Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler arkadaşlar. Serviste sorduğumda görevli arkadaş bulamamıştı :)
  • Peki Teyibi değiştiren var mı içimizde??? Ben araştırdım ama plastik parça için çok uçuk fiyatlar istiyorlar...
  • arkadaşlar civic hb tam otomatik aranmaktadır.satıcı olan ya da satılık bilen varsa msj atsın.i-shift değil tam otomatik olması lazım
  • 2008 model honda civic HB aracin sağ ön sis farina taş carpmasi sonucu cami kirildi bu sis farini internette yedek parca satan ne kadar site varsa bulamadim hep sedan olanlarin ve eski modellerin var servise sordugumda 400 civari iscilik haricinde
    fiyat cikardilar sedanlarin sis fari yaklasik 100 tl civarinda arada bu kadar fark varken servise basit bir is icin bu kadar para bayilmak istemiyorum varsin kullanmadigim sis fari da yan sanayi olsun ama bulamiyorum konu hakkında yardımcı olabilecek varsa cok sevinirim ayrica sanyo nick li arkadasin bir onceki sayfada gosterdigi dokunmatik multimedia seti markasi ve fiyati nedir kullanan var mi memnun mu boyle birsey takmayi istemisimdir hep
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drarter

    2008 model honda civic HB aracin sağ ön sis farina taş carpmasi sonucu cami kirildi bu sis farini internette yedek parca satan ne kadar site varsa bulamadim hep sedan olanlarin ve eski modellerin var servise sordugumda 400 civari iscilik haricinde
    fiyat cikardilar sedanlarin sis fari yaklasik 100 tl civarinda arada bu kadar fark varken servise basit bir is icin bu kadar para bayilmak istemiyorum varsin kullanmadigim sis fari da yan sanayi olsun ama bulamiyorum konu hakkında yardımcı olabilecek varsa cok sevinirim ayrica sanyo nick li arkadasin bir onceki sayfada gosterdigi dokunmatik multimedia seti markasi ve fiyati nedir kullanan var mi memnun mu boyle birsey takmayi istemisimdir hep

    Türkiye'de bulamazsanız yurtdışı sitelerden servisin verdiği fiyattan çok daha uyguna bulunabilir.




  • Arkadaşlar merhabalar. Honda civik 1.8 i-vtec motorlu araçlar çok ilgimi çekiyor ve sadece internette gördüğüm kadar bilgi sahibiyim. aracımı sattım bu araç için ama şuan çok kararsızlıklar içersindeyim. bugüne kadar kullandığım araçlar manual vitesti ve i-şhift hakkında hiçbirşey bilmiyorum. artısı ve eksisi olarak kısaca bahsederseniz çok sevinirim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • Genel izlenim ve bilgi vereyim o zaman.
    Ben düz vites kullanımdan hoşlanan biriyim ama eşimde kullanacağı için aynı zamanda İstanbul'da yoğun trafik olan bir yerde oturduğum için otomatik almak istiyordum. Honda 2006 yılından itibaren Civic'lerde I-Shift kullanmaya başlamış. 2009'da tam otomatiğe geçmiş şuan ise yine I-shift araçlar satılıyor.
    Tam otomatikler klasik tork konvertörlü şanzımanlar. Geçişler son derece sarsıntısız ama bir miktar performansı törpüleyip bir miktarda yakıt tüketimini arttırıyorlar. I-Shift bana ilaç gibi geldi. Çünkü hem otomatik konforu yaşatabiliyor hem de vitesten veya direksiyon arkasındaki kulakçıklardan manuel kullanım keyfi sunuyordu. Aynı zamanda tüketim olarak da manuelden farksız.
    Forumda Honda Uzmanı rütbeli Candan bir süre I-shift kullanmıştı. Kendisi şahsende tanıdığım bir arkadaşımdır. O bana tavsiye etti. Bir yıl önce çok yakın bir arkadaşıma I-shift almıştık. 20 küsür bin km yaptıktan sonra o da tavsiye etti. Bende yorumlara fazla takılmadan aldım.
    Sizin alacağınız seviyeye gelene kadar I-shift 3veya 4 defa yazılım güncellemesi geçirdi ve vites geçişlerinden iyileşmeler oldu. Şikayet edilen mesajların konuların tarihlerine bakarsanız eskidir genellikle.

    Yarı otomatik olarak geçen bu vites türü Opel'de easytronik, Toyota'da MMT, Fiat'ta dualogic adı altında kullanılan sistemlerle aynı mantıkta. Hiç biri hiç bir zaman tam otomatik konforu veremez. Vites geçişleri sarsınyılı mı? Belki manuel vites kullanan biri gibi özellikle 1'den 2'ye geçişte vites geçişini hissedebiliyorsunuz. Onun dışında ciddi sallamalar olmuyor.
    Vites geçişleri sizin gaza basışınıza göre ayarlıyor hafif hızlanmalarda 60'ta 6'ya geliyor sistem. Gaza biraz daha hızlı basarsanız yine 3000 devirden sonra vites değiştiriyor. Dip gaz yaparsanızda redline olana kadar vites atmıyor. 6. vites 60'la giderken dipgazda 2'ye çekebiliyor. Uzun yola da gittim problem yaşamadım.

    Yokuş yukarı kalkış desteği yok ama zaten ayağı frenden çekince araç zaten öne doğru gitme eğiliminde oluyor. El freni kullanmaya alışırsanız hiç problem olmaz. Stop şimdiye kadar hiç etmedi. Yolda kalan veya kaldığını iddia eden sadece 1 kişi okudum. Onun dışında da hiç görmedim duymadım. Yarı otomatiklerin olumsuz tarafı baskı balatayı çabuk bitirebilme durumları. Özellikle yokuş yukarı bol dur-kalk yapılan durumlarda baskı balata normalden fazla yıpranabiliyor. 95 bin km olup baskı balata değişmeyen araçta okudum 30 binde değiştirende... Işıklarda 20 snden uzun beklemelerde vites boşta beklenirse baskı balata ömrü ciddi anlamda farkediyor.
    Bence en iyisi mümkünse bir test etmeniz. Sonucu beklentiler belirliyor çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Genel izlenim ve bilgi vereyim o zaman.
    Ben düz vites kullanımdan hoşlanan biriyim ama eşimde kullanacağı için aynı zamanda İstanbul'da yoğun trafik olan bir yerde oturduğum için otomatik almak istiyordum. Honda 2006 yılından itibaren Civic'lerde I-Shift kullanmaya başlamış. 2009'da tam otomatiğe geçmiş şuan ise yine I-shift araçlar satılıyor.
    Tam otomatikler klasik tork konvertörlü şanzımanlar. Geçişler son derece sarsıntısız ama bir miktar performansı törpüleyip bir miktarda yakıt tüketimini arttırıyorlar. I-Shift bana ilaç gibi geldi. Çünkü hem otomatik konforu yaşatabiliyor hem de vitesten veya direksiyon arkasındaki kulakçıklardan manuel kullanım keyfi sunuyordu. Aynı zamanda tüketim olarak da manuelden farksız.
    Forumda Honda Uzmanı rütbeli Candan bir süre I-shift kullanmıştı. Kendisi şahsende tanıdığım bir arkadaşımdır. O bana tavsiye etti. Bir yıl önce çok yakın bir arkadaşıma I-shift almıştık. 20 küsür bin km yaptıktan sonra o da tavsiye etti. Bende yorumlara fazla takılmadan aldım.
    Sizin alacağınız seviyeye gelene kadar I-shift 3veya 4 defa yazılım güncellemesi geçirdi ve vites geçişlerinden iyileşmeler oldu. Şikayet edilen mesajların konuların tarihlerine bakarsanız eskidir genellikle.

    Yarı otomatik olarak geçen bu vites türü Opel'de easytronik, Toyota'da MMT, Fiat'ta dualogic adı altında kullanılan sistemlerle aynı mantıkta. Hiç biri hiç bir zaman tam otomatik konforu veremez. Vites geçişleri sarsınyılı mı? Belki manuel vites kullanan biri gibi özellikle 1'den 2'ye geçişte vites geçişini hissedebiliyorsunuz. Onun dışında ciddi sallamalar olmuyor.
    Vites geçişleri sizin gaza basışınıza göre ayarlıyor hafif hızlanmalarda 60'ta 6'ya geliyor sistem. Gaza biraz daha hızlı basarsanız yine 3000 devirden sonra vites değiştiriyor. Dip gaz yaparsanızda redline olana kadar vites atmıyor. 6. vites 60'la giderken dipgazda 2'ye çekebiliyor. Uzun yola da gittim problem yaşamadım.

    Yokuş yukarı kalkış desteği yok ama zaten ayağı frenden çekince araç zaten öne doğru gitme eğiliminde oluyor. El freni kullanmaya alışırsanız hiç problem olmaz. Stop şimdiye kadar hiç etmedi. Yolda kalan veya kaldığını iddia eden sadece 1 kişi okudum. Onun dışında da hiç görmedim duymadım. Yarı otomatiklerin olumsuz tarafı baskı balatayı çabuk bitirebilme durumları. Özellikle yokuş yukarı bol dur-kalk yapılan durumlarda baskı balata normalden fazla yıpranabiliyor. 95 bin km olup baskı balata değişmeyen araçta okudum 30 binde değiştirende... Işıklarda 20 snden uzun beklemelerde vites boşta beklenirse baskı balata ömrü ciddi anlamda farkediyor.
    Bence en iyisi mümkünse bir test etmeniz. Sonucu beklentiler belirliyor çünkü.

    güzel açıklama tşkkürler




  • Benim merak ettiğim forumdaşlar bu yeni motor lpg ile uyumlumudur sorun çıkarır mı ben aldıktan bir müddet sonra lpg taktırmayı düşünüyorum çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    Benim merak ettiğim forumdaşlar bu yeni motor lpg ile uyumlumudur sorun çıkarır mı ben aldıktan bir müddet sonra lpg taktırmayı düşünüyorum çünkü

    Yeni motor dediğiniz hangisi? 1.4 100hp olan mı? O motor yeni değil, yıllardır Jazz ve City'de kullanılıyordu. 1.8'ler piyasadan kalktığından beri(2010) Civic Hb'lerde de bu motor kullanılıyor. LPG uyumu ise %100'dür, hatta Honda tarihinde LPG ile uyumsuz benzinli bir motor olduğunu sanmıyorum, hiç duymadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Genel izlenim ve bilgi vereyim o zaman.
    Ben düz vites kullanımdan hoşlanan biriyim ama eşimde kullanacağı için aynı zamanda İstanbul'da yoğun trafik olan bir yerde oturduğum için otomatik almak istiyordum. Honda 2006 yılından itibaren Civic'lerde I-Shift kullanmaya başlamış. 2009'da tam otomatiğe geçmiş şuan ise yine I-shift araçlar satılıyor.
    Tam otomatikler klasik tork konvertörlü şanzımanlar. Geçişler son derece sarsıntısız ama bir miktar performansı törpüleyip bir miktarda yakıt tüketimini arttırıyorlar. I-Shift bana ilaç gibi geldi. Çünkü hem otomatik konforu yaşatabiliyor hem de vitesten veya direksiyon arkasındaki kulakçıklardan manuel kullanım keyfi sunuyordu. Aynı zamanda tüketim olarak da manuelden farksız.
    Forumda Honda Uzmanı rütbeli Candan bir süre I-shift kullanmıştı. Kendisi şahsende tanıdığım bir arkadaşımdır. O bana tavsiye etti. Bir yıl önce çok yakın bir arkadaşıma I-shift almıştık. 20 küsür bin km yaptıktan sonra o da tavsiye etti. Bende yorumlara fazla takılmadan aldım.
    Sizin alacağınız seviyeye gelene kadar I-shift 3veya 4 defa yazılım güncellemesi geçirdi ve vites geçişlerinden iyileşmeler oldu. Şikayet edilen mesajların konuların tarihlerine bakarsanız eskidir genellikle.

    Yarı otomatik olarak geçen bu vites türü Opel'de easytronik, Toyota'da MMT, Fiat'ta dualogic adı altında kullanılan sistemlerle aynı mantıkta. Hiç biri hiç bir zaman tam otomatik konforu veremez. Vites geçişleri sarsınyılı mı? Belki manuel vites kullanan biri gibi özellikle 1'den 2'ye geçişte vites geçişini hissedebiliyorsunuz. Onun dışında ciddi sallamalar olmuyor.
    Vites geçişleri sizin gaza basışınıza göre ayarlıyor hafif hızlanmalarda 60'ta 6'ya geliyor sistem. Gaza biraz daha hızlı basarsanız yine 3000 devirden sonra vites değiştiriyor. Dip gaz yaparsanızda redline olana kadar vites atmıyor. 6. vites 60'la giderken dipgazda 2'ye çekebiliyor. Uzun yola da gittim problem yaşamadım.

    Yokuş yukarı kalkış desteği yok ama zaten ayağı frenden çekince araç zaten öne doğru gitme eğiliminde oluyor. El freni kullanmaya alışırsanız hiç problem olmaz. Stop şimdiye kadar hiç etmedi. Yolda kalan veya kaldığını iddia eden sadece 1 kişi okudum. Onun dışında da hiç görmedim duymadım. Yarı otomatiklerin olumsuz tarafı baskı balatayı çabuk bitirebilme durumları. Özellikle yokuş yukarı bol dur-kalk yapılan durumlarda baskı balata normalden fazla yıpranabiliyor. 95 bin km olup baskı balata değişmeyen araçta okudum 30 binde değiştirende... Işıklarda 20 snden uzun beklemelerde vites boşta beklenirse baskı balata ömrü ciddi anlamda farkediyor.
    Bence en iyisi mümkünse bir test etmeniz. Sonucu beklentiler belirliyor çünkü.

    Verdiginiz bilgiler çok açıklayıcı olmus. Ugraşıp yazmanız konusunda gerçekten çok teşekkür ediyorum. Benım merak ettigim bir diger konu ise bu i-shift araçlara tüp uygulaması yapılıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drarter

    2008 model honda civic HB aracin sağ ön sis farina taş carpmasi sonucu cami kirildi bu sis farini internette yedek parca satan ne kadar site varsa bulamadim hep sedan olanlarin ve eski modellerin var servise sordugumda 400 civari iscilik haricinde
    fiyat cikardilar sedanlarin sis fari yaklasik 100 tl civarinda arada bu kadar fark varken servise basit bir is icin bu kadar para bayilmak istemiyorum varsin kullanmadigim sis fari da yan sanayi olsun ama bulamiyorum konu hakkında yardımcı olabilecek varsa cok sevinirim ayrica sanyo nick li arkadasin bir onceki sayfada gosterdigi dokunmatik multimedia seti markasi ve fiyati nedir kullanan var mi memnun mu boyle birsey takmayi istemisimdir hep

    hocam sahibindende yanılmıyorsam gördüm.. bir bakarmısın...
    biraz vaktim vardı bakabıldım..
    hb lerin pahalıdır.. aradım ama bulamadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanertekin -- 8 Şubat 2012; 10:30:29 >




  • selamlar..yaklaşık 1 hafta önce 2007 1.8 5 kapı aldım..araçta aux düğmesi var ama ben aux girişini bulamadım..hikayeden bir düğmemi acaba? :)
    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreistutan

    selamlar..yaklaşık 1 hafta önce 2007 1.8 5 kapı aldım..araçta aux düğmesi var ama ben aux girişini bulamadım..hikayeden bir düğmemi acaba? :)
    saygılar.

    Bizimkilerde (2010 makyajlı kasa) ön kol dayamanın içinde hem Aux-in girişi hem de Usb girişi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    Benim merak ettiğim forumdaşlar bu yeni motor lpg ile uyumlumudur sorun çıkarır mı ben aldıktan bir müddet sonra lpg taktırmayı düşünüyorum çünkü

    Yeni motor dediğiniz hangisi? 1.4 100hp olan mı? O motor yeni değil, yıllardır Jazz ve City'de kullanılıyordu. 1.8'ler piyasadan kalktığından beri(2010) Civic Hb'lerde de bu motor kullanılıyor. LPG uyumu ise %100'dür, hatta Honda tarihinde LPG ile uyumsuz benzinli bir motor olduğunu sanmıyorum, hiç duymadım.

    tşkkürler dostum birde bu motor perfomans acısından nasıldır gerçi performans acısından ün salan bir marka ama genede kullanıcılardan yorum almak en doğrusu diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca-tolga

    Verdiginiz bilgiler çok açıklayıcı olmus. Ugraşıp yazmanız konusunda gerçekten çok teşekkür ediyorum. Benım merak ettigim bir diger konu ise bu i-shift araçlara tüp uygulaması yapılıyor mu?

    Rica ederim işinize yaradıysa ne mutlu...
    I-Shift ve tüp konusunda hiç bir sıkıntı yok. Mesajda bahsettiğim arkadaşım aldıktan kısa bir süre sonra tüp taktırdı ve öyle kullanıyor. LPG tüketiminden çok memnun ve her hangi bir sıkıntı yaşamadı. Bana da ruhsatı çıkattırmadan önce tüp taktırmam konusunda telkinlerde bulundu ama kapalı otoparklar, yıllık çok fazla olmayan km tutarı ve kışın genelde kısa mesafeli kullanım sebebiyle sıcak bakmadım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: emreistutan

    selamlar..yaklaşık 1 hafta önce 2007 1.8 5 kapı aldım..araçta aux düğmesi var ama ben aux girişini bulamadım..hikayeden bir düğmemi acaba? :)
    saygılar.

    2007 modelde Aux çıkışı yok. Sadece orjinal cihazında aux özelliği var. Sahibinden.com'da 135 liraya satılan bir aparatın teybe arkadan bağlanması ile aux ve usb çıkışı elde edilebiliyor.




  • cevap için tesekkür ederim..
  • dizel motor sadece HB lerde olacakmış, bu konuda düşünceleriniz nedir
    galiba sedanların mevcut motor kabinine dizel motor sığmıyormuş
  • Sanırım bu aracın en buyuk sorunu başinda baskı balata geliyor. Peki baskı balatanın servis maliyeti ortalama nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    dizel motor sadece HB lerde olacakmış, bu konuda düşünceleriniz nedir
    galiba sedanların mevcut motor kabinine dizel motor sığmıyormuş

    Yok artık daha neler.. Dostum nerden duydun bunu? Bildiğim, gördüğüm kadarıyla sedanlarda da gayet geniş bir motor kabini var. Hatta bizimkilerden daha geniş gibi geliyor bana. Bizim motorun resmen yarısı ön camın altında duruyor
    Dizel motor konusunda benim bildiğim 2012 içerisinde (muhtemelen sonbaharda) HB kasayla gelecek, 2013 içerinde sedanla gelecek. Tabi bunlar öngörülen lansman zamanları, Türkiye'ye ne zaman gelir kestiremiyorum. Ama önce HB, sonra sedan olacağı kesin..




  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.