ki matkap motorunu yerinden söküp çıplak halde iken ancak dönmesini sağlayabilirsiniz. Motor matkap üzerinde iken, istediğiniz kadar, sağı-solu, kıyıyı-köşeyi yağlayın paklayın, çok fazla bir faydası olmaz. Teori ile pratiğin her zaman aynı olmadığı, örtüşmediği durumlar vardır. Siz teoriyi anlatıyorsunuz, ben de size pratiği, yani gerçeği, yani uygulamayı, yani fiiliyatı anlatıyorum. Selametle.
|
Yukarıda yazmıştım, bendeki matkap yükte 10amper civarı bir akım çekiyor, o sebeple bms kart aşırı akım algıladığından çıkışı kesiyor, bu durumun önüne geçmek için çıkışı doğrudan bataryadan alıyorum, bms kart sadece balans şarj görevini üstleniyor. Yaklaşık 3 yıl oldu bu haliyle yaptığım lityum uygulamasını sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. Bilginize...
|
|
_____________________________
Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsin kamer -- 3 Kasım 2017; 7:45:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
|
_____________________________
![]() :::::DH MITSUBISHI TAKIMI::::: 2004 LANCER 1.6 AT TRİPTONİC LANDİRENZO BLUE Ş.D. 7,5 Litre LPG Casper I450 M 2.4 Ghz 4 Gb DDR3 1066 Mhz. Navitech PX 120 Atlanta HD Box 2.47v |
|
_____________________________
Nikon D7000 _ Nikon D5000 _ AF NIKKOR 50mm 1:1.8D _ Tamron 17-50 XR DI II _ AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR _ Benro A-197 EX _ Digipod BH-55 _ Phottix ULTRA SLIM 1mm UV Filter 52mm _ Lowepro Nova 140 AW
DELL XPS L502x_ Logitech K360 _ Logitech M705_ Logitech H600 _ Logitech F710 _ Roccat Apuri _ Roccat Sota _ Zalman NC-3000s i-Phone 4 |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() :::::DH MITSUBISHI TAKIMI::::: 2004 LANCER 1.6 AT TRİPTONİC LANDİRENZO BLUE Ş.D. 7,5 Litre LPG Casper I450 M 2.4 Ghz 4 Gb DDR3 1066 Mhz. Navitech PX 120 Atlanta HD Box 2.47v |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsin kamer -- 23 Ocak 2020; 3:18:41 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() :::::DH MITSUBISHI TAKIMI::::: 2004 LANCER 1.6 AT TRİPTONİC LANDİRENZO BLUE Ş.D. 7,5 Litre LPG Casper I450 M 2.4 Ghz 4 Gb DDR3 1066 Mhz. Navitech PX 120 Atlanta HD Box 2.47v |