Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Samsung Teknik Servis Rezaleti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
878
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Samsung Teknik Servis Rezaleti.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2743 Mesaj
      14 Mayıs 2019 06:01:11 Konu Sahibi
      Arkadaşlar herkese merhaba.

      23 Nisan'da Evkurdan Samsung TR garantili 0 Galaxy A30 cep telefonu aldım.

      3 gün sonra eşim telefonun sol arka batarya kapak kısmında bir açıklık fark etti. İlk önce evkura gittim. Birşey yapamayacaklarını, teknik servis değişim kağıdını yollarsa değişim yapabileceklerini söylediler.

      Ardından Samsung Teknik Servisi aradım. Telefonu BDH Bilişim denen Allahın belası bir firmaya yollamamı, nota da 3 günlük cihaz olup değişim istediğimi yazmamı söylediler. Gereken herşeyi yaptım ve full kutu içeriği ile cihazı kargoladım.

      Ürün servise geldikten 4 gün sonra tarafıma kasanın yamuk olduğunu söyleyip ürünü garanti dışı bıraktılar. Kasa ve ekran değişimi olarak 500 lira ücret çıkardılar. Kabul etmediğimi söyledim. Çünkü cihaz hiç düşürülmedi. Alındığı gün kılıfı ve koruyucusu takıldı.

      Cihaz 10 gün boyunca onlarda kalıp onay vermediğim için ürünü geri yolladılar.

      Bu saatten sonra nasıl bir yol izleyebilirim arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

      Siz siz olun bu saatten sonra ne Samsung servisine güvenin nede garantili telefonum var diye rahat edin. Allah bu tarz firmaların hepsinin belasını versin. Konuyu yukarıda tutarsanız sevinirim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



      _____________________________




    • Binbaşı
      1404 Mesaj
      14 Mayıs 2019 06:39:21
      Samsung alarak siz hata yapmışsınız. Şuan tr de en iyi servise sahip 2 marka var birisi huawei diğeri Apple store



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    • Teğmen
      145 Mesaj
      14 Mayıs 2019 07:32:32
      Bence burada servisin bir suçu yok şu açıdan yok ürünü o hale siz getirmiş olabilirsiniz . Kutudan öyle çıktığını kanitlarsaniz sorun çözülür yoksa da bence yapılacak birşey yok .



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      9369 Mesaj
      14 Mayıs 2019 10:27:42
      Kasada yamukluk var mı peki?
      Düşürmedik demişsiniz ama yamukluk düşmeyle olmuyor. Ülkemizin hastalığı cihazı arka cepte taşıyıp üzerine oturmaktan kaynaklı.

      Bizim çalışanlardan da böyle çok cihaz geliyor. " bir şey yapmadım, düşürmedim ama cihaz çalışmıyor" diye. bir bakıyorsun cihaz kayık olmuş.

      Cihazda bir yamukluk varsa maalesef yapılacak çok bir şey de yok.
      _____________________________
      Moulin Rouge!
      "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
    • Yarbay
      2743 Mesaj
      14 Mayıs 2019 14:41:41 Konu Sahibi

      Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Hayır dediğiniz gibi herhangi bir cepte taşıma yada darbeye maruz kalacak birşey yapılmadı cihazda



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: Piêr Dé Sans kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör rryzen
      _____________________________
    • Yarbay
      4625 Mesaj
      14 Mayıs 2019 14:43:52
      Ne Samsung nede Apple alınmaz hem servisleri kötü hemde telefonları dandik . Lenovo alsaydiniz keşke



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      145 Mesaj
      14 Mayıs 2019 14:48:28

      Evet haklısınız ama firma da bunu bilmediği için direk red vermesi olası bir karar olmuş sanki . Ha çok detaylı inceleme teknikleri vardır belki veya thh nin onu bilemem



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      HRMNKY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      15 Mayıs 2019 19:43:36
      Selamlar, öncelikle geçmiş olsun.

      Sanırım ürün Samsung garantisi altında değil, ithalatçı garantili. Siz ürünün ayıplı olduğunu satıcıya bildirdiğinizde, konudan satıcı da sorumludur. Ama ispat yükü sizdedir. En önemli detayda şudur; ürün ilk 6 ay içerisinde herhangi bir arıza gösterir ya da problem çıkarırsa, mal ayıplı sayılır, MALIN AYIPLI OLMADIĞININ İSPATI SATICIYA AİTTİR, size değil. Elinizdeki servis formu ile THH ye başvurunuz halinde, satıcı ya da üretici malın ayıpsız olduğunu ispat etmek zorundadır. THH ye evinizde, pc başında TUBİS üzerinden hiç zahmetsiz başvurabilir, süreç devam ederken telefonu da kullanmaya devam edebilirsiniz :) bu forumda çok kişiye 6502 sayılı kanun hakkında yardımcı oldum, dilekçesini bile yazdığım arkadaşlar oldu, size de seve seve yardımcı olurum. Hak arama konusunda ciddi ve istekli iseniz özelden ya da telefonla ulaşabilirsiniz. ;) kolay gelsin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      İZMİR/KARŞIYAKA




    • Binbaşı
      1879 Mesaj
      15 Mayıs 2019 19:46:17
      Ayrıca, telefonun fotoğraflarını da yüklerseniz daha açıklayıcı olabilir.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      İZMİR/KARŞIYAKA
    • Teğmen
      130 Mesaj
      15 Mayıs 2019 20:10:46
      500 lira para için mahkeme ile mi ugrasacaksin , neyi soruyorsun ki kardeşim. Ver 500 lirayı yaptır bos ver



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1818 Mesaj
      15 Mayıs 2019 21:23:13
      Hocam e devlet ile tüketici hakem heyetine başvuru yapın formu doldurarak

      En yakın kaymakamlık veya valilik orada seçersiniz zaten servis formu ve faturayı götürmek için

      Telefonu kullanmaya devam edin

      Bilirkişi incelemesi olacağı zaman size bildiriler o zaman telefonsuz kalırsınız

      Telefon size geri verilir bir iki hafta sonra hakem heyeti tarafından

      Rapor gelir

      Karar çıkar

      S*ke S*ke değişim sonra misss

      Hakkınızı arayın hocam

      Not: 2 yıllık telefonum bataryası değişmedi 260 TL istediler (Xiaomi Mi5 Prime) mahkemeye başvurdum ve karar çıktı telefon değişimi toplam 3 ay sürdü bu süreç 3 hafta telefonsuz kaldım ama olsun :)

      Bu hafta yeni cihazı teklif edecekler bakalım güzelse okey yoksa paramı Söke Söke alırım

      Not 2: Bu ülke de Huawei dışında servisler fiss

      Not 3: Servis cihaz yamuk darbeli batarya ondan zarar görmüş demiş savunmasında bilirkişi alakası yok sorun üretici kaynaklı demiş misss



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asaf04 -- 15 Mayıs 2019; 21:24:48 >
      |
      |
      _____________________________
      Mi Telefonumdan gönderildi




    • Yarbay
      2500 Mesaj
      15 Mayıs 2019 23:34:08
      Hocam hiç bir firma kasadaki yamukluğu kabul etmez. Samsung teknik servisi zaten kötü buna itirazım yok.

      Üretici kaynaklı olduğunu kanıtlamanız lazım. Oda zor. THH ni deneyebilirsiniz ama şansınız düşük. Bilirkişi inceler kasada darbe ve yamukluk yoksa %99 kazanırsınız.
      |
      |
      _____________________________
      Faiz yiyenler ancak şeytan çarpmış olanın kalkışı gibi kalkarlar. Bu onların: "Alım satım da ancak faiz gibidir." demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alış verişi helal, faizi haram kılmıştır. Kime Rabbinden bir öğüt gelir de faize bir son verirse, artık geçmişi kendisine, işi de Allah'a aittir. Kim faize geri dönerse artık onlar ateşin halkıdır, orada sürekli kalacaklardır. Allah, faizi yok eder de, sadakaları artırır. Allah, günahkâr kafirlerin hiç birini sevmez. (Bakara 2/275-276).
    • Yarbay
      2743 Mesaj
      16 Mayıs 2019 00:48:21 Konu Sahibi

      Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Telefon servisten gelir gelmez davayı açacağım.

      Benim burada yaptığım hata telefonu yollamadan fotoğrafını çekmemek oldu. Keşke onu yapsaydım diyorum.

      Telefon distribütör garantili İthalatçı garantili olsa asla servisle uğraşmam zaten.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: pirmes , Asaf04
      _____________________________
    • Yarbay
      15126 Mesaj
      16 Mayıs 2019 02:13:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

      Samsung alarak siz hata yapmışsınız. Şuan tr de en iyi servise sahip 2 marka var birisi huawei diğeri Apple store
      Asıl mafya Sedat Peker'in Evkur'undan ürün alarak hata yapmış.

      Tüketici kanunu açıktır. İlk 6 ay içinde farkedilen kusurların teslimde olmadığının ispatı satıcıya aittir. Tüketici Hakem Heyetine gidip servis hizmeti veren fimayı dava edin.

      Madde 10'u okuyun.
      http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Mayıs 2019; 2:14:25 >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      327 Mesaj
      16 Mayıs 2019 15:59:43
      Yapacağınız şey basit. Benzer bir şey başıma geldi. Vatandan aldığım telefon 2 gün sonra bozuldu. Para iadesi istedim vermediler THH ne gittim karar lehime çıktı paramı aldım. Tabi bu süreç 6 ay kadar sürdü ama olsun istediğimi aldım. THH genelde kullanıcı lehine kararlar veriyor. Kesinlikle bu yolu denemelisiniz. Dilekçeyi ayrıntılı olarak yazın.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1536 Mesaj
      16 Mayıs 2019 17:42:40
      Şuan s9 kullaniyorum öncesinde 7 plus sahibiydim şunu söyleyeyim hem samsung hem apple bes para etmez servislere sahip 7 plusta yasadigim batarya problemi nedeni ile yetkili servise verdim hem batarya da sorun bulunamadi deyip hem cihazi acip hemde dogru düzgün kapatamadiklari icin cihazin siyah silikonlari disari firlamisti



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      1) 2011 Citroen C4 II 1.6 Confort Plus M/V2) 2013 Peugeot 208 1.4 HDi Urban Soul M/V3) 2010 Citroen DS3 1.6 156HP DSport M/V4) 2014 Peugeot 308 1.6 eHDi Allure M/V 5) 2014 Mercedes Benz CLA180d 1.5 Urban O/V 6) 2013 Peugeot RCZ 1.6 THP Evolution O/V7) 2017 Honda Civic HB 1.5 182HP Sport O/V

      AMD Ryzen7 1700x 3.7@ ✦ MSI B350 Gaming Pro Carbon AM4 ✦ Akasa A10 Water Cooler ✦ G.Skill Trident Z 32GB(2x16) 3200Mhz RGB LED ✦ MSI GeForce RTX2080 Duke 8GB ✦ Corsair Spec Alpha Red Case ✦ WD Blue 1TB M.2 SSD ✦ WD 4TB Blue HDD ✦ Logitech G213 Prodigy RGB LED Keyboard ✦ Alienware Elite RGB Gaming ✦ Gamepower RGB Mousepad
    • Binbaşı
      1092 Mesaj
      16 Mayıs 2019 18:58:36
      Adama cozum ureteceginize hesap soruyorsunuz ne kadar geri zekali bir toplumuz thh basvuru ve samsung mail atabilirsin



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
      ONE DAY YOU MAY.
    • Binbaşı
      1129 Mesaj
      16 Mayıs 2019 19:05:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: XQS

      Adama cozum ureteceginize hesap soruyorsunuz ne kadar geri zekali bir toplumuz thh basvuru ve samsung mail atabilirsin
      Xaiomi alsaydi boyle olmazdi.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      "Bir olay olduğunda, olayın failini bulmak istiyorsanız olayın sonucunun kime yaradığına bakın. Bu olay kimin işine yarar? bunu bilirseniz, bu işi kimin yaptığını da bilirsiniz.''
      KAŞİF KOZİNOĞLU
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
son dakika
üniversite
Blogio
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.