Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
767.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıralı sistem LPG uygulamalarında motor ısınana kadar benzinle çalışması gerekiyor zaten. Motor yeterli sıcaklığa ulaşınca sistem otomatik olarak LPGye geçiyor. Karbüratörlü veya tek nokta enjeksiyonlu motorlardaki gibi direk LPG ile çalışması mümkün değil.
    LPG'nin markası ne? İyi bir ustaya kontrol ettirin bence..

    Ağustos 2011'de 10bin km bakımına 270 lira verdim
    -4 lt Mobil 1 0-40 Tam Sentetik motor yağı
    -Yağ Filtresi
    -Hava Filtresi
    -Polen Filtresi
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baturalpcengiz

    Arkadaşlar merhaba, bende geçen hafta Jettamı satıp aranıza katıldım..Herkese merhabalar..

    Hoşgeldiniz, aracınız hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız, cezasız olsun...
    Sıfır mı aldınız, 2. el mi? 1.4 - 1.8? Düz - otomatik?
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _trapzone_

    cevabınız için çok teşekkürler...aldığım araçta lpg de mevcut idi ancak lpg den dolayı bır takım sıkıntıları mevcut ornegın motor ıkaz lambası yanıyor sureklı,ayrıca yakıtı benzınden alıyormus gıbı sureklı benzın ıbresı bıtıyor benım ıcın daha onemlısı aracı ılk calıstırdıgımda lpg ye gecmıyor ancak lpg tusuna basılı tutup start ıle bırlıkte calıstırınca lpg ye gecıyor.
    honda servıslerınde yağ falan bakım ucretlerı ne kadar?


    Aracı yeterince iyi tanımadığınızı düşünüyorum. 24 sayfalık bu konuyu iyice incelemenizi tavsiye ederim. Ben aracı almdan önce birkaç kez hatmettim :)
    Benim aracım da LPG li. Motor arıza ikaz lambası yanmıyor. Araç ilk çalıştığında benzinde çalışır, motor sıcaklığı belli bir dereceye gelince LPG ye otomatik geçiş yapılır. Ama sizin demek istediğinizi de tam anlamadım; "lpg tusuna basılı tutup start ıle bırlıkte calıstırınca" derken? LPG kullanırken araç sanki benzin tüketiyormuş gibi benzin göstergesinin aşağı inmesi normal, aldırış etmeyin. Yeniden benzin alınca eski benzinle birlikte olması gereken seviyeye çıkar gösterge.
    Aracın servis bakım ücreti aracınızın kilometresine göre değişir. Kilometreye göre araçta yapılacak işlemler çoğalabilir veya azalabilir. Ama sadece yağ değişimi yaptıacağım, diğer bakım işlemlerini yaptırmayacağım diyorsanız fiyatı yurarıya arkadaş yazmış. En iyisi servisi arayıp bilgi almak.
    Kazasız, cezasız sürüşler...
    _____________________________
    İLİM Peygamber'den , MAL Firavun'dan Mirastır!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baturalpcengiz

    Arkadaşlar merhaba, bende geçen hafta Jettamı satıp aranıza katıldım..Herkese merhabalar..

    üstad h.g jeta kaç model di memnun muydun
    _____________________________
    . duydun mu cevahir ?
    buraya protein getir
    .
  • arkadaslar 2006 model hb lerde vsa var mı?
    yoksa kaç modelden sonra standart oluyor??
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar 2006 model hb lerde vsa var mı?
    yoksa kaç modelden sonra standart oluyor??

    HB'lerin hepsinde standarttır.
    Sedanlarda ilk yıllarda yoktu diye biliyorum.
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
  • Nrglife merhaba tsk ederim.2008 model 1.8 type s aldım.58 binde 10 gündür herhangibir şikayetim yok.insaallah uzun süre böyle gider.. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Honda 1.8 civic type S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baturalpcengiz

    Nrglife merhaba tsk ederim.2008 model 1.8 type s aldım.58 binde 10 gündür herhangibir şikayetim yok.insaallah uzun süre böyle gider.. :)


    Aracınız hayırlı olsun. Her ne kadar 5 kapı modelle aynı gibi görünsede arkada olmayan kapılardan dolayı cam çizgisi ile yan marşpiyellerin, ön ve arka tamponların ve dodiklerin yapısı araca başka bir hava katıyor. Sorularınız olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.

    Bende 5 kapılı aracım için Type-R-S kit işini yürürlüğe koydum. Aynı zamanda gövde renginde olacak. Montaj serviste garantili olarak yapılacak. Bittiğinde buradan paylaşırım.
    _____________________________
    Core2Duo E6850@3600mhz //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5 1//Creative Audigy2ZS //Logitech Momo Racing Force//
  • Teşekkürler,
    _____________________________
    Honda 1.8 civic type S
  • arkadaslar i-shift lerin manuel kullanımı normal manuel sanzımanlar gıbı mı yoksa farklılıklar var mı
    ne bıleyım ı-shıft bı aracı manuel de kullansak yıne baskı balata sıkıntısı ortaya çıkarır mı
    manuel kullanımda yıne yıgılma ve vıtes kararsızlıgı gıbı sıkıntılar yaratıyormu?
    yardım edersenız sevınırım
    tesekkuler
    _____________________________
  • arkadaslar i-shift lerin manuel kullanımı normal manuel sanzımanlar gıbı mı yoksa farklılıklar var mı
    ne bıleyım ı-shıft bı aracı manuel de kullansak yıne baskı balata sıkıntısı ortaya çıkarır mı
    manuel kullanımda yıne yıgılma ve vıtes kararsızlıgı gıbı sıkıntılar yaratıyormu?
    yardım edersenız sevınırım
    tesekkuler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar i-shift lerin manuel kullanımı normal manuel sanzımanlar gıbı mı yoksa farklılıklar var mı
    ne bıleyım ı-shıft bı aracı manuel de kullansak yıne baskı balata sıkıntısı ortaya çıkarır mı
    manuel kullanımda yıne yıgılma ve vıtes kararsızlıgı gıbı sıkıntılar yaratıyormu?
    yardım edersenız sevınırım
    tesekkuler

    i shift ile manuel arasında dağlar kadar fark var baskı balata konusunda bişey diyemem çünkü bilmiyorum ama otomatik kullanımda da manuel kullanımda da bariz bi yığılma söz konusu
    kararsızlık diye bi durum yok diyebilirim gerçekten istikrarlı o konuda
    _____________________________
    . duydun mu cevahir ?
    buraya protein getir
    .
  • Geçen gün 50.000km bakım için servise gittim...
    Yağ, yağ filtresi,hava filtresi, ve 3 yılda bir değişen fren hidrolik yağı ayrıca işçilikle birlikte 350tl dediler. OK dedim...

    daha öncede belirttiğim gibi ilk 3 senelik garanti kapsamında fren diskleri belirli bir limite gelmişse garanti kapsamında değişiyor. (orjinali 23, limit 21 (mm olması lazım. =) ) )
    önleride arkalarıda limite sokmayı başarmışım garanti kapsamında değişti bu parçalar... ancak yeni fren disklerini takınca yeni balatada takıyorlar... kendileride 350tl tuttu..
    Şayet garantiden değişmeseydi Önler 550 arkalar ise 450 tl olup 1000tl parça 250tl işçilik olarak bir fatura çıkacaktı... 3 senesi dolmak üzere olan arkadaşlar dikkat etsinler.

    tam lift ten çıkartırken araba çalışmadı... 2-3 ay önce iç lambaları açık unutmuştum... takviye ile çalıştırmıştım. ancak akü kendini toplamamış okadar km yapmama rağmen. lift te iken yarım kontak kalmış 3 sene içinde akü bittiği için ve ölçüm cihazı raporu akü değiştir dediği için onuda garantiden değiştirdik...

    sonuç itibariyle iyi bir bakım oldu benim arabam için... hala 3. senesi dolmamış olan arkadaşlar varsa diye bilgilendireyim istedim...
    _____________________________
    Canon 5D MarkII / 24-105mm f4 / 50mm f1.4 / 300mm f4, GoPro Hero 3+ Black Edition / Battery BacPack /
    Honda Civic HB A/T Sport 2009, Citröen C4 III Diesel Comfort Plus MCP 2012
    Apple iPhone 6/6Plus 64Gb & iPad 3.Gen 16/32Gb & MacBook Pro 15'' Retina 11.3 / Unibody 5.1 & iPod Nano 6.Gen 8Gb & Apple Tv 3 & Time Capsule 2TB
    www.segmenoglu.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07saltan

    arkadaslar i-shift lerin manuel kullanımı normal manuel sanzımanlar gıbı mı yoksa farklılıklar var mı
    ne bıleyım ı-shıft bı aracı manuel de kullansak yıne baskı balata sıkıntısı ortaya çıkarır mı
    manuel kullanımda yıne yıgılma ve vıtes kararsızlıgı gıbı sıkıntılar yaratıyormu?
    yardım edersenız sevınırım
    tesekkuler

    Manuel şanzımandan farkı debriyaja basmamak ve vitesin + ve - şeklinde değiştirilmesi. Debriyaja sistem kendi basıp o esnada (siz gazdan ayağınızı çekmiyorsunuz) elektronik olarak gazı kesip vites değiştikten sonra tekrar gaz veriyor. Bu işlem vites güncellemesi ile en optimuma çıkarılmaya çalışılıyor.
    Manuel kullanımda normal manuel kullanır gibi vites atmadan önce ayağı gazdan çekip vites atıp tekrar gaza yüklenirseniz vites geçişleri en pürüzsüz oluyor ama bu yığılma vs. abartıldığı kadar değil.
    Vites kararsızlığı diye birşey yok. Diğer otomatikler gibi gayet güzel tepki veriyor. Gaza net bir şekilde davranırsanız vites değişikliklerinide gayet net alıyorsunuz. 60 ile 6. vites giderken kickdown yapıldığında kusursuz bir şekilde 2'ye çekip yürüyor araç...
    _____________________________
    Core2Duo E6850@3600mhz //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5 1//Creative Audigy2ZS //Logitech Momo Racing Force//




  • Öncelikle Herkese merhaba, benimde şuan civic hb alma gibi bir niyetim var ama düşünme aşamasındayım. En iyisini bu arabayı kullananların bileceği düşündüğüm için size sormak gereği hissettim. Daha önce hiç arabam olmadı ilk arabam olacak.
    1.8 Executive, 1.8 i-VTEC, 1.8 Type-S arasında ne fark var ? 2008 model bir civic hb otomobilin otomatik vitesiyle 2009 model bir civic'in otomatiği arasında çok büyük farklar var mı? Çok meşhur olan vw'in dsg şanzımanı arasında ki farklar neler. Dsg şanzımanda özellikle 1. vitesden 2. vitese geçerkenki sarsıntı ve titremeden şikayet eden çok insan var honda'da böyle bir sorun var mı? Yine dsg şanzımanlı aralarda baskı balata çabuk bitiyor diye şikayet edenler vardı honda otomatiğindede var mı böyle bir sorun.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımsal

    Öncelikle Herkese merhaba, benimde şuan civic hb alma gibi bir niyetim var ama düşünme aşamasındayım. En iyisini bu arabayı kullananların bileceği düşündüğüm için size sormak gereği hissettim. Daha önce hiç arabam olmadı ilk arabam olacak.
    1.8 Executive, 1.8 i-VTEC, 1.8 Type-S arasında ne fark var ? 2008 model bir civic hb otomobilin otomatik vitesiyle 2009 model bir civic'in otomatiği arasında çok büyük farklar var mı? Çok meşhur olan vw'in dsg şanzımanı arasında ki farklar neler. Dsg şanzımanda özellikle 1. vitesden 2. vitese geçerkenki sarsıntı ve titremeden şikayet eden çok insan var honda'da böyle bir sorun var mı? Yine dsg şanzımanlı aralarda baskı balata çabuk bitiyor diye şikayet edenler vardı honda otomatiğindede var mı böyle bir sorun.

    Kısaca cevap vereyim,
    Executive 2007-2008 yıllarında piyasada olan 1.8 motorlu sedan civiclerin donanım seviyesidir.
    I-VTEC Honda motorlarının tanımlamasıdır. Akıllı sübap zamanlaması ve Elektronik Lift Kontrol demektir. Sahibinden.com'da falan direk 1.8 Civic HB'leri tanımlamak için kullanılıyor.
    Type-S modeli tek kapıdır.
    2009'dan önceki otomatik vitesler i-shift = Yarı Otomatik Tek kavramalı Robotize şanzımandır. Kullanım alışkanlığı gerektirir, ilk 1-2 viteste bir miktar sarsıntı yapabilir. (ama çok ta rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum) Buna rağmen çok ekonomiktirler. DSG çift kavramadır.
    2009'dan sonrakiler klasik tam otomatiktir, tork konvertörü vardır. Konforludur ama fazla yakar.
    Baskı balata konusu tamamen kullanım alışkanlıklarınıza bağlı..


    ***Bu konuyu baştan sona okumanızı tavsiye ederim, ben iki kez okumuştum
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: baturalpcengiz

    Nrglife merhaba tsk ederim.2008 model 1.8 type s aldım.58 binde 10 gündür herhangibir şikayetim yok.insaallah uzun süre böyle gider.. :)


    Aracınız hayırlı olsun. Her ne kadar 5 kapı modelle aynı gibi görünsede arkada olmayan kapılardan dolayı cam çizgisi ile yan marşpiyellerin, ön ve arka tamponların ve dodiklerin yapısı araca başka bir hava katıyor. Sorularınız olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.

    Bende 5 kapılı aracım için Type-R-S kit işini yürürlüğe koydum. Aynı zamanda gövde renginde olacak. Montaj serviste garantili olarak yapılacak. Bittiğinde buradan paylaşırım.

    Fotoğrafları bekliyoruz
    Yaklaşık maliyetini bizimle paylaşır mısınız? Direk servise mi sipariş verdiniz, yoksa başka yerden getirtip sadece montajı mı serviste yaptıracaksınız?
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koraygokhan

    Geçen gün 50.000km bakım için servise gittim...
    Yağ, yağ filtresi,hava filtresi, ve 3 yılda bir değişen fren hidrolik yağı ayrıca işçilikle birlikte 350tl dediler. OK dedim...

    daha öncede belirttiğim gibi ilk 3 senelik garanti kapsamında fren diskleri belirli bir limite gelmişse garanti kapsamında değişiyor. (orjinali 23, limit 21 (mm olması lazım. =) ) )
    önleride arkalarıda limite sokmayı başarmışım garanti kapsamında değişti bu parçalar... ancak yeni fren disklerini takınca yeni balatada takıyorlar... kendileride 350tl tuttu..
    Şayet garantiden değişmeseydi Önler 550 arkalar ise 450 tl olup 1000tl parça 250tl işçilik olarak bir fatura çıkacaktı... 3 senesi dolmak üzere olan arkadaşlar dikkat etsinler.

    tam lift ten çıkartırken araba çalışmadı... 2-3 ay önce iç lambaları açık unutmuştum... takviye ile çalıştırmıştım. ancak akü kendini toplamamış okadar km yapmama rağmen. lift te iken yarım kontak kalmış 3 sene içinde akü bittiği için ve ölçüm cihazı raporu akü değiştir dediği için onuda garantiden değiştirdik...

    sonuç itibariyle iyi bir bakım oldu benim arabam için... hala 3. senesi dolmamış olan arkadaşlar varsa diye bilgilendireyim istedim...

    Dostum hayırlı olsun, araba bedavadan yenilenmiş gibi olmuş
    Disk olayına kafam takıldı... Üzerindeki balatalar orjinal miydi, değiştirmiş miydin? Bildiğim kadarıyla 50bin km kadar bir sürede balataların bitip, disklerin yıpranmaması gerekiyordu. Yani bir taraf sert diğer taraf yumuşak malzeme olmalı.. Acaba balatalar normalden sert miydi?
    _____________________________


    2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımsal

    Öncelikle Herkese merhaba, benimde şuan civic hb alma gibi bir niyetim var ama düşünme aşamasındayım. En iyisini bu arabayı kullananların bileceği düşündüğüm için size sormak gereği hissettim. Daha önce hiç arabam olmadı ilk arabam olacak.
    1.8 Executive, 1.8 i-VTEC, 1.8 Type-S arasında ne fark var ? 2008 model bir civic hb otomobilin otomatik vitesiyle 2009 model bir civic'in otomatiği arasında çok büyük farklar var mı? Çok meşhur olan vw'in dsg şanzımanı arasında ki farklar neler. Dsg şanzımanda özellikle 1. vitesden 2. vitese geçerkenki sarsıntı ve titremeden şikayet eden çok insan var honda'da böyle bir sorun var mı? Yine dsg şanzımanlı aralarda baskı balata çabuk bitiyor diye şikayet edenler vardı honda otomatiğindede var mı böyle bir sorun.

    Kısaca cevap vereyim,
    Executive 2007-2008 yıllarında piyasada olan 1.8 motorlu sedan civiclerin donanım seviyesidir.
    I-VTEC Honda motorlarının tanımlamasıdır. Akıllı sübap zamanlaması ve Elektronik Lift Kontrol demektir. Sahibinden.com'da falan direk 1.8 Civic HB'leri tanımlamak için kullanılıyor.
    Type-S modeli tek kapıdır.
    2009'dan önceki otomatik vitesler i-shift = Yarı Otomatik Tek kavramalı Robotize şanzımandır. Kullanım alışkanlığı gerektirir, ilk 1-2 viteste bir miktar sarsıntı yapabilir. (ama çok ta rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum) Buna rağmen çok ekonomiktirler. DSG çift kavramadır.
    2009'dan sonrakiler klasik tam otomatiktir, tork konvertörü vardır. Konforludur ama fazla yakar.
    Baskı balata konusu tamamen kullanım alışkanlıklarınıza bağlı..


    ***Bu konuyu baştan sona okumanızı tavsiye ederim, ben iki kez okumuştum

    Çok sağol nrglife çok teşekkür ederim yazdıkların hepsini okudum. İ-shift'e alışmakta çok zorluk çekermiyiz peki. İ-shift sadece hb modellerdemi bulunmakta. 33 bin kadar bir bütçem var sizce tam otomatik mi almalıyım yoksa yarı otomatik mi yakıt konusunda uçuk derece farklılıklar var mı aralarında. Yada tavsiye edebileceğiniz herhangi bir civic modeli var mı?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: koraygokhan

    Geçen gün 50.000km bakım için servise gittim...
    Yağ, yağ filtresi,hava filtresi, ve 3 yılda bir değişen fren hidrolik yağı ayrıca işçilikle birlikte 350tl dediler. OK dedim...

    daha öncede belirttiğim gibi ilk 3 senelik garanti kapsamında fren diskleri belirli bir limite gelmişse garanti kapsamında değişiyor. (orjinali 23, limit 21 (mm olması lazım. =) ) )
    önleride arkalarıda limite sokmayı başarmışım garanti kapsamında değişti bu parçalar... ancak yeni fren disklerini takınca yeni balatada takıyorlar... kendileride 350tl tuttu..
    Şayet garantiden değişmeseydi Önler 550 arkalar ise 450 tl olup 1000tl parça 250tl işçilik olarak bir fatura çıkacaktı... 3 senesi dolmak üzere olan arkadaşlar dikkat etsinler.

    tam lift ten çıkartırken araba çalışmadı... 2-3 ay önce iç lambaları açık unutmuştum... takviye ile çalıştırmıştım. ancak akü kendini toplamamış okadar km yapmama rağmen. lift te iken yarım kontak kalmış 3 sene içinde akü bittiği için ve ölçüm cihazı raporu akü değiştir dediği için onuda garantiden değiştirdik...

    sonuç itibariyle iyi bir bakım oldu benim arabam için... hala 3. senesi dolmamış olan arkadaşlar varsa diye bilgilendireyim istedim...

    Dostum hayırlı olsun, araba bedavadan yenilenmiş gibi olmuş
    Disk olayına kafam takıldı... Üzerindeki balatalar orjinal miydi, değiştirmiş miydin? Bildiğim kadarıyla 50bin km kadar bir sürede balataların bitip, disklerin yıpranmaması gerekiyordu. Yani bir taraf sert diğer taraf yumuşak malzeme olmalı.. Acaba balatalar normalden sert miydi?

    Diskler orijinali... İlkkez değişti. Ön başlata 1 kes arka balaya 3 kez değişti..
    Hepsi serviste yapıldı ve orijinalleri.
    _____________________________
    Canon 5D MarkII / 24-105mm f4 / 50mm f1.4 / 300mm f4, GoPro Hero 3+ Black Edition / Battery BacPack /
    Honda Civic HB A/T Sport 2009, Citröen C4 III Diesel Comfort Plus MCP 2012
    Apple iPhone 6/6Plus 64Gb & iPad 3.Gen 16/32Gb & MacBook Pro 15'' Retina 11.3 / Unibody 5.1 & iPod Nano 6.Gen 8Gb & Apple Tv 3 & Time Capsule 2TB
    www.segmenoglu.com




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.