< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
arabalara fazla güvenmeyin,fizik kanunlarını hiç bir araç aşamaz.her işin bir sınırı var.hadi bir şekilde yırrtın diyelim sürekli bu şekilde kullanmak metal yorgunluğunu arttırır.
|
|
Geleneksel Volvo övme konusuna hoşgeldiniz...
|
|
S40 tamamen Ford focus şasesi üzerine oturtulmuş bir araç o sebepten.
|
|
Bende s40 vardı o yol tutuşu gerçekten arıyorum. Neden bilmiyorum da araba virajda şeritinden çıkmadan ilerliyor..
|
|
S40 volvo ailesindeki en sportif araçlardan biri olmuştur. Altyapısı, süspansiyonları falan da ona göre. Eski kasa s40 bile iyi bir lastik + amortisör ile sınıfına kıyasla çok iyi bir yol tutuşa sahip, yenisinin (ford ile ortak geliştirilmesinin de katkısıyla) doğal olarak daha da iyi olması normal.
Siz iyi yine S40 T5'e falan denk gelmemişsiniz |
|
Sağlam arac bırde süspansıyom Bagımsız ıse on numara muhtemelen eskı cogu araca konulan ozellıkler sımdıki 200 bın lıralık araclara konulmuyor, çalınıyor yanii ..
|
|
116 d bmw ile nice golf ve seat çı gençleri güney tarafında virajlı yollarda özellikle imana getirmişliğim var.
düz yolda iddalı değilim tabi malum araç zayıf.. ama virajlar ilgi alanıma girer helede arkadan itiş bu işin piridir siz kullanım becerilerinizi bir gözden geçirin ve aracın limitlerini.. çünkü avantaj sizde iken önden çeker bir aracın sizi mat etmesi sadece sürücü faktörü malesef.. |
|
Aslında ne arkadan itiş ne önden çekiş, virajda en iyisi önden çekip arkadan itendir. Subaru falan yani.
Yahu arkadaş terimdeki "Çekiş" halatla tutup çekmek değil, siz isterseniz "Arkadan ittiriyo sonuçta o yüzden arkadan itiş" diyebilirsiniz ama doğrusu çekiştir. Arkadan itiş yazın, demek istediğiniz anlaşılır ama jargon olarak çekiş kelimesi arabanın itilmesini ya da çekilmesini ifade etmez. Çekiş kelimesi ya da "Çeker" kelimesi, tahrik edilen, yola güç aktaran tekerleği ifade eder. Arkadan çekiş mi daha iyi yol tutar önden çekiş mi kısmı tamamen aracın tasarımına göre değişir. Arkadan çekişin her koşulda daha iyi yol tuttuğunu söylemek yanlış olur. Ha kontrol açısından arkadan çekiş avantaj olabilir belki ama yol tutmak biraz daha farklıdır. Arkadan çekiş arabada virajda gaza bastıkça arkayı açma eğilimine girer. Bu yol tutuş değildir, bu kontroldür, arabaya hükmetmektir ama yol tutuştan kasıt bu değildir. Pekala önden çekişli bir araç da nefis bir yol tutuşuna sahip olabilir. Hakeza 4Ws diye bir sistem var, arka tekerler de açı yaparak viraja katkıda bulunuyor. Alın şimdi önden çekişli araç hepsini alt üst etti? Yol tutuş konusu cidden çok karmaşık bir konu ve eğer bana "Pist aracının süspansiyon ayarlarını yapmak mı daha zor yol aracının mı?" diye sorarsanız, yol aracınınki daha zor derim. Zira pistte karşılaşılacak koşullar bellidir, konfor gibi bir beklentiniz yoktur ve süspansiyon konusunda maliyet konusunda daha rahatsınızdır. Şimdi ben bir otomobil tasarlarım, yola böyle zamkla yapışmış gibi yapışır. Ani yön değişimlerinde yolu kavrar, moose test'i 90 km/sa ile geçer. Sonra virajdaki ilk yol dalgalanmasında bariyere patlar. Virajda önden ya da arkadan çekişin doğrudan bir farkı olmaz. Ha siz arkayı kontrollü bir şekilde açayım, gaz pedalı ile arkayı kontrol edeyim derseniz o yol tutuş olmaktan çıkar, araba tutunmuyordur artık. O işin kontrol kısmıdır ki konumuzdan farklı. |
|
Gerçek M serisi araçlar haricinde BMW'nin çok iyi yol tuttuğuna inanmıyorum. İstisna modeller olabilir tabii, günlük karşılaştığımız modellerden bahsediyorum. Beni topa tutabilirsiniz, düz yolda yardırmakta iyi ama viraj konusunda dengesizlik seziyorum. Geçenlerde F10 5 serisi kullandım, keskin hareketlerde bariz şekilde kafadan kayma ve güvensizlik yaşadım kendi aracıma kıyasla.
Alfa 159'la ben de bazen otobanda tatlı kapışmalara giriyorum, düzde BMW'lerden tokat yediğim çoktur doğal olarak ama yüksek hızla keskin virajlarda bariz geride kalıyorlardı. Belki aracını yeterince tanımıyordur veya risk alamıyordur vs bilemem ama benim genel görüşüm bu şekilde. Ayrıca TEM'de Ankara'ya girişte sağlam bir virajda 230 civarı hızla Quattro'ya diz çöktürmüşlüğüm de var. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Kia Ceed(2019Elegance) crdi 7dCT
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 3 Şubat 2020; 0:18:36 > |
|
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 2 Şubat 2020; 17:4:53 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005
2022 Honda Civic Eco Executive |
|
|
_____________________________
2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000) 2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000) 2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...) |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Sistem 1: Phenom II x2 555 BE@x4 3,2 GHz Sunbeam CCF|:|Gigabyte 790X-UD4 f7d Bios |:|Asus GTX650Ti Boost DirectCu II 2GB |:| A-Data 4*2 GB@800MHz 5-5-5-15 |:| 120GB Sandisk SSD |:| 1TB |:| 1TB |:| 8TB Seagate Archive |:| XIGMATEK Utgard 700W |:| Samsung 22" 226BW |:| FSP 800VA UPS |:| Windows 7 64 bit |:| Sistem 2: Ryzen 9 3950X + Dark X127|:|Asrock AB350 Pro4 |:|EVGA GTX1050Ti 4GB |:| 4x16GB G.Skill Flare X@3200Mhz 16-18-18-38 |:| 128GB Sandisk SSD |:| 1TB WD Green |:| Dark N10 |:| FSP 500W-60AHBC |:| ViewSonic VA2445-LED 24" |:| FSP 800VA UPS |:| Windows 11 |:| Sistem 3: Ryzen 7 7700X + Deepcool AG620|:|MSI PRO B650-P WIFI|:|Sapphire RX 7900 XTX Pulse 24GB |:| 2x16GB Team Elite Plus 4800Mhz CL40-40-40-77 |:| Kingston NV2 2TB SSD |:| 4TB Toshiba P300 HDD |:| Dark Maxima V20 |:| Bitfenix Whisper M 850W |:| Daewoo 65DM54U 65" 4k TV |:| Tescom Leo+ 2200VA UPS |:| Windows 10 64bit |:|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|