|
Bildirim
|
Konuya fransiz kalmis olabilirler
|
Sanırım mesajınız bana eğer bu kadar destekli sallayacak kadar güzel kelimeler seçiyorsanız, keşke ismimi alıntılayıp da mesaj atsaydınız. Alacağınız cevaptan mı korkuyorsunuz acaba?
Birinci olay şudur efendim, İtalyan, Fransız ve Alman otomobillerindeki bu özel aparatlar yetkili servislere parça kodlarıyla gönderilirler. Siz motor teknolojilerinin ilk bulunduğu yıllardan kalma Honda motorları kullandığınız için size saçma gelebilir bu durum ama durum bu. Dosya eki olarak mesajın sonunda kendi servisimizden çektiğim fotoğrafları ekleyeceğim. Ne demek istediğimi o zaman anlarsınız. Kolay bakıma göre dizayn etmek bir mühendislik eseri ise, sıradan karbüratörlü araçlara yönelmekte fayda var. Tedavülden kalkmış motorları önümüze teknoloji diye sunan hondalar karşısında tez üretemediniz, Dünyanın sayılı birkaç markasının mühendislerine bile saldıracak kadar cesaretlisiniz. Sizi tebrik ederim. Aslında mesele karışık elektronik donanımlardan kaynaklanmıyor, Elektroniğin doğası gereği ne kadar fazla sistem koyarsanız arıza ihtimali de bir o kadar artar. Bu doğanın kanunudur, ne kadar fazla kaliteli malzeme , proje geliştirseniz de kaçınılmaz sondur. Dünya tarihindeki birçok teknoloji alanı buna tanıklık etmiştir. 2.0 HDI motorlar gayet tertipli düzenli ve bir o kadar de teknolojiktir, Honda, Toyota gibi ikinci sınıf motor teknolojisi geliştiricilerinin o zamanlar emisyon skandalları , maddi sıkıntıları varken avrupalı üreticiler bu araçlara yüklenerek kendilerini geliştirdiler. Sonuç olarak Peugeot'un HDI ve THP gibi motorları ile sektörde söz sahibi iken ve birçok yarış serisinde lider iken, sizin bugün 'kolay bakıma göre dizayn' edilmiş motorlarınız hiçbir tez geliştirememiştir. Tembellikler kuru fanatizm ile örtülemez. Acıdır, can yakar. Fanatikseniz daha çok canınız yanar. Sizler motor mantığına sadece üretilen güç gözüyle bakarsınız, sıkıştırma oranı, çap strok oranlarını ile biraz kafa yorunuz tavsiyem size budur. Sizin 'kolay bakıma göre dizayn' mantığı ile üretim yapan HONDA'nız 2002 yılındaki Civicte kullandığı motor bloğu piston kolları krank mili parçaları 2016'da da kullanıyor. Sizin pencerenizden durumu öğrenmiş olduk. Kusura bakmayın ama bu bizim için saflık enayilik diye geçiyor. Sizin bugün çoluk çocuk arasında muhabbetini döndürdüğünüz 'fitek vutututu ikinci motoru açtım araba 2. viteste 405240 kmh'a ulaştı ' tabuları ile ülke piyasasını nereye getirdiniz gördük. Zira Avrupada bunun gibi tabular yok, otomobil seminerleri, teknik eleman yetiştirme kuralları var bizim gibi kağıt kalemden habersiz insanların çırak olarak yetiştirildiği yerler değiller. Mühendisin tasarımlarını onlar kadar zeki teknik elemanlar anlar. Bu aparatlar ile işçilik daha zahmetsiz ve verimlidir, araçlar için kullanma kılavuzları olduğu gibi servislerin teknik elemanlara gönderdikleri kullanma ve işçilik kılavuzları da bu sebeplerden doğar. O yüzdendir ki mühendislerin hazırlayıp sunduğu teknik eğitim seminerleri birçok çallışana ders/kurs adı altında öğretilir. Siz istiyorsunuz ki, alışılagelmiş motor tekniğinin dışına çıkılmasın elektronik sistemler sensörler ve motor haritalamalar kısıtlı kalsın, ana hatlar üzerinden motorlar üretilsin. Yok öyle dünya efendim. Gelişmenin sınırı yoktur. Bilginin de. BMW'nin m5'de kullandığı sente ayar aparatları, egzantrik kilitleme kilitlerinin tek gayesi işçilik fiyatlarını arttırmak öyle mi? Ya durum daha verimli yanma, daha pürüzsüz motor stabilizesi ise? Hayır siz bu pencereden bakamazsınız. Çünkü 25 senelik atmosferik motorlarınızla yol boyu ucuz LPG arayıp, sonra kuruş hesabından başka yakıt verimliliği ile alakanız yoktur. Sizler bu kafada devam ediniz, 30 milyara 97,98 corollanıza, civic'inize bininiz. Hatta gizli ayinler de düzenleyebilirsiniz. Ancak lütfen tekniğe bilime teknolojiye elektroniğe dil uzatacak kadar seviyeleri yere indirmeyelim. Birkaç özel aparat fotoğrafını sizler için burada gösteriyorum. Anlamanızı beklediğimden değil, tezimi kuvvetlendirmek için gösteriyorum. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mand1ra_Hekimi -- 2 Ocak 2017; 16:51:34 > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|