Şimdi Ara

Sanayide araç parça fiyatı korkunç derecede artması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10 yaşındaki aracımın sadece sinyal kolunun içindeki parça kırıldı sadece plastiğinin fiyatını sordum 300 lira dediler daha düne kadar 50-100 lira olan ufak tefek parçaların fiyatı 300-400 e yükselmiş Allah araç kullananlarin yardımcısı olsun artık bir far lambası bile değiştirmeye işçilik dahil 400 lira felan olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Yağ değişimine bile standart 200 TL işçilik isterler...

    _____________________________
  • müstehak değil mi bize?

    _____________________________
  • 3 sene önce fiat ducatoya 16 bin liraya motor yapılırken şimdi 55 bin lira olmuş.. bakımlar bile 1000-1500 lira arası olmuş. Allah belamızı verdi diyorum..

    _____________________________
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Size olabilir...

    _____________________________
  • Hakedilen.

    _____________________________
    Seviyesizleri ve siyasi parti fanatiklerini blokluyorum. İyi forumlar.
  • Asgari ücret, kira, elektrik, su, doğalgaz, döviz kurları her şey ortada.


    Parçaları kendim topladım periyodik bakım maliyeti 1000 tlyi geçti. Geçen sene 400 tl ye çıkıyordum. Müstehak bize artsın daha çok artsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crssover -- 19 Mayıs 2022; 17:38:47 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ustalık işçilik parça fiyatlarından daha pahalı, elektrikli oto yaygınlaşana kadar vurduklarını vuracaklar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Renault Clio Techno Esprit Alpine 1.0 TCe x-tronic 90 hp
  • Motor yağı, hava filtresi, yağ filtresi, polen filtresi ve işçilik 1300₺ tuttu bugün. Allah yardımcımız olsun. Geçen yıl aynı işe 550₺ ödemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Vatan ne Türkiye'dir Türklere ne de Türkistan, vatan büyük ve müebbet bir ülkedir; Turan!
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    bu işin sizi bizi yok. kurunun yanında yaş da yanıyor. aynı gemideyiz halk olarak.

    _____________________________
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Umarım anlarlar....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum.
    Kimse anlamıyor;
    H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum.

    "Yüreğin, kadını erkeği yoktur. Bi mert olanı vardır, bir de namert olanı"...
  • orjınal parça bulup dolandırılmadıgınıza sukredın o fıyatlar normal dolar kur korumalıda bıle 12 den 16 ya cıktı bundan sonra 100 TL'ler gorulecek hazırlıgınızı yapın onumuzdekı 20 yıl karnınızı doyurmaya bakın toplu tasıma kullanın

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.