|
10 yaşındaki aracımın sadece sinyal kolunun içindeki parça kırıldı sadece plastiğinin fiyatını sordum 300 lira dediler daha düne kadar 50-100 lira olan ufak tefek parçaların fiyatı 300-400 e yükselmiş Allah araç kullananlarin yardımcısı olsun artık bir far lambası bile değiştirmeye işçilik dahil 400 lira felan olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







